@Eve jammer zeg dat je niet op je gemak zat volgende keer beter! Jeetje is hij dan nu nog steeds ziek! Wessel drinkt uit een beker met een gewoon rietje,ik hou die beker en rietje vast en hij drinkt dan. Hij wil wel steeds proberen die beker vast te houden en dat gaat redelijk. Wat leuk zeg dat er een jongetje naar Fynn is vernoemd @Noura wat heerlijk zeg dat je nu al lekker vrij bent Wat heerlijk zeg dat je als VIP werd behandeld op het Gala omdat je zwanger bent! Wat eng zeg dat je dochter vast heeft gezeten wel leuk dat ze in een videoclip komt @Saskia wat super zeg van Orlando dat hij op het potje heeft geplast \/ @Duckie wat vervelend zeg dat je van die nare opmerkingen krijgt omdat Demi nog niet kan lopen. Wat fijn dat je minder gaat werken hopelijk gaat dat helpen en ben je dan minder moe. Wat moet jij veel spugen zeg!pff zou er echt helemaal gek van worden maar dat word je vast wel hopelijk is het snel weg! Wat lees ik heeft Demi haar 1ste losse stapjes gezet..Goed zo meisje @Noralien wat leuk zeg dat Jikke het zo leuk vond in de efteling. Wat een raar beleid zeg bij het zwembad daar heb ik nog nooit van gehoord Wat een prachtige foto's! Ik hoop dat het gaat helpen en dat je snel zwanger bent en blijft @Lola mijn schoonzus had ook zo'n zware bevalling met vacuumpomp en mijn nichtje had er ook flink last van,ook zeker een week! Wessel is ook met de vacuum gehaald maar hij had er gelukkig vrij weinig last. Jeetje wat eng zeg om zo vlak naast je een ongeluk mee te maken. Ik geef halfvolle melk ik zou zelf geen magere geven dat is meer water dan melk. Het is ook een erg mooie foto waar je mee gewonnen heb! Wat jammer zeg van die schoentjes. Jeetje is de 1ste septemberbaby er al. @Saar ik heb voor jou op Tisse gestemd! Leuke foto's van Liene als bruidsmeisje. @Otje er doen meer kinderen mee die geen baby meer zijn zoals Lieve ik wist niet eens dat het tot 12 maanden was. Wat een geluk zeg dat jij niet meer in de AH Reuver hoefde te werken,lijkt me doodeng om mee te maken een overval. @Lianne gefeliciteerd met je nieuwe baan @Janette wat goed zeg dat je het afvallen en sporten volhoud! @Slingding jeetje wat lijkt mij dat moeilijk zeg om je broer zo te zien En wat lief dat jij hem zo goed opvangt dat zal hij zeker heel erg waarderen. @Bianca jeetje ja het zal zeker pittig zijn zo'n dieet lijkt me echt heel erg moeilijk Ik hoop dat het goed zal gaan op het kdv en ik snap ook dat je je daar heel veel zorgen overmaakt denk ook dat dat normaal is. Ik hoop zo dat Lynn zich snel echt beter gaat voelen! Nee hé wat lees ik nu Karin in het ziekenhuis! Jeetje en misschien zelfs tot haar bevalling in het ziekenhuis blijven!wat erg zeg daar moet je toch niet aandenken en zeker niet als je al een kindje heb. Ik kom ook niet naar de meeting ik heb geen vervoer. Wel jammer dat er zoveel niet kunnen komen maar ik hoop dat diegene die wel komen een leuke dag zullen hebben.
