Slaapzak Thomas de Trein, deken, snuggle sac, warm! NIEUW! - Aangeboden op Tweedehands.nl hier een goedkopere variant Eve, staat op tweedehands, maar is nieuw zegt de verkoper. als je op snuggle sac googled komt je er meer tegen. Moet zeggen dat ik er ook eens naar ga kijken , maar dan voor in de vouwwagen....maar nog niet nu.
He Eve, zit ook net te denken, ik heb 2 slaapzakken mt 110, dus ze zijn er wel....dat kan nog helpen. een van de twee komt zeker weten van prenatal, ander van de hema denk ik. Chris ligt al in de 110....die heeft alleen nog bergen ruimte over. en dat zijn echt nog slaapzakken met mouwgaten zeg maar, waar ze niet uitkunnen (hoewl chris dat wel presteert, maar das een ander verhaal)
ja klopt prenatal heeft 110, heb er laatst heel veel zien hangen ja knijp je dat uit janette? mischien heb ik dan wat anders want dat gaat niet lukken.... is een paar jaar terug al eens doorgeprikt, maar ze zeiden al dat het toen terug kon komen. huisarts kwam nu gelijk met dit, verdoven, snijden.... pff ik heb afgelopen jaar iedere keer van die bezoeken waarbij ik steeds mijn broek uit moet... hoop dat dit de laatste keer gaat zijn
Hmmm vreemd..... krijg de ene keer wel een email dat er nieuwe berichten zijn en de andere keer niet... Lees hier vanalles over sneeuw. Hier heeft het ook flink gesneeuwd maar alleen maar natte sneeuw hoor dus het is absoluut niet wit hier. Gisteren op kraamvisite geweest bij een vriendin van me. Haar dochtertje is nu 1 week oud. Ik ben best een tijdje geweest. Was nu even alleen gegaan. Haar man moest 's avonds weg en omdat zij last heeft van epilepsie mag ze niet alleen zijn dus ik mocht helpen met voeden en verschonen en dergelijke. Voelde me net een kraamhulp maar wel heeeel leuk zeg. Wat een schattig en lief ukje. Maatje 50 slobberde om haar lijfje. Zooo lief. Vandaag wel met ons gezinnetje op kraamvisite geweest bij een meisje van 3 weken oud. Ook erg leuk natuurlijk! Janette: hihi, wat leuk zeg dat Teun zo leergierig is. Noralien: Leuke dag gehad bij je moeder vandaag? Melliemel: Zo te horen verbouwplannen. Mooi toch! Sorry dat ik het even gemist heb maar waarvoor krijg je therapie? Eve: Ja leuk he dat je nu toch profijt begint te zien van het opvoeden. Ik zal binnenkort wel eens een foto plaatsen van Vlinder maar heb er nu nog geen. Sorry kan je niet helpen met die slaapzak. Koen blijft gewoon onder zijn dekbed liggen. Noura: Ooh vervelend zeg zo'n genant probleempje. Sterkte vrijdag! Morgen om 13 uur moet ik met Koen naar het bureau... Ben benieuwd... Tot gauw weer. Groetjes Otje
oh leuk zeg otje, zo heb ik laatst ook geholpen bij mijn vriendin die dus al oma is. ze moest op het beebje passen omdat haar dochter naar de begrafenis van haar opa was. wij zijn ook naar het cb geweest, alles was goed met saf, hij moest met blokjes iets nabouwen en dat wou die niet echt. hij wou wat anders. toen bleef ze maar doorzeuren over dat die dat moest. hij moest ook de ogentest, nou toen die zo`n bril op moest wou die dat niet he. nu moeten we nog een keer terug. gelukkig is onze eigen wijkverpleegkundige er dan hier maar een klein laagje sneeuw. vind het niet erg, heb het wel een beetje gehad met de sneeuw, en hoop dat het morgen ook niet sneeuwen gaat
@ noura: helaas heeft setje een miskraamgehad, maar dat heb je niet kunnen lezen doordat het vastliep waarschijnlijk. Kan me voorstellen dat je niet te koop loopt met je ongemakken, maar als je toch al genant moet liggen voor je spiraal controle... sterkte ermee! Ook sterkte met H in het ziekenhuis. En een scootercertificaat, wat gaat de tijd toch snel nog even en Anissa gaat er voor op. Otje: klink heerlijk zo keuvelen met een klein beebje.... (ikke wil oook!! bij mezelf dan)
