December 2006 mama's DEEL 2

Discussie in 'De mama's' gestart door eve, 21 jan 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. noura

noura VIP lid

27 apr 2006
    8.819
    0
    0
    fijn dat alles goed is setje! en dat ze toch nog gebeld hebben

2. melliemel

melliemel Fanatiek lid

31 aug 2005
    2.081
    0
    0
    hi hi,

noura; he balen meid weer een aambei succes ermee hoor

setje; getver wat vervelend zeg dat ze daar weer fijn mee aan de slag zijn gegaan maar niet heus
    ik wens je bij deze een dikke knuf toe hoor emotioneel gezien zal dit een zware periode zijn lijkt me, voel je mijn knuf al:)

otje; wat goed van koen zeg, leuk he:)

slingding; dat is ook toevallig, wij zijn ook dit weekend naar de film geweest, alhoewel dit een georganiseerd uitje was van een aannemer waar melvin mee werkt, wij zijn met zijn vieren gegaan ik ging er eigenlijk vanuit dat het niks voor valerius was(hij kijkt amper tv laat staan een heeele film) en voor orlando mss ook aan de lange kant maar ze hebben het beide enigszins volgehouden(valerius 5 min voor de pauze en voor het einde van de film wat minder:p maar vond dit al super knap, en orlando vond het laatste gedeelte ook best vermoeiend. erop volgend hadden ze oa een workshop streetdance, smincken zelf poffertjes bakken lekker spelen en knutselen aan een kleine kindertafel, verkleden en er was een balonnenman die van die figuurtjes balonnen maakt. ze vonden het super leuk, vooral het dansen vonden de mannen geweldig, orlando stond vooraan en deed het heel goed voor zijn leeftijd(de pasjes goed alleen een tel later:p:)) hij heeft ook zelf poffertjes gemaakt alleen wilde hij ze niet op eten, ze hadden ook super goed voor de catering gezorgd zeg, voor de kids allemaal een zakje snoepjes, broodjes belegd, broodjes met gehakt en sate saus en bram ladage friet met mayo voor iedereen die wilde echt goed vond ik, en lekker:)
    afgelopen maandag zijn ze hier begonnen met slopen, morgen komt de vloerverwarming en de zand cement vloer, vandaag zijn ze met het toilet bezig, wat een ravage momenteel zeg. wij zitten nu lekker bij mijn pa en ma en mogen hier ook eten heerlijk hoor zo,
    bij de cesar therapie gaat het hier al weer wat beter gelukkig ben zelf veel bewuster met mijn houding bezig en mijn rug recht houden tijdens tillen ed
    zo weer alles gemeld, ik ga weer

gr saskia

3. duikster

duikster VIP lid

13 nov 2005
    5.714
    73
    48
    Setje fijn weer van jou zelf te horen en fijn ook dat je bloed goed is. Verder nogmaals veel sterkte want kan me zo voorstellen dat de achtbaan van emoties nog niet helemaal tot rust is gekomen.

Bianca: hoe is het met jou en met je moeder?

auw Noura: nog een aambei....ze moeten jou wel hebben. Overigens heb ik ook nog steeds een chronische aambei sinds de geboorte van Chris, al is die gelukkig overwegend pijnloos....

Hier over het algemeen de laatste dagen moe moe moe....Ik knap maar niet echt op van mijn verkoudheid en de kinderen blijven elkaar ook aansteken. brrr....beetje saai is het wel zo.
    Ga dus zo nog maar effe op de bank voor Nick weer wakker is.

4. janette

janette VIP lid

26 feb 2007
    5.113
    0
    0
    Ben op zoek naar de droombaan
    Heiloo
    #184 janette, 10 feb 2010
    Laatst bewerkt: 10 feb 2010
    Zo wij zijn ook weer terug van weg geweest
    een lekker vakantie gehad met veel zwembad en wilt waterbaan :D
    de kleine kinderglijbaan vond teun eng maar de wiltwaterbaan dus niet daar wilde hij alleen in...zou zo wel ff een filmpje plaatsen

Teun heeft in de vak. een paar keer op de wc geplast, wilde zelf op het kinderbrilletje.....dus gelijk maar aangepakt en ja hij wilde dus die weel lzelf nog een paar keer.... hier thuis ook al 1x geweest..maar voor de rest nog niet, komt wel hoop ik...

voor de rest weinig gedaan, nog ff wezen winkelen in de outlet van Roermond en bij Bergmans in Lommel belgie...was maar 10 km ver en vorige keer goed geslaagd nu wat minder....

ben op de hoogte gehouden via sms door eve...dankj e wel nog daarvoor...

Setje heel veel sterkte en doe rustig aan..

Bianca heel veel sterkte voor jou en je familie, hoe gaat het nu met je moeder?

Noura auw auw auw, en bah weer in zo'n houding...hoop voor je dat dit de laatste x is..

ga nu ff zitten, heb barstende koppijn en ben moe van me eerste dag werken....een boel info over me heen gehad en weet nu niet wat ik er allemaal van moet denken....hoop dta in sept. mijn baan niet op de tocht staat....

mss tot later

hier een link naar d efoto's en filmpje

VAkantie kempervennen 02-2010 pictures by Janette-leila - Photobucket

5. janette

janette VIP lid

26 feb 2007
    5.113
    0
    0
    Heiloo
    EVE VAN HARTE GEFELICITEERD MET JE 40e VERJAARDAG!!!!!!!

