December 2006 mama's

Discussie in 'De mama's' gestart door Otje, 1 dec 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Otje

Otje Fanatiek lid

10 apr 2006
    4.703
    0
    36
    Hoi hoi,

We hebben echt een superleuke dag gehad. Gisteren rond 14 uur waren we in Utrecht. Even lekker gewinkeld 's middags en nog op het terras gezeten. 's Avonds gegeten bij de Griek en tegen 20 uur richting Beatrix Theater. Najib was echt geweldig leuk! We hadden ook superplaatsen, 4e rij! Blijkbaar zat er iemand in de zaal met een kleine radio of iets dergelijks? We kregen namelijk steeds door dat het 1-0, 2-0, 3-0 werd en iedereen juichen natuurlijk :) Lachen hoor. De voorstelling duurde 2 uur (zonder pauze) echt een supergave show. Daarna naar de auto. Duurde nog even voordat we weg konden uit de garage want het was nogal druk. Was wel balen want we wilden bij het Transferium parkeren maar de trams reden dus ook niet vanwege de stakingen. Dus toen toch maar in het centrum geparkeerd. Je raad het al: Lekker bedragje, eind van de avond :( 21,60 moesten we afrekenen. PFFFF! Maar ja... 23 uur zoiets zaten we eindelijk op de snelweg en 00.30 thuis. Heb me omgekleed, tanden gepoetst en gelijk het bed in gedoken. Steef ging vanochtend al vroeg de deur uit. Ik ben om 8 uur opgestaan. Ik ga nu Koen ophalen bij mijn moeder. Sara is al naar school.

Ik probeer straks nog wel te reageren... moet ff kijken of dat nog lukt want moet werken vandaag.

Tot gauw! Groetjes Otje

2. Duckie

Duckie Fanatiek lid

1 jun 2006
    1.410
    0
    0
    Ik heb leuke foto's van de meeting gezien, dus ik heb toch nog een beetje met jullie meegenoten :D

@Noralien: Wat een superrrrr de super nieuws! Gefeliciteerd, ik ga heel hard voor jou duimen!

@saar: mooi cadeau heb je uitgekozen!

@bianca: Balen dat dat glutenvrije brood niet te eten is en dan ook nog zo schandalig duur. Is het wel lekkerder als je het zelf bakt? Hoe is het nu met Lynn, koorts niet meer teruggekomen? De foto in oranje rompers is echt erg grappig. Wat heeft Gijsje weer een lol.
    En goed van je dat je naar een psych gaat. Of het nu een pnd is of niet, het belangrijkste is dat jij weer lekker in je vel komt te zitten. Wanneer kan je terecht?

@Eve: He, wat gek, ons nummer zou herkend moeten worden, wij bellen normaal nooit onbekend. Weet niet hoe het komt dan. En gewoon bellen voor een nieuwe afspraak met de psych hoor.

@Debbie: Minimeeten zit er voor mij voorlopig helaas niet in.

@Cynthia: Ach wat sneu voor Kailynn alweer oor- en keelontsteking. Hier sturen ze de kindjes met drie keer ooronsteking ofzo door naar de kinderarts volgens mij. Dan kunnen ze bekijken of het beter is om de amandelen te knippen.

@Lies: Demi zet nog wel af een toe wat stapjes alleen, maar kruipt nog gewoon het liefst hoor, die zie ik voorlopig nog niet echt gaan lopen, ze is zo voorzichtig. Lopen aan 1 hand gaat wel steeds beter moet ik zeggen. Denk dat we nog even geduld moeten hebben.

@Duikster: Je niet druk maken om de uitslag van de groeiecho hoor, ieder kindje is uniek. Hoop dat je bloeddruk op een acceptabel niveau blijft, zodat je lekker thuis mag blijven.

@Otje: Klinkt als een leuk dagje! Veel plezier met werken vandaag in het nieuwe filliaal.

3. slingding

slingding VIP lid

9 apr 2006
    5.425
    1
    0
    verzorgende IG
    Middelburg
    ben net terug van de ha.
    doordat ze een bovenste luchweg infectie heeft is alles gaan mee ontsteken is de conclussie van de ha. als het goed is (door de zomer) zal het voorlopig weg blijven.
    Als het in het najaar weer steeds terug keert (of eerder) stuurd hij ons door. hij kon horen dat er heel veel slijm vast zit in haar longetjes dus ze zal nog wel even blijven hoesten.
    ga even wat doen kom later terug......

4. Iedereen genoten van het voetballen (behalve Otje dan, want die heeft genoten van Najib... ;) )? Ik heb in geen tijden meer met zoveel plezier gekeken!

@Duikster: Fijn dat je je niet druk maakt over de uitslag van de groeiecho (zou ik ook niet doen, denk ik...). Bovendien is stress slecht voor je bloeddruk... ;)
    Gelukkig speelde Oranje gisteren goed, dus daar heb je je ook al niet over hoeven opwinden :D !

@Slingding: Oei, dat klinkt niet best, Kailynn lijkt inderdaad erg bevattelijk te zijn voor dit soort infecties. Gelukkig breekt de zomer en kunnen onze kindjes wat extra weerstand opbouwen. Ik merk aan Jasmijn's snotneus ook dat de zomer eraan komt :D .
    Beterschap voor Kailynn...