Thanks voor het mee denken! Slaapzak maat 110 is niet handig aangezien Fynn al 104 cm is...dus als ie zich strekt of draait zit ie al klem Verlengen is een optie maar moet ff een handig iemand zoeken. Maar...kreeg via het topic een superlink: www.babytrappelzak.nl Grote maten in betaalbare prijzen! Toch wel handig zo'n forum @Noura: Hoop dat alles goed is met H! Maar waarom naar Belgie? Oeps, zo'n talgklier is niet prettig En zeker niet daar...denk maar aan een mooi strand als je daar ligt Sterkte! @Janette: Die Snuggle Sac had ik ook gezien. Ziet er leuk uit..maar denk dat Fynn zich daar ook uit wurmt... @Otje: Succes op het cb! Hoop dat Koen mee werkt met de ogentest. Dat brilletje vond Fynn niks dus ik heb gewoon m'n hand voor z'n oog gehouden...en z'n knuffel mee laten doen Nog even een foto van Fynn die verliefd is op de pop van oma (die inmiddels zo'n 60 jaar oud is)
Hoi hoi, Ben net bij het CB geweest. Koen weegt 15,2 kg en 97,5 cm lang. Die ogentest vond ie wel oke maar niet met dat brilletje dus heb ook mijn hand ervoor gehouden. Maar hij duwde steeds mijn hand weg en zei: Ik zie niks! Uiteindelijk kwam het wel goed en hij is geslaagd en hij kreeg een mooie sticker van bob de bouwer. Verder alles wel oke. Eve: Leuke foto's zeg! Groetjes!!
Hier vandaag gewerkt. Ik word momenteel echt een beetje moe ervan. Mijn verkoudheid lost maar niet op (net als die van de kids trouwens) en mijn hoofd loopt om. Te veel werk in te weinig tijd....maar morgen ga ik lekker een dagje naar Drenthe voor het werk en zit ik dus het grootste deel van de dag in de trein. en dan heb ik voor het eerst sinds weken/maanden weer eens echt twee dagen in de week vrij om gewoon met de kids te rommelen. Al moet ik zeggen dat die twee boeven van mij op dit moment strontvervelend zijn als ze samen zijn.....alles afpakken van elkaar en Nick ook nog brutaal als het effe kan. grrr...
He, ik heb jullie weer teruggevonden, ik was jullie even kwijt! Lekker weekend gehad. Thijs is aan het logeren bij opa en oma en is daar gisteren naar een optreden van Dirk Scheele geweest. Hij vond het concert leuk (maar moest even huilen toen er op het podium werd geslagen en de muziek wat hard werd). Wij zijn zaterdag uit eten geweest en gisteren naar de sauna. Was echt heerlijk! Ik ben goed uitgeslapen en relaxed. We kregen ook nog een leuk bericht. Pieters ouders waren hier om Thijs op te halen en tijdens het eten vertelden ze dat als we een ander huis zouden willen kopen, ze ons financieel willen helpen. We kunnen nu dus gaan kijken naar een ander huis! Gecombineerd met de overwaarde op dit huis (en die is fors!) kunnen we best een aardig huis kopen. We doen rustig aan met zoeken, maar ik vind het een heel fijn vooruitzicht dat we binnen onafzienbare tijd een huis met een tuin kunnen kopen! Het is duidelijk weer CB tijd. Wij moeten volgende week vrijdag. Ik begin benieuwd te raken hoe Thijs zich gaat gedragen, ik hoor hier wisselende verhalen. Slingding: al iets op je solliciatatie gehoord. Spannende dagen weer, zie ik..... Noura: wat een vervelend probleem.... Ik hoop dat je er snel en pijnloos vanaf komt. Setje: hoe gaat het met je? Noaralien: wat vervelend dat je hoofdpijn nog zo heftig is. Maar je situatie is ook nog helemaal niet stressloos, lees ik. Sterkte. Thijs is ook veel met letters bezig. Vrijdag waren ze bij ons tegenover beton aan het storten en de betonauto had een enorm spuitstuk. Zegt Thijs opeens "dat lijkt wel de letter N", en inderdaad, het spuitstuk stond in de vorm van een N. 's middags hield hij twee koekjes haaks op elkaar en zei "he, dat is mijn letter". Grappig dat ze daar helemaal vanzelf interesse in krijgen. Lies
