December 2006 mama's

Discussie in 'De mama's' gestart door Otje, 1 dec 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. debbie1988

debbie1988 Fanatiek lid

6 nov 2005
    1.608
    0
    0
    Thuismoeder + Oppasmoeder
    amstelveen
    Hey Meiden,

Voor alle zieken heel erg veel beterschap, en wat een lieve foto van lynn op het trampoline zeg.

Noralien van harte gefeliciteerd, ik duim echt voor je dat alles goed gaat en dat je spoedig echt kan genieten.

Gnessy veel plezier op het strand, zou ook wel willen maya helaas geen vervoer he.

Verder is het hier ook erg warm hoor, thijmen ligt nu ff lekker te slapen en ik ga zo zijn badje vullen.

Heeft iemand misschien binnenkort zin in een minimeeting met mij? Of niemand ;)

2. noura

noura VIP lid

27 apr 2006
    8.819
    0
    0
    eve gewoon bellen hoor, het gebeurd heus wel eens vaker dat mensen afbellen. en wat betrefd het googlen op symptomen, dat is eigenlijk iets wat je niet moet doen, soms kunnen artsen al niet in 1 keer een diagnose stellen, laat staan dat wij dat kunnen doen met onze zoekmachines op het net.
    als je het gevoel hebt dat er iets niet goed is, je huisarts bellen. heel veel sterkte en beterschap

wow wat een leuke dag als ik jullie fotos allemaal zien. safouane heeft hier op schoot meegenoten, en vond het erg leuk om te kijken

jemig bianca, wat verschrikkelijk als je bedenkt dat zoveel kinderen en volwassenen glutenvrij moeten eten en dat daar dan niet iets lekkerders voor gevonden word. idioot de prijzen die ervoor gevraagd worden.

duikster, veel sterkte en fijn dat je extra slaapmedicatie hebt gekregen. succes met de groeiecho

noralien, gefeliciteerd, wat een superbericht!

wij zijn gister naar beverwijk geweest, heerlijk eens een zondag zomaar vrij.
    safouane heeft zich geweldig gedragen, heeft niet gemopperd en tussendoor nog geslapen in de wagen.
    lekker buiten gegeten in het zonnetje
    en stonden we oog in oog met dries roelvink.... daar hadden we het van de week nog over
    en ik heb daar witte crocs in de kleine maatjes gezien, de echte en de imitatie

mijn zoon is helemaal voetbalfan, dus we worden er de hele dag mee om de oren geslagen. vanavond gaan we wel met hem meekijken, wat lekkere hapjes erbij en dan maar hopen dat ze winnen, maar ik heb er een hard hoofd in

3. debbie1988

debbie1988 Fanatiek lid

6 nov 2005
    1.608
    0
    0
    Thuismoeder + Oppasmoeder
    amstelveen
    Karin heel veel sterkte en plezier met de echo, hopelijk mag je gewoon weer lekker naar huis om daar nog ff te genieten.

Eve als je het echt niet vertrouwd gewoon naar huisarts gaan he?

4. Noralien, Ik lees dat je nu officieel mag feliciteren,
    maar mijn duimen blijven voorlopig nog
    draaien voor je hoor!

Van harte gefeliciteerd!

Enne... wel de gyn vandaag bellen hè... ;)

5. @Saar: Ik kan me wel herinneren dat Tisse een (donker)oranje shirtje aanhad, maar de link met het EK legde ik inderdaad niet. Misschien komt dat wel doordat Roy veel van oranje houdt (onze Bugaboo is bijvoorbeeld dongergrijs met oranje...) en helemáál niets om voetbal geeft... :)
    Mooie babygym heb je gekocht hoor!
    Enne... kom maar op met je foto's... :D

@Bianca: Allereerst wil ik zeggen dat ook ik er wel van schrik dat je misschien een postnatale depressie hebt. Als dat zo is, dan hoop ik dat je met de juiste behandeling snel weer uit het dal kunt klimmen. De tijd die je nu mist van Gijsje krijg je namelijk niet meer terug en dat zou heel erg jammer zijn, het is zó'n lekker knulletje op de foto met die stralende lach!
    Maar ik denk eerlijk gezegd hetzelfde als Eve, dat het jou allemaal teveel is geworden. Ik wens je veel sterkte en je krijgt van mij een dikke knuf...

Wat het eten betreft: Ik hoop (en denk) dat Lynn - doordat ze nog zo jong is - wel zal gaan wennen aan het glutenvrij eten. Over een poosje zal zijn zich namelijk niet meer kunnen herinneren hoe een normale boterham smaakt...

@Eve: Ik ben blij te lezen dat het een stuk beter gaat met Fynn, ik begon gisteren toch wel een beetje ongerust te worden...

6. Voor alle zieke, hangerige en koortsige kindjes...

... en een dikke knuffel van Jasmijn!

7. duikster

duikster VIP lid

13 nov 2005
    5.714
    73
    48
    Noortje: de duimen draaien hier, maar dat wist je al! Gefeliciteerd!

Bianca: veel sterkte. Hoop dat Lynn snel opknapt en je met hulp zelf ook snel weer beter in je vel zit. In jullie familie is het ook tobben met de kids he!

Eve: gewoon bellen naar de psych. Er zijn meer mensen met aanvangsangst hoor! weet ik uit ervaring.

Nou ik heb de controles vandaag weer doorstaan. Groeiecho-uitslag laat nog even op zich wachten. Wordt als het goed is vandaag nog gebeld door het ziekenhuis. Uk liep in buik/beengroei wat achter op zwangerschapsduur maar met hoofdje in elk geval niet. Of dit probleem was, wist de echoscopiste niet, dat moet de gyn bekijken. Maar ik maak me nog effe niet te veel zorgen, Nick was ook maar een klein mannetje bij zijn geboorte, 50 cm en 6, 5 pond met 41 weken zwangerschapsduur. Dus we gaan het wel beleven.

Nou ik ga nog even plat.

8. slingding

slingding VIP lid

9 apr 2006
    5.425
    1
    0
    verzorgende IG
    Middelburg
    karin, gelukkig dat de controles weer achter de rug zijn!
    slaap je goed met de medicatie?

noortje: ook ik wil je hier op de officiele weg feliciteren.
    Heb je al contact gehad met de gynicoloog?

Bianca: goed dat je naar de huisarts gaat!
    Ik wil je heel veel sterkte wensen.
    Ik kom gauw om een bakkie.

Morgen ga ik met kailynn naar de ha ik heb al gebeld.
    Ze slaapt slecht, piept steeds meer in de ademhaling nu weet ik dat dit kan komen van het niet door hoesten maar kailynn heeft ook al eens eerder een luchtweg infectie gehad.
    Ze is nog steeds schor en erg huiolerig.
    dus voor de zekerhed even na laten kijken.
    (dan maar een overbezorde moeder)
    misschien heeft ze het rs virus wel?

net bitterballen wezen halen voor onder de wedstrijd...

verder ben ik erg moe en versleten.
    Mijn broer wordt heen en weer geslingerd met zijn gevoel en dat maakt het erg zwaar voor hem.
    Morgen gaat hij weg en hoop dat hij dan goed zijn rust kan vinden.

ik heb een nieuwe afspraak voor het cb bezoek aan huis nl 16 juni. ben benieuwd.

9. noralien

noralien Fanatiek lid

7 jun 2005
    2.734
    1
    0
    Wormerveer
    Ik haal het niet om te lezen en te reageren, want moet naar de manueeltherapeut.
    Wil alleen ff laten weten dat ik de gyn gebeld heb, morgen bloed laten prikken en donderdag een afspraak.

Ik kom later (waarschijnlijk na het voetballen ;) ) terug om te reageren.

10. slingding

slingding VIP lid

9 apr 2006
    5.425
    1
    0
    verzorgende IG
    Middelburg
    mooie banner noortje!

11. Bianca16

Bianca16 Fanatiek lid

29 mei 2006
    1.618
    0
    0
    Karin, ook ik was benieuwd of je weer een beetje kunt slapen met de medicatie? Heb je nu hulp in huis ivm Nick?

Cynthia, groot gelijk dat je met Kailynn naar de ha gaat morgen.
    Kan me goed voorstellen dat je zelf helemaal op bent. Denk je wel een beetje aan jezelf! Waar gaat je broer nu naartoe?

Noura, leuk zeg, een dagje Beverwijk.

Lynn heeft volgens mij geen koorts meer...vanmiddag om 14.30 uur nog 39.6, maar nu voelt ze normaal aan en eet weer een beetje...hopelijk komt de koorts niet meer terug.

Als geintje had ik bij de prenatal 2 oranje-rompers gekocht, speciaal voor papa, met de tekst: papa's kleine kampioen :) .

12. slingding

slingding VIP lid

9 apr 2006
    5.425
    1
    0
    verzorgende IG
    Middelburg
    Bianca: lieve foto

13. noralien

noralien Fanatiek lid

7 jun 2005
    2.734
    1
    0
    Wormerveer
    Zoooo, daar ben ik dan.

Wat een gave foto, Bianca. Twee "oranjefans" op de bank :D
    Ook ik schrik van het feit dat je misschien een pnd hebt. Je hoeft je natuurlijk ook helemaal niet verplicht te voelen dit met ons te delen. Maar als je het niet vertelt omdat je niet wilt "zeuren"......alsjeblieft deel het dan met ons!
    Ik vind het ook helemaal niet zo vreemd hoor. Jullie hebben wel érg veel voor jullie kiezen gehad.
    Ik hoop echt (blijf het maar herhalen, maar heb ook zó met jullie te doen), dat Lynn snel beter in haar vel zit en jij kan gaan genieten van jullie gezinnetje. Het is jullie gegund.

Karin, mooi dat alles goed was. Wat ze over de groei van het buikje zeiden doet me denken aan mijn echo's van Jikke. Daarbij kreeg ik steeds te horen dat ze zo'n dik buikje had (even groot als haar hoofdje :confused: ). Ik had in mijn hoofd ook echt zo'n karikatuur van een kindje met een gigantische buik. Maar het viel niet eens op, het gaat echt om milimeters. Denk dat het met jouw ukje dus ook wel goed komt ;)

Noura, dan was je hier wel héél dicht in de buurt (15 min.) ;)
    En je bent je grote idool dus live tegen gekomen 8) ;)

Lola, herken ik daar je eigen buik? Of liever gezegd knuffel :D
    Leuke foto!
    En als je geen witte crocs kan vinden, ik lees dat ze ze in Beverwijk hebben. Dus dan hoeft Noura alleen nog maar ff door te geven waar ze ze hebben....

Cynthia, goed dat je de huisarts hebt gebeld! Je kan het beter ff laten nakijken dan te lang wachten.

En ik heb net ook nog snel ff bitterballen (funnymix dan) gehaald voor de wedstrijd :D
    Onze vrienden komen straks kijken. Hij heeft nachtdienst dus kan alleen de eerste helft kijken, zij blijft hier...Gezellig!

14. slingding

slingding VIP lid

9 apr 2006
    5.425
    1
    0
    verzorgende IG
    Middelburg
    ik kom net van de hap vandaan....
    kailynn heeeft weer oor en keel onsteking en de longen klinken ook weer niet helemaal schoon.
    We zijn dus weer gestert met een antibiotica kuur.
    Morgen ochtend moet ik gewoon naar de huisarts toe om haar nog een keer te laten beluisteren ed.
    Wil ook wel even vragen of er verder geen stappen ondernomen moeten worden want het is al de 6de keer oor onstekin en dus ook de 5de kuur.
    ik ga eten.

15. noralien

noralien Fanatiek lid

7 jun 2005
    2.734
    1
    0
    Wormerveer
    Voor Kailynn en alle andere zieke kindjes...

Ze is heeft idd wel erg vaak oorontsteking hé?!
    Goed dat je gegaan bent.
    Zaterdag was er niet echt aan haar te merken dat ze niet lekker was. Misschien dat jij het wel aan haar ziet hoor, maar ze ging lekker haar gang.
    Knap maar snel weer op Kailynn!

16. eve

eve Fanatiek lid

26 apr 2006
    4.525
    0
    0
    Den Haag
    @Karin: Ben blij dat alles goed was! Hoe gaat het met Nick?