@Noralien: Ik heb héél hard geduimd dat je hCG mooi gestegen is...
    Enne... als ik naar Beverwijk moet voor een paar nep-Crocs, worden ze (door de benzine) zó duur dat ik beter nog een paar echte kan gaan halen :) !

@Bianca: Jouw kids zijn helemaal klaar voor het EK, zie ik. Gijs heeft er zo te zien erg veel zin in en Lynn lijkt te denken: 'Je lacht al voordat er ook maar één doelpunt gescoord is!' :)

@Eve: Denk dan maar eens aan Edwin van der Sar, die moet ook altijd in z'n eentje juichen... ;)
    Ik had je reactie gisteren vóór de wedstrijd al gelezen en moest dus inderdaad bij alledrie de doelpunten even aan jou denken... :) :) :)

@Lies: Voor jou breekt de lange zomervakantie al bijna aan. Ben jaloers... ;)

5. melliemel

melliemel Fanatiek lid

31 aug 2005
    2.081
    0
    0
    hi hi,

heb even niets echt doorgelezen alleen zag ik wel iets wat ik zooooo onwijs leuk vind

noralien; dit keer gaat het gwoon goed komen hoor. enne dan ga 'de voorspeller' vast gelijk krijgen ;)

hier onwijs verkouden en dus ook geen fut om even te reageren enzo. mss dat ik van de week wel ff fut heb en dan kom ik langs maar ga eerst zorgen dat ik snel herstel

gr saskia

6. noralien

noralien Fanatiek lid

7 jun 2005
    2.734
    1
    0
    Wormerveer
    Ja duhuh! Dan ga ik ze natuurlijk voor je halen!
    Beverwijk is hier 10 minuten vandaan :D

Otje, gaaf dat jullie zo'n leuke avond hebben gehad!
    Ik vind Najib echt leuk! Het is een Krommeniër en Robert heeft vroeger altijd met hem gevoetbald op "het veldje". Moest toen ook al de lolbroek zijn :D
    En leuk dat jullie op de hoogte werden gehouden van de stand. Dan is het dus maar goed dat ze gewonnen hebben. Was anders niet zo best geweest voor de sfeer.
    Maare, radio luisteren én Najib volgen....... :confused:

Slingding, goed dat er al gezegd is dat je wordt doorverwezen als dit terug blijft komen. Anders blijf je aan de sukkel met haar.

7. noralien

noralien Fanatiek lid

7 jun 2005
    2.734
    1
    0
    Wormerveer
    Ik begin trouwens wat vertrouwen in mijn zwangerschap te krijgen. Durf er niet zo goed aan vast te houden, maar heb op de een of andere manier het gevoel dat het goed zit.
    Ben nu 4 wkn en 4 dgn zwanger. Dat is natuurlijk nog érg pril. Maar het is al een paar keer éérder (dan deze termijn) mis gegaan.
    Vanmorgen heb ik nog een test gedaan en de teststreep heeft ruim van de controlestreep gewonnen. Andere keren schoot mijn HCG niet omhoog of daalde het zelfs al wat. Ben benieuwd naar de uitslag van het bloedprikken.
    Maar hier dus voorzichtig optimistisch :p .

8. Niet meer actief

dit is overduidelijk inderdaad.... mijn duimen blijven draaien voor je noralien...... succesmorgen bij de gyn.... hoe laat moet je heen?

9. slingding

slingding VIP lid

9 apr 2006
    5.425
    1
    0
    verzorgende IG
    Middelburg
    noortje! het is een super mooie foto zo!

10. Niet meer actief

hoop dat kaylinn snel opknapt en dat ze voorlopig niet weer ziek word....

11. noralien

noralien Fanatiek lid

7 jun 2005
    2.734
    1
    0
    Wormerveer
    Donderdag om 14.30.

12. Niet meer actief

spannend.......

zal dan ff hard aan je denken...

13. noura

noura VIP lid

27 apr 2006
    8.819
    0
    0
    noortje jij hebt een prachtig duidelijke test, bij mij was die pas zo duidelijk toen ik al een tijd verder was als jou!

saskia, doe maar rustig aan, beterschap

ai wat las ik kailynn een luchtweginfectie. beterschap meisje

hier ook genoten van het voetbal, mijn zoon was de enige die overtuigd was van een overwinning, en volgens hem halen ze de halve finale ook.
    laten we het daar maar op houden

duikster,dat zijn aardig wat afspraken. ben benieuwd wat er uit de groeiecho komt maar als ze zich zorgen maakten had je het vast al gehoord.

biana wat een superfoto!

gadverdarrie komt de kat hier weer aan met een wondje of snee aan zijn kop. he bah, ben 2 maanden terug ook al bij dierenarts geweest. ik heb het nu maar heel goed gereinigd, en gebeld wat ik kon doen, en moet het nu dagelijks reinigen, en kijken wat het doet.

14. Niet meer actief

op t strand

15. Niet meer actief

16. Niet meer actief

17. Niet meer actief

met bob de beer van de psz bij de fysio

18. Niet meer actief

en deze vind ik gewoon geweldig......

19. Niet meer actief

20. Niet meer actief

Deel Deze Pagina