December 2006 mama's DEEL 2

Discussie in 'De mama's' gestart door eve, 21 jan 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Duckie

Duckie Fanatiek lid

1 jun 2006
    1.410
    0
    0
    Cynthia , gefeliciteerd met je nieuwe baan. Wat goed dat je uit zoveel kandidaten bent gekozen!

2. duikster

duikster VIP lid

13 nov 2005
    5.714
    73
    48
    Bianca: wat een fijn nieuws! kan me voorstellen dat jouw wereld de afgelopen week flink op zijn kop heeft gestaan! wat kan heel erg ziek zijn en ineens weer opknappen dan dicht bij elkaar liggen. Je moeder is er natuurlijk nog niet, maar het lijkt de goede kant op te gaan. Geniet ervan!

Slingding: gefeliciteerd! wat fijn voor je. hopelijk gaat dit werk je beter bevallen. Weten ze al dat je zwanger bent??

Janette: de foto's tonen een geslaagde vakantie!

Nick is nu op de PSZ carnaval aan het vieren. Ben benieuwd! was al helemaal blij dat hij niet moeilijk deed toen hij zijn kabouteroutfit aankreeg. Alleen zijn muts wilde hij zeker niet op. Nou ja....dat is niet erg toch!

3. duikster

duikster VIP lid

13 nov 2005
    5.714
    73
    48
    Weet eigenlijk iemand hoe het met Saar d'r operatie is afgelopen?

4. Duckie

Duckie Fanatiek lid

1 jun 2006
    1.410
    0
    0
    @Setje: Fijn weer wat van je te lezen, wat heb je een hoop moeten doorstaan zeg. Sterkte met het herstel, doe rustig aan.

@Cynthia: Heb je eigenlijk tijdens je sollicitatie ook verteld dat je zwanger was?

@Bianca: Wat ontzettend fijn om te horen dat de chemokuren aan slaan bij je moeder. Wat zullen jullie zware dagen gehad hebben, je wordt zo wel heen en weer geslingerd in je gevoel. Wel heerlijk dat ze nu naar huis mag.

@Janette: Leuke vakantiefoto's. Ik zie Demi ook nog niet zo snel alleen van zo'n glijbaan afgaan hoor. Grappig dat hij niet van de kleine glijbaan afwilde, hahaha. Je ziet er goed uit in badkleding! Is de schade beperkt gebleven in de vakantie?
    Gaat het slecht bij jullie op het werk? Ik hoop dat je je baan gaat behouden...

@Otje: Leuk dat je zus weer in nederland is, wat zullen ze het koud hebben, hihi. En wat zullen je ouders blij verrast zijn!

Weet iemand hoe het met Saar is?

Lola heeft het druk met overwerken begreep ik per mail. Ze heeft echt enorm veel uren gedraaid de afgelopen maand, maar het eind is in zicht en binnenkort komt ze weer mee kletsen.

Ik ben druk aan het pakken, want we vertrekken a.s. zaterdag naar Oostenrijk. Heb er veel zin in, maar wat moeten er toch een hoop spullen mee. Dat wordt proppen in de auto! En dan hebben we nog geluk dat we nog wat spullen aan mijn ouders kunnen meegeven.
    Eve, ga jij nu ook al dit weekend richting Duitsland?

5. noura

noura VIP lid

27 apr 2006
    8.819
    0
    0
    duckie fijne vakantie

eve gefeliciteerd met je verjaardag!!!!!

otje wat leuk dat je zus komt, ben benieuwd hoe je ouders het vinden

janette klinkt als een goede vakantie

bianca wat een fijn nieuws! kan me zo goed indenken dat je blij bent! geniet van ieder moment, en denk ook een beetje aan jezelf! dikke knuffel!!

hier niet veel nieuws, ja ben gister goed gevallen midden op straat. moest zelf wel lachen, en stond weer heel snel rechtop

6. janette

janette VIP lid

26 feb 2007
    5.113
    0
    0
    Ben op zoek naar de droombaan
    Heiloo
    @Duckie ja hoor de schade is beperkt gebelevn tot 1 kg, en dat valt ons alles mee want na de eerste dag heb ik alles overboord gegooid zoals je weet en heb ik er ff niet aan gedacht....
    nu weer oppakken... jij alvast veel plezier in oostenrijk hoop dat jullie geen files op de weg tegen komen...

