Het valt mij op dat ik soms best een grote druppel bloed verlies na het decapeptyl spuiten. (Haal de spuit een half uur voor gebruik uit de koelkast, weet dat de naaldjes ook iets dikker zijn dat van de gonal of puregon). Wat ik vervelend vind is dat er voor mijn gevoel dan ook weer aardig wat deca met het bloed uit mijn lichaam loopt. Wie heeft hier ervaring mee?
Ik verloor ook wel eens een druppel bloed. Paar keer zelfs best wat meer. Volgens mijn arts was dit niet erg.
En dat had ik idd ook met deca , soms ging t makkelijk en soms echt pijn net gevoel of ik dan door bloedvat prikte, ging gewoon stukje verder prikken .. brr. Maar idd arts zei was niet erg.
Je kan proberen om te spuit even te laten zitten als je hem leeg spuit ipv meteen eruit te trekken.. gewoon een paar seconden. Dit helpt vaak. Of een icepack van te voren er even goed ophouden en dan prikken.
Dit heb ik ook! Ik ben sowieso boos (grrrr) op de fabriek van deca dat ze die naaldjes zo bot maken! Dit zijn de enige spuiten die gewoon vaak pijn doen! (En dat hoeft helemaal niet, want de anderen doen geen pijn of minder). Volgens mij is er ook een alternatief voor deca, misschien moeten we die gewoon massaal gaan proberen, dat zal ze leren haha!
Ik kon kiezen uit de neusspray Synarel of de Decapetyl spuit. Hadden jullie geen keus daarin? Ik heb uiteraard de neusspray gekozen
Ik had ook de keuze tussen suprefact en decapeptyl en heb ook gekozen voor de neusspray.. Je moet er wel 3x per dag een denken maar toch 100 keer liever de spray
He, ik hoef dan maar weer 2x per dag te spuiten. Wel fijn dat de ziekenhuizen allemaal hetzelfde over IVF en andere medicatie denken, haha