December 2006 mama's DEEL 2

Discussie in 'De mama's' gestart door eve, 21 jan 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. slingding

slingding VIP lid

9 apr 2006
    5.425
    1
    0
    verzorgende IG
    Middelburg
    janette: fijne vakantie!

Eve: Fynn heeft het ook goed te pakken lees ik!
    beterschap voor Fynn!

Wies: klink goed het huis, hoop dat je straks geen spijt krijgt van dat je geen tuin hebt zeg maar.
    Wordt je nu al wat fitter?
    enne waar blijft jou banner? want ik weet niet meer hoe ver je nu bent.

Saar: hoe is het allemaal gegaan?

Ilse: ik liet net de foto's van je meiden aan Arno zien en die vond die van Mila die aan het hulen ook iets heel speciaals hebben.

Met trots vertel ik jullie (voor velen van jullie al een gewoon gebeuren)
    KAilynn gaat steeds meer op de wc plassen en vandaag zelfs gepoept.

Kailynn is ook nog steeds niet koorts vrij.
    Wat haar nu mankeerd?
    ze ziet zo witjes (zie voorgaande foto's) maar ze heeft nergens "au".
    Ze hoest wel wt maar ook niet echt noemenswaardig.

2. duikster

duikster VIP lid

13 nov 2005
    5.714
    73
    48
    Bianca: hopelijk ben je inmiddels met je moeder bij de HAP geweest. Vindt het eigenlijk wel iets om door te sturen naar de eerste hulp als ik het zo hoor. vooral het moeite met slikken klinkt naar. Veel sterkte.

Noura: saf is net zo groot als Nick, maar wel een ruime kilo lichter....

negeren: ik probeer het ook, maar als hij gaat bijten...brrr... dan grijp ik toch in. En die puk zet heel fijn overal zijn tanden in, in mijn kleding, maar ook rustig in de leren stoelen.

Wies: ik ben erg benieuwd hoe jullie huizenzoektocht verder gaat lopen. Ik zou wel heel goed afwegen of een tuin voor jezelf een eis is. De kinderen kunnen denk ik ook in de gezamenlijke binnentuin spelen -als die ten minste geen plantsoen is-
    en een optie op een optie....tja hoe gek kan het gaan in Nederland. Hier is dat in elk geval niet aan de orde....

slingding: zou je schoonmoeder wellicht zo gereageerd kunnen hebben omdat duidelijk was dat Arno in eerste instantie geen tweede wilde? anderzijds....ja je trekt het inderdaad niet aan als het niet echt zo is.....
    Fijn dat Kailynn ook zo de interesse krijgt voor zindelijkheid! Zo zie je maar dat het vanzelf komt.

Saar: is je operatie goed verlopen?

Janette: fijne vakantie voor morgen.

3. janette

janette VIP lid

26 feb 2007
    5.113
    0
    0
    Ben op zoek naar de droombaan
    Heiloo
    Hier nog geen gewoon gebeuren hoor, alles nog lekker in de luier......

maar leuk shirt hoor..en mooie gedichtjes....

dank jullie voor de fijne vakantie wensen....

bijna alles is gepakt, laatste zit in de droger ( slaapzakken van Teun) was 2dgn achter elkaar smorgens nat :( dus ja dan ben je er gauw doorheen...

nu slaapt hij en als hij wakker is gaan we eten bij me ouders en morgen lekker weg....

4. Duckie

Duckie Fanatiek lid

1 jun 2006
    1.410
    0
    0
    Bedankt voor de reacties op de foto's, erg leuk. De foto waarom Mila aan het huilen is , vind ik ook wel erg leuk, maar ga ik dus niet aan de muur hangen hoor ;)

@Eve: Fynn weer helemaal fit?

@Bianca: Jeetje, wat schrikken allemaal. Wat zei de hap vandaag? Ik hoop dat het mee valt.