6. Bianca16

Bianca16 Fanatiek lid

29 mei 2006
    1.618
    0
    0
    #186 Bianca16, 11 feb 2010
    Laatst bewerkt: 11 feb 2010
  7. slingding

slingding VIP lid

9 apr 2006
    5.425
    1
    0
    verzorgende IG
    Middelburg
    Eve: gefeliciteerd met je 40ste verjaardag!

8. slingding

slingding VIP lid

9 apr 2006
    5.425
    1
    0
    verzorgende IG
    Middelburg
    Ik wil jullie even laten weten dat ik ben aangenomen voor de baan!
    Ze waren het er unaniem over eens, dat ik het moest worden.
    ben ik toch uit 10 kanidaten gekozen.
    Nu nog even kijken per wanneer ik uit het rooster kan bij de "oude locatie"

9. Bianca16

Bianca16 Fanatiek lid

29 mei 2006
    1.618
    0
    0
    Slingding, proficiat met je nieuwe job!

Hier eindelijk een keer goed nieuws. Mijn ma mag vandaag naar huis toe tot haar volgende chemo begint. Afgelopen weekend zag het er naar uit dat ze het niet zou overleven, zo slecht ging het zaterdag. Zelfs de longarts en de verpleging zagen het er erg somber in. Sinds dinsdag is ze heel snel opgeknapt, het is net een wonder! Vanochtend kwam de longarts vertellen dat het gezwel in haar nek afkomstig is van de tumor in haar long, dus geen uitzaaiing. Het lijkt ook of deze kleiner wordt. Ook zijn haar andere organen schoon. De woekeringen van de snelgroeiende tumor zijn door de chemo onderdrukt. Ze heeft nu ook veel meer lucht, haar stem klinkt helder, ze kan weer eten, ze voelt zich goed. Ik kan het haast niet geloven, maar wat ben ik BLIJ!!!!:D:D:D

10. slingding

slingding VIP lid

9 apr 2006
    5.425
    1
    0
    verzorgende IG
    Middelburg
    bianca:
    dat is zeker goed nieuws!
    Ik kan me heel goed voorstellen dat je bloij bent dat het er nu allemaal iets positiever voor staat.
    Probeer ook een beetje aan je zelf te denken nu he!

11. Otje

Otje Fanatiek lid

10 apr 2006
    4.703
    0
    36
    Eve: Gefeliciteerd met je verjaardag!!!

12. Otje

Otje Fanatiek lid

10 apr 2006
    4.703
    0
    36
    Cynthia: Gefeliciteerd met je nieuwe baan!

13. Otje

Otje Fanatiek lid

10 apr 2006
    4.703
    0
    36
    Bianca: Wat fijn dat er wat positiever nieuws is bij je moeder!

Noura: Sterkte hoor. Het zit je niet mee zeg met al die vervelende ongemakjes.

Janette: Zo te horen een leuke vakantie gehad. Ik ga zo even het filmpje bekijken.

Ik zit hier in spanning! Mijn zus en haar vriend zijn gisteren op het vliegtuig gestapt in Curacao, vanochtend geland op Schiphol en over 1 uurtje ongeveer is ze bij mijn ouders die dus van niks weten! Zoooo leuke verrassing! :D:D:D

14. slingding

slingding VIP lid

9 apr 2006
    5.425
    1
    0
    verzorgende IG
    Middelburg
    Otje: dat is zeker een leuke verassing voor je ouders...
    en nu ga jij zeker op de koffie bij je ouders vanmiddag....:)

15. Otje

Otje Fanatiek lid

10 apr 2006
    4.703
    0
    36
    Janette: Ik heb net de foto's en het filmpje bekeken :$ Zooo wat een durfal is Teun zeg! Dat zou Koen echt nog niet durven zeg. Superleuk hoor.

16. Otje

Otje Fanatiek lid

10 apr 2006
    4.703
    0
    36
    Ja, ik heb vanochtend al een cake gebakken en ze smst me zo als ze er bijna zijn en dan wandel ik die kant uit... :D

17. janette

janette VIP lid

26 feb 2007
    5.113
    0
    0
    Heiloo
    Cynthia gefeliciteerd met je nieuwe baan
    lekker joh....

18. Duckie

Duckie Fanatiek lid

1 jun 2006
    1.410
    0
    0
    Evelyne,

Gefeliciteerd met je 40e verjaardag!!!!

Fijne dag vandaag!

19. duikster

duikster VIP lid

13 nov 2005
    5.714
    73
    48
    Eve: gefeliciteerd met je verjaardag! maak er een fijne dag van samen met je mannetje!

20. janette

janette VIP lid

26 feb 2007
    5.113
    0
    0
    Heiloo
    @Bianca wat een opluchting zou dat even geven zeg.... ben blij voor jullie dat het zo goed aanslaat.

@Otje dat is zeker een leuke verrassing zeg...en zijn ze wel thuis ;)
    en voor jou ook leuk om je zus weer eens te zien, maar wat zullen ze het koud hebben......

nou het gekke is dus dit wil hij wel alleen maar de kleine kinderglijbaantjes daar "moet" hij samen met papa of mama vanaf want dat durft meneer niet alleen.....

mmmm lekker cake......

kmo net ook bij me ouders vandaan, ff de foto's van de vakantie laten zien..toch handig dan de usb sticks..was op de fiets lekker hoor maar terug was het toch wat fris een straffe oostenwind kracht 6 tegen en dat de hele weg...maar ik heb nu heerlijke frisse wangen en een rode neus...nee niet van de drank....

Deel Deze Pagina