hi hi, vales/noura en voor degene die mijn buik niet hebben gezien en hem willen zien, ik maak zaterdag as een foto dan ben ik 20 weken dus nog ff een weekjes geduld lola; ik ga wss deze week ff heb een uitnodiging gehad idd, lijkt me leuk haha moest lachen om je tekst voor melvin, en melvin moest er ook om lachen nadat ik het hem had voorgelzen eve; dus ik straal nu meer ? fijn om te horen hihi. maarre we zullen het allemaal horen en zien he?! lola; zoooo roy ook goed geklust zo te horen. wauw wat superleuk voor je moeder. haha een bl-er hier slaapt orlando dus nu net, bij hem is het beetje andersom hij heeft een uurtje geslapen in de auto en is zo overprikkeld dat hij dus nu pas slaapt wie regelt nu de data? jij lola? het maakt voor mij niet uit ik ben er graag bij duckie; hier vind melvin het wel leuk hoor maar is niet (meer) zo fanatiek in het kijken nederland vind hij leuk en mss dat hij een aantal andere wedstrijden ook kijkt we zien wel. ze zijn wel erg schattig hoor die foto's en fijn dat je zo'n goede dag had vandaag ik ben al de hele tijd bezig met de foto's uploaden in mijn album maar hij loopt vast dus jullie krijgen ze morgen (hopelijk) te zien. ga nu naar melvin lekker lounchen gr saskia
http://www.mijnalbum.nl/Album=W8O6PVN6 Allereerst alvast mijn foto`s, een hoog Rick gehalte maar toch leuk om een indruk te krijgen! Rick was totalloss toen we in de auto zaten... Was ook niet te troosten bij thuiskomst brrr Nu is hij aan het logeren bij mijn broertje omdat we morgen al heel vroeg weg moeten en hem niet meenemen... Hij vind het erg gezellig bij hen, hoorde ik net dus hij is weer een beetje bijgetrokken... Duckie wat een leuke foto`s van Demi! Spreek jullie weer! Doegie Irma.
Hey Meiden, Ook ik en Thijmen vonden het een erg leuke, drukke en vermoeiende dag, maar het was echt reuze gezellig. Ik kijk ook al echt weer uit naar de volgende meeting hoor, want dat lijkt me echt super leuk en het heeft me ook echt even goed gedaan. Thijmen die zetten in bij het weggaan in de autostoel en was eigenlijk meteen in slaap, hij was echt hartstikke moe en ging om 19.30 naar bed en sliep meteen. Maar weet zeer zeker dat ook hij een hele leuke dag gehad heeft. Duckie wat een leuke foto's zijn dat zeg, en ze kijkt echt heel lief hoor. Mijn vriend is trouwens niet zo een voetbal gek gelukkig, we zullen het vast wel een beetje volgen hoor. Maar niet extreem ofzo, gelukkig maar. Verder vond ik het ook erg leuk weer om alle kindjes te zien, en wat zijn ze allemaal gegroeid zeg. En wat is Tisse een bulletje zeg, echt zo lief. Zal mij echt benieuwen, hoe hij verder groeit. Ik heb trouwens wel foto's gemaakt en dit is de link: http://www.mijnalbum.nl/Album=K8U8OZPB
Hallo allemaal, Eerst even reageren op de meeting. Fijn dat de dag geslaagd was. Vond het wel jammer dat ik er niet bij kon zijn maar ja... het was niet anders. Leuke foto's zeg. En wat zijn jullie kindjes weer veranderd zeg! Jasmijn heeft zomaar een harig koppie gekregen... Fynn is echt een reus! Liene is niet veel veranderd vind ik in d'r gezichtje. Wel groter geworden uiteraard. Tisse... lekker ventje zeg! En Rick is ook zo veranderd. Van een baby naar een echte peuter hoor! Orlando en Thijmen ook al weer zo'n grote jongens zeg! Leuk om te zien. Volgende keer ben ik er zeker weer bij. Ik ben vanochtend richting Nuenen gereden, Steef afgezet bij de bandrepetitie. Daarna met de kids doorgereden naar Eindhoven en mijn schoonmoeder geholpen in huis en boodschapjes gedaan enz. Tijd ging echt te snel om. Had bedacht dat als ik echt nog tijd over had om dan misschien toch nog naar Dongen te rijden maar dat heb ik helaas niet meer gered. Halverwege de middag ben ik Steef weer op gaan pikken in Nuenen en zijn we nog even naar zijn moeder gereden. Tegen 16.30 naar huis gereden en na een eet-stop bij de Mac waren we om 18 uur of zoiets thuis. Koen heeft hier nog lekker gespeeld en is tegen 20 uur naar bed gegaan. Gisteren gewerkt in Venlo in de nieuwe winkel. Ik moest werken van 17 tot 20 uur om de voorraad te vullen in de schappen. De winkel gaat namelijk maandag officieel open. Toen ik er aan kwam waren we een hele boel werklui nog aan het klussen. Kortom: het was nog niet af. Toen ben ik met een andere collega wat gaan poetsen en tegen 18 uur konden we beginnen met inruimen, enz. Tegen 20 uur mochten we naar huis. Echt balen, het regende pijpestelen! En was op de fiets zonder jas. Want toen ik thuis weg ging om 16.30 was het prachtig weer... Heb nog even met een collega staan kletsen en toen het niet meer zo hard regende toch maar naar huis gefietst. Was rond 20.45 thuis. Oja, liep dus gisteren door het centrum van Venlo en zag dat er een crocs-winkel is geopend! Ik wilde nog steeds kijken voor die ballerina's maar dat kwam er maar niet van dus dacht: komt wel ooit. Maar nu is ie dus in Venlo. Had gisteren geen tijd om te kijken maar dat doe ik van de week dan wel... Ik ga nog even reageren... eerst even dit berichtje posten voordat zometeen alles weg is... Gr Otje
Lola: Vond het ook erg jammer dat ik je niet kon vergezellen maar de volgende keer gaan we weer gezellig samen, zeker weten! (behalve als jij dan andere bezigheden hebt ) Jeetje, al een septemberbaby geboren! Schrikken zeg. Hopelijk gaat alles goed met t kleine ventje. Mooi dat je een positief gesprek hebt gehad met die man van het accountantskantoor! Saar: Bah, vervelend zeg dat je buikgriep had. Gelukkig was je vandaag beter om bij de meeting te zijn. Ben nog vergeten te mailen naar de mod's met die foto Wat een leuke foto's van Liene als bruidsmeisje. Mooi bruidspaar ook! Was het familie die trouwden? Sorry, ben t ff kwijt Vales: Jeetje zeg, wat balen dat je zoooo lang moest wachten bij de huisarts! :x Wel fijn dat Wessel zo lief was! Succes dinsdag bij de opticien. Heb je al eerder lenzen gehad? Donderdag rijles? Leuk! Ben benieuwd hoe het zal gaan maar dat horen we daarna vast wel Zo'n indicatie is trouwens wel handig hoor. Heb ik in het begin ook gehad en mijn instructrice had het goed ingeschat. Hier trouwens geen vragenlijst van het CB. Waar gaan die vragen over dan? Melliemel: Jeetje, wat super dat het zo goed gaat met op het potje plassen (van Orlando dan he) Wat leuk dat je buikje nu echt gaat groeien. Jammer dat ik je niet gezien heb vandaag maarre... foto? Noralien: Oh al bijna vakantie. Lekker zeg! Maar niet gaan stressen hoor (wel herkenbaar) Welke maat heeft Jikke nu? Slingding: Oooh wat vervelend dat Kailynn ziek is. Net nu je toch besloten had om toch te komen. Veel beterschap met d'r! Heej Zit net de foto's te kijken van Debbie. Je was er dus toch! Alles weer goed met Kailynn? Duckie: Fijn om te lezen dat je zo'n goede dag had. Hopelijk blijft het zo. Leuk zeg die foto's van Demi! Knap meisje hoor. Ik vind het EK wel leuk maar alleen als Nederland moet hoor. Dat andere boeit me niet zo eerlijk gezegd. Maar ja... maandag (als NL speelt) zijn we weg dus dan zie ik het niet. Pech hoor. We hebben iets veel leukers. We gaan naar Najib Amhali in het Beatrix-theater te Utrecht! \/