hi hi, zo te zien toch nog een leuk clubje wat komt, ooit komt er een dag dat bijna iedereen kan.....toch duckie; heeee wat goed van demi zeg, haha en dan zal je altijd zien wil je het vastleggen doet ze het niet meer. grote meid, goed hoor noralien; ohh wat ben je van plan dan? 8) lekkerrrrr bijna op vakantie ik hoop op mooi weer voor jullie heerlijk hoor. slingding; heee ik hoop verderop te lezen dat het met kaillynn goed gaat met haar koorts want dan kun je toch nog ff langskomen' noralien; jeetje zeg dat is niet niks, zo'n gebroken nacht terwijl je al een drukke avond achter de rug had. en vwb het zwemmen, sorry maar vind het een beetje belachelijk iets hoor, ook nog eens betalen voor iets wat je in eerste instantie hebt gekocht ook nog eens extra moet betalen of begrijp ik het nu verkeerd, datzelfde vind ik ook raar dat je er niet meer tussen kan als je even niet kunt ofzo. hier is dit dus niet zo, je koopt gwoon een kaartje als je gaat zwemmen en verder niet, het is hier niet heeeel vol ofzo, mss dat het daaraan ligt maar toch. toch wel fijn dat je het zo hebt kunnen regelen, jikke blij jij ook blij 8) enne vind je foto's super gaaf hoor, was het de bedoeling dat je op het speelgoedje scherpstelde? ik vind het ook onwijs leuk die zwart wit bewerking en dan een iets op 'normale' kleur houden, dit doe je in welk bewerkingsprogramma? nou hoop dat je zowieso snel zwanger mag raken en dat het dan goed gaat, hetzij door die medicatie het zij gwoon spontaan. fijn dat ze er nu ook echt wat mee doen. ben je zelf tevreden over dit besluit? enne morgen ga je dus heeel veel kiekjes nemen? leuk hoor wil ook wel een paar mooi bewerkte hebben ohhh lees net in psp, kun je dit programma gwoon gratis ergens downloaden of ..? duckie; ik had niet eerder gekeken maar heb gwoon direct gereageerd hoor de knapperd. enne balen joh weer zo ziekjes? otje; he balen zeg dat je er niet bij kunt zijn, vind het zowieso jammer als er mensen niet kunnen maargoed, de situatie die je beschrijft maakt het logisch dat je niet komt, enne idd volgende keer beter janette; en je schoonzusje nog bereikt? irma; leuk gezellig lola; heb haar vandaag een sms gestuurd, vind het echt onwijs naar voor haar hoor haha dat gaat hem niet worden hoor einde september inplannen is niet gezellig zonder de echt die hards ohh jee hoop dat het goed blijft gaan met dat mannetje, 26 weken is echt super vroeg hoor, vraag me dan altijd af of het later ook goed gaat met allerlei ontwikkelingen, heb nml een leerling gehad die met 29 weken is geboren destijds(met dus minder goed apparatuur) en zij had eigenlijk alleen aan 1 kant bijna doof gehoor en ze leert moeilijk, ze is overigens wel in 1 keer geslaagd dus was extra trots op haar. saar; vervelend dat je ziek was zeg, maar wel fijn dat je er zo je voordelen uit hebt kunne halen mmm lekker zelf gemaakte frieten...ik ben echt een patat freak hoor gezellig dat je er morgen ook bent hoor. hoe was je kraamvisite? ik ga zo even stemmen aahhhg wat een mooie foto's en die dat ze allemaal een kus geven is echt zoooo schattig. en die dat liene zo nonchalant op het opstapje zit leuk joh gnessy; oooohh ga je echt taart voor ons maken? lekkerrrrr ik lust geen vlaai bodem verder vind ik alles lekker ohh lees net dat je geen eten mee mag nemen. ik neem toch wel wat mee hoor dames, dan mss geen tussen de middag eten maar wel drinken ofzo en een koekje/rozijntjes voor orlando vales; na ja zeg een uur wachten en voor wat 2 min binnen, hadden jullie niet kunnen ruilen . spannend die rijles, moet er wel bijzeggen dat ik hoop dat hij/zij je aangeeft dat het een indicatie is want zelf geef ik dit wel aan voor hetzelfde geld rij je op dat moment wel minder/beter dan dat je 'normaal' doet en dan vordert het ook weer meer/minder dan geindiceerd. idd mannen maar goed wel fijn dat het zo goed gaat met hem ik heb idd ook een vragenlijst gehad en deze lopen ze met je door tijdens de afpsraak. vandaar dat ik erachter kwam dat orlando zo veel woordjes wist en sprak(wat inmiddels weer heeel veeel meer is geworden, trots ) inmiddels heeft hij nu al 8 of 9 keer op het potje geplast, ik houd het er nu wel in, elke keer na het slapen lopen we naar het potje en dan mag hij plassen, hij voelt het zelf ook echt. omdat hij nu in de nee-fase is, had hij volgens mij ook 1 keer bewust letterlijk naast het