Decapeptyl en niet menstrueren

Discussie in 'Vruchtbaarheidsbehandelingen' gestart door crystals, 16 aug 2016.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. crystals

crystals Actief lid

20 okt 2015
    404
    95
    28
    Hoi iedereen ik zit nu denk ik zo'n 10 dagen aan de deca. Vrijdag zou ik normaal gesproken een echo hebben en als alles goed zou gaan zou ik mogen beginnen met gonal - f. Ik moest alleen afbellen wanneer de menstruatie nog niet was opgetreden. Nou is dit dus het geval... Ik denk ook niet dat deze voor vrijdag nog gaat komen. Is er iemand die hier ook bekend mee is??? Dat de menstruatie uitbleef tijdens de decapeptyl???

2. Elocina

Elocina Actief lid

19 aug 2015
    472
    106
    43
    Ik had wel dat ik door de deca 4 dagen overtijd was, dat schijnt heel normaal te zijn (terwijl ik normaal gesproken nooit overtijd ben).
    Hoeveel dagen is het nu voor jou?

3. julia1984

julia1984 Fanatiek lid

9 feb 2012
    2.244
    5
    38
    NULL
    NULL
    Ik werd ook altijd later ongi met de deca, geen zorgen komt vanzelf op gang. Succes!

4. crystals

crystals Actief lid

20 okt 2015
    404
    95
    28
    Ook zo rond de 4 dagen. Ziekenhuis vandaag gebeld en ze willen ook dat ik gewoon naar de afspraak kom vrijdag, dus ben benieuwd en toch een tikkeltje nerveus. In ieder geval heel erg bedankt dames

5. Mackwek

Mackwek Actief lid

27 feb 2015
    443
    25
    28
    NULL
    NULL
    Bij mij duurde het ook 7 dagen. Normaal was dit bij mij 3 dagen. Ligt bij jou de normale periode ook niet al iets langer? Als het normaal 6 zou zijn, wordt het automatisch langer.

6. Kash

Kash Bekend lid

5 aug 2016
    567
    38
    28
    Vrouw
    Rotterdam
    Ik wist eerlijk gezegd niet eens dat je ongesteld werd met een lucrin/zoladex/decapeptyl injectie. Ik heb de eerste twee gehad juist om mijn cyclus te onderdrukken. En dat ging goed overigens.. Misschien een domme vraag, maar waarom worden gnrh-agonisten gebruikt bij IVF en dergelijke?

7. pandavliegen

pandavliegen Fanatiek lid

17 jan 2014
    3.675
    80
    48
    Mars
    Om je natuurlijke cyclus te onderdrukken (aanmaak van bepaalde hormonen en ei groei), zodat ze deze met het spuiten van hormonen kunnen namaken, alleen dan met veel meer eitjes.

8. Kash

Kash Bekend lid

5 aug 2016
    567
    38
    28
    Vrouw
    Rotterdam
    Ah zo :)

Deel Deze Pagina