December 2006 mama's DEEL 2

Discussie in 'De mama's' gestart door eve, 21 jan 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Otje

Otje Fanatiek lid

10 apr 2006
    4.703
    0
    36
    Hoi hoi,

Hier even een snel berichtje... beetje druk druk.

De verrassing voor mijn ouders was erg groot maar erg leuk natuurlijk! Kids zijn ook blij om tante en oom weer te zien!

Koen pubert vandaag ontzettend en heeft al heeeeeeeeeel erg vaak op de gang gestaan wat verder erg weinig zin heeft dus die gaat vanavond lekker vroeg naar bed.

Ben erg toe aan een dagje voor mezelf en dat gaat ook gebeuren hoor want ga morgen een dagje met een vriendin naar de huishoudbeurs. Heb er veel zin in!

Vandaag voor Koen een nieuwe autostoel gekocht voor de volgende groep zeg maar. Hij zit er al in en het gaat prima. De andere is al verkocht aan een vriendin dus dat gaat lekker! :D

Slingding: Veel plezier morgen met Lola!

Melliemel: Succes met al de klusjes in huis!

Eve en Duckie: Allebei een prachtige vakantie toegewenst en hopelijk met veel sneeuw!

Ik ben ook erg toe aan vakantie moet ik eerlijk zeggen. Mag het dan ook zonder kids? :) Denk dat ik maar een ticket curacao boek voor 28-2. Vlieg ik samen met mijn zus & vriend die dan terug gaan die kant uit. Haha geintje hoor. Maar soms... ach ja, dagdromen mag he?

Sorry beetje ego maar kom echt gauw weer terug. Weet nog niet wanneer want maandag staat er een dagje Toverland op het programma. Jullie zien me wel weer verschijnen!

2. Hoi meiden,

Ik weet niet of ik me even opnieuw moet voorstellen ;), maar ik ben ook weer boven water.

Zoals jullie waarschijnlijk wel weten heb ik het sinds de jaarwisseling erg druk gehad op mijn werk. En het zijn niet eens zozeer de lange dagen (we werkten 12 uur per dag) of de extra dagen (ik werkte ook op dinsdag of donderdag en op zaterdag), maar de grote hoeveelheid nieuwe informatie die ik bij het opstarten van het nieuwe jaar voor onze klanten voor mijn kiezen kreeg. Ik kwam 's avonds echt compleet afgebrand thuis en rolde dan meteen mijn bed in.

Ik besloot daarom het forummen even te laten voor wat het is en besteedde de weinige overgebleven tijd liever aan mijn kids. En het was wel fijn hoor om de 'verplichting' van het bijhouden van het forum even niet te hebben. Ik plaats het woord verplichting expres tussen aanhalingstekens, omdat er natuurlijk nooit sprake is geweest van moeten, maar ik ben wel iemand die het allemaal graag een beetje wil bijhouden...

Maar de rust is wedergekeerd (op mijn werk dan, want de carnavalsdagen kun je niet bepaald rustig noemen ;)) en kom ik weer lekker meedoen. Hier op het forum dan, want carnaval is aan mij absoluut niet besteed...

De verbouwing begint eindelijk concreet te worden. Er zijn inmiddels 3 offertes aangevraagd (Melliemel, ik zal jou de tekeningen vandaag even mailen...) en de bouwvergunning is aangevraagd. Ik hoop dat de aanbouw nog voor de zomer begint af is, zodat Jasmijn en Emma lekker kunnen buiten spelen.

De meiden gaan lekker, al zit Jasmijn momenteel erg in een uitprobeerfase. Emma gaat lekker haar gangetje en is een lekker vrolijk ding (zolang grote zus zich niet teveel met haar bemoeit...)

Ik heb niet bijgelezen (had zelfs gemist dat er nu iedere keer nieuwe delen worden geopend van een topic, dus ik stond al een beetje raar te kijken), maar ik wil wel graag Setje en Bianca een hele dikke knuffel geven...

3. #223 Lola, 14 feb 2010
    Laatst bewerkt: 14 feb 2010
    Jasmijn is trouwens helemaal van het duimen af :)! We begonnen os namelijk al best zorgen te maken. Ze duimde namelijk zó veel dat haar bovenkaak al helemaal scheef gegroeid was. Als ze haar kiezen op elkaar had, kon je met gemak een vinger tussen haar boven- en ondervoortanden steken :$!

We hadden een aantal maanden geleden al eens een poging gewaagd met Bytex, maar daar moest Jasmijn van overgeven.
    Nu is het gelukt door haar nageltjes eerst in de smeren met Bytex en er daarna een pleister overheen te plakken. Jasmijn heeft niet één keer de pleisters van haar duimen afgetrokken, de vieze smaak zal ze dus nog wel niet vergeten zijn...

