posi test?

Discussion in 'Vruchtbaarheidsbehandelingen' started by mriekjuh, Jun 28, 2011.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. mriekjuh

mriekjuh Actief lid

Nov 9, 2009
    114
    0
    0
    Hallo allemaal,

ik heb vorige week woensdag om 8 uur 's ochtends ovitrelle spuit van 250microgram gezet. Nadat ik 14 dagen 112,5E gonal had gespoten. Nu is dit de eerste ronde na mijn miskraam weer. En ik moest toenet gewoon een test doen, ik kon het niet laten. Ik weet het, ik kwel mezelf alleen maar.....
    Maar nu, deze is positief!!! Een lichtroze streepje... Net zo'n streepje als toen ik nog zwanger was....
    En nu??? Mag ik al stiekem blij gaan zijn????
    Ik hoop het zo... Dit is een klein lichtpuntje weer, ik kan niet anders als zitten janken op de bank nadat het was misgegaan...
    Please vertel hoe jullie erover denken...

groetjes!!

2. liefprinsesje

liefprinsesje Actief lid

Oct 19, 2010
    239
    0
    0
    Je kan echt nog niet uitgaan van die test...het is nog maar 6 dagen geleden dat je ovitrelle hebt gespoten,dus het zit nog in je bloed.
    Ik zou nog zeker tot zondag wachten en dan is de test betrouwbaar...succes!!

3. mriekjuh

mriekjuh Actief lid

Nov 9, 2009
    114
    0
    0
    de ovitrelle is toch een soort 'nep' hcg?? Dat je daar niet posi op test??

4. liefprinsesje

liefprinsesje Actief lid

Oct 19, 2010
    239
    0
    0
    10 dagen na toediening kan je positief testen door de ovitrelle. Het klopt dat het een soort nep HCG is,maar het geeft toch echt een positieve test...
    Meid,wacht toch sowieso 10 dagen na ovulatie met testen, tussen dan 4 en 6 vindt de innestelling plaats..ik begrijp het wel hoor, dat vroege testen,maar je maakt je zelf gek...het blijft afwachten!

5. mriekjuh

mriekjuh Actief lid

Nov 9, 2009
    114
    0
    0
    Ik heb vanmorgen de kv test 2v5 gedaan, en deze was positief, nu toenet een clearblue test, en zegt ook zwanger 1-2 weken!!!
    Mag ik me een beetje blij gaan maken?????

6. Panter

Panter VIP lid

Mar 14, 2011
    13,710
    4,559
    113
    Ja nu mag je blij zijn, van harte meis je bent (volgens mij) echt zwanger!!!

7. liefprinsesje

liefprinsesje Actief lid

Oct 19, 2010
    239
    0
    0
    Jazeker, meid je bent zwanger!!Van harte!!

8. Babii

Babii VIP lid

Jun 10, 2009
    11,520
    3
    38
    Dat zou ik absoluut niet doen! Ovitrelle zit max, 14 dagen in je lijf en minimaal 10 dagen.....

HCG zit er nu dus pas 6 dagen in.... Dat is helaas dus de Ovitrelle!!!

Hoop dat hij over 5 dagen nog postief is, je kan ook testen om te zien of hj donkerder wordt ;).

9. Babii

Babii VIP lid

Jun 10, 2009
    11,520
    3
    38
    Snap overgens net waarom iedereen gefeliciteerd schrijft.... Het zit pas 6 dagen in haar lijf....

Iedereen hier weet dat dit spul er langer in zit???

10. Babii

Babii VIP lid

Jun 10, 2009
    11,520
    3
    38
    Oeps!!!

Ik lees TOTAAL VERKEERD!!!

GEFELICITEERDDDDDDD!!!!

Je schreef et de 28e, ik dacht vandaag. Blond? Nee toch!

Ja oor, jij bent zwanger!

11. nana33

nana33 VIP lid

Nov 17, 2008
    5,536
    3
    0
    @Babii: Ik denk dat we haar wel voorzichtig kunnen feliciteren als het streepje duidelijker is geworden hoor, het spul zit namelijk al 13 dagen in haar lijf (vorige week zei ze vorige week woensdag ;)). Dus voor de absolute zekerheid zeg ik toch nog voorzichtig gefeliciteerd, maar ik denk zelf dat je echt wel zwanger bent :D!! (had zelf mn eerste vage test ook 13 dagen na de spuit).

EDIT: @ baby: zie dat je net zelf ook al tot die conclusie kwam, hihi.

12. Elmo

Elmo Niet meer actief

Ik dacht al Babii, nah! Hahaha

Gefeliciteerd meid!
    Maarre...voor de lezers: zoooo vroeg testen heeft dus geen zin he!! ;)

13. Babii

Babii VIP lid

Jun 10, 2009
    11,520
    3
    38
    @ nana, zie mijn andere bericht......

Ik las totaal verkeerd :S

Dacht dat het bericht van vandaag was en ze vorige week had gespoten, ze zit inmiddels 14 dagen na... Dus pregnant :D.

14. mriekjuh

mriekjuh Actief lid

Nov 9, 2009
    114
    0
    0
    haha, ik dacht al!! Jeetje die zit er fel op!! Maar inderdaad zo vroeg testen heeft helemaal geen zin.. De vorige x dacht ik ook, huh volgens mij moest ik gisteren ongi worden, en heb toen getest, en was zwanger (is helaas misgegaan)...
    Nu moest ik het gewoon weten, vandaar dat ik zo vroeg testte, maar dat is echt helemaal niet slim nee, je bent zo teleurgesteld en gespannen....
    Maar thnx voor alle reacties!!! Ik ga de gynea maar eens bellen!!!

15. mriekjuh

mriekjuh Actief lid

Nov 9, 2009
    114
    0
    0
    Hallo allemaal,

Nou gisterochtend op mijn officiele dag nog maar eens testen, nou positief! Totdat ik 's avonds naar de wc ging, bij het afvegen was er een hele veeg helder rood bloed!! (sorry voor de details) Dus ik was gelijk heel erg sjaggo, en riep dat ik toch ongi was geworden, alleen het heeft niet doorgezet, nu vanmiddag weer getest, en deze was veeeeel donkerder dan de eerste testen, en dus weer positief... Wat moet ik nu????

16. sweet lilly

sweet lilly Bekend lid

Oct 27, 2010
    794
    1
    18
    Verpleegkundige
    is het niet een innestelingsbloeding? Maak je niet teveel zorgen. Als de testen posi blijven ben je gewoon zwanger volgens mij.. Hoever ben je nu dan?

17. mriekjuh

mriekjuh Actief lid

Nov 9, 2009
    114
    0
    0
    2 weken geleden ovitrelle dus... of tenminste, die donderdag, dus iets langer nu 15/16 dagen....

Share This Page