@Wies: Wat jammer dat jullie geen sneeuw hebben gehad. Ik was ook erg verbaasd hoe snel de sneeuw hier bij ons wegsmolt. Op dinsdagochtend had ik nog heerlijk met de kids gesleed en waren alle straten in de wijk mooi bedekt met een laag sneeuw (zodat je dus echt een leuke wandeling kunt maken), 's middags hoorde je aan het tikken van de druppels op het rolluik dat het al flink aan het dooien was en de dag erna was gewoon alles weg...
Wies: fijn dat jullie genoten hebben in de ardennen. Jammer van de sneeuw. Hoe gaat het met je zwangerschap? Melliemel: ben benieuwd naar de reactie op je sollicitatie. Zijn er veel kandidaten die dit graag willen doen. Leuke foto van Orlando op de motor. Zijn jullie van plan hem al snel eens mee te nemen of zijn dat soort pakjes eigenlijk meer bedoeld voor een zijspan of zo? Lola: gekke vis heb jij hoor! Janette: wat naar dat Teun zo moe is. Moet zeggen dat ik af en toe best zo'n langslaper zou willen hebben, maar dit klinkt ook niet helemaal fijn zo. Hopelijk heb je het snel duidelijk. Noortje: ik heb afgelopen week al twee keer een kijkje op je site gehad....Het zit mooi in elkaar en de kwaliteit van de shirtjes is echt top! ben gisteren op kraambezoek geweest bij mijn vriendin. wat een schattig meisje zeg! heb heerlijk een tijdje getut met dat kleine ding en wat een lichtgewichtje is het dan in vergelijking met mijn boys. Nick en Chris waren ook erg lief voor haar, dat was wel schattig om te zien. Verder word ik momenteel echt gestoord van die twee. Ze kunnen elkaar niet luchten of zien en zodra ze elkaar in het oog hebben is het herrie. Tegelijkertijd als Chris nog slaapt als Nick al wakker is dan vraagt hij de hele tijd of we Chris al uit bed kunnen halen....tja.... en gisteren was Nick naar de psz en zei Chris telkens: Nick halen.... snappen jullie hem nog.....ikke niet. Vandaag is mijn schoonmoeder jarig. We hebben aan haar een webcam geven zodat ze op msn videogesprekken kan hebben met de kids. Hier hebben we dus ook een webcam. Nick vind dat echt leuk. Hij heeft zo al een paar keer met Guus en Moon en met mijn moeder gekletst. grappig is dat.
Nou dan is het gewoon een rare vis ! Wies lekker dta jullie genoten hebben ondanks dat er geen sneeuw was, hoe gaat het nu met jou? weer tot rust gekomen? Duikster nog gefeliciteerd met je schoonmoeder hier zou ik ook wel een webcame willen hebben en dna me broer in frankrijk ook 1 geven, maar het heeft geen zin het internet daar is zo traag....je moet het nog opwonden zeg maar..foto's via de mail verzenden heeft geen zin duurt een half uur voordat ze binnen zijn...dus dan gaat dit ook niet Wijnand is nu onderweg naar zijn werk teun aan het wegbrengen naar zijn ouders en hij mag daar een nachtje blijven slapen, wij hebben dus een heerlijk avondje/nachtje en ochtendje voor de boeg zonder kid. wijnand komt mij van me werk halen en dan gaan we door naar egmond aan zee om daar lekker te eten...en voor de rest zien we wel.......denk lekker thuis op de bank....en morgen geen wekker of door teun wakker gemaakt te worden, we gaan tegen de middag die kant weer op en doen dan gelik daar de belastingaangifte en blijven daar ook eten dus zijn de hele dag weer onder de pannen... fijne dag vandaag....