Ben benieuwd of haar bovenkaak nog gaat bijtrekken of dat Jasmijn straks een klantje van de orthodontist gaat worden... :(

Ik heb trouwens nog een leuke recente foto van mijn meiden. Emma is de laatste weken vréselijk geïnteresseerd in de toiletgang van haar grote zus. En dat levert dan zulke plaatjes op...

4. eve

eve Fanatiek lid

26 apr 2006
    4.525
    0
    0
    Den Haag
    Anne, Gefeliciteerd met je verjaardag!!!!!

5. eve

eve Fanatiek lid

26 apr 2006
    4.525
    0
    0
    Den Haag
    Tot over een week allemaal!

6. duikster

duikster VIP lid

13 nov 2005
    5.714
    73
    48
    Anne: gefeliciteerd! maak er een fijne carnavalsverjaardag van!

Eve: fijne vakantie! hopelijk lekker sneeuw....

7. Otje

Otje Fanatiek lid

10 apr 2006
    4.703
    0
    36
    Anne: Gefeliciteerd met je 1e verjaardag!!!

8. noura

noura VIP lid

27 apr 2006
    8.819
    0
    0
    anne gefeliciteerd met je verjaardag!!!!

lola welkom terug, en wat een leuke foto... hihi emma lijkt echt een minimensje

otje hier ook een verschrikkelijke puberpeuter! maar denk ook dat het die oren weer zijn. woensdag naar de kno

9. wies

wies Lid

30 jan 2006
    69
    0
    0
    lerares
    amsterdam
    balen, ik ha d net een heel stuk getypt is opeens mn hele verhaal weg.
    Ik doe even een verkorte versie...

Ik heb het erg druk gehad de afgelopen weken, zo druk dat het me en beetje te veel werd, denk ik. Gisteren en vanmorgen had in continu harde buiken en ik ben vandaag niet gaan werken. Even een dagje helemaal niks. Morgen heb ik na school oudergesprekken en die wil ik graag gedaan hebben, en woensdag moet ik na school naar de opleiding, dat wordt al druk genoeg...
    Eind van de week hebben we gelukkig wel vakantie en gaan we naar de Ardennen. Daar zijn we echt ook wel aan toe!

We zijn nog steeds bezig met het huis op IJburg. Wij willen het graag, ze moeten alleen nog zakken in prijs... Eind deze wek weten we meer....

Thijs is moeilijk op het moment (maar ik lees dat het een bekende kwaal is hier) zou het zijn dat ze aan voorjaar toe zijn? Thijs is ook enorm aan het uitproberen en zit een paar keer per dag op zijn kamer omdat hij niet luistert. Zolang hij exclusieve aandacht krijgt gaat het goed, maar als hij de aandacht moet delen gaat hij rellen. Echt irritant. Ik heb ook het idee dat er iets met zijn oren is. Hij verstaat me heel vaak niet (en dat is echt niet altijd omdat hij geen zin heeft om te luisteren!!) en vraagt steeds wat ik zeg. Dit is me voorheen nooit opgevallen. Eind deze week vraag ik op het consultatiebureau wel of ze even extra naar zijn oren willen kijken...

Eve en Duckie: fijne vakantie! Heerlijk hoor skien! En tof dat het dit jaar ook in Winterberg moet lukken!

Anne: gefeliciteer!!

Lola:fijn dat je er weer bent. Ik miste je al

10. slingding

slingding VIP lid

9 apr 2006
    5.425
    1
    0
    verzorgende IG
    Middelburg
    Lies: denk je een beetje aan je zelf!

11. Lieve Anne, van harte gefeliciteerd met je eerste verjaardag

Zoveel kaarsjes als op het plaatje staan er nog lang niet op jouw taart, dus hou jij véél meer plek over om er met je handjes in te meppen...

12. Dubbele post, forum bleef weer eens hangen...

13. slingding

slingding VIP lid

9 apr 2006
    5.425
    1
    0
    verzorgende IG
    Middelburg
    Anne hartelijk gefeliciteerd met je verjaardag!

14. melliemel

melliemel Fanatiek lid

31 aug 2005
    2.081
    0
    0
    hi hi,

duckie/eve; fijne vakantie allebei, hopelijk mooi weer en veel foto's
    ;)

ANNE; GEFELICITEERD MET JE 1E VERJAARDAG

lola; hij is ontvangen hoor, melvin heeft er naar gekeken. denk dat hij je via de mail nog even laat weten hoe en wat

wies; rustig aan doen hoor

slingding; verder alles ok met jouw

hier zijn de mannen voor alsnog klaar en nu is het wachten tot de vloer goed droog is om vervolgens de vloerbedekking te plaatsen, dit duurt nog even.

valerius heeft weer last van zijn bronchien zal me niets verbazen als dit oa te maken heeft met het vocht gehalte nu hier in huis....