@Wies: Klinkt goed, dat huis. Maar eens goed gaan nadenken hoe belangrijk die eigen tuin voor je is dus. Heb je foto's?

@slingding: Wat een leuk t-shirt. Je schoonmoeder was vast even verrast, maar het is wel een beetje een gekke opmerking. De gedichtjes vind ik mooi!
    Goed van kailynn, dat ze plast en begint met poepen op de wc. En ieder kind op z'n eigen tempo hoor, het blijft nog steeds knap.

@Janette: Fijne vakantie, ik bel je nog even, misschien kunnen we dan inderdaad wat afspreken.

Hier ligt weer een flink pak sneeuw. Over twee weken gaan we op wintersport en we hebben voor Demi al ski'tjes en schoenen gekocht, dus we konden mooi alvast wat oefenen. Ze vond het wel leuk geloof ik.

Eve, wanneer ging jij ook al weer naar Oostenrijk?

5. noura

noura VIP lid

27 apr 2006
    8.819
    0
    0
    oh kijk die foto, wat leuk zeg, en stoer die ski`s

6. eve

eve Fanatiek lid

26 apr 2006
    4.525
    0
    0
    Den Haag
    @Duckie: Wat super zeg, Demi op de ski's!!! Wij gaan over 2 weken naar Winterberg (Duitsland dus). En als de voorspellingen het juist hebben ligt daar dan nog genoeg sneeuw. Ga eerst maar es ski's huren voor Fynn want mss wil hij helemaal niet...

7. wies

wies Lid

30 jan 2006
    69
    0
    0
    lerares
    amsterdam
    Bianca: oei, dat klinkt heftig. Ik schrik er een beetje van. Hoe is het afgelopen vandaag.

Duckie: stoer hoor, op die ski's. Ik ben benieuwd of ze het leuk gaat vinden! Wij hebben vandaag wat U tube filmpjes bekeken van "todlers skiing", wat je dan allemaal ziet, zo knap!

Karin: de markt is juist super rustig, ook hier. De "optie op optie" kon juist omdat er nog weinig interesse is voor de nieuwbouwprojecten. Als we de financiering rondkrijgen, hebben we hem....
    Wat wel positief is, is dat de markt voor startersappartmenten (en dat is wat we we zouden gaan verkopen) weer hersteld is. Boven de 3 ton staat het vrijwel stil.

Cynthia: je hebt er flink wat werk van gemaakt zeg, leuk. Wij hebben het Thijs zo rond de twaalf weken verteld. Ik heb verder een kalender gemaakt met alle (voor hem belangrijke) gebeurtenissen erop, bovenaan prijkt een baby. Iedere keer als er iets gebeurd is dat op de kalender staat, knippen we het er samen vanaf. Hij snapt het systheem prima. Ik vond het heel schattig dat hij heel voorzichtig tegen me zei "ik denk dat we niet precies die baby krijgen, hoor mama"

8. Duckie

Duckie Fanatiek lid

1 jun 2006
    1.410
    0
    0
    @Eve: Wij wilden eerst ook niet kopen, maar we hebben ze nu gekocht met zo'n garantieplan. Dat wil zeggen dat als we ze nu kopen, we volgend jaar bij inruil weer 70% terug krijgen en twee jaar nog 60%. Dus met een beetje mazzel kan Mila ze over twee jaar aan en ruilen we ze dan weer in.
    Winterberg ken ik! Wij zijn er een paar jaar geleden ook nog eens een weekend geweest. Zou wel gaaf zijn als er sneeuw zou liggen. Maar ik hoorde straks op het nieuws ook dat er in duitsland zo verschrikkelijk veel sneeuw ligt, dus er is goede hoop!

