Vraagje! Vandaag begin ik weer met decapeptyl spuiten. 2de poging ICSI. Bij de 1ste poging was ik ERG van de regeltjes. Des ondanks heeft het geen positieve invloed gehad op het eindresultaat. Daar heb ik best wel een na sleep van gehad. MMM is sowieso erg emotioneel. Leefregels of niet.. Nu vind ik eigenlijk dat ik wel wat meer mag gaan genieten en niet zo nauw moet denken. Nu ik nog niet stimuleer van de Gonal-f. Vandaag vier ik mijn verjaardag en er komt een vriendinnetje langs die vandaag een vaste aanstelling aangeboden heeft gekregen op haar werk. Dit zijn natuurlijk twee redenen waar je zeker wel even op mag toosten! Mijn vraag aan jullie is.. Rosé'tje erbij of niet? Thanks! Lfs Friesin
Absoluut! Hopelijk mag je straks 9 maanden niet drinken Dus geniet nu nog maar van die ene af en toe.
Waarom niet? Je bent nog niet bezig met stimuleren, zit niet tegen een eisprong of punctie aan en je bent helaas niet zwanger. Dus ik zie niet in waarom het niet zou mogen. Geniet ervan!
Ik mocht tijdens mijn behandeling vh spuiten geen alcohol drinken van het ziekenhuis Drink nu vanaf sept al niet meer tm dit september mag her ook niet hihi vind okk nier erg... Ma snapte indd niet waarom het niet mocht ik dacht zal wel zijn omdat het medicatie is ofzo verder eigenlijk nooit naar gevraagd
Ik dacht altijd dat je tot aan de eisprong mocht drinken en daarna niet meer ik bedoel.... dan is het toch niet bevrucht of iets dergelijks.... dus dan kan er ook niets gebeuren toch...
Alcohol kan de kwaliteit van je eicellen nadelig beinvloeden. Maar TS is nog niet bezig met stimuleren, omdat je lichaam eerst stil gelegd wordt door middel van de Deca. Dus het kan op dit moment zeker geen kwaad. Fijn dat de roseetjes gesmaakt hebben!