ga weer

gr saskia

15. duikster

duikster VIP lid

13 nov 2005
    5.714
    73
    48
    Ik ben vanmiddag met de kids naar de kinderoptocht in dongen geweest. Chris had heel gewillig van half 12 tot kwart over 1 geslapen en kon dus vanmiddag lekker mee. Nick had reuze veel lol met een trapje voor een woonhuis en vervolgens met het kijken naar de optocht. Chris vond wederom de tractoren erg leuk. Nadien nog lekker de cammeleur ingeweest samen met onze vrienden en Nick had het er reuze naar zijn zin. Zelfs zo erg dat hij totaal niet meer mij in de gaten hield en ik hem vervolgens omhoog gehouden terug kon halen bij de muziek omdat ik hem kwijt was. Dat hij daar van leert....nou nee....een uur later was hij weer pleite....en dat onder de ogen van ca. 14 volwassenen.....oke die moeten dan wel een stuk of 18 kinderen in de gaten houden maar toch.
    Chris heeft ook lekker rondgestruind en liep ook overal op af. Angst....daar heb ik nog niet van gehoord mam....waar jij bent....jij volgt mij toch??

en dan nog even twee fotos van mijn mannen Nick toen 14,5 maand

16. janette

janette VIP lid

26 feb 2007
    5.113
    0
    0
    Ben op zoek naar de droombaan
    Heiloo
    zo ik ben er ook weer vrijdagavond begaf de computer het, collega van wijnand gebeld en het lag waarschijnlijk aan de videokaart neem hem maandag maar mee zei hij, dus wijnand vandaag meegenomen naar zijn werk en ja hoor nieuwe kaart erin en hij doet het weer....:) kosten noppes want de kaart lag daar werkloos.......

dus ga ff terug lezen wat jullie het afgelopen weekend hebben geschreven.

Otje hoe was de HHB? nog leuke dingen gezien en waar moeten we donderdag speciaal op letten?

Lola klinkt heftig op je werk, gelijk heb je dat je ons ff laat schieten, maar lieve foto van de meiden op het toilet, maar hangt het wel lekker voor jasmijn zo? of zit ze normaal op een kinderbril?

Teun heeft nu ook bijna de smaak te pakken van plassen op de wc, hij kwam er zelf mee, vandaag heeft hij, om extra te stimuleren, alfi gekregen van thomas de trein en ik heb erbij gezegd nu wel alle plasjes op de wc doen en dat beloofde hij, toen ik hem thuis mee wilde nemen naar de wc zei hij nee, toen ik zei ik ga alfi terug brengen wist hij niet hoe snel hij bij de wc moest zijn;)

Anne gefeliciteerd met je verjaardag, hoop dat je een leuke dag hebt gehad en er nu lekker over lig te dromen...

Lies denk aan je zelf hoor.....

17. duikster

duikster VIP lid

13 nov 2005
    5.714
    73
    48
    Chris bijna 20 maanden

18. Ik heb Jasmijn nog nooit horen klagen ;). Er past geen kinderbril op onze - geheel ronde - toiletbril. Dat krijg je als je zonodig een designpot wilt hebben (al komt-ie gewoon van de GAMMA hoor). Excuus is dat toen wij dit huis kochten serieus meenden dat kinderen krijgen er voor ons echt niet in zou zitten. Zo hebben we ook een eettafel niet niet gelakt maar geolied is en dus erg weinig kan hebben. Alles wat we in huis vervangen is echter meer kindproof...

Voordeel is wel dat Jasmijn dus zonder problemen op elke wc gaat plassen.

Fijn dat Teun ook interesse begint te krijgen in de wc. Heb je hem de foto soms laten zien... ;)?

@Duikster: Leuk... die foto's van je mannetjes in dezelfde kleding. Bij ons is het precies andersom: Jasmijn heeft het hondenpakje twee jaar gedragen, maar Emma is zo groot dat zij er volgend jaar echt niet meer in zal passen...

19. duikster

duikster VIP lid

13 nov 2005
    5.714
    73
    48
    Nick zit ook gewoon op de wcbril hoor. Hij hangt er ook altijd een beetje in. Gaat prima.

Mijn schoonzusjes hebben patent genomen op bevallen met 34 weken. Vannacht is zeer onverwacht mijn petekind Giel al gekomen. GIEL. Voor 34 weken is het een zeer flink kind 2700 gram (groter dan Chris bij 39 weken was...) Hij ligt nog wel in de couveuse maar heeft al uit de fles gedronken. Was wel effe schrikken vannacht....ook voor henzelf. Mijn schoonzusje zat gisterenmiddag nog naar de carnavalsoptocht in Venlo te kijken toen ze ineens beroerd werd. Bij de CTG zetten ineens de weeen door en binnen 3 uur was de kleine er toen al.... en ik maar wachten op een telefoontje van mijn vriendin die nu 39 weken is....dit had ik nog niet helemaal bedacht zeg maar. Morgen of overmorgen maar eens even naar de kleine man gaan kijken.

20. janette

janette VIP lid

26 feb 2007
    5.113
    0
    0
    Ben op zoek naar de droombaan
    Heiloo
    @Duikster gefeliciteerd met je petekind

Deel Deze Pagina