en wat betreft me werk.....
    er zit bij ons een postkantoor in nu gaat deze dicht per 1-7 en 2 van de krachten komen dan bij ons in de winkel erbij maar daar zijn eigenlijk geen uren voor..nu word er van 1 al uren gekort en moet ze op andere dagen gaan werken, heeft ze geen zin in, maar ja als ze wel allemaal blijven en we hebben uren te veel om zo maar te zeggen lijkt het mij dat die het laatste erbij is gekomen niet word verlengt en ja dat ben ik dan.....
    het is allemaal onzeker en je hoort ook niet zo veel via de juiste weg alleen maar via de wandelgangen...ook de baas doet hier aan mee hoor...dus ik denk dta ik morgen maar eens ga vragen hoe het nu zit met alle uren...of ik moet uitkijken of niet....zo ja dan ga ik dnek eerder beginnen met de studie die ik wil gaan doen....wil al van jongs af aan dierenarts assistent worden dus zit er over te denken om een thuis studie te gaan doen...al kan het ook nog een administratiefe kant worden hoor omdat daar toch meer in te verdienen is,.....

dus al met al...onzekerheid en ja wat nog meer....

7. janette

janette VIP lid

26 feb 2007
    5.113
    0
    0
    Heiloo
    oeps noura.... geen pijn gedaan?

8. Duckie

Duckie Fanatiek lid

1 jun 2006
    1.410
    0
    0
    Hahaha, Duikster. Twee zielen, één gedachte. We schreven bijna tegelijk ons berichtje en ik vroeg me dus ook af hoe het met Saar ging en of Slingding tijdens haar soll had verteld dat ze zwanger was.
    En ik vergat te vertellen dat Demi nu ook carnaval aan het vieren is op de psz.... Ze heeft een spaanse danseressenjurk aan.

Oeps, Noura, gevallen op straat, da's niet fijn.

9. duikster

duikster VIP lid

13 nov 2005
    5.714
    73
    48
    :):)

10. melliemel

melliemel Fanatiek lid

31 aug 2005
    2.081
    0
    0
    hi hi,

ff snel vanaf de computer bij mijn zus

eve: VAN HARTE MET JE VERJAARDAG

slingding: GEFELICITEERD MET JE NIEUWE BAAN

bianca; wat een opluchtend nieuws zeg super nu hopen dat het zo blijft

duikster/duckie; leuk hoor vwb carnaval hier vieren we het morgen ook op school, orlando heeft een leeuwenpakje, heb voor valerius een apenpakje gekocht het staat ze beide erg schattig

duckie; heeeel veeel plezier op wintersport ik wil ook!!!!:D

janette; he bah spannende tijden dus voor jouw en je baan, hoe is het verder met het stabiliseren van je eetpatroon?

noura; he bah heb je nog beurse plekken?

duikster; heb je al floradix geprobeert? helpt bij mij nml goed als ik echt oververmoeid ben!

idd alweer een tijd niet van saar gehoord he? hoop dat alles ok is met haar
    van lola heb ik het ook gehoord idd. dat ze heeeel druk was met haar werk.

hier, ging alles super voorspoedig omtrend de benedenverdieping verbouwen maar gisteren dus de zand cement vloer laten leggen(na de vloerverwarming) alles ok, tot we thuis kwamen na het eten bij mijn ouders. hadden de katten erop gelopen en gegraven en noem maar op:(:x:(. dus melvin heeft zo goed en zo kwaad alles geprepareerd maargoed is natuurlijk niet echt fijn zeg maar.....

verder dus een flinke chaos in huis maar kunnen gelukkig bij mijn ouders en zussen terecht.

dat was het weer ff snel

gr saskia

11. janette

janette VIP lid

26 feb 2007
    5.113
    0
    0
    Heiloo
    Bianca vergeet ik helemaal te vragen, hoe is het met de waterpokken van Lynn... heeft Gijs ze nu ook?

ik had destijds koelzalf van de apotheek en dat werkte ook prima kon je een paar keer per dag erop doen....en als het heel erg jeukt kan je er ook sudocreme opdoen drogen ze sneller in..

waarschijnlijk heb je aan deze tips nu niets meer maar wilde ze toch nog delen

12. eve

eve Fanatiek lid

26 apr 2006
    4.525
    0
    0
    Den Haag
    Thanks voor al jullie felicitaties hier, per sms en per kaart (dat laatste vind ik in dit digitale tijdperk nog steeds wel erg leuk hoor!). Fijn dat ik zoveel vriendinnen heb die aan me denken! Even antwoord op de meest gestelde vraag: Ja, ik vier m'n verjaardag...op zondag met m'n nicht die 50 wordt en m'n achterneefje die 12 wordt...

Vind het dan meteen weer jammer dat ik er zo weinig ben de laatste tijd. Maar nu Fynn 's middags niet meer slaapt lijkt het of ik nog minder tijd heb. Hij gaat dan wel 's avonds eerder slapen maar dan ben ik na toch wel een lange dag zo moe dat ik op de bank voor de tv neerplof....en het forum schiet er dan bij in...

@Bianca: Wat een geweldig nieuws omtrent je moeder. Ben zo blij voor jullie dat de chemo aanslaat!

@Cynthia: Gefeliciteerd met je nieuwe baan! Echt super dat je unaniem bent gekozen!

@Saskia: De verbouwing is toch hopelijk op 2 maart wel klaar? ;)Als we iig maar wel kunnen plassen...:D

@Setje: Gelukkig ben je toch nog dezelfde avond gebeld en was alles goed!

@Otje: Ben benieuwd hoe je ouders reageerden!

@Duckie: Wij gaan maandag pas weg...

@janette: Bah, wat een onzekerheid op je werk. Dat is echt balen. Dierenartsassistente klinkt wel erg leuk moet ik zeggen. En Teun is echt zo stoer! Dat durf ik zelfs niet eens ;)

Bij Fynn op het kdv is het volgende week carnaval maar dan zitten we in Winterberg. Vandaag had hij wel een pyjamaparty omdat er een leidster vertrekt en ze iets geks wilden doen.

Ik 'spreek' Saar af en toe es op Facebook maar ze heeft niks verteld over haar operatie. Volgens mij gaat het wel goed met haar maar weet er niet het fijne van. Hoop dat ze hier zelf weer es langskomt...

13. noura

noura VIP lid

27 apr 2006
    8.819
    0
    0
    eve ja dan heb je ineens minder tijd he
    ik ga trouwens soms wel op de pc hoor, saf moet ook zelf leren spelen

oei janette spannend dus

saskia, hebben de katten straf gekregen?

hoop dat saar snel eens langskomt, en lola ook weer

duckie foto??

hier word geen carnaval gevierd

14. slingding

slingding VIP lid

9 apr 2006
    5.425
    1
    0
    verzorgende IG
    Middelburg
    hoi allemaal,

Het is hier een beetje druk...
    Had al eerder langs willen komen maar...

Morgen komt lola langs om ons huis te bezichtigen.
    dus het huis moet nog aan kant!:)

Voor de carnalval vierders onder ons heel veel plezier!

Zoals jullie zien is mijn banner weg,
    alles gaat goed met me hoor, maar ik had de fout gemaakt om zp niet goed af te sluiten op mijn werk en toen zagen ze mijn banner dus vandaar...hij komt over een week of 6 weer terug.

jullie vroegen of ik gezegt heb van mijn zwangerschap.
    NEE, te eerste toen ik de eerste stap zette was het nog niet bekend en het is nog zo pril er kan nog van alles gebeuren.
    Als ik dat uitleg straks zal ze het wel begrijpen (hoop ik)

ga gauw weer aan de poets.

15. melliemel

melliemel Fanatiek lid

31 aug 2005
    2.081
    0
    0
    hi hi,

weer ff snel van mijn ouders pc vandaan

eve; ik hoop het wel hoor maar weet het niet zeker:):D

slingding; oeps ja logisch dat je hem hebt weggehaald enne ik denk dat ik hetzelfde had gedaan hoor je weet idd nooit zeker wat het gaat doen. hoop natuurlijk dat het de goede kant op blijft gaan

noura; nee heb ze niet echt gestrafd, ze weten dan immers toch niet meer waarvoor ik ze dan zou straffen;):)

gelukkig is het enigszins op geknapt door melvin zijn kunsten, maargoed. verder loopt alles op rolletjes alleen moeten we even bekijken wanneer de pvc vloer er op kan, daar zullen we zowieso een aantal weken mee moeten wachten ivm het uitharden van de zandcement vloer(1 cm droogtijd per weer bij constant 19 graden)....ze zijn nu aan het sauzen stucen en de wc word gedaan. er komen rvs trapleuningen dus ze hebben genoeg te doen.

ik ga gauw weer

gr saskia

16. noura

noura VIP lid

27 apr 2006
    8.819
    0
    0
    slingding snap dat je het weggehaald hebt

haha saskia, donderstenen he

17. Duckie

Duckie Fanatiek lid

1 jun 2006
    1.410
    0
    0
    Ik kom jullie even gedag zeggen, want we gaan vanaf morgen een weekje naar de sneeuw!
    Voor degene die gaan carnavallen: Veel plezier!

18. eve

eve Fanatiek lid

26 apr 2006
    4.525
    0
    0
    Den Haag
    @Duckie: Heel veel sneeuwplezier!!!!!

19. Duckie

Duckie Fanatiek lid

1 jun 2006
    1.410
    0
    0
    Jij ook heel veel plezier!

20. duikster

duikster VIP lid

13 nov 2005
    5.714
    73
    48
    veel sneeuwplezier duckie. Ben benieuwd of Demi het skieen gaat waarderen.

Deel Deze Pagina