deed net de gordijnen open en er lag weer...... 10 cm sneeuw.... om 2 uur had ik ook ff gekeken toen lag er nog niets en nu dus wel dus dat word weer glijden naar het werk....zou wel weinig komen dan.. Duckie ik ga voor foto 2, vind foto's leuker als kids in de camera kijken...maar het zijn leuke mooie foto's leuk zo'n bon hoor dank je wel enne we gaan een week van maandag t/m maandag, komt beter uit met mijn vrije dgn om op te nemen en bij wijnand blijft het het zelfde... had je me mail nog gehad? @eve ja dat schreef ik omdat ik ook een deel al gepakt heb, want vandaag werken en morgen maar een half dagje ( teun slaapt lekker uit), en als teun slaapt smiddags kan ik niet pakken....en daarna gaan we naar me ouders...dus had ik alvast een deel gepakt.
duckie: die 2de vind ik erg mooi. en toch vind ik die van mila dat ze huild ook iets heel moois hebben. Waarom moeten kinderen altijd lachen? en demi op de donkere achtergrod heeft ook wel wat. Wat vervelend dat Jeroen nu thuis zit.. Kailynn lijkt iets opgekapt en de koorts is gezakt naar opstaan met 37.6 dus netjes. vanmiddag gaan we naar mijn schoonouders met het goede nieuws, ik vind en dat is persoonlijk als mensen zo dicht bij je staan is het ook fijn dat ze er zijn als het niet goed gaat. We gaan ook over 3 weken op vakantie met mijn ouders en het zal zeer veel opvallen dat ik geen wijntje drink. Noortje heeft een shirt voor kailynn gemaakt. als ze het aan heeft zal ik er een foto van maken! Ik mag trouwens op 9 februari om 10.00 uur op sollicitatie gesprek. spannend he!
@Duckie: Prachtige foto's!!!! Vind nummer 2 het mooist! En verder vind ik de huilende Mila echt geweldig! Die zou ik ook zo kunnen ophangen. Demi van boven vind ik heel artistiek. Dat zou dus mijn drieluik worden Donkere achtergronden vind ik niet zo mooi...Zou zelf ook wel weer een fotoshoot willen Bij de fotoservice van WIJ hebben ze nu trouwens weer 35% korting op canvas. @Janette: Hier zowaar ook sneeuw @Cynthia: Gelukkig knapt Kailynn weer op! En ik zou het ook al zo snel vertellen hoor aan m'n (schoon)ouders. Super dat je op gesprek mag! Fynn heeft vannacht bij m'n ouders gelogeerd. Helaas werd hij om 4.30 spugend wakker en heeft ook diarree. Verder niet echt ziek maar ook niet helemaal okay dus. Voel me nu wel een beetje bezwaard dat ik heb kunnen uitslapen Ga straks even naar de stad om nieuwe broeken voor hem te kopen. Hij is ineens overal uit gegroeid. Daarna z'n kledingkast opruimen en m'n benen weer es scheren
WOW Duckie: wat een gave foto's van je meiden zeg! ik vind ook de 2e foto van hen samen het mooist. Maar ik vind al die losse fotos's ook erg mooi! en ik vind het bekkie van Demi op de foto met donkere achterforn geweldig! Hier lag ook sneeuw Janette, maar niet zo heel veel. Daarnaast was ik vanmorgen echt niet vroeg uit bed, dus er was ook al weer een deel weg. Vanmorgen werd Nick tegen 8-en wakker. Toen is hij even naar de wc gegaan en weer in bed gaan liggen. Om 11 uur maar eens gaan kijken en eigenlijk had meneer nog geen zin. Chris had ook na anderhalf uur wakker te zijn alweer zijn bed gevonden en die werd dus om 11 uur weer wakker, dus toen ben ik maar opgestaan. Ik ben de laatste dagen echt zo moe....dus het was wel effe lekker om te blijven liggen. Nick heeft overigens een flink blauw oog. Hij viel eergisteren vlak voorhet avondeten net naast zijn oog op de punt van de tafel. Wel snel en goed gekoeld, maar gisteren toen ik na het werk thuis kwam had hij toch een flinke blauwe verkleuring over zijn gezicht en oog. Ziet er wel apart uit. Pff hebben jullie nog een remedie tegen zeer driftige peuters? Ik word echt niet goed van Chris momenteel....Hij loopt echt de kamer door, schreeuwend, loopt doelbewust naar een speelkrat toe en geeft die dan echt een duw. Wel schattig om te zien, maar toch....
@Bianca wat zei de hap van je moeder? @eve lekker geslaagd voor een broek? hoe is het nu met fynn? en alles weer glad @slingding gaat alles weer goed met Kailynn?
bianca wat schrikken zeg, ben blij dat je je moeder hebt kunnen overtuigen naar de hap te bellen. mischien is het niet waar jullie bang voor zijn, anders zit je heel het weekend te wachten? en anders kan je maandag gelijk met een doorverwijzing aan de slag.. sterkte cynthia beterschap met de kleine meid hier vanmorgen ook weer sneeuw ach arme nick een blauw oog tja driftbuien, negeren.... en als ik zelf mijn geduld verlies zet ik ze wel eens even apart.... even bijkomen, ook ik zelf het is toch weer een fase waar je door heen moet en ineens is het vaak weer over duckie wat een mooie fotos, prachtig zeg hier geen pijn, dus valt allemaal erg mee saf blijft netjes liggen voor zijn oordruppeltjes safouane is ook niet zo groot weegt nu 13.800 en is 95,3 cm lang anissa weegt 10900 en is 78,8 lang eve beterschap met fynn, en succes met je benen scheren!
Pfff, ik ga nooit meer op zaterdagmiddag naar de stad. Wat een ellende om tussen die kudde mensen te lopen. Gelukkig bij de WE (dank voor de tip, Janette) wel 2 leuke broeken voor Fynn gevonden. Zowaar in de uitverkoop (ben daar normaal niet zo goed in) Fynn heeft nog wat diarree en hoest flink met 39 koorts. Had al verteld dat hij vanmorgen had gespuugd in bed...bleek dus ook over z'n nieuwe slaapzak...en ik herinner me nog goed dat de vorige keer dat hij een nieuwe slaapzak had hij meteen onder zat met diarree...dat is toch bizar @Karin: Tot 11 uur Echt onvoorstelbaar. Fynn komt nog steeds niet verder dan 6.30 En een remedie tegen driftige peuters...wachten tot ze ouder worden... @Janette: Ja hoor, alles weer glad Ik epileer m'n benen eens in de zoveel tijd. Is echt een hele klus maar ben altijd weer blij met het resultaat.
Duckie, wat een mooie foto's. Ik zou ook voor nr.2 gaan, maar ben 't ook helemaal met Eve eens dat een 3-luik ook super zou zijn. Balen zeg dat Jeroen in de ww zit. Gelukkig dat hij weet dat hij straks weer terug aan het werk kan en dat het een tijdelijk probleem is. Slingding, en heb je opa en oma heeeeeeeel blij gemaakt vandaag? Duikster, de remedie tegen zeer driftige peuters vind ik negeren. Ik moet zeggen dat ik zelf een tijd lang steeds de confrontatie ben aangegaan met Gijs. Hij heeft zulke driftbuien gehad, slaan, schoppen, met alles gooien. Tot het moment dat ik het helemaal beu werd. Uiteraard tolereer ik slaan niet, maar verder negeer ik hem. En ik moet zeggen...het werkt. Niet altijd, maar het gaat steeds beter...(ff afkloppen...). Eve, auwwww epileren. Hier altijd braaf met het scheermesje. Balen van de nieuwe slaapzak. Wat voor slaapzak heb je nu aangeschaft? Noura, blij dat je er geen pijn aan hebt. Mijn ma is dus vanochtend naar de hap geweest. Hij heeft wat onderzoekjes gedaan, maar verder kon hij op dit moment niks betekenen. Wel zei hij dat het er niet behoort te zitten en dat ze maandag meteen naar haar eigen huisarts moet gaan. Als deze geen dienst heeft, dan moet ze meteen naar de vervangende huisarts. Dus dat zegt wel dat hij het ook niet vertrouwt...Ik heb het ook gezien en het is echt niet normaal, zo groot. Als pessimist zijnde, heb ik er geen goed gevoel over en word ik een beetje gek van m'n eigen gepieker...
@Cynthia: Ben helemaal vergeten te vragen hoe oma en opa hebben gereageerd...?! @Bianca: Als nog grotere pessimist weet ik helaas precies hoe je je voelt. Knuf knuf knuf x Heb de winterslaapzak met mouwen op www.babytrappelzak.nl gekocht. En Fynn slaapt er echt goed in en is heerlijk warm 's ochtends.
Bianca:Niet dat ik de boeken in wil gaan als de grootste optimist ter wereld, maar er zitten in je keel/nek natuurlijk ook een hoop klieren. Hoe gaat het nu met Lynn op de peuterspaalzaal? Cynthia: heb je het al verteld?? Hoe reageerden ze? Wanneer ga jet het Kailynn vertellen? Ik vond het supren om te zien hoe Thijs reageerde(blij en meteen bezorgd of het met mij wel goed ging) maar nadeel was wel dat meteen de fietsenmaker, bakker en iedereen die verder nog bij ons in de buurt komt het weet... Thijs en Pieter zijn gaan zwemmen, ik zou aan de studie gaan, maar het lukt niet. De studie-donderdag bevalt super maar nu kom ik de andere dagen niet aan het werk....zucht. Reden dat het niet lukt is dat we gisteren op IJburg zijn gaan kijken of we daar uberhaupt zouden kunnen/willen wonen en hebben we een verkoopexpositie bekeken. We vonden IJburg op zichzelf al helemaal super (ik, die ooit beweerd heb nog niet dood in een vinexwijk gewonden te willen worden...) en liepen ook nog tegen en superhuis aan. Ik heb er helemaal niet lekker van geslapen, ben er zo hyper van. Vergeleken met ons huidige huis is het enorm groot (139 m2 + 34 m2 kelder), erg leuk ingedeeld; enorme woonkeuken, mooi grote slaapkamers. Maaar: geen tuin (was voor mij een belangrijke voorwaarde), wel een groot balkon, gezamenlijke binnentuin en een mogelijkheid tot het maken van een dakterras. Dit laatste gaan we nog even goed uitzoeken. We kunnen het huis betalen, maar het ligt wel aan het randje van ons budget (ook dit moet nog even goed worden bekeken). Alle andere huizen van dit project zijn veel duurder omdat ze wel een tuin hebben ("ons" huis ligt op een hoek), maar dit huis is behoorlijk wat groter. We hebben een optie op een optie (!!), woensdag geven we door of we een echte optie willen. Tot die tijd even goed blijven nadenken en verder kijken of we nog andere leuke projecten tegenkomen. Fijne zondag allemaal, ik ga nu echt studeren Lies Janette:bedant voor je kaartje en een fijne vakantie! Morgen vertrekken jullie toch?
Even ego, maar moet het ff kwijt... Kreeg vanochtend een telefoontje dat het niet goed gaat met mijn ma. Sinds die knobbel naar buiten is gekomen, heeft ze dus moeite met slikken en kan ze niet eten. Ze is erg zwak. Ben er meteen naartoe gegaan en gezegd dat ze de hap moesten bellen. Mijn moeder wilde niet, maar uiteindelijk toch overgehaald. Zodra ze zich heeft opgefrist en aangekleed is, dan belt mijn pa de hap en dan ga ik mee.
@Bianca helemaal geen ego hoor!!!!!!! heel veel sterkte hoop dat er snel duidelijkheid is en dat het niet ernstig is.....ik blijf duimen...... sterkte
niets ego bianca, en goed dat je haar overgehaald hebt, heel veel sterkte!! eve beterschap voor fynn, en apart ja met de slaapzak janette fijne vakantie wies studeer ze ben hier voetbal aan het kijken met nordin. hij is grote feyenoord suporter!
hallo meiden eerst bianca: is helemaal geen ego bericht! goed dat je mee gaat met je moeder! laat je ons ook weten hoe het was! hoe mijn schoonouders reageerde: mijn schoonouders viel het gelijk op de voorkant van het shirt, de achterkant duurde even. mijn schoonmoeder zei leuk shirt maar is het ook zo? ik zei anders zou ik haar dit shirt toch niet aan trekken....... we hadden nog een foto lijstje gegeven met aan de ene kant een foto van kailynn en aan de andere kant een gedichtje: Het is hier donker, het is hier puik en ik zit lekker warm in mama's buik. Nu ben ik aan het groeien, want ik ben nog maar heel klein Ik vind het leuk dat jullie, mijn opa en oma zullen zijn. jullie kunnen me nog niet horen, jullie kunnen me nog niet zien. in oktober word ik geboren, "mag ik dan in dit lijstje misschien?" en in een kaart hadden we het volgende gedichtje gezet: Wij konden ons mond niet meer houden, Vandaar dat wij dit mooie nieuws aan jullie toevertrouwden. We zijn zo gelukkig en blij, Kailynn krijgt er een broertje of zusje bij. Het wordt een spannende tijd, De eerste twaalf weken zijn nog geen feit. Daarom vragen wij jullie houd het weer even stil, Want het is nog zo kwetsbaar en zo pril. Rond 7 oktober komt de spruit, Als het goed is het buikje uit. En wij vinden het zo fijn, dat jullie er altijd voor ons zijn. Kailynn hebben we het nog niet vrteld want ze zal er nog niet van snappen omdat er ook nog niks zichtbaar is ed en op advies van het cb het pas te doen als je buik gaat groeien, hunnen kunnen nog geen tijd inschatten en dan duurd het nog wel heeel lang tot oktober. het is een flink bericht geworden! Dit shirt heet Noorjte voor ons gemaakt: