hoi, wij zijn via kid bezig voor ons 2de kindje. het wil echter niet vlotten. . nu moet ik morgen een baarmoederfoto/ hsg laten doen.. ben best gespannen daarvoor. . heb dus valdispert gekocht maar daar staat in dat je het niet moet gebruiken bij een zwangerschapswens.. nu moeten we dese poging vanwege het onderzoek overslaan. de valdispert neem ik alleen vandaag en morgen. denken jullie of dat kwaad kan? pas half januari gaan we weer een poging doen..
Tip echt een goeie tip, heb ik heel veel aan gehad. Ook gekregen van dames op dit forum. Het doet zeer punt, maar probeer de pijn echt weg te puffen. De pijn is max 15 seconden op z'n scherpst en bouwt dan heel snel af. Lekker goed doorademen. Zoek een vast punt op het plafond en concentreer je... Heel veel succes.
Misschien helpt het om te zeggen dat het niet bij iedereen heel erg pijnlijk is. Bij mij viel het nl heel erg mee. Ik heb het twee keer gehad. De eerste keer een beetje pijn, de tweede keer eigenlijk helemaal geen last. Succes morgen.
Bij mij viel de pijn ook mee hoor, misschien bij jou ook wel! ik heb een half uurtje van te voren 2 asperines genomen heel veel succes
ja eerste uitslag was okay. heb voor donderdag een belafspraak om het verder te bespreken. de tip om evt pijn weg te puffen hielp goed bij die paar krampen die ik gevoeld heb. Ik had dan ook een hele fijne gynaecoloog.