eve: nee de verbouwing is erna denk halverwege maart dus de volgende meeting is dan het huis verbouwd wat een aandoenlijke foto's van fynn zeg liefff hoor noura; oeh klinkt pijnlijk hoor snap dat je dit niet echt fijn vind om op deze manier elke keer naar de ha te moeten. succes voor nordin hoor. enne mag ik vragen waarom jullie naar belgie gaan voor dat onderzoek voor h? otje: hihi otje ik lees soms ook dingen dat ik achteraf niet meer weet dat ik dat heb gelezen hoor. ik heb al maanden last van mijn rug heb dit hier niet gemeld hoor maar vandaar dus cesartherapie, heb een hypermobile lichaam en moet dus blijven sporten en nu een aantal houdings oefeningen doen en letten op hoe ik loop sta en til ed lief he als je weer zo een ukkie in je handen hebt?! duikster; dus jij gaat morgen lekker genieten van de trein ritjes, wies; heeeerlijk zeg zo een vooruitzicht enne leuk joh van thijs. ja he ik vind het ook elke keer weer leuk dat ze zelf met die ideeen komen hier vandaag weer een grappige opmerking van orlando naar mijn zusje. mijn moeder had een liedje gezongen waarin 'kindje mag niet jokken werd gezongen' voorkwam, dus zei mijn zusje tegen orlando; neee orlando mag niet jokken hoor.dus orlando, jaaa orlando mag wel joggen. maar mijn zusje begreep het in eerste instantie niet omdat hij joggen bedoelde en zij jokken dacht, snappen jullie hem nog dus zij helemaal uitleggen wat jokken is en dat orlando dat niet mag, dus orlando weer; ja hoor ik mag wel joggen van papa en mama, en toen gaf mijn moeder aan die al lachend aankwam dat hij dus joggen bedoelde ipv jokken... moet morgen ook werken heb gelukkig kunnen regelen dat orlando en valerius bij mijn zussen kunnen blijven. maar is dus ff gedoe hoor. maargoed... gr saskia
setje sorry ik leef met je mee otje goed dat koen geslaagd is duikster beterschap saskia ik moest even voor mezelf, een dagje uit met een vriendin eve wat een leuke fotos zeg wies klinkt als een fijn weekend, en wat leuk zeg dat ze jullie willen helpen, super zeg! spannend kijken naar een ander huis
vanmorgen het gesprek gehad (nee niet mijn sollicitatie) we zijn met 10 sollicitanten waarvan 4 intern. Dus het wordt even afwachten! Wies: klinkt lekker (ontspannen) allemaal. saskia: leuk he die kindertaal. morgen met kailynn naar het cb voor de herkansing van de ogentest.
slingding ben benieuwd hoe de ogentest gegaan is nordin is geslaag voor zijn brommertheorie! h is naar het ziekenhuis nu, voor een niet zo fijn onderzoek geloof ik, maar goed, dat is nu bezig en maar hopen dat het snel gedaan is en dat ze vinden wat de klachten veroorzaakt en dat er wat aan gedaan kan worden het zonnetje schijnt hier maar het is berekoud
het is hier ook bere koud maar het zonnetje schijnt lekker. Kailynn is naar het kdv en ik moet soppen. De ogentest is voldoende afgerond zullen we maar zeggen. maar ik vind dat ze het niet gek gedaan heeft, het is voor een kind ook raar dat ze ineens met 1 oog moet kunnen kijken en dan van die ouderwetse plaatjes zeg maar. Noura: veel sterkte met H. hoop dat het allemaal mee valt. Heeft iemand nog wat van saar gehoord?
@Slingding gefeliciteerd met je nieuwe banner...... @noura jij gefeliciteerd met Nordin..... en sterkte met H