Hoi Meiden Leuke foto's van de meeting hoor....maar en dat is niet naar jullie boos bedoeld ben ik achteraf blij dat we niet gekomen zijn, waarom niet.... niet dat ik jullien niet wilde zien hoor dat zeker wel..maar aan dit alles binnen vind Teun dus gewoon niets aan.....hij klimt namelijk nog nergens op en loopt dus ook niet en ja dan blijft er in een indoorspeelparadijs, want zo zag het eruit weinig over....de geitjes zou hij wel te gek hebben gevonden hoor. Maar we hebben het hier vandaag ook lekker gehad hoor....gezommen en lekker in de tuin van het warme weer en het zonnetje genoten..... dus ik zou zeggen wie weet ben ik er d evolgende wel bij.....
Hallo allemaal, ik vond het superleuk vandaag! Nog eens allemaal superhard bedankt voor de cadeau! Morgenvroeg gaan we hem direct opkopen. Ben en ik hebben net gekozen wat we er van gaan kiezen, ik zal morgen een foto plaatsen! Echt een hele dikke merci! De foto's van de meeting plaats ik dan ook morgen, want zit nu op de laptop die Ben van zijn werk meeheeft. Otje, het waren vrienden van ons. Veel succes maandag! Groetjes, Saartje
Wat ik nu schrijf is ook zeker niet boos bedoeld naar jou toe Janette. Je weet dat Lynn ook nog niet kan lopen/klimmen etc.. Maar toch had ik, als het goed had gegaan met Lynn, zeker naar Dongen gereden, al was het alleen maar om iedereen te zien en ff in real-life met elkaar te kletsen. Natuurlijk zou Lynn dan ook 'beperkt' zijn in het spelen, echter heb ik wel een ballenbak gespot, een springkussen, waar je ook heel leuk op kunt kruipen en ook de diertjes zouden bij haar wel in de smaak gevallen zijn. Maar iedereen z'n eigen mening...
Wat een leuke foto's hebben jullie weer gemaakt. Ik vind dat de jongens er een stuk ouder en groter uitzien als de meisjes op de foto's. Ik ben nu trouwens wel nieuwsgierig geworden naar Noortjes 'project'... Volgende keer hoop ik echt van de partij te zijn, samen met Lynn en Gijsje (tenzij het een mama-meeting is...dan zonder kids uiteraard ). Wat fijn dat Karin weer terug thuis is. Duckie, ben blij voor je dat je vandaag een goede dag hebt gehad. En wat een schattige foto's van Demi, vooral de laatste is errug liefff....en wat las ik nou... Goed gedaan Demi =D> ...kun je Lynn niet ff influisteren hoe je dat gedaan hebt . Michel is gelukkig niet zo'n voetbalgek, al gaan we wel de wedstrijden van 't Nederlands elftal kijken. Lynn heeft vanmiddag haar eerste glutenvrije feestje gehad. Mijn vader vierde zijn verjaardag en mijn moeder heeft alles glutenvrij gekocht, behalve uiteraard het gebak en de toastjes. Hierdoor hoefden we haar niet zo in de gaten te houden en kon ze naar hartelust snacken . Dat is echt een voordeel van de AH. Op alle AH-merkartikelen staat allergie-informatie op. Saar, wat een mooie foto's van Liene en het bruidspaar en bruidsjonker. Goh, en wat een flinke jongen is Tisse...hoop hem snel eens te zien. Noortje, sorry dat ik je nog niet teruggemaild heb . Het lijkt me erg leuk dat je een keertje met Jikke langskomt...na je vakantie zullen we snel een datum prikken, oke? Otje, hoe gaat het met je schoonmoeder? Heeft ze nog veel pijn? Ze is al wel snel terug thuis van het revalideren. Balen zeg dat je zoveel moest poetsen . Janette, wat lees ik nou...warm weer en zon? Hier was het vandaag echt onzettend koud...de temperatuur bleef hangen op 14 graden met veel bewolking en af en toe een spatje regen.
@Duckie: De kleertjes die ik heb uitgezocht zijn in een plastic zak gestopt met daarop een nummer. Ik heb zo'n zelfde nummertje meegekregen. Als het goed is, weet ik dus zeker dat mijn aankopen er nog liggen dinsdag... Wat fijn trouwens dat je zo'n goede dag hebt gehad vandaag! Ik hoop dat er nog héél veel goede dagen mogen volgen... Roy is absoluut geen voetbalfan. Tijdens een EK of WK kijk ik vaker dan hij... Wat een leuke foto's van Demi! Zij krijgt ook al van die schattige krulletjes bij haar oren... @Irma: Jij hebt wederom erg mooie close-up foto's gemaakt. Ik heb met name een paar heel mooie opnames gezien van Liene en Fynn. Ook die van Jasmijn op het hobbelpaard zijn erg leuk! @Debbie: Jij ook bedankt voor je foto's! Morgen ga ik ze even op mijn gemak bekijken en de mooiste zal ik opslaan... @Otje: Als ze witte Crocs hebben, kun je me dan even waarschuwen? Intersport heeft ze namelijk niet in die kleur... Enne... de volgende keer gaan we inderdaad weer gezellig samen, ik vond het maar vreemd (en stil... ) in de auto vandaag! @Janette: Waarom nu weer zo negatief...? Je maakt mij niet wijs dat Teun én niet van ballenbakken én niet van hobbeldieren én niet van konijntjes en cavia's (er waren ook dieren binnen...) én niet van het springkussen (daar kún je niet eens op lopen...) houdt. De echte klimtoestellen zijn overigens niet eens toegankelijk voor onze kids, daar moeten ze 4 jaar oud voor zijn... @Saar: Ik ben benieuwd wat je gaat kopen... @Bianca: Wat fijn dat je moeder zo'n rekening met Lynn heeft gehouden ! Dat zijn nét die kleine dingen die er bij jou voor kunnen zorgen dat je de toekomst weer wat zonniger ziet wat betreft Lynn's dieet!
Ik kan niet slapen, dus ga jullie maar even lastig vallen... @Vales: Ik had er ff helemaal over heen gelezen dat je donderdag rijles hebt, spannend! @Irma/Debbie: Wat een leuke foto's, de gezelligheid straalt er vanaf . Echt jammer dat Demi en ik er niet bij konden zijn. @Janette: Demi klautert en klimt wel, maar de vorige keren deed ze dat ook nog niet, en eigenlijk maakte dat niet zoveel uit. Er gebeurde zoveel, dat ze in ieder geval genoeg te kijken had, alleen de kindjes om haar heen vindt ze dan al erg interessant. En het gaat wat mij betreft ook vooral om het gezellig samenzijn. @Bianca: Wat super dat je moeder zo'n rekening met Lynn had gehouden. Gaat met Gijsje alles goed? En met jouzelf?
