Vroeg me af of hier meer meiden zijn waar dit is bij toegepast. Omdat ik erg veel eicellen heb +-20 heb ik ipv pregnyl decapeptyl 2 spuitjes voorgeschreven om te eisprong op te weken. Vrijdag heb ik de punctie. Heeft iemand hier ervaring mee???
Nog nooit van gehoord. Het klinkt voor mij eigenlijk ook niet heel logisch, want zover ik weet zorgt decapeptyl er juist voor dat je hele hormoonhuishouding plat wordt gelegd en er juist geen eitjes groeien en rijpen uit zichzelf.
Decapeptyl is de synthetische variant van pregnyl. Als je aan het begin van de cyclus voor een periode gaat spuiten legt het alles plat. Het kan ook gebruikt worden om de eisprong op te wekken als je het eenmalig op het goede moment spuit. Ik heb ook ooit deca gehad omdat je er niet zo'n beurse plek van krijgt als van pregnyl, verder was de werking toen hetzelfde
Ik spuit Deca om de boel plat te leggen..maar de variant op eisprong opwekken kon ik nog niet..weer wat geleerd
Ja toen ik het lange schema doorliep was het bij mij inderdaad ook om de boel te onderdrukken. Maar het is wat Saar88 zegt. Heb het alleen nog niet eerder gehoord dus was erg benieuwd naar ervaringen..
Ik heb er ook geen ervaring mee, had er ook nog nooit eerder van gehoord. Idd weer wat geleerd Hier krijgen we met 20 of meer follikels nog gewoon de pregnyl... Vrijdag dus de punctie, spannend meid! Ga heeeeel hard voor je duimen
Ik heb er ook nooit eerder van gehoord Ik heb wel decapeptyl indd gespoten met gonal f Om te laten groeien ma niet km ei sprong op te wekken Dus indd ook weer wat geleerd... Suc6 vrijdag