Evelyne: Wat leuk om te horen en te zien aan de foto's dat de vakantie zo geslaagd was! Het ziet er erg leuk uit hoor! Enne... ik vind Fynn's nieuwe coupe ook erg leuk! Wel grappig dat onze kids "lang" haar hadden en nu tegelijk allebei een stuk korter zonder dat we dit van elkaar wisten!? Lola: Ja dat is het zeker! Valt soms niet mee want Sara begint inmiddels shoppen en zo ook leuk te vinden maar daar ga ik met Koen niet aan beginnen zeg. Doe ik mezelf absoluut geen lol mee. Maar ja... toverland was erg leuk voor beiden! Fijn dat je binnenkort al terecht kan voor het verwijderen van het spiraaltje. Je zal wel erg blij zijn als het achter de rug is! Duikster: Wat vervelend dat jullie zo ziek waren! En sterkte met je ventjes! Zo'n webcam is zeker leuk. Wij hebben 'm ook aangeschaft toen mijn zus richting Curacao ging en er wordt geregeld gebruik van gemaakt. Wies: Sorry wat laat maar alsnog van harte gefeliciteerd met je verjaardag!!! Jammer dat er geen sneeuw meer lag tijdens jullie vakantie in de Ardennen.... Duckie: Wat leuk zeg dat jullie vakantie zo geslaagd was! Mooie foto's ook zeg! En ik kan ook duidelijk zien aan je gezicht dat je bent afgevallen. Je bent al veel kwijt zeg. Vooral die foto van je 2 meiden in de gondellift is erg schattig! Noralien: Zo te horen leuke carnaval gehad! De foto's zijn erg schattig en mooi! Wat leuk dat je online gaat! Ik ga je aanbevelen hoor!!! Afgelopen jaar en begin dit jaar zijn er 6 babytjes geboren van mensen die ik goed ken en zo ken ik er nog wel een paar dus dat komt heus goed! Janette: Wat sneu zeg dat Teun zoveel moe is! Veel beterschap ermee en hoop voor jullie dat het niks is. Melliemel: Gelukkig alles weer goed met je moeder. Wat een ontzettend stoere foto van Orlando op de motor!
Hier een drukke maar wel erg leuke week. Woensdagavond was er weer een open dag op een van de middelbare scholen en zijn we gaan kijken met Sara. Ze was wel lekker aan het puberen die avond. We kregen in een lokaal eerst een soort algemene info alleen ze snapte iets niet helemaal en daarna in een ander lokaal stonden leraren aan wie je dat kon vragen. Toen durfde ze dat niet en zat allemaal maar wat moeilijk te doen! En even later zaten we in een ander lokaal voor info over tweetalig VWO en toen vroeg ze gewoon midden in een stil en vol lokaal iets wat ze niet begreep! Ik snapte er niks van. Gisteravond zijn mijn zus en vriend en Saar, Steef en ik gezellig samen gaan wokken. En vanavond gaan we met z'n allen (lees: mijn ouders, zus, vriend en wij 4tjes) pannenkoeken eten. Soort van afscheids-etentje want zondagochtend vroeg vliegen ze alweer terug naar Curacao. Nu is zondag mijn moeder jarig (ze wordt 60!) maar dat halen ze niet meer want het vliegtuig vertrekt al om 9 uur vanaf Schiphol. Dus ga ik morgenavond al naar mijn moeder om het te vieren samen met nog een paar anderen incl zus. En zondag overdag gaan we dan met ons gezinnetje naar mijn moeder.
hi hi, wies; ondanks het gemis van de sneeuw toch fijn dat jullie het goed naar jullie zin hebben gehad, heb je nog leuke foto's met thijs in tenue duikster; ik ben zelf ook erg benieuwd hoor enne vwb het pakje en motorrijden enzo. ik vind het niet verantwoord om de kids binnen nu een zeg 4 jaar al op de motor mee te nemen hoor. dat is mijn mening hoor. denk dat ik dit pas zal doen als zij dit ook willen als ze een jaar of 7 a 8 jaar zijn ofzo en dan weet ik ook niet wat ik dan denk hoor. deze pakjes zijn voor het racen zelf voor kids vanaf 3a4 jaar. je hebt speciale minipocketbike races voor kinderen, waar ze dus deze pakjes gebruiken. men begint ook wel met pocket bikes met zijspan zodat paps of mams meekan in het begin als orlando dit leuk zou vinden mag hij dit wel doen maargoed zolang hij daar niet over begint doe ik dit ook niet YouTube - LiL Kids Italian Pocketbike Race
hi hi, ff snel aan noralien; je site ziet er super leuk uit hoor! ben trots op je dat je dit allemaal voor elkaar hebt gekregen met 2 kids en je huidige situatie super en nog even dit; ZE WILLEN ME GRAAG HEBBEN HEBBEN UNANIEM GESTEMD!!!! NU DE STAGE NOG GOED DOORLOPEN EN DAN . moet wel zeggen dat dit laatste heeeel zwaar is hoor en hoop dus ook dat ik dit kan, maargoed het is al een hele ervaring die ik dan op doe zeg maar....... ben helemaal happy hoor valerius is nog steeds ziekjes is heeel erg aan de spuitdiarree al meerdere malen doorgelekt zo dun(afgelopen 3 dagen) spuugt gelukkig en voor zover nu niet meer(sinds gisteren) heeft vanmiddag een boterham helemaal op. zette hem ff op de weegschaal, hij is bijna een kilo afgevallen!!!! hij is erg aanhankelijk nu. maar eet en drinkt dus nu wel weer wat een erge opluchting is. gr saskia
nou te vroeg gejuicht orlando werd net na te hebben bericht wakker en heeft vervolgens het hele bed ondergespuugt....
