decapeptyl depot

Discussie in 'Vruchtbaarheidsbehandelingen' gestart door mareille28, 13 aug 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. mareille28

mareille28 Actief lid

3 sep 2010
    129
    1
    0
    werk in de zorg
    twente
    wie kan mij helpen,
    ik heb vandaag de decapeptyl depot gehad voor een maand, nu moet ik dus stoppen met de pil, maar word ik dan nog wel een keer ongesteld??

2. Sophy

Sophy VIP lid

28 aug 2011
    5.881
    2.882
    113
    Noord-Holland
    Ik had wel het korte deca protocol, maar 4 dagen na pilstop, dag 2 van de deca ben ik gewoon ongesteld geworden. Volgens mij komt het er gewoon doorheen omdat je bm toch opgeschoond moet worden :)

3. Babii

Babii VIP lid

10 jun 2009
    11.520
    3
    38
    Bij mij kwam er niks, maar het hoort wel, haha.

4. mareille28

mareille28 Actief lid

3 sep 2010
    129
    1
    0
    werk in de zorg
    twente
    ik ben benieuwd, ik moet de pil nog een week doorslikken..hoop maar dat het niet gebeurd!!!!

5. Zora

Zora VIP lid

12 jun 2007
    11.369
    2
    36
    Ik werd altijd wel ongi na het stoppen met de pil, ook tijdens de deca. Dan begint je nieuwe cyclus dus weer en begin je na een week ongeveer (soms iets langer of korter) met stimuleren.

6. mareille28

mareille28 Actief lid

3 sep 2010
    129
    1
    0
    werk in de zorg
    twente
    ik gebruik de deca om mijn hele cyclus plat te leggen..
    ik had eigelijk een beetje gehoopt dat ik niet ongesteld zou worden als ik de pil nog een week door zou slikken...
    heb gisteren de spuit voor een maand gekregen en over een maand krijg ik er nog een....

Tinussie vindt dit leuk.
  7. Nientjje

Nientjje Fanatiek lid

15 jul 2009
    2.743
    3
    38
    Ik heb ook 3 maanden Deca gehad (3,75) en kreeg inderdaad nog een keer een ontrekkingsbloeding.
    Krijg je het ook omdat je endometriose hebt?

8. Zora

Zora VIP lid

12 jun 2007
    11.369
    2
    36
    Oh ok sorry, ik heb er alleen ervaring mee ivm IVF/ICSI. ;)

9. mareille28

mareille28 Actief lid

3 sep 2010
    129
    1
    0
    werk in de zorg
    twente
    ik krijg het idd omdat ik endometriose heb, ik zou eigelijk aan de pil blijven tot aan de operatie maar omdat ik zoveel buikpijn en bloedingen had tijdens de pil (die ik continu doorslik) mag ik aan de deca....
    wanneer begint die spuit te werken?

10. Nientjje

Nientjje Fanatiek lid

15 jul 2009
    2.743
    3
    38
    De injectie werkt meteen, maar haalt geen endometriose weg. Of bedoel je wanneer de bijwerkingen beginnen? Bij mij na de 2e injectie.

11. mareille28

mareille28 Actief lid

3 sep 2010
    129
    1
    0
    werk in de zorg
    twente
    ik heb maandag de spuit gekregen en heb nu nog steeds erge buikpijn en bloedingen...was benieuwd wanneer dat minder zou worden...
    jou banner stemt mij weer moed nienttje..

12. Nientjje

Nientjje Fanatiek lid

15 jul 2009
    2.743
    3
    38
    Ik heb de injectie na de operatie gehad, dus weet niet hoe snel de pijn weggaat. Ik had toen een normale bloeding (lengte normale menstruatie), maar geen pijn omdat tijdens de operatie alles netjes schoon gemaakt was. Ik hoop dat je snel van de pijn af bent en over een tijdje net zo'n banner hebt als ik.

Deel Deze Pagina