8)Heb morgen mn eerste pickup zie er zo tegenop. Heb zoveel (foute) verhalen gelezen... Niet goed he al dat gegoogle. Probeer maar te denken dat het maar moet en er al zoveeeeeeel dames voor geweest zijn, maar toch niet makkelijk he...
Pick up = punctie. Bij onze nieuwe kliniek hebben ze het ook over pick-up in plaats van punctie. Tja, je kunt het ook eieren rapen noemen Maarreh... heel veel sterkte s1986. Ik heb het ook nog niet meegemaakt, maar volgens mij valt het de meeste dames hier op het forum echt wel mee. Maar de nare verhalen blijven hangen. Relax en probeer er ook naar uit te kijken. IVF heeft zoveel wondertjes gebracht... Ik hoop dat dit gelijk ook voor jullie zo zal zijn.
Het valt echt mee! Ja het is vervelend, en af en toe ook gewoon pijnlijk, maar een hel? Nee, hoor! Wat geven ze je voor pijnbestrijding? Narcose of alleen wat rustgevend middel+verdoving? Ik had alleen het rustgevende middel en verdoving. Je kan je nog wel veel herinneren, maar de details blijven niet echt hangen. Ik heb alleen echt pijn gehad toen ze cyste-achtigen gingen aanprikken, maar ook dat was binnen een paar seconden voorbij. Daarna had ik alleen nog een paar dagen krampen. Niet te veel over in zitten, want dat is nergens voor nodig.
Ok.. sorry, voel me nu een beetje dom, maar wist echt niet dat dat pick up genoemd werd... Wil je wel veel succes wensen!
Bij mij is het beide keren ook echt meegevallen, wel soms even tanden bijten vooral bij de kleinere follikels. Maar daar hebben ze er ook een aantal van laten zitten omdat ze toch niet bruikbaar waren. Ik heb alleen paracetamol en diclofenac gehad beide keren. Bij de tweede keer mocht ik ook een morfine infuus als ik wilde, maar heb dat niet gedaan omdat het de eerste keer echt meeviel. Succes en sterkte, voor je het weet is het voorbij!
Wilde ffies horen dat t ook mee kan vallen Ik krijg zowiezo valium en een infuus maar wat eruit t infuus komt...??? k zal nog wel ffies laten horen hoe t gegaan is. Denk savonds pas hoor t mannetje krijgt ook morgen een tese maar in de middag pas. Groetjes en bedankt voor de reactie's
Heel veel succes! Mij viel t ook mee.....hoewel het natuurlijk niet leuk is ofzo. Ik kreeg ook pijnstilling in een infuus. Daar werd ik lekker "zweverig" van. Het doet wel pijn, maar t is absoluut geen hel. xxx hypo
Succes met je punctie! Al zal je het wel al achter de rug hebben inmiddels. Hopelijk viel het mee. Voor mij viel het ook mee die 2x. Niet prettig natuurlijk maar goed te doen. Uit het infuus kwam morfine bij mij. Een pijnbestrijdeing en je maakt het niet zo bewust mee. Nu duimen op een goede bevruchting! Groetjes Herma
Helaas viel het bij mij 3 x niet mee, maar ik kreeg dan ook niet de pijnbestrijding die ik bij veel meiden lees, maar alleen een prikje om rustig te worden, dus dat zal zeker ook verschil maken...hopelijk viel het mee voor en hopelijk met nog veel mooier resultaat!
Nou dames zijn vanmiddag thusi gekomen t was n ware hel. NOOOIT meer voor mij zei de arts ook voortaan moet t met narcose. De vaginale spuiten de verdoveing voelde ik amper. De puncties rechts waren niet fijn maar geen ramp zou k zo over doen toen links..... Nou dat waren dus taaie cellen wat n hel het leek wel of tie echt veel kracht moest zetten om te prikken. Nou zo voelde t ook verschrikkelijk gewoon. Er moesten 12 cellen geprikt worden links nou dan weet je t wel. En ze zeiden maar ontspannen ga rustig liggen met je kont benen wijd. Nou als je dan eenmaal zakt nog geen seconde lag was t weer prikkk. Nou je durft t gewoon niet meer, ontspannen. T was geen ,verdere details laat k maar... Eindresultaat 20 eicellen waarvan 14 bevrucht, donder op mn verjaardag terugplaatsing. Hopen maar n mooi kado
Oeps.... Nou, dan ben ik blij dat ik maar enkele taaie cellen had . Wat vreselijk voor je. Als het de volgende keer met narcose kan, dan zou ik het ook doen. Maar het resultaat is geweldig! Gefeliciteerd
Ik zou als ik weer moest ook voor de verdoving gaan! Taaie eicellen ken ik maar al te goed, durfde dat hier niet neer te zetten want het heeft geen zin je bang te maken, maar voor mij waren d epuncties ook hel brrr. Maar wat een mooi resultaat meid! Super verjaardagscadeautje een tp.
Ooh dat klinkt helemaal niet goed maar het resultaat is wel goed! Nu maar duimen.. Een mooi kado voor je birthday!