Hoi allemaal, Gister mijn eerste deca prik gezet, maar daarna vroeg ik me af wat ik met het spuitje/naaldje moet doen? Gewoon in de prullenbak of moet dat naar de apotheek gebracht oid? Gr. Anne
Ik had zon gele bak meegekregen en daar alles in gegooid en toen die vol was naar de apotheek gebracht. Je kan daar ook even heen om er eentje te vragen Succes nog met de behandeling altijd een spannende tijd!
Ja das ook een goeie. Ik heb in 2006 ook ICSI gedaan en ik had er idd een geel containertje bij gekregen. Nu ben ik net begonnen met ICSI en heb er geen naaldencontainer bij gekregen. Wat ik ook deed toen ik zw suiker had, was de naaldjes in een lege plastic fles gooien. En heb dat toen afgeleverd bij het grof huis vuil omdat we daar toch nog rommel moesten brengen.
Ik vroeg van de week het zelfde af ... en mij werd gezegt .. dat je ook een leeg bakje van boter etc mag gebruiken en daarna inleveren bij de apotheek ... ik gebruik zelf een oud vitaminitabletten doosje ... heel veel succes.
Hmz, onze apotheek accepteert alleen naaldencontainers. Restmedicatie moet ook in de naaldencontainer.