Dec 2019 mama’s

Discussie in 'Zwangerschap clubs' gestart door brownie1992, 28 mrt 2019.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Otje81

    Otje81 Lid

    17 sep 2018
    43
    42
    18
    Vrouw
    Ik denk het ook. Volgens mij is de echo wel erg duidelijk!
     
  2. Fee89

    Fee89 Fanatiek lid

    23 aug 2013
    2.349
    808
    113
    Gent
    alhoewel, ik twijfel! de NUB lijkt toch precies in een hoek te staan , ik weet het niet haha. Misschien is het duidelijker als je strepen trekt over de ruggengraat en de nub. Heb ik nu even de tools niet voor hehehe
     
  3. Fee89

    Fee89 Fanatiek lid

    23 aug 2013
    2.349
    808
    113
    Gent
    spannend!! Zal net of na nieuwjaar geboren worden, super nieuwgierig al hihi
     
    Kikkertjekwak vindt dit leuk.
  4. Miekje86

    Miekje86 Fanatiek lid

    24 mei 2019
    4.589
    10.781
    113
    Vrouw
    Paraveterinar
    Wij zeggen al knallend het jaar uit :roflmao: al hoop ik stiekem dat het wel eerder komt alleen niet met de kerst. Verder geen eisen van ons uit, mijn schoonmoeder wil graag 11 december. Dat was de verjaardag van mijn schoonvader die afgelopen juli is overleden
     
  5. Kikkertjekwak

    Kikkertjekwak Fanatiek lid

    5 jan 2017
    1.035
    966
    113
    Ik heb geeneen idee maar gave foto!



    Wij hebben hier pretecho gehad. Ik denk dat ik een piemel in beeld zag maar 't moet geheim blijven want een vriendin organiseert gender reveal. Ergens vind ik het wel jammer dat ik het zag en ik hoop dat het toch de navelstreng was. :roflmao:Geloof mij dat had ik vorige x ook. Dacht wat is de piemel groot, even groot als beentje.. Bleek een navelstreng. Maarja nu was het verhoudingsgewijs wel meer richting een jongen. We zullen zien!
     
    Otje81 vindt dit leuk.
  6. Fee89

    Fee89 Fanatiek lid

    23 aug 2013
    2.349
    808
    113
    Gent
    misschien heb je nog net de nub gezien? zit die er niet tot 14w? kan wel op een piemel lijken :D
     
  7. Kikkertjekwak

    Kikkertjekwak Fanatiek lid

    5 jan 2017
    1.035
    966
    113
    Aha! Dat zou kunnen. Wie weet. Bedankt nu wordt ik toch weer nieuwsgieriger haha. Maar die man zei ook nog dat ik 't filmpje niet terug moest kijken anders zou ik 't zien. Lijkt me bij een meisje moeilijker. Spannend toch
     
  8. Kikkertjekwak

    Kikkertjekwak Fanatiek lid

    5 jan 2017
    1.035
    966
    113
    Ik weet nu zeker dat ik het niet zo snel en duidelijk kon zien gezien we net gebeld werden of we terug konden komen... Beelden nagekeken ennnn meneer twijfelde. Nou dan weet ik zeker dta dat geen piemeltje was haha
     
    Fee89 vindt dit leuk.
  9. Miekje86

    Miekje86 Fanatiek lid

    24 mei 2019
    4.589
    10.781
    113
    Vrouw
    Paraveterinar
    Wanneer mag je weer terug komen? Of mocht je direct komen. Wel fijn dat hij hier eerlijk over is en niet denkt ach soms er iets anders uit dan wat er gezegt is.

    Mijn vermoeidheid is gelukkig aan het weg trekken:D alleen van het weekend daardoor weer iets te laat geworden en nu natuurlijk weer kapot :( had vrijdag uit mijn werk direct een housewarming was erg gezellig en ging pas 23.00 uur naar huis (en moest nog een half uur rijden) en gisteren hadden we een team uitje in scheveningen. Gezellig met elkaar in een escape room (hou ik niet zo van:oops:) en daarna even bijkomen op een terras op de boulevard om daarna gezellig te gaan eten bij 't zusje in het kurhouse. Is een echte aanrader. Super service daar en erg lekker allemaal. Uiteraard was het weer erg gezellig en toen was het half 11 en moesten we nog naar huis (goed driekwartier) en vanmorgen stond onze dochter weer aan mijn bed te springen want die had mama erg gemist. Wat ik te kort kwam aan energie had zij teveel vandaag :roflmao:
     
  10. Anne201

    Anne201 Fanatiek lid

    22 jun 2014
    1.539
    774
    113
    Vrouw
    Vanavond de echte geslachtsbepaling!! Zo spannend. Ik denk echt dat het een jongen is. Ook adhv de nub vorige week. Dat zou betekenen: real boysmom
    Dan eindelijk alles klaar maken om te kunnen vertellen dat we zwanger zijn, aankomend weekend.
    Ik kan niet wachten, kan mijn buik nog nauwelijks verborgen houden..
     
    Kikkertjekwak vindt dit leuk.
  11. Kikkertjekwak

    Kikkertjekwak Fanatiek lid

    5 jan 2017
    1.035
    966
    113
    Spannend! Veel plezier!

    Ik ben zaterdag geweest en dhr bleef bij z'n oordeel

    Even een vraagje

    Zijn er dames die ook veel last hebben van buikpijn? Heel de tijd sinds 2 dagen zeuren menstruatie achtig gevoel of het zijn m'n darmen. Pff moest gisteren gewoon gaan liggen en vraag me eigenlijk af wanneer je voor zoiets de vk belt, want het lijkt me nu nog acceptabel
     
  12. Anne201

    Anne201 Fanatiek lid

    22 jun 2014
    1.539
    774
    113
    Vrouw
    Ik heb dat ook met grote regelmaat. Zijn mijn darmen helaas. Spelen elke zwangerschap weer zooo ontzettend op.
    Als je twijfelt kan je altijd even de vk bellen toch? Beter te vaak dan te weinig
     
  13. Kikkertjekwak

    Kikkertjekwak Fanatiek lid

    5 jan 2017
    1.035
    966
    113
    Bedankt! Jaa ik wil niet voor alles bellen, voor me gevoel ben ik veel te overbezorgd maar het is wel echt naar. Kan het nog groeipijn zijn van de baarmoeder? Het zijn iig niet de banden die ik voel want geen stekende pijn bij hoesten of opstaan oid.
     
  14. Miekje86

    Miekje86 Fanatiek lid

    24 mei 2019
    4.589
    10.781
    113
    Vrouw
    Paraveterinar
    [/QUOTE]Even een vraagje

    Zijn er dames die ook veel last hebben van buikpijn? Heel de tijd sinds 2 dagen zeuren menstruatie achtig gevoel of het zijn m'n darmen. Pff moest gisteren gewoon gaan liggen en vraag me eigenlijk af wanneer je voor zoiets de vk belt, want het lijkt me nu nog acceptabel[/QUOTE]

    Ik heb hier ook regelmatig last van. In het begin echt steken van mijn banden, nu zijn het toch meer mijn darmen. En naar de wc gaan lukt helaas dan ook niet. Zeg altijd heb een drol met verlatingsangst:roflmao:

    Mijn verloskundige zegt in ieder geval bij twijfel altijd bellen. Wij hebben overdag ook een telefoonnummer die we kunnen bellen als het geen spoed is zodat we de bevallijn niet bezet houden. Wij krijgen dan ook de verloskundige zelf aan de lijn en in de ochtend de assistente
     
    Kikkertjekwak vindt dit leuk.
  15. Volbeatmom

    Volbeatmom Bekend lid

    5 apr 2019
    526
    310
    63
    Vrouw
    Drenthe
    *breekt even in in het topic*
    Compleet in shock.
    Zoals de meeste waarschijnlijk weten is mijn zwangerschap geëindigd in een miskraam.
    Nu zei mijn jongste dochter zaterdag.
    "Sorry mam, maar het lijkt wel weer of je weer een baby in je buik hebt"
    Mijn reactie: "En bedankt, je noemt me nu dus gewoon dik"
    Aangezien ik morgen belangrijke onderzoeken heb,had ik voor de zekerheid maar even een action testje gehaald.
    Nod is pas do/vrij.

    Maar hij is dus positief!! Niet eens met ochtendurine of e.d
    Duimen dat dit kleintje blijft zitten.
    Ben dan uitgerekend op de verjaardag van de jongste..
     
    Samm26, Sansaatje, Anne201 en 7 anderen vinden dit leuk.
  16. Kikkertjekwak

    Kikkertjekwak Fanatiek lid

    5 jan 2017
    1.035
    966
    113
    Yeaaaah!
    Ik dacht echt 10 minuten geleden aan je! Hoe gaat het met jou en je man?
     
    Volbeatmom en MamaSelina vinden dit leuk.
  17. MamaSelina

    MamaSelina Bekend lid

    19 jan 2017
    625
    585
    93
    Vrouw
    Drogist / Manager
    Hello ladies ♡

    Breek even in

    Was zwanger in April en was hier ook ' en het ging mis en dat was zo zwaar..
    Ben weer zwanger en heb vandaag het hartje zien kloppen
    Ben 6 weken en 2 dagen
    Heb in enorme spanning gezeten en had niet zn fijne huisarts en vk
    Hopen op een prachtige zw.


    @Volbeatmom jij ook van harte meid:oops:
     
    Volbeatmom, Sansaatje, Anne201 en 4 anderen vinden dit leuk.
  18. Kikkertjekwak

    Kikkertjekwak Fanatiek lid

    5 jan 2017
    1.035
    966
    113
    Ooooh wat een mooi nieuws komt er binnen ! En wat fijn een hartje! Een hele goede zwangerschap gewenst! Heel mooi nieuws!
     
    MamaSelina vindt dit leuk.
  19. Volbeatmom

    Volbeatmom Bekend lid

    5 apr 2019
    526
    310
    63
    Vrouw
    Drenthe
    Haha wat toevallig.
    Verder hier alles oké.
    Heb het wel heel zwaar (gehad) met de miskraam. Ondanks dat het de 4e achtereen was,had er toen echt vertrouwen in. Dus hij klapte er flink in.
    Dus ben nu wel erg voorzichtig met blij zijn. Ik bedoel, de NOD moet ook nog komen.
    Voor rest kabbeld alles hier rustig door.
     
    MotherOfAnAngel vindt dit leuk.
  20. Kikkertjekwak

    Kikkertjekwak Fanatiek lid

    5 jan 2017
    1.035
    966
    113
    Ik begrijp dat je voorzichtig blij bent. Ik duim mee en hoop een hele mooie zwangerschap voor je!
     
    Volbeatmom vindt dit leuk.

Deel Deze Pagina