Hoi hoi, Zooo, heb jullie ook weer gevonden. Janette: Bedankt voor je mail Hier alles goed. Beetje snotterig maar verder gaat het wel. Koen slaapt nu even want hij was vanochtend weer 's erg vroeg wakker en vanmorgen hebben we samen boodschapjes gedaan en ooh wat was hij lief! We moesten ook naar de speelgoedwinkel voor een cadeautje voor kraamvisite en hij zei: mama, ik mag niet overal aankomen he? Zooo leuk he. Loont het toch wel dus, dat opvoeden. Hahaha. Maar ja... dit weekend 2 x kraamvisite. Vanavond ga ik op visite bij een vriendin die vorige week zaterdag is bevallen van een dochtertje en morgen ook weer kraamvisite van een dochtertje van een vriendin. Dat kindje is 1 januari geboren. En een andere vriendin van me is op dit moment al overtijd dus daar gaat het ook niet lang meer duren Gisteren was mijn 1e oppasdagje op Vlinder, het dochtertje van een vriendin van me. Vlinder is geboren in juni '09 dus nu 7 maanden oud en ze komt nu iedere vrijdag van +/- 9 tot 15 uur. Gisteren ietsje korter, tot 13 uur. Wel erg leuk zeg zo'n kleintje maar jeetje wat is dat ook weer even wennen zeg zo'n ukkie! Ach ja... we moeten allebei nog een beetje wennen aan mekaar maar dat komt vast wel goed. Cynthia: Ooh spannend zeg van die sollicitatie! Succes ermee! Noortje: Vervelend dat je je nog steeds zo'n flinke hoofdpijn hebt! Sterkte hoor. En succes met het gedoe rondom jullie oude huis. Zit die huurder er nu wel "tijdelijk" in? Over scholen gesproken.... ik heb Koen aangemeld op de school waar Sara nu ook op zit (die is er straks weer vanaf) en dat is tevens ook de school die vastzit aan de peuterspeelzaal. Het is ook de dichtst bijzijnste school, op ongeveer 5 minuten lopen. Over solliciteren gesproken. Steef is ook druk aan het solliciteren. Hij werkt nu bij een heel groot bedrijf waar te veel managers werken als je begrijpt wat ik bedoel. Kortom: Veel te veel meetings en mensen die allemaal wel een mening hebben hoe het moet maar te weinig mensen die het werk moeten doen en allemaal gedoe met budgetten en zo. Niet meer leuk dus. Hij heeft het een tijdje aangekeken maar is het nu toch wel echt beu. Nu heeft hij gesolliciteerd bij 2 ex-werkgevers die hem allebei graag terug willen! Dus nu heeft hij weer een luxe positie... Eventjes kijken nog hoe en wat maar dat hij dit jaar weg zal gaan bij zijn huidige werkgever is 1 ding wat zeker is. Tot gauw weer allemaal! Groetjes Otje
we missen nog wel een hoop mensen hier zeg...... Kailynn is logeren en wij dus vrij wij zouden een dagje weg gaan maar dat gaat niet door.. en nu weten we niet wat we moeten gaan doen vanavond....
Stonden ze wel bij de geadresseerde van me mail? zo ja dan hebben ze het hopenlijk nog ff te druk om hier mee te komen kletsen.... zou het wel weten hoor met me vrije uurtjes...lekker uit etene gaan en dan lekker met een goed boek op de bank of een leuke film kijken en dan............ vroeg gaan slapen Otje klinkt allemaal weer spannend bij je netjes hoor van koen, ja je moet af en toe strang zijn maar het werp de vruchten af. Teun wilde gister een boekje lezen, prima dus ik lezen met hem, zegt hij ineens "mama ik wil zelf lezen"zeg ik prima ga maar de letters lezen zget hij " kan ik niet jij moet het mij eerst leren" dus denk dat ik maar langzaam gaan beginnen met leters leren......ga hem niet poshen hoor hij mag moet nog niet.....
iemand nog intrese in deze baby wieg schommel? Multifunctionele hangmat - bij baby-walz online bestellen!- baby-walz - Al het goede voor mijn baby wij doen die van Teun weg......
janette; ben hier ook bezig met letters orlando vind het reuze interessant, vandaar dat ik 2 abc boekjes heb gekocht die hij af en toe wil "lezen' 1 van bobby abc en 1 van nijntje otjel; beterschap enne heerlijk zo'n luxe privilege toch iemand hier natuursteen en vloerverwarming of vloerverwarming met een anders soort vloerbedekking?? slingding; worden weer spannende dgn voor jouw, ik ben hier overuren aan het hopen hoor(heb ergens eigenlijk wel een goed gevoel hoor, zegt natuurlijk niks maar toch gr saskia
melliemel: wij hebben vloerverwarming en een stenen vloer, maar weet niet of je dat bedoelt met andere vloerbedekking? Otje: er komen dus weer flinke veranderingen aan in jullie gezinnetje als Steef aan het solliciteren slaat. Leuk dat je weer zo'n ieniminie oppaskind hebt nu!
melliemel hier een deel van de kamer plavuizen en vloerverwarming maar hoezo? Als het ff meezit kunnen we morgen de slee weer te voorschijn halen, het is nu al helemaal wit buiten er ligt denk ik toch alweer 3 á 4 cm.... en het sneeuwt nog.....
