ben alleen moe, verder gaat het goed met me. kom morgen weer meer reageren, dan ben ik lekker weer uit de nacht.
Gijs, wat erg , ik ben jouw verjaardag vergeten. Dus alvast een felicitatie hier, het kaartje houd je tegoed! Heb je een fijne dag gehad?
Bedankt voor jullie felicitaties voor Gijs' verjaardag, hier op 't forum, per post,sms en hyves. We zijn eerst naar 't kdv gegaan om te trakteren. Daarna met mijn schoonouders naar de binnenspeeltuin, waar ik een vreselijk telefoontje kreeg. Mijn moeder heeft een zeer snel groeiende tumor, wat er zeer slecht uit ziet. Ze zijn per direct met chemo gestart, anders is het echt binnen een paar dagen afgelopen. De artsen staan met hun rug tegen de muur, hebben zelfs met Daniel den Hoed overlegd en de chemo is het enige wat nog mogelijk is, al geeft het geen garantie...Het lijkt net of je leven stil staat op zo'n moment, zo'n vreselijk nieuws. We zijn er 's middags bijgeweest samen met de kinderen. Dit wilde mijn moeder graag. Gisteravond heeft ze de chemo gehad en ik ga er zometeen weer naartoe. Ik weet dat er hier allerlei tips gepost zijn om de jeuk bij waterpokken te verlichten...wie kan het mij nogmaals vertellen. Lynn heeft de waterpokken en Gijs zit weer aan de ab omdat hij weer last heeft van z'n oren.
Bianca, sorry ik ben de verjaardag van Gijs gister vergeten. Alsnog van harte gefeliciteerd. Wat vind ik het verschrikkelijk je verhaal te lezen. Weet niet zo goed wat ik moet zeggen. Nog maar een paar dagen als er geen chemo wordt gegeven.....Ik geloof niet dat ik ooit eerder heb gehoord dat het - na constatering - zo snel zou gaan . Ik hoop heel erg dat de chemo aanslaat en duim voor jullie. Een hele dikke knuffel!!! Bekijk bijlage 49289 Een tip tegen de jeuk bij waterpokken: Havermout in een hydrofiel washandje doen en in bad leggen. Het washandje goed in bad uitknijpen. Lynn daarin baden en wassen met het washandje.
Bianca: Jeetje wat schrikken zeg dat het zo snel achteruit gaat met je moeder Heel veel sterkte gewenst!!!
hi bianca; ik ben zo aangedaan van je bericht, vind het zo erg voor jullie, heel veel sterkte de komende tijd, en geniet toch van de laatste momenten samen met je moeder. dikke knuffel gr saskia
liieve Bianca: Wat een verschrikkelijk bericht lees ik van jou. Ik weet dat deze zieke snel kan gaan moor dat het bij je moeder zo snel gaat. Ik wil jou en je familie ontzettend veel sterkte wensen. Als ik iets voor julle kan doen hoor ik het!!!! (oppassen ed). Voor Lynn kan ook nog mentholpoeder werken.
Bianca: Nog gefeliciteerd met Gijsje. en wat een ontzettend naar bericht van je moeder. Ik hoop echt dat chemo nog iets kan betekenen voor haar. Hier ben ik vanmiddag naar een begrafenis geweest van Franks oude afdelingshoofd, pas 56, veel te jong. Hij zou binnen nu en een week of 8 opa gaan worden....triest. Al het brandweerceremonieel had wel iets moois tijdens de begrafenis, maar dat zie je toch liever in een andere situatie.
Bianca: ik krijg het er helemaal koud van. Wat erg dat het zo snel kan gaan. Veel sterkte. Over de waterpokken: ik had hier ook de tip geregen om havermouet in een washandje te doen en die dicht te knopen, het buideltje dan als een theezakje in het badwater laten trekken. Dan drogen de pokken snel uit. Ik zag vorige week bij de apotheek dat ze daar ook speciale middeltjes tegen waterpokken hebben.
bianca wat erg..... kan alleen maar zeggen dat ik heel veel aan jullie denk! heel veel sterkte en kracht de komende tijd waterpokken de havermout ja duikster verschrikkelijk op zo`n jonge leeftijd zeg! dat doet je beseffen dat niet alles vanzelfsprekend is.
Bianca, wat een ontzettend naar bericht, ik ben sprakeloos, wat vreselijk dat dit je moeder moet overkomen. Wat een oneerlijk gevecht tegen deze rotziekte. NOgmaals heel veel sterkte voor jou en je familie. DIkke knuffel!
Iedereen weekens aan het houden? Eve: heb jij nog wat van Setje gehoord hoe het met haar gaat?! Wij zijn met kailynn vanmiddag voor het eerst naar de bioscoop geweest naar die nieuwe film van kabouter plop. Kailynn vond het eerst eng om de zaal in te stappen omdat de ingang wat donker was maar toen ze het doek zag werd ze nieuwschierig. We zaten in een hele grote zaal met ik denk 10 á 15 man. De film vond ze helemaal geweldig ze heeft 1 streep met het beeld gestaan en flinke interactie met het doek. leuk om zo'n meisje zo te zien genieten. met een pakje appelsap en een klein bakje popcorn.
Duikster: Wat heftig zeg, zo'n jonge man.... Bianca: Hoe is het nu met je moeder? Slingding: Wat leuk zeg naar de bios. Al zou Koen dat nog eng vinden geloof ik. Iemand nog iets gehoord van Setje? Hier alles z'n gangetje eigenlijk. We zouden gisteren bij vrienden op bezoek gaan in Tilburg maar toen we onderweg waren belden ze dat haar opa slecht lag en toen hebben we ons omgedraaid en even op bezoek geweest bij schoonmoeder in Eindhoven. Moest nog zo lachen om Koen. Er lag daar een boekje en Steef wees steeds letters aan en vroeg dan aan Koen: welke letter is dat? Hij had het wel steeds goed! Was echt grappig om te zien. En op een gegeven moment zag hij de P en noemde dat ook op en toen zei hij; De P van Parkeren! Ik moest zo lachen! Groetjes!
wat knap van koen zeg, ja ze kunnen je zo laten verbazen he nou hier komt geen einde aan de genante ontwikkelingen... nu weer een aambei... had de chirurg gebeld en kan pas over anderhalve week terecht kon wel langs de huisarts, en is ontstoken dus heb een zalf en het moet eerst rustig worden... pffff fijn weer
hoihoi, Even kort een berichtje van mij... Het gaat naar omstandigheden goed, al ben ik nog steeds ontzettend moe. Maar dat zal niet zo gek zijn na een paar zenuwslopende weken en dan nog de operatie erachteraan! Het valt me tot nu toe lichamelijk nog wel mee (ff afkloppen....) maar in mn hoofd begint het nu wel allemaal los te komen. Vind het toch wel erg moeilijk. Verder hadden ze vorige week nog iets in mn bloed gevonden wat er niet hoorde. Ik moest daarvoor afgelopen vrijdag weer terug komen om nog eens bloed te prikken. Daar zou ik vanmorgen de uitslag van krijgen. Belt die arts om 13.00 (ik zou gebeld worden tussen 11 en 12.30...lekker als je al zo in spanning zit) uit het onderzoek van het weefsel was idd duidelijk naar voren gekomen dat het om een bbz ging..... Ik zei tegen haar dat ik gebeld zou worden over de uitslag van het bloedonderzoek, "oh, eh daar weet ik niks vanaf". Ging ze het nakijken, klopt wel dat er onderzoek gedaan zou worden, maar nee daar hadden ze bij het laboratorium niet naar gekeken..."Wel zie ik dat je hb nu goed is". Lekkere communicatie daar hoor! Nou zou ze vanmiddag gaan kijken of mijn bloed er nog was, dan kon het alsnog onderzocht worden en ze zou bellen tussen 16.00 en 17.00 (zie tijdstip van het plaatsen van dit bericht....ze heeft nog niet gebeld) Als jullie het niet erg vinden hou ik het verder kort, wel nog even dit; Bianca, heel veel sterkte voor jullie en je moeder! Ik hoop dat de chemo aanslaat! En ik wil jullie nog bedanken voor de lieve smsjes en kaartjes! groetjes Lisette
knuffel setje.... helaas hoor je dat maar al te vaak dat ze mensen niet bellen..... met zo`n beroep zouden ze dat moeten leren dat dat een prioriteit is...
Uiteindelijk belde ze rond kwart voor 7 op, ze hadden mijn bloed nog en hebben het alsnog onderzocht. Gelukkig is alles goed! Het zal een infectie geweest zijn waardoor ik die afwijking had, het was nu iig weg! groetjes Lisette