@Lola: Haha, ik bedoelde meer dat we allemaal net thuis waren en er al meteen een volgende meeting wordt gepland. De tijd ertussen vind ik niet te snel hoor! Maar 2 weken was idd wel een beetje overdreven @Duckie: Wat een mooie foto's van Demi Ze staat er echt goed op! En wat heerlijk dat je zo'n goeie dag hebt gehad. Dat maakt het al minder erg dat je niet op de meeting kon zijn. Ik vind het EK en WK ook leuk om te kijken. Nederland kijk ik sowieso. En kan dan op spannende momenten (en zeker bij penalties) echt m'n handen voor m'n ogen houden De andere wedstrijden staan meestal wel aan (als er niks anders is). Op de een of andere manier word ik daar altijd heel ontspannen van. Tja, en verder ben ik een echte Tour de France fan. Daar kijk ik supergraag naar @Saskia: Ik heb je buikje gezien hoor! Jammer dat je pc vastliep. Word nu wel heeeeel nieuwsgierig naar de foto's! @Irma: Thanks voor je supermooie foto's! Wat zou ik nu zonder jou moeten? @Debbie: Jij ook bedankt voor de link! Leuk om te zien. @Saar: Ben benieuwd wat jullie gaan kopen. @Bianca: Wat geweldig dat je moeder alles glutenvrij had gekocht! Vond Lynn alles lekker? Wil nog even iets met jullie delen. Ik blijf me maar zorgen maken om Fynn. Vanmorgen had hij 37,9. Op zich geen echte koorts maar wel te hoog. Gisteren ging het heel goed met hem hoor. Merk alleen dat hij veel sneller moe is dan normaal. Verder eet hij heel slecht en ziet bleker dan normaal. Stom genoeg ben ik gaan googlen op die symptomen en kwam op een gegeven moment iets tegen waar ik erg van schrok en dat blijft nu dus maar in m'n hoofd hangen. Weet echt even niet wat ik er mee aan moet
eve: slaat kuurtje al aan bij fynn? ander morgen gewoon weer bellen.... duckie: kaartje sturen is kleine moeite groot plezier.... debbie: bedankt voor je link irma: ook jij bedankt voor je link ennuh al mooie buik hoor.... lola: jij hebt een heel schattig buikje.... mellemiel: ook jouw buikje komt nu lekker.... duikster: Wat fijn dat je weer thuis bent, hopelijk kun je het met rust nog even redden... slingding: Wat leuk dat je alsnog even bent geweest.... Vond t erg leuk om je te zien. Iedereen die er gister was. Bedankt voor de fijne dag... ik vond het heel gezellig en was blij er ff tussenuit te zijn..... Zal straks de foto's uploaden en link plaatsen. Ja heb ook foto's gemaakt en redelijk wat.... hihi....
meiden ik ben niet boos of negatief...verplaats me alleen maar in de wereld van mijn zoon en niet in die van mama's die percee iets willen doen waar hun zoon/dochter nog niets om geeft......he zit ik me weer te verdedigen om wat ik zelf denk...alleen nog ff dit en dan hou ik er van mijn kant over op had het dus weer eens beter niet mijn mening kunnen schrijven want telkens valt het toch verkeerd... springkussens vind teun eng..trampoline gaat hij op huilen ballenbak is leuk voor 5 min...... dus ja waat zaou hij dna hebben gezeten bij mama op schoot en er weer af en weer erop..... echt gezellig had ik dan niet gezeten en was dan ook binnen het uur weer weg...... meer zeg ik niet meer en laat het rusten.
ja hoor echt het zonnetje en vandaag ook...Wijnand is nu de muur aan het witten en dan kunnen de haken en bloembakken erop....... hier ook ek/wk gekken hoor en tour de france en ook alles van schaatsen dus zeg maar gewoon sport gekken....daarom ook een abbo op sport 1....eigenlijk staat hier altijd wel sport aan...
hier geen echte voetbal gekken....... janette je mag ruth wel dagje lenen hoor... dan leen ik teun wel een dagje......
hier warm, felle zon, blauwe lucht, zometten zwembad opzetten en heerlijk terrashangen achter t huis...