Oh jee beterschap, dan zullen jullie vast een virusje hebben opgelopen. Dat is balen van je echo...hoe laat moet je? Misschien gaat het zo iets beter? Beterschap
Onee! Wat naar zeg. Heb je niet iets tegen de diarree ofzo wat je in mag nemen? Zal zo balen zijn als je inderdaad niet naar je echo kan.
Vandaag de termijn echo gehad Dacht altijd dat dat een langere echo was maar helaas in nog geen 2 minuten al weer klaar... nu wachten tot juli voor de volgende echo :'( wat lang ineens dan. Dan kopen we wel echo's tussendoor Nu ben ik elke week een echo gewend Er is geen NUB te zien
Wat fijn zeg dat alles zo goed groeit. Ziet er goed uit! Mooie echo foto. Ja, duurt lang he!! Wij hebben 20 juni de geslachtsbepaling. Anders ook pas ergens in juli.
Ahhh wat naaar! Beterschap.. Hoop dat je je toch even beter voelt *crossed fingers* Laat je het weten? Xx Vandaag trouwens weet ik wel zeker dat ik het hartje had. Mijn eigen kwam er namelijk doorheen. Daarna geteld bij 2 punten. M'n eigen 92 ofzo per minuut en de kleine 145 bpm ahhww
Woooooow mooie foto! Heel erg gefeliciteerd met je 12 weken grens! Heb je een dansje gedaan of voelde het al heel goed? Nu duimen op een mooie uitslag van je testen maar beetje bij beetje hoop ik dat je echt meer kan genieten! Even een vraagje? Tegen jou had de vk toch gezegd dat de angelsound niet echt veel kwaad kon bij de kleine? Ik ga me schuldig voelen omdat ik de afgelopen week vanaf donderdag op 1 dag na elke x geprobeerd heb het hartje te vinden omdat ik het zeker wilde weten. Niet een minuut want moest zoeken... Nu weet ik het zeker dat ik hartje en opname heb en wil ik hem eigelijk veeeeel minder gebruiken maar voel me beetje rot erover. Kan het niet terugdraaien natuurlijk maar een vriend wees me erop dat je het niet zo vaak moest doen...
Ben toch naar de echo gegaan, vantevoren thuis moeten spugen. Nu weer heel misselijk. Gelukkig was alles goed met beebje. Zal een foto bijvoegen
Het kan idd geen kwaad. Rond deze termijn vind ik het ook fijn om hem (bijna) dagelijks te luisteren. Zodra ik de baby kan voelen geeft dat me voldoende rust.
wellicht vinden ze de 12w echo minder spannend omdat je er al wekelijks een kreeg fijn dat het goed was en succes met wachten op de volgende hihihi
Nee het kan geen kwaad Enige wat kwaad kan is de stress erover als je het niet vind of als je uren per dag luistert. Ik doe het sinds 8 weken elke dag , soms zelfs 2x
Wat jamme4 dat he4 zo kort duurde, ik ben morgen aan de beurt, dan ben ik 12.6. Voor de afspraak staat 30 min gepland. Ben benieuwd
Net afspraak gemaakt voor geslachtsbepalende echo...19 juni om 20.45... Dan ben ik 14.6 weken. Ik vind het best vroeg, zij vond het prima...
Wij hebben een goede termijnecho achter de rug. Alles was helemaal prima en mooi op schema. Ben verliefd! baaah baaaaahh mijn twee collega's voor mij en links van me zijn kettingsrokers en heel de dag door stinkt het. Elke dag vindt ik het viezer ruiken. Vroeger had ik geen problemen ermee...
Fijn dat alles goed is! Nu lekker genieten..Ik morgenmiddag. Ja je reuk is nu sterk ontwikkeld he, stinkt ook die vieze sigaretten bah
Oooo wat een fijne mooie echo was dit! Alles was helemaal goed, alles is dubbel nagekeken want was een echoscopist io bij dus had eerst gehoord dat 't goed was en daarna nog 15 minuten extra genieten.. Ennnnn m'n kleine liet zien welk geslacht. Maar wij wachten nog even op de gender reveal party! Spannend!