Een late innesteling na cryo?

Discussie in 'Vruchtbaarheidsbehandelingen' gestart door es89, 30 nov 2019.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. es89

es89 Bekend lid

17 feb 2015
    519
    447
    63
    NULL
    NULL
    Hoi,

ik heb op 21 november (cyclusdag 21) een 5 daagse cryo teruggeplaatst gekregen in mijn natuurlijke cyclus. Op 29 november had ik ‘s middags heel licht roze bij toiletbezoek. Precies op schema dacht ik; mn cyclussen zijn altijd tussen de 27 en 30 dagen lang.
    Maar verder geen gebruikelijke krampen en zere rug. Ook verder niets meer gezien bij de toiletbezoeken.
    Ondertussen 30 november in de middag... ik dacht; is het mogelijk dat het een verlate innesteling betreft? Iemand ervaring?

2. Kramertje

Kramertje VIP lid

4 apr 2019
    7.270
    5.870
    113
    Vrouw
    Wat ze ons in de kliniek vertelde is dat een 5 daagse cryo binnen 48 uur innestelt. Je zit nu dan op 14 dpo toch? Heb je wel al getest? Ik denk dat de test wel al positief had moeten wezen als je zwanger zou zijn.

3. es89

es89 Bekend lid

17 feb 2015
    519
    447
    63
    NULL
    NULL
    Ja, vanmorgen getest. Negatief. Ja, denk zelf ook dat ik allang een positieve test had moeten hebben als ik zwanger was. Dus ga absoluut uit van menstruatie. Maar omdat t na t lichtroze niet kwam... mn cyclus is altijd regelmatig, maar zul je altijd zien dat het dan ineens toch afwijkt :-D

Deel Deze Pagina