@Bianca: Wat een superfoto :) En Gijsje zit weer uitbundig te lachen. Echt een vrolijk ventje! Je ziet dat hij lekker in z'n velletje zit. En als Lynn en jij straks ook weer stralen dan zijn jullie het leukste gezinnetje van heel Hoogerheide :D

@Cynthia: Ach nee toch, Kailynn weer oor- en keelontsteking :( Dat is nu best wel vaak zeg. Zou idd es goed navragen of daar niks aan te doen is. Bij de november mama's zijn bij een kindje de amandelen weggehaald en die is daar echt enorm van opgeknapt. Maar weet niet of dat overal goed voor is. Heel veel beterschap voor Kailynn en een knuffel van ons!

En voor iedereen:

Fynn had op het kdv nog niet veel gegeten maar wel lekker gespeeld. Eenmaal thuis heeft hij best lekker gegeten en....had maar 37,3. Daar was ik echt superblij mee :D En hij viel weer om 19.00 in slaap dus heb weer een lekkere lange avond (tot morgen 6.00 ;) ).

Ga nu ff douchen en daarna voetbal kijken. En als er een doelpunt valt zit ik in m'n eentje te juichen. Haha, dat zel best een raar gezicht zijn :D

17. Niet meer actief

cynthia: miss neusamandelen eruit en oortjes doorprikken.... had bij ruth exact t zelfde probleem. maar sinds die geholpen is... het is over.. zou het gewoon vragen aan je h.a.

18. lies32

lies32 Bekend lid

26 jan 2007
    636
    0
    0
    Amsterdam
    Nog even snel voor de wedstrijd begint....

ik heb de laatste tijd erg weinig tijd om even te reageren, ik ben druk bezig met re rapporten en alles eromheen. Daarnaast hebben we ieder jaar in juni zo veel verjaardagen, het is echt ieder weekend prijs. Afgelopen weekend werd mijn oma 92 en waren we n Zeeland. Het weer viel er erg tegen (we vertrokken hier in de ochtend in korte broek en 23 graden, in Zeeland was het krap 16 graden en bewolkt...) . Maar het was wel gezellig. Thijs is er blijven logeren, we zijn daarom vanavond een hapje wezen eten, was heerlijk!

Duckie: hoe gaat het nu met Demi's stapjes? Bij Thijs heeft het echt een tijdje stil gelegen, nu heeft hij er wel weer lol in, maar hij kruipt toch eigenlijk nog het liefst....

Noortje: wat goed zeg..... ik had het er vorige week nog met je over willen hebben, maar dat lukt dan toch niet zo goed met twee kleine druktemakers. Ik hoop dat het goed blijft gaan....

Karin, je hebt me laten schrikken.... wat een naar begin van je verlof. Maar gelukkig ben je weer thuis. Ik vind dat je er wel heel rustig mee omgaat, hoor, ik zou volgens mij behoorlijk in de stress zijn.

Ik ga voetbal kijken.....
    reageer later verder.

Lies

19. duikster

duikster VIP lid

13 nov 2005
    5.714
    73
    48
    Slingding: vervelend weer een oor/keelonsteking. kan me voorstellen dat je daar verder naar wilt laten kijken.

Noralien: heb je baat bij de orthomanueel therapeut? hoop het echt. en fijn dat de afspraak met de gyn staat!
    ik wacht inderdaad maar gewoon af wat de gyn van de week zegt over de groei. heb geen zin om me voor die tijd al druk te gaan maken, dat is niet goed voor mijn bloeddruk...

Bianca gave foto van je kids!

Eve: lekker dat Fynn weer onder zeil is. Kan jij gaan juichen vanavond...tenminste....hoop ik voor je. Ik ga ook kijken...

20. duikster

duikster VIP lid

13 nov 2005
    5.714
    73
    48
    heb overigens een hele serie afspraken voor gyn/ctg/echo gekregen vanmiddag voor de komende drie weken, dus ik heb nog wat te doen. Het is voor 1x per week, de overige dagen komen ze aan huis controleren....

Deel Deze Pagina