potje geplast, hij ging nml nadat ik had gezegd dat we gingen plassen op het potje, expres staan en neeee zeggen waarna hij dus staand, benen wijder, ging plassen en vervolgens oh oh plast zij boefje.... hier vanochtend lekker gezwommen, vervolgens weer maar 50 min geslapen over de hele dag, gevolg hij sliep wel lekker al om 20.00 uur. wat de laatste tijd weer meer uitzondering is dan regel(laatste dgn was het eerder 21.00 uur half tien dan eerder) verder zijn de schilders geweest voor buiten en is het maandag de 2e en laatste dag en dan is het schilderwerk af. zal dan iig even ee foto maken en deze spammen van de voorkant en dus ook ons opritje kunnen jullie die alvast zien. melvin is nu het hek aan het lakken, degene die we niet vervangen omdat de buurman het hek momenteel even niet kan vervangen, en wij het dus dan wel enigszins een geheel willen maken. het gras moet nog steeds komen maar daar zijn we een beetje laks in, maarrr als het af is show ik de tuin zeker aan jullie ik denk dat degene die mij hebben gezien met de mama-meeting zeker een verschil zullen zien in mijn buik met 2 weken geleden, want heb deze week echt heel erg het idee dat ik een groeispurt meemaak, ik vind dat ik nu echt al een buikje heb gekregen, en dit dus ook echt zichtbaar is. hoor jullie oordeel morgen wel(voor degene die komen). degene die niet komen, en mijn buik wel willen zien, ik maak volgende week weer een foto zo ga bankhangen zie sommige van jullie morgen bij puk en muk gr saskia
@Saskia ja ze geeft idd een indicatie want ja je weet nooit hoeveel lessen je ongeveer nodig heb. Ik moet ook even gaan nadenken hoeveel woordjes hij kan zeggen want dat weet ik echt niet Whaha wat grappig zeg dat hij nee riep en toen staand ging plassen als hij dat maar niet te vaak gaat doen Ik vind het echt goed van hem dat hij op het potje plast. Wessel is ook in de Nee-fase en ik vind het zo grappig als hij Nee zegt hij zegt het op zo'n grappige manier(laat ik natuurlijk niet merken dat ik het grappig vind ) Ben erg benieuwd naar je buik. En jullie ook met de tuin bezig ben benieuwd naar het eind resultaat.
saar: Het is idd in pukkemuk in dongen morgen.... noralien: Ik zou ook wel van die bewerkte foto's willen.... altijd leuk..... ik ga nog ff wat spullen pakken en kijken wat ermet ruth aan de hand is... Slaapt erg slecht laatste dagen... wil 's middags niet slapen maar 's avonds dus ook niet.... ze is dus nu ook nog wakker..... Tot morgen allemaal....
Ik heb Karin vanavond gesproken. Goed nieuws, ze mag naar huis! Geen kaartjes meer richting ziekenhuis dus. Ze heeft wel bedrust voorgeschreven gekregen en er komt iedere dag iemand bij haar thuis om alles te checken (incl ECG). Gnessie, ik wil zoiets wel voor je maken, maar dat wordt echt na mijn vakantie, of liever gezegd toets. Moet nl al flink aanpezen alles op tijd af te hebben. Saar, wat een lieve foto's. Heb je ook een foto waar liene van wat dichterbij op staat? Dan kan ik haar eens goed bekijken Melliemel, ik vind het echt ontzettend knap van Orlando dat het al zo goed gaat om op het potje te plassen. Wij zijn daar helemaal nog niet mee bezig. Andere kindjes al? Eve, hoe is het met je? Voel je je alweer iets beter? Ik ben vandaag flink wezen shoppen met Jikke. Ze heeft bijna niets voor deze zomer. Ze is ook ineens een maat omhoog geschoten. Verder al flink wat dingen gekocht voor de vakantie. Wil halverwege volgende week wel klaar zijn zodat ik de koffers rustig in kan pakken. De laatste dag is bij mij altijd nog zo'n gehaast en gestressd . Ga dat nu proberen te voorkomen.
doe rustig aan noralien... zorg eerst maar dat je me dochter of zoon fatsoenlijk op foto krijgt. hahahaha....... het heeft geen haast..... slaap lekker idereen.................
hoi meiden, ik heb toch geen leuk nieuws, Kailynn is voor mij te berooerd om een stuk te rijden en te spelen. Ben zelfs op de mziek eerder gestopt omdat ze huilend wakker werd en bleef huilen. Ik baaaaaaaaaaaaaaaaaaaaal zooooooooooooooooo gigantisch. Had zo graag jullie weer willen zien. dus ik ga de wedstrijd verliezen. Ik zal morgen nog meer balen maar het is beter dan een stuk rijden en dan alleen maar een huilend kind op schoot te hebben, want ze hangt echt in me. veel plezier morgen karin, ik ben heel blij dat je thuis ben. hoop dat ze kaartjes na sturen want hij zit al op de post.