Hier ligt een flink pak sneeuw. Jammer dat we vandaag de hele dag weg zijn. Mijn moeder wordt dinsdag 60 en viert dat vandaag. Dat kunnen we natuurlijk niet overslaan, dus dat wordt een dagje op en neer rijden. Otje, spannend voor jullie. Ik kan me heel goed voorstellen dat Steef het wel zat is. Robert heeft ook altijd een broertje dood gehad aan die managercultuur met veel meetings, veel ge'lul', maar niet weten waar het écht over gaat. Maar als ik het zo hoor, heeft hij een erg luxe uitgangspositie waar niet veel mensen in zitten in deze crisistijd....keuze uit twee banen. Janette, leuk hoor dat Teun letters wilt leren. Ik wil je wel 1 tip geven (als dat mag), informeer je van te voren goed hoe de letters op school aangeleerd worden (qua uitspraak). Dat is nl veranderd t.o.v. vroeger. En als ze het eenmaal aangeleerd hebben, is het moeilijk om daarna om te schakelen.
@noralien, jullie zouden wel onderweg zijn maar veel plezier en gefeliciteerd alvast met je moeder. dankje voor de tip, tuurlijk alle tips zijn welkom, maar ik had er zelf ook aan zitten denken... Hier ook een pak sneeuw en het sneeuwt nog steeds....
hi hi, duikster en janette en natuurlijk voor andere geinteresseerde; wij gaan vloerverwarming leggen over de gehele benedenverdieping maar nu waren we in eerste instantie uitgekomen op laminaat maar na goed nadenken en afwegen van consequenties willen we dit toch niet doen ivm lagere rendement en dus toch onnodige stookkosten, we zijn nu aan het kijken naar natuursteen vandaar de ervaringen hier ook hebben we een nieuwe keuken uitgekozen dus we gaan het een en andere verbouwen, nemen we gelijk de wanden weer mee om deze netjes te verven(ligplekken van tikus, die ligt nml tegen 1 stuk aan en ziet er niet uit oa) en de wandcontactdozen worden vervangen(deze waren nog van de vorige bewoners op zich niets mis mee maar dan is alles 1 en hetzelfde en vinden wij mooier. toilet word ook gedaan(ook deze was nog van vorige bewoners) al met al een behoorlijke onderneminkje maar dan hebben we beneden wel alles naar wens zeg maar hier ligt ook sneeuw nog niet slee baar zeg maar maar het blijft wel sneeuwen, morgen denk ik dus dat de motor examens weer niet doorgaan, nu had ik die examens begeleid maar waren het niet mijn leerlingen maar toch, balen voor hun denk ik, als het niet doorgaat he?! ben afgelopen donderdag naar cesar therapie geweest en heb gelijk wat oefeningen meegekregen, as dinsdag weer met rhana(hond van mijn vader en moeder) gaat het weer iets beter gelukkig, ze heeft een bacterie, wat voor de wonden op haar huid zorgde die dus nu bestreden word. maar jee wat een kosten gaan hierin om zeg echt flink!!! hoop dat ze snel helemaal de oude is iedereen een fijne zondag gr saskia
he hallo, mijn notificatie staat op diect maar ik krijg er geen 1. Hier geen 1 vlokje sneeuw. saskia: wij hebben vloerverwarmiong met plavuizen over de hele begaande grond. noortje: veel plezier vandaag! We zijn gisteren een hapje wezen eten en daarna op de bank... vanmorgen uit geslapen, dus mijn nachtdienst te weinig slaap uurtjes zijn ingehaald. Kailynn komt ook zo lekker weer thuis.
willen jullie wat hebben, dan stuur ik het ff op je kan hier sleeën als je wilt....helaas hebben we er gene tijd voor moeten straks weg..maar toch het is were een hele witte wereld....
Graag, betaal ik de postzegel wel. Melliemel, dat klinkt idd als een flinke verbouwing. Wanneer gaan jullie beginnen? Noralien, alvast gefeliciteerd met je moeder. Hopelijk hebben jullie vandaag niet teveel tegenslag op de weg met de sneeuwval. Las dat het nog niet goed gaat met je...dikke virtuele knuf van mij. Otje, wat leuk zeg dat je oppast op Vlinder. Lijkt me idd wel weer even wennen, zo'n kleintje dat niet van jezelf is. Maar komt vast helemaal goed. Wies, om even terug te komen waarom Lynn naar de psz gaat. Ze zit idd ook op het kdv, maar dat is in Roosendaal omdat ik daar werk. De psz zit in mijn woonplaats en dan leert ze alvast kindjes kennen waarbij ze straks in de klas komt. Gijs gaat nu per 5 februari ook, dus dat zal ze wel heel fijn vinden...hij wat minder denk ik. Saar, Setje, Noura en Lola, hoe gaat 't met jullie?
Needless to say dat hier ook geen sneeuw ligt... @Noralien: Vind het vervelend om te lezen dat je nog zo'n hoofdpijn hebt! Helpen de medicijnen daar niet tegen? Hoop dat je site snel online kan...dat geeft vast weer nieuwe energie en hopelijk wat extra centen! @Otje: Leuk is dat als je resultaat ziet van je opvoeding! Fynn is nu in een rustige periode en luistert zowaar naar me. Zegt soms ineens ook iets waardoor ik denk: Hij heeft het door We doen het dus niet voor niks Zal vast wel weer een dwarse periode aan komen maar nu is het ff genieten. Fijn dat je oppasdag geslaagd was. Heb je ook een foto van Vlinder? @Janette: Ik wilde ook met Fynn het ABC gaan doen maar heb me bedacht. Hij is pienter genoeg om het straks op school snel op te pikken. Denk dat het alleen maar lastig voor hem is als hij het nu al leert. Ik wacht dus nog een jaartje @Saskia: Leuk al die verbouwingen. Wanneer gaan jullie beginnen? Voor of na 2 maart? Ik wil ook weer naar Cesar (of Mensendieck). M'n houding is echt verkeerd (loop teveel met m'n schouders naar voren) en wil daar nu echt iets aan gaan doen. Heb een vraag gesteld in het forum voor peuters, kleuters. Gaat over een grote maat slaapzak. Fynn past niet meer in de zijne en grotere zijn in de winkel niet te koop. Wel op internet (Ikkelief en www.misslittle.nl) maar die zijn best prijzig. Iemand nog een andere tip (zelf maken kan ik echt niet en ken ook niemand die dat kan)?
Even ter verduidelijking: ik zoek een slaapzak voor Fynn omdat hij zich nu steeds bloot woelt (ondanks dat ik een extra deken om het dekbed doe en stevig instop) en wordt koud wakker. Sokken helpen niet en hij heeft ook nog niet echt door dat hij het dekbed over zich heen kan trekken...Ligt nu in een slaapzak die eigenlijk net te klein is...maar is wel lekker warm...
@eve ff vlug had van de wek wat gezien op internet, vond ik handig als ze groter waren ga het snel voor je opzoeken we gaan nu weg doei doei
halloooooo ben er ook weer, en zag ineens deel 2... moest wel even denken, dacht al dat ik dement ofzo was. maar heb het begrepen nu ben geloof ik al 2 weken niet geweest, te druk met van alles en nog wat en heb nu het weekend weer gewerkt. morgen een dagje naar belgie, h moet dinsdag onderzoeken doen in het ziekenhuis. hij heeft al weken buikpijn en ze gaan nu alles onderzoeken, er is bloed in urine gevonden. ben erg benieuwd wat er uit gaat komen. nordin heeft dinsdag zijn brommertheorie en ikzelf heb weer een genant probleem, na de aambeien nu dus een talgklier die verstopt is, en steeds een grotere bult werd, en heb dat dus maar laten zien aan de huisarts. moest toch de spiraal laten controleeren. maar dit moet dus weggesneden worden...... vrijdag.... en ja het zit dus aan mijn schaamlip... pff erg genant, maar ook wel eng toch fijn dit forum haha het is niet zo`n onderwerp wat je bij iedereen kwijt kan ga even teruglezen op het oude forum kijken of ik wat gemist heb eve saf heeft al geen slaapzak meer, hij deed deze zelf uit
@Noura zeker een lekkere plaats, heb er zelf ook wel eens last van maar laat ze zelf niet groot worden, knijp ze dan al uit Teun heeft hier ook een slaapzak aan en dan een dekbed omdat hij snachts blood ligt en aangzien het lekker fris/koud op zijn kamer is word hij wakker met steenkoude voeten, handen en rug.... sterkte met alle onderzoeken @ Eve heb het gevonden ik bedoelde deze: Baby speciaalzaak Het Rietje: de orginele SNUGGLE SAC slaapzak snel uit voorraad geleverd zijn evt heel makkelijk zelf te maken, weet niet of je moeder handig is? je kan ook vet op google "slaapzak peuter" intikken zo we gaan Teun ff douchen kan die naar bed.....