9. janette

janette VIP lid

26 feb 2007
    5.113
    0
    0
    Heiloo
    Meiden ik kom nog ff snel langs om te kijken of er nieuws is van Bianca, helaas niet dus.....
    kan iemand mij op de hoogte houden? via sms.... ik heb geen laptop en neem aan dat er geen internet is zodat ik ff kan komen spieken;)

ik wens iedereen een leuke week toe en hoop dat alle zieken snel beter mogen worden en niemand meer ziek word

doei doei tot over een goede week....

ps Otje hoe was de winterefteling?

10. Bianca16

Bianca16 Fanatiek lid

29 mei 2006
    1.618
    0
    0
    #130 Bianca16, 31 jan 2010
    Laatst bewerkt: 31 jan 2010
    Janette, hopelijk lees je het nog snel...mijn ma is niet opgenomen in het ziekenhuis. De huisarts vond dat ze niet te benauwd was, aangezien ze niet naar adem snakte.;) Wel heeft hij geprobeerd voor morgenochtend meteen een afspraak bij de internist te regelen, maar deze kon niet bij de afsprakenpoli, dus nu moet ze alsnog morgen eerst naar haar eigen huisarts toe en daarna kan ze pas doorverwezen worden. En eer dat ze het hele scala aan onderzoeken achter de rug heeft, zijn we weer wel een weekje verder, ben ik bang.

Slingding, wat heb je weer veel werk gemaakt zeg, maar wel ontzettend leuk. Ben je ook al bij jouw ouders langsgeweest?

Wies, klinkt heel leuk zeg, het huis waar jullie een optie-optie op hebben. Tja, een tuin is natuurlijk wel heel fijn, maar de optie tot dakterras klinkt ook niet slecht. En hoe groot is het balkon?

Duckie, wat lief zeg, Demi op de ski's!

Janette, nogmaals fijne vakantie!!!

Duikster, bijten zou ik ook niet tolereren, net als slaan. Al moet ik zeggen dat ik ze wel hun eigen ruzies uit laat vechten, en dat gaat soms ook flink tekeer, met slaan en haren trekken...
    Hoe gaat het nu met de zindelijkheid van Nick 's nachts?

11. Otje

Otje Fanatiek lid

10 apr 2006
    4.703
    0
    36
    Janette: Ik weet niet of je het nog leest maar vast een fijne vakantie! Waar ga je ook weer heen?

Noura: Sneu voor Saf, dat loopoor. Beterschap!
    Leuk dat je zoon is geslaagd voor zijn brommertheorie!
    Ik had het ook gelezen van die loting. Hoop het voor Nordin! Zit hij nu het 5e leerjaar?

Setje: Heel veel sterkte. 2 x Misgaan achter elkaar is niet niks. Ik denk aan je!

Saar: Hoe is de operatie verlopen? Hoop dat het goed met je gaat.

Bianca: Mooi dat alles goed was op het CB!
    Wat een rotnieuws van je moeder :( Hoop dat het meevalt!

Duckie: Je hebt inderdaad 2 kleine meisjes. Ach ja... ze zullen het wel weer inhalen he?
    Hoe komt het dat Jeroen nu in de ww zit? Heb het even gemist geloof ik.
    Erg leuke foto's van je meisjes!
    Wat leuk die foto van Demi op d'r ski's!! Stoer hoor.

Slingding: Leuk hoor die gedichtjes en het shirtje!
    Fijn dat je op soll.gesprek mag.
    Wat goed dat Kailynn op de wc plast en poept!! Hier ook nog in de luier...

Eve: Wat vervelend dat Fynn ziek werd bij je ouders toen hij daar logeerde. Maar ja... niet bezwaard voelen hoor, dat kon je van te voren ook niet weten he. Beterschap!
    Ik koop ook vaak bij de WE voor Koen. Leuke kleding voor niet zo veel geld.

Duikster: Ooh heerlijk zeg tot 11 uur slapen! Tja... driftige peuters... negeren... :)

Wies: Wat spannend van het huis! Dat er geen tuin is, is wel jammer... Maar wie weet biedt het dakterras opties? Succes ermee.

12. Otje

Otje Fanatiek lid

10 apr 2006
    4.703
    0
    36
    Zoo... nu even ons weekend.
    Zaterdag stond dus een dagje Winterefteling op het programma. Staan we zaterdagochtend op en ligt hier dus al behoorlijk wat sneeuw. Das even schrikken als je beseft dat je nog een end moet rijden. Gelukkig was het op de snelweg vrijwel sneeuwvrij.
    We hebben een erg leuke dag gehad. We waren er om 11 uur. Ondanks de leuke dag zou ik toch niet meer zo snel naar de winterefteling gaan. Tis toch wel erg koud hoor! En af en toe zoek je je wat warmte op door in een attractie te gaan of een warme chocomel maar op een gegeven moment hadden we die kou wel gehad. De sfeer is wel erg gezellig en zo en vond het leuk er een keer geweest te zijn maar de volgende keer ga ik toch wel in de lente/zomer naar de efteling hoor. We zijn tot 18.30 zoiets gebleven. Onderweg nog wat gegeten en om 21 uur thuis. We waren echt heeeeeeeeeeeel erg moe. Om 22.30 lagen we in bed. Gisteren lekker rustig ochtendje gehad en rond de middag kwam mijn moeder Koen thuis brengen. Hij was 2 nachtjes bij opa en oma geweest. Toch wel erg fijn hem dan weer te zien hoor!
    Gisterenmiddag naar een verjaardag geweest dus het weekend is weer omgevlogen.

Oh ja... kreeg zaterdagochtend voor vertrek richting Kaatsheuvel nog een sms van een vriendin van me dat ze bevallen is. Ze was de 18e uitgerekend en al een tijdje aan het wachten en zou vandaag ingeleid worden. Gelukkig was het niet meer nodig!

Even nog over Steef z'n jobs waar ik laatst over vertelde. Na verschillende gesprekken en telefoontjes kreeg hij van beide werkgevers een salarisvoorstel. Naar aanleiding daarvan heeft hij besloten met allebei niet in zee te gaan. Kijk, ietsje achteruit gaan op salaris is al niet fijn maar als het dan netto gaat om honderden euro's... tja... dan is de keus snel gemaakt om te blijven waar hij nu zit. Hij probeert er wat van te maken en anders zien we wel weer verder.

Ik ga Koen aankleden en dan de sneeuw in want hij staat te popelen! :D

13. janette

janette VIP lid

26 feb 2007
    5.113
    0
    0
    Heiloo
    @Bianca ben nog ff speciaal voor jou komen kijken......afwachten dus nog.......

nu gaan we inpakken en echt weg hoor ;)...we zijn later vertrokken ivm de sneeuw en de files...

@otje we gaan naar Kempervennen net onder eindhoven..... Meerdal ging niet door word nu gerenoveerd.....

doei doei

14. melliemel

melliemel Fanatiek lid

31 aug 2005
    2.081
    0
    0
    hi hi,

saar; hoe is het gegaan in het ziekenhuis?

noura; kan me voorstellen dat je dit niet zo een fijne houding vind vwb de ha bij jouw:)

bianca; he baj wat een naar bericht hoe is het afgelopen met het hap bezoek? ik lees verder....

slingding; hoe is het met kailynn?

duckie; wat een onwijze schattige foto's zeg, enne ik vind de 1e foto erg leuk om de uitdrukking op demi haar gezicht te zien hoe ze naar mila kijkt. de 2e is mooi ivm beide gericht naar de camera:D leuk al die houdingen hoor en die van demi van bovenaf errug wijs is ze daar leuk!!die 2e en 3e trouwens ook hoor.:) mila liggend ook erg charmant(de 1e hihi)

eve; ach ach die fynn, wat vervelend voor hem en voor jouw. hoe is het nu met hem.
    enne mocht je nog een keer willen mss ff kontakt opnemen met mijn zus, als je dit leuk lijkt he?!

duikster; mss floradix nemen voor jezelf ivm vermoeidheid. ach die nick met zijn blauwe oog, had je hem nog niet verteld dat zijn ogen al blauw genoeg waren?8);)

lies; spannend hoor ben erg benieuwd

janette; veel plezier

bianca; ik kan me je bezorgdheid goed indenken hoor heb dit laatst ook meegemaakt bij mijn schoonmoeder, nu is het bij haar vooralsnog ok afgelopen maar ik heb hier ook nog steeds geen ok gevoel bij zeg maar. sterkte iig

slingding wat een leuk shirtje joh schattig hoor enne mooie berichtjes zo

otje; heb je nog foto's van de winterefteling:D
    enne ik kan me indenken dat als je nog een baan hebt je niet gaat inleveren op je netto maandsalaris, hier hebben we dit wel moeten doen anders had mel geen baan maar hij heeft het er naar zijn zin en dat is ook niet geheel onbelangrijk;)

hier gisteren gaan zwemmen was erg leuk en geslaagd uitje verder niet veel bijzondere dingen meegemaakt, orlando blijft leuke opmerkingen maken8) is nu 'dag'zindelijk:D en valerius wil ook op het potje(doet er verder niks mee hoor) heeft een eigen willetje, op een leuke manier, heeft weer last van kiezen (heeft inmiddels alle hoektanden 2 kiezen en derde bijna helemaal door en vierde in opkomst

gr saskia

15. eve

eve Fanatiek lid

26 apr 2006
    4.525
    0
    0
    Den Haag
    Wilde jullie even vertellen dat Setje in het zh ligt met een buitenbaarmoederlijke zwangerschap :( Ze bleef maar buikpijn houden en ze vertrouwde het echt niet. Vanmorgen naar de ha, vanmiddag naar de gyn en nu dus in het zh. Ze wordt vanavond of morgenochtend geopereerd.

16. melliemel

melliemel Fanatiek lid

31 aug 2005
    2.081
    0
    0
    oh wat erg zeg, het was me al door het hoofd geschoten maar dacht er verder niet bij na, weet je verder nog wat? geopereerd/gecurreteerd of heet het anders?

gr saskia

17. eve

eve Fanatiek lid

26 apr 2006
    4.525
    0
    0
    Den Haag
    Nee, weet alleen dat ze nu het hcg gaan meten en afhankelijk daarvan vanavond of morgen opereren. Ik houd jullie op de hoogte.

18. Bianca16

Bianca16 Fanatiek lid

29 mei 2006
    1.618
    0
    0
    Hier slecht nieuws. De huisarts hoorde vanochtend een piep op haar longen en wilde dat er eerst longfoto's werden gemaakt en bloed geprikt. In het ziekenhuis is ze 2 keer niet lekker geworden, waardoor ze op de eerste hulp belandde. Daar kreeg ze meteen zuurstof en een prednisoninjectie. En een uur later kreeg ze te horen dat er een tumor op haar long zit en dat de arts er geen positief beeld bij heeft. Ze is nu opgenomen en krijgt deze week de overige onderzoeken (thoraxfoto, scan en punctie). Aan de hand daarvan wordt gekeken of er nog een behandelplan mogelijk is.

19. eve

eve Fanatiek lid

26 apr 2006
    4.525
    0
    0
    Den Haag
    Bianca, Ik vind het echt heel moeilijk om iets te zeggen. Vind het zo erg voor jullie. Kan alleen maar proberen om je vanaf hier tot steun te zijn. Ik ben er voor je! Liefs x

20. Duckie

Duckie Fanatiek lid

1 jun 2006
    1.410
    0
    0
    Lieve bianca,

Wat een verschrikkelijk rotnieuws, ik weet niet wat ik moet zeggen. Ik wens jou en je familie heel veel sterkte!

Dikke knuffel vanuit hier.

Deel Deze Pagina