Supernieuws! Alleen heb vanmiddag een kaartje gepost richting ziekenhuis... Hopelijk wordt hij dan doorgestuurd naar d'r huis-adres... Ik reageer gauw weer maar ben nu erg moe. Vanavond nog gewerkt. De mama's die morgen naar de meeting gaan wens ik een fijne dag! Groetjes Otje
Ik zit het goede nieuws net aan Roy te vertellen, zegt hij: 'O ja, er is rond 21.00 uur een sms-je op jouw gsm binnen gekomen.' En inderdaad... goed bericht van Karin. Hartstikke mooi natuurlijk! Ben alleen benieuwd of ze mijn kaartje vanuit het ziekenhuis doorsturen. O, ik lees dat ik niet de enige ben... @Saar: Mooie foto's en leuk dat jij morgen ook komt. Neem je Tisse ook mee? En natuurlijk mogen Belgen ook meedingen naar de 'foto van de maand'... @Vales: Een uur wachten vind ik ook niet normaal hoor, zeker niet met een dreumes van 1,5 die het woord 'geduld' nog niet kent. Fijn dat het goed gaat met Johan! Ik heb trouwens geen vragenlijst ontvangen... @Melliemel: Het gaat echt goed met het potje hè? Ik ben benieuwd naar je buikje morgen... @Slingding: O, wat balen! Ik wil de wedstrijd met jou helemaal niet winnen, ik wil gewoon dat je erbij bent! Maar Kailynn is uiteraard véél belangrijker. Dikke knuffel voor jullie beidjes... Vanmiddag even een grote slag geslagen bij Mexx Kids. Volgende week begint de pre-sale en vanaf gisteren kon je de kleding van je keuze alvast laten wegleggen. Nou, ik heb heel wat leuke kleertjes voor het najaar (ook één setje voor onze uk...) kunnen bemachtigen. Alles voor de helft, dus dat schiet lekker op...
Wat een super goed nieuws voor Karin @Lola dat zei ik dus ook tegen die assistente het is dat hij goed kan spelen en veel geduld had anders zat ik met een ongeduldig kind! Ik had ook niet door dat ik daar zolang zat doordat Wessel zo lief aan het spelen was maar toen ik dus zag dat ik er wel zolang zat was ik echt zo boos. Er zat een vrouw met een baby binnen en die werd 9.55 binnen geroepen en ik had een afspraak om 10.00 en om 10.50 zag ik dat ik er al een uur zat. En waar ik achteraf dus echt boos om ben is dat toen ik het ging zeggen ik een minuut later binnen werd geroepen en die vrouw met de baby op de gang werd gezet hadden ze dat niet eerder kunnen doen want ze weet toch ook dat ik daar zat met een kind! Ik weet niet zo goed wat ik met die vragenlijst moet ze willen wel erg veel van je weten zelfs op welke peuterspeelzaal hij gaat,waarom willen ze dat weten? Mijn moeder vind het raar en ze zegt je hoeft die lijst niet in te vullen en ik zou het niet doen. @Slingding beterschap voor Kailynn.