Wat fijn! Gefeliciteerd... Wat sneu dat Valerius zijn grote broer heeft aangestoken. Beterschap en nu maar hopen dat papa en mama niet aangestoken worden...
ik ben er weer, er is best wel wat geschreven dus ik stap vanaf hier weer in.1 Ik herb leuke foto's gezien zowel hier als op hyves. saskia: gefeliciteerd! Noura: ik heb veel aan jullie gedacht omdat we vlak bij jullie op vakantie waren. vakantie verslag volgt.....
hoihoi, Alweer ff niet meegeschreven, maar wel gelezen. Ik kon gewoon het geduld niet opbrengen om er echt voor te gaan zitten. Maar ik begon jullie wel enorm te missen, dus hier ben ik weer Melliemel, lekker hoor! En unaniem...dan heb je wel indruk gemaakt . Beterschap voor je mannetjes . Lola, balen zeg dat je naar het zh moet voor je spiraaltje, hopelijk kunnen ze het er zo uithalen! Ben je weer een beetje bijgekomen van het vele werken? Otje, gezellig zeg dat je zus er weer was! Wanneer gaan jullie weer die kant op? Wat Sara betreft, dat zal wel gewoon onzekerheid zijn, kan ik me nog heel goed herinneren... Janette, lekker genoten van jullie avondje alleen? Apart dat Teun zo moe is, mss beetje stom hoor, maar slaapt hij niet teveel? Duikster, wat grappig van de webcam! Je brengt me op een idee... Wat jammer dat je jongens zo vervelend zijn tegen elkaar. Wies, jammer dat jullie geen sneeuw hadden, maar gelukkig wel van de vakantie kunnen genieten! Hoe gaat het met je zwangerschap? Noortje, leuke foto's, ik vind die van Anne echt super! Je ziet er goed uit op de foto's trouwens! Je site is mooi geworden, nogmaals gefeliciteerd! Eve, stoere foto's heb ik gezien! Fijn dat jullie vakantie zo geslaagd was! Duckie, ook al van die mooie vakantie foto's. Die wasbak met Mila Mooie skipakjes trouwens voor je meiden! Je kan idd goed zien dat je al bent afgevallen! Knap hoor! Bianca, ik las dat op je hyves dat het goed gaat met je moeder, wat een opluchting zeg! Hopelijk knapt ze gauw helemaal op! Ik geloof dat ik wel aardig bij ben... Hier gaat het wel aardig goed. Aankomende donderdag weer naar het zh voor nacontrole, hopelijk is alles goed. Ik heb niet echt pijn, alleen bij inspanning of bepaalde bewegingen steekjes. Dat zal er wel bijhoren... groetjes Lisette
Goedemorgen, Pieter is met Thijs naar het zwembad, ik ga zo even een beetje poetsen hier in huis maar nu even aan het relaxen. Mijn vakantie zit er jammer genoeg morgen al weer op. Ik heb zo geen zin om weer te gaan werken. Ik ben nog steeds enorm aan het worstelen met zowel de kinderen als de ouders van de kinderen. Het is echt een moeilijke groep waarin ik, zeker in de drie dagen die ik werk, niet gedaan krijg wat ik gedaan wil krijgen.... Ik probeer me steeds voor te houden dat ik moet genieten van de vrije dag die ik nog heb, maar ik blijf er steeds weer tegenaan hikken.... Ik ga in ieder geval straks nog even naar de stad. Het is rotweer, maar ik wil nog een poging wagen om een goede zwangerschapsbroek op de kop te tikken. Mijn buik begint goed zichtbaar te worden, vind het wel leuk! Ik voel ook regelmatig de baby al kleine schopjes geven. Vanaf nu wordt het zwanger zijn wel steeds leuker, vind ik. De 20-weken echo hebben we op 12 maart. Ik hoop dat alles goed is, ik ben er wel bezorgder over als destijds bij Thijs. Verder ben ik ook erg benieuwd wat het is. Ik heb zelf al vanaf het begin een voorgevoel dat het een meisje wordt. Vraag me niet waarom. Bij Thijs klopte mij voorgevoel. Ik ben zo benieuwd! Net als bij Thijs maken we er verder geen geheim van wat het is. Dat vonden we zelf wel zo relaxed. Cythia: hoe gaat het met je zwangerschap? Hoeveel weken ben je nu? Melliemel: Hoe gaat het met de jongens? Ik hoop dat het overgeven snsl stopt! Gefeliciteerd met je aanstelling e succes met je stage. Hoelang moet je stagelopen? Met Thijs en zijn zindelijkheid gaat het erg goed, trouwens. Overdag is hij al een hele tijd luierloos en zonder ongelukjes, 's nachts was hij ook al wekenlang droog maar deden we hem voor de zekerheid nog een luier aan. In de vakantie zei hij dat hij wilode proberen zondern luier, maar dat vond ik niet zo handig omdat er geen zeiltje op de matras lag, maar thuis is hij nu al een paar nachten droog. We laten hem 's avonds voor we gaan slapen nog even plassen en hij blijft dan droog tot de volgende ochtend.
He Setje, leuk dat je er weer bent! Ik vroeg me al af hoe het met je ging. Lichamelijk gaat het wel okee begrijp ik, maar gaat het verder ook goed met je? Lies
Wies, ben heel benieuwd wat het geslacht is... dus als je er toch geen geheim van maakt! Het gaat wel goed hoor, ik doe het lekker rustig aan!
Net als Setje mis ik jullie ook...maar kom er gewoon niet toe om te reageren... Gelukkig heb ik met een aantal van jullie wel contact via Hyves...doe m'n best om ook hier weer snel langs te komen... Fynn werd net ineens heel bleek en begon te bibberen en te geeuwen. Hij zei dat hij het koud had maar voelde erg warm..ligt nu lekker te pitten. Hoop niet dat hij echt ziek wordt...
eve het klinkt als een suikerdip..... dus een tekort aan glucose in het bloed....hoop ook voor je dat hij niet ziek word....sterkte setje daar dachten wij ook aan, te veel slapen, voorgelegd aan de ha maar die vond dit slaapritme niet vreemd...
kom even zwaaien, ben druk druk druk.. vandaag gebeld of ik vanavond werken kon.. dus dat heb hoop ik snel weer tijd om te kletsen.. zag overigens waanzinnig leuke fotos voorbij komen!
Vandaag lekker naar Ballorig in Venlo geweest, ook een erg leuke binnenspeeltuin en nog behoorlijk nieuw. Wat hebben die meiden zich geamuseerd, zeg! Emma vond met name de rodelbaan helemaal het einde. Na een paar keer samen met mama te zijn geweest, kom ze het helemaal alleen. Ze had alleen wat weinig geduld. Als voor haar een kindje stond dat naar haar mening niet snel genoeg opschoot, tikte ze het op de schouder en zei: 'Ja, ja...' 8) Jasmijn en Emma vonden ook de hoge glijbaan geweldig. Alleen ging mama zó hard naar beneden, dat ze steeds twee meter over de vloerbedekking doorschoof... Ook voor het eerst een echte driftbui van Emma gezien. Toen ze in de draaimolen was geweest en er door ons werd uitgetild, was ze het daar duidelijk niet mee eens. Gillen, stampvoeten, paars aanlopen, op de grond gaan liggen... Ik wist niet waar ik kijken moest, Jasmijn heeft zoiets nog nooit gedaan. Ik bereid me dus maar op voor dat Emma me binnenkort voor schut gaat zetten in de supermarkt...