Beetje laat, maar ik wil degene die vandaag naar de meeting gaan en het nog lezen een fijne dag wensen! En wat goed dat Karin naar huis mag zeg, fijn voor haar. Mijn kaartje komt alleen vandaag ook aan in het ziekenhuis. kom later terug om te reageren.
hallo beetje laat maar hoop dat jullie het naar het zin hebben in Dongen...hoop dat het net zo'n mooi weer is als hier..... Gister me in geschreven bij 1 uitzendburo..de rest hadden nooit geen parttime banen zeiden ze en omdat ik zelf al bij Reaal had gesolociteerd konden zij me niet meer aanbieden.....beetje vreemd allemaal maar PDZ heeft me dus wel ingeschreven en ging gelijk op zoek..had evt ook gelijk wat voor me maar dta vond ik wat te ver weg.... nog ff een vraagje over de outlet in Roermond...kan je er ook maatje 92 vinden? we zoeken namelijk voor Teun nog een leuke zomerjas....dus dachten daar te kijken maar als ze het er niet hebben dan ........
janette wij zijn er laatst geweest en er is wel kinderkleding, maar je moet ook wel geluk hebben met de juiste maten, en ik zag er dingen die ik vorig jaar in de gewone winkels 70% goedkoper heb gekocht. dus het is wel opletten wat je ziet en kopen wil. joepie karin mag dus naar huis, wat fijn voor haar. cynthia, begrijpelijk dat je niet gaat, volgende keer beter, en beterschap voor kailynn lekker lola om zo te shoppen saskia, ben ook benieuwd naar je buikje, dus hoop hier een foto van te zien vales lekker dat ze je zo laten wachten, bah. en het vip zijn, was niet omdat ik zwanger was, maar het gala is van de familie van mijn man. vandaar zitten wij vip. en als zwanger zijndeword je nog met meer zorg omringd. gister werd het trouwens uitgezonden op sbs6. leuk om te zien. gnessy is je taart gelukt wow vind het zo leuk dat orlando op het potje gaat. noralien mischien mag ik je later wel een keer inhuren om fotos van de kids te maken, als je daar tijd en zin in hebt? ik hoop dat jullie heel veel plezier hebben vandaag!
@Janette: Er zit onder andere een outletstore van Villa Happ, van Benetton (klein beetje kinderkleding) en eentje van Lego (de kleding, niet het speelgoed). Logischerwijs zullen ze in alledrie de winkels ook maatje 92 hebben. Kijk anders eens op deze site... http://www.designeroutletroermond.com/start.php?lang=nl ................................................................................................... Zo, ik ben net weer terug uit Dongen en uiteraard was het weer ouderwets gezellig (én druk... )! Het weer viel helaas wat tegen. Het was wel droog, maar de zon liet zich niet zien. Buiten zijn we dus maar eventjes geweest... Leuk ook om te zien hoe die kleintjes al weer een stuk zelfstandiger zijn! Ze amuseren zich wel en hebben mama eigenlijk niet echt nodig, behalve natuurlijk voor eten, drinken en een knuffel na het vallen of bij moe worden . Jasmijn werd overigens tijdens het verschonen overladen door kusjes van Fynn en reageerde daarop door guitig te lachen. Orlando gaf liever mij kusjes dan aan mijn dochter. (Melvin: Als je je afvraagt waar die lippenstiftvlek op je zoon's wang vandaan komt... ik was het dus... ) Ik heb zelf geen foto's gemaakt, dus jullie moeten even wachten op de mama's die wél zo slim waren om hun camera stand-by te houden... We kunnen dus weer de volgende meeting gaan organiseren. Mama-meeting in augustus, begin september?
Meiden, THANKS voor de leuke en gezellige (en idd drukke ) dag! Echt super om te zien hoe onze kleintjes steeds groter worden. We zijn echt een leuk clubbie! Heb zelf helaas geen foto's gemaakt maar wil wel heel graag jullie foto's zien! Dus hoop dat jullie weer een link naar de foto's willen plaatsen... [-o< Heb de mama's die er niet bij zijn wel gemist hoor! Dus die moeten er de volgende keer toch echt wel bij zijn. Fynn viel op de terugweg a la minute in slaap. En ligt nu alweer vanaf 19.00 te slapen Is wel duidelijk dattie nog niet helemaal fit is maar ik vind het eigenlijk wel lekker @Lola: Ben blij dat onze kids elkaar toch wel erg lief vinden Enne...je bent wel heel snel hoor met een nieuwe meeting Maar ik vind het prima! Maar heb jij nog wel zin om op het laatst van je zwangerschap een eind te rijden? @Saskia: Ik was er heilig van overtuigd dat je een meisje zou krijgen maar na vandaag weet ik dat niet meer zo zeker. Kan net zo goed weer een jongen zijn. Lastig geval Wie weet wordt het wel een tweeling. @Saar: Leuk dat je Tisse ook had meegenomen! Wat een beer van een ventje zeg. Ben echt benieuwd hoe hij verder gaat groeien. @Karin: Wat superdesuper dat je weer thuis bent! Zal best moeilijk voor je zijn om bedrust te houden maar hoop dat je genoeg afleiding hebt. Op de rest reageer ik morgen want moet eerlijk toegeven dat ik het een vermoeiende dag vond. Merk echt dat ik lang niet meer zo fit ben als een paar jaar geleden....
Ach... ik plan tenminste nog dik twee maanden tussen twee meetings, tegen jij 2 wéken... Maar zonder gekheid: Voor een mama-meeting vind ik het best. Autorijden is tijdens de zwangerschap van Jasmijn ook nooit een probleem geweest, zelfs niet op het laatst... Jasmijn heeft op de terugweg zo'n 3 kwartier geslapen, maar thuis wilde het slaapje niet komen. Ze bleef 'zingen' in bed. Inmiddels ligt ze lekker te ronken. Roy heeft de dag goed besteed door de airco te verplaatsen van onze oude slaapkamer naar de nieuwe. Helaas ontsnapt bij zo'n operatie altijd een deel van het aircogas, dus maandag maar even een monteur bellen om het bij te laten vullen. Maar Roy is blij dat deze klus erop zit, hij zag er wel tegenop... Ik heb jullie een hele poos geleden verteld dat mijn moeder zich wilde aansluiten bij een toneelvereniging. Inmiddels is ze lid sinds februari en ze vindt het hartstikke leuk. Afgelopen woensdag is ze zelfs gecast voor een docudrama. Morgen zijn de eerste opnamen. De rest van de opnamen wordt in september gedraaid. Goh, mijn moeder wordt nog eens een BL-er (Bekende Limburger)...
Wat fijn dat jullie het weer zo gezellig hebben gehad, ik had ook niet anders verwacht eigenlijk . Lijkt me leuk om eind augustus weer een mamameeting te plannen! Ik ben benieuwd naar de foto's. @Gnessy: Onwijs bedankt voor je lieve kaartje, ik was echt verrast! @Cynthia/Noralien: Lief dat jullie je verontschuldigen, maar is niet nodig hoor, ik zal vast ook wel eens ergens over heen lezen, kan gebeuren. @Saar: Zo, de buikgriep heeft je flink te pakken gehad zeg. Leuke foto's van Liene als bruidsmeisje. @vales: Gelukkig gaat het weer beter met Johan. Goed om te horen. Ik heb geen vragenlijst van het bureau gekregen, ze maken bij ons zoiezo geen onderscheid tussen baby's en peuters. @Saskia: Ik ben benieuwd naar de foto's van je buikje en van de tuin. En wat goed dat Orlando nog steeds op het potje plast (of er naast ) @Cynthia: Hoe is het nu met Kailynn? @Lola: Wat handig dat je de kleertjes al weg kan laten leggen voor de uitverkoop uberhaupt begint. Of loop je wel nog het risico dat het dan vooraf nog wordt verkocht? @Noura: Toen ik gisteren op bed nog even tv aan het kijken was zag inderdaad beelden van het vechtsportgala in Zutphen voorbij komen. Ik heb nog even gekeken of ik je kon spotten, maar daar was geen beginnen aan Ik had vandaag best een goeie dag, dus ik heb lekker wat leuke dingen gedaan met Demi, we hebben zelfs een stukje gefietst en dat heb ik al weken niet meer gedaan. Erg fijn, zo'n dagje. Vanavond bij mijn ouders gegeten, was gezellig. Jeroen is de hele dag druk bezig geweest, met een speelplaatsje achter in de tuin, voor Demi. Hij heeft daar tegels gelegd en daar komt het speelhuisje dus te staan, met glijbaan en schommel. Volgens mij wordt het wel mooi, als het af is zal ik foto's spammen! Zijn jullie mannen ook helemaal gek van het EK? Ik ben bang dat hier de komende weken veel voetbal gekeken wordt, dus misschien ben ik wel meer hier te vinden . Of houden jullie ook van voetbal? Hier onder nog ff een foto van de fotoshoot van Demi, is alweer een tijd geleden, maar vergeet ze steeds te showen, het is wel een foto van een foto: