December 2006 mama's

Discussie in 'De mama's' gestart door Otje, 1 dec 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Niet meer actief

dank je wel cynthia....

2. Duckie

Duckie Fanatiek lid

1 jun 2006
    1.410
    0
    0
    @Bianca: Je bent van harte welkom met Lynn :D . Veel sterkte vandaag met de telefonische afspraak met de kinderarts.

@Noortje: Heeeeeel veel succes dadelijk bij de gyneacoloog. Ik ben al flink aan het duimen ;)

@Lianne: Ach, ieder kindje volgt z'n eigen lijn, en als Dimphy dadelijk gaat lopen dan heeft ze een hoop energie nodig. Komt vanzelf goed.

@Noura: Mooi zeg, dat het kindje al in je bekken ligt en netjes met z'n hoofdje naar beneden ligt. Die muntthee klinkt heerlijk. Op het moment is muntthee de enige thee die ik lust.

@Karin: Wat fijn dat je zoveel mensen hebt die een helpende hand aanbieden. Dat geeft een hoop rust lijkt me. En ik wist inderdaad ook niet dat ze liever niet inleiden na een KS. Ik heb de vorige keer ook een KS gehad, maar hoop nu toch normaal te bevallen, net als jij.

@Eve: ik vind je fotowand echt heel erg leuk. Zou wel lachen zijn als Fynn bij de volgende meeting ineens alle kindjes bij naam kent :)

@vales: Vandaag je 1e rijles toch? Veel succes!

@janette: Succes morgen!

@cynthia: Fijn dat je de lijst even hebt aangepast.

Bedankt voor alle complimenten over het speeltoestel, jullie zijn van harte welkom voor een (mini)meeting hoor :D . Demi is echt niet bij de schommel weg te slaan, ze vindt het echt geweldig.

Vandaag op mijn werk hebben we een bijeenkomst met ons nieuwe afdelingshoofd. Ik werk er nu 15 maanden en dit is afdelingshoofd nummer 3. Er komt ook een hele andere organisatiestructuur, dus ik word in een ander cluster in gedeeld en ook onze afdeling komt er anders uit te zien. Wel spannend.

3. debbie1988

debbie1988 Fanatiek lid

6 nov 2005
    1.608
    0
    0
    Thuismoeder + Oppasmoeder
    amstelveen
    Noortje heel veel succes bij de gyn vandaag,

Vales heel veel succes met je autorijles

Duckie hij is echt heel mooi zeg die speeltoestel, we komen spoedig een keer ;)

Eve ook ik vind de fotowand heel erg mooi, heb je ook gelijk een foto van Thijmen gestuurd

Bianca heel veel sterkte vandaag

Karin hoe voel je je nu? Ik wist ook niet dat je na een keizersnede niet ingeleid mocht worden, want ook ik ben met een ks bevallen en hoop echt volgende keer het op eigen kracht en grotendeels natuurlijke wijzen te kunnen doen

Saar gelukkig was alles goed bij de nacontrole, en even huilen mag best hoor. Net als jij zegt het is toch weer een periode die je afsluit he

Janette heel veel succes bij BB morgen, en jammer van de AH zeg. Maar wel vaag dat ze opeens vergeten was dat ze naar het zh moest :s

Ook ik heb vanavond om 19.00 een sollicitatiegesprek, dit is dan voor de donderdag en de vrijdagavond. En misschien als er iets is te regelen i.v.m KDV, ook wel voor meerdere dagen op langer termijn. Mijn sollicitatie is bij Ranzijn, dit is een dier en tuincentrum. www.ranzijn.nl

4. Orlando......04/11/06 (2265gram 43cm).......23 jan/14mnd3wkn....................9200 gr.......76.0cm
    Kailynn.......03/12/06 (2715 gr, ? cm)...........06 mrt /15 mnd...........................9890 gr.......76.0 cm
    Liene..........05/12/06 (3560 gr, 51 cm).........26 mrt / 16 mnd.........................8480 gr........75 cm
    Lynn...........06/12/06(2900 gr, 48 cm)......... 05 mrt/ 15 mnd..........................9580 gr........77 cm
    Teun...........08/12/06 (3390 gr, 51 cm..........05 feb./ 14 mnd.........................10540 gr.......77 cm
    Nick............13/12/06 (3285 gr, 50 cm).........14 feb/14 mnd...........................10615 gr.......75 cm
    Dimphy.......15/12/06 (3510 gr, 52,5 cm........09 juni 18 mnd..........................13100gr........82 cm
    Thijs...........17/12/06 (3060 gr, 46 cm)..........06 mrt/14.5 mnd, dag...............10080 gr.......80 cm
    Fynn...........19/12/06 (4010 gr, 54 cm).........19 mrt/15 mnd...........................12990 gr.......83,5 cm
    Demi...........19/12/06 (3575 gr, 52 cm).........19 febr/ 14 mnd.........................8855 gr.........75,1 cm
    Safouane....21/12/06 (2870 gr, 47 cm).........07 mrt / 14 mnd 2 wkn..............10415 gr.......78 cm
    Rick.............22/12/06 (3600 gr, 50 cm).........04 oktober/9mnd+12dgn..........11.115 gr.......74 cm
    Thijmen.......22/12/06 (3300 gr, 54 cm)........19 februari /13 mnd + 29 dgn....11.575 gr.......83 cm
    Ruth............22/12/06 (2830 gr,46cm)..........11 juni / 17 mnd + 2 wkn, .........9300 gr.........76 cm
    Jasmijn........23/12/06 (3890 gr, 50 cm)........12 juni/17,5 mnd.......................11800 gr........78 cm
    Wessel........25/12/06 (3515 gr, 52 cm)........17 maart/14 mnd+21dagen.......9850 gr.........78 cm
    Koen...........28/12/06 (4050 gr, 54 cm).........11 juni/ 17,5 maanden.............11300 gr.......81 cm
    Jikke............29/12/06 (3400 gr, 50 cm)........11 mrt / 14,5 mnd......................9485 gr.........78 cm

5. Op het cb waren ze erg tevreden over Jasmijn, alleen haar lengte en gewicht zijn nog meer uit elkaar komen te liggen. Haar lengte ligt nu echt onder het gemiddelde en haar gewicht er boven. We hebben haar eetpatroon doorgenomen en daar was niets raars in te ontdekken. De verpleegkundige raadde me wel aan om opa's, oma's etc op het hart te drukken om Jasmijn niet vol te proppen met allerlei lekkers dat ze thuis niet krijgt. Verder heb ik over twee maanden een extra afspraak.
    De verpleegkundige was erg onder de indruk van haar bouwkunsten. In plaats van de gevraagde twee blokjes op elkaar te zetten, zette zij alle 6 de blokjes op elkaar :D . Ook zei ze op een gegeven moment 'auto' en wees naar het symbolenbord (voor de oogcontrole). Toen ik haar optilde, wees ze feilloos de auto aan!

Gisteren ontving ik ook de reispapieren. Nou, ik was woest toen ik ze zag. Ik heb bij de boeking (via een reisburo en dus niet rechtstreeks via internet...) doorgegeven dat ik tegen die tijd 6 maanden zwanger zou zijn. Nou, moet je eens kijken op wat voor een vlucht ze ons hebben ingedeeld:

Heen : 19.25 - 23.59 uur
    Terug: 23.59 - 03.45 uur

De zin is mij dus compleet vergaan! Op de laatste dag moeten wij dus om 10.00 onze kamer verlaten. Jasmijn kan dus niet slapen en ik kan niet rusten. Ik zie het drama nu al voor me...

Ik ben dus vanmorgen meteen aan het bellen geslagen en nu blijkt dat er op die dagen ook een vlucht gaat vanaf Eindhoven en die vertrekt wel op normale tijden. Nou, dat had het reisburo me ook wel even mogen vertellen. Ze proberen nu of ze de vlucht nog kunnen omboeken. Ben benieuwd, want ik zie het anders echt niet zitten hoor...

6. melliemel

melliemel Fanatiek lid

31 aug 2005
    2.081
    0
    0
    hi hi,

noralien; hihi :oops: ja vind het gwoon zoooo leuk voor jullie en het is jullie echt gegunt

gnessy; ruth goed gegroeid, en jordy afgevallen is dit niet erg of? enne wat bedoel je met zit in het grijze vak qua ontwikkeling?

lianne; volgens het schema is dimphy de superrrrrrslankste van iedereeen hier, met haar lengte van 82 cm en gew van maar 1310gr ;)
    maarre idd ieder zo zijn eigen tempo hoor

noura; fijn dat alles weer goed was bij de vk en dat jij je iig geen zorgen maakt om de groei van de kleine, je gevoel zegt meestal het beste

duikster; heeerlijk zulke mensen om je heen, maar wat moeilijk zeg die beslissing, echt een dilemma hoor. hoop dat de kleine uitzichzelf tijdig komt zodat jij geen besluit hoeft te nemen

noralien; zo dat is flink wat klussen in een heeeel kort tijdsbestek hoop voor je dat het lukt en ja daarna heb je je verdiende loon, VAKANTIE!

eve; heee wat super leuk zeg die foto's zo voor fynn, ik wil ook :D . leuk joh zo kent hij ze allemaal voor de volgende meeting. lekker he die ruimte inene scheelt echt een hoop

noura; klinkt echt lekker maar dat is met alles wat je zelf bereid vind ik. is altijd lekkerder dan het kant en klare ;)

noralien; nu je het over de opleiding zelf hebt, jij doet toch de fotovakopleiding? mijn zus is erg geinterresseerd naar hoe het er allemaal aan toe gaat enz enz, en vroeg zich af of je het mss leuk vind om wat mail contact met haar te hebben? mocht je dit willen, na je vakantie uiteraard hoor ik het wel dan pb-en we wel ok?

otje; wat een gedoe zeg, maargoed het is gelukkig allemaal goed gegaan en wat is koen ook weer gegroeid zeg

gnessy; leuk hoor zo'n shirt

slingding; he getver het zit jullie niet mee in de familie he? bah bah, is het ernstig van je nicht?

janette; jij zal er idd flink de balen in hebben zo zeg, hoop voor je op een leuke baan op korte termijn en vooral met een leuk baas ;)

saar; zal toch wel goed lopen met zijn afplatting? heb je een afspraak met de ostheopaat gemaakt? ik geloof je gelijk dat het emotioneel is hoor, gelukkig heb je 2 lieve en gezonde kindjes ja toch?

duckie; zeker spannend hoor, vind je het wel leuk? weer een nieuw afdelingshoofd?

debbie; spannend hoor,

orlando is wakker en ga nu ff boodschapjes doen. heb vanochtend gesport lekker hoor. enne potje plassen gaat nog steeds goed, 's ochtends en meestal s' middags na het slapen. 8)

gr saskia

7. Niet meer actief

afvallen is niet zo'n grote ramp, maar moet t in de gaten houden....

en het grijze vlak van ruth... Dat is wat ze pas hoort te kunnen bij 2 jr zei het cb... En bij heel veel dingen stonden nu al dikke plusjes in het grijze vlak... alleen het praten was volgens schema.... dus in een wit vlakje...

en ruth die stapelde ook meer blokjes dan gevraagd...

en kan me voorstellen dat je woest bent lola... zou ik ook zijn..... Kunnen mensen dan echt niet meer luisteren?

ik ga ook ff liggen... ben namelijk niet helemaal fit en moet vanmiddag nog naar thuisbegeleiding toe....

8. @Bianca: Heb je de uitslag al? Ik moest even aan je denken toen ik op het cb zat en we het over eten hadden. Ik bedacht me dat het voor zo'n lekkerbek als Jasmijn een drama moet zijn om op zo'n dieet te moeten...

@Gnessy: Ik lees dat jouw kids ook weer netjes door de APK zijn gekomen... :D
    Succes met je gesprek van vanmiddag!

@Noralien: Ik denk aan je vanmiddag! Succes bij de gynaecoloog...
    Enne... heel veel strekte met je 'to-do-lijstje'!

@Lianne: Ik heb in de lijst het gewicht van Dimphy aangepast naar 13.100 gram, want 1.310 gram leek me wel erg weinig... ;)
    Jasmijn eet - net als Dimphy - ook altijd goed, het bordje gaat iedere maaltijd opnieuw helemaal leeg...

@Bianca: Fijn dat alles goed was!

@Duikster: Je staat inderdaad voor een moeilijke keuze. Zelf zou ik - denk ik - kiezen voor een tweede keizersnede. Stel je voor dat je hoge bloeddruk richting HELLP gaat, dan ben je ook niet blij... :(
    Fijn dat het ziekenhuis de moeite heeft genomen om de kaartjes door te sturen :D !

@Eve: Leuk, die fotowand! En wie zit er (weer) topless tussen... ;) ?

@Otje: Jij hebt ook al een tussenafspraak gekregen, lees ik. Toch wel een fijne gedachte, dat ze bereid zijn om een en ander even extra in de gaten te houden. Beter een keertje teveel gecontroleerd dan te weinig...

@Slingding: Sterkte gewenst voor je broer en Arno's nicht!

@Saar: Oei, een navelbreukje! Ik hoop dat de truc met het muntje helpt en Tisse geen operatie nodig heeft...

@Debbie: Succes met je sollicitaties!

9. juni:
    12-06: Ruth h.a. 8.25 uur
    12-06: Lynn telefonische uitslag biopsie (11.50 uur)
    12-06: gnessy gesprek en bespreking bij thuishulp 16.15 uur
    15-06: Noortje - 14 dgn vakantie Italië
    16-06: Duckie : eerste echo (12 wkn)
    16-06: Janette vakantie 1 week cp loohorts
    17-06: Lynn kinderarts (13.30 uur)
    19-06: Lola - vakantie Rhodos
    27-06: Lola - verloskundige (17.40 uur)

juli:
    02-07: Duikster - uitgerekende datum
    07-07: Cynthia - 14 dagen vakantie Vaals
    11-07: Otje - 7 dagen vakantie naar Emmen
    19-07: gnessy 2 wkn vakantie naar ommen
    21-07: Otje - jarig (32)
    22-07: Jordy - jarig 4 jaar
    26-07: Debbie - jarig (20)

augustus:
    02-08: Gnessy - jarig
    14-08: Lola - extra afspraak cb (13.00 - 14.00 uur)

september:
    07-09: Duckie - jarig 30
    20-09: Lola - uitgerekende datum
    24-09: Irma - uitgerekende datum
    29-09: Janette - Vakantie Griekenland (week)

oktober:
    13-10: Cynthia - vakantie Weert (midweek)
    15-10: Cynthia - 27 jaar

november:
    01-11: Melliemel - uitgerekende datum
    04-11: orlando - 2 jaar
    17-11: jordy oogarts (8.00 uur)
    30-11: Saar - jarig

december:
    03-12: Kailynn - 2 jaar
    05-12: Liene - 2 jaar
    06-12: Lynn - 2 jaar
    08-12: Teun - 2 jaar
    13-12: Nick - 2 jaar
    15-12: Dimphy - 2 jaar
    16-12: Bianca - jarig
    17-12: Thijs - 2 jaar
    19-12: Fynn - 2 jaar
    19-12: Demi - 2 jaar
    21-12: Safouane - 2 jaar
    22-12: Rick - 2 jaar
    22-12: Thijmen - 2 jaar
    22-12: Ruth - 2 jaar
    23-12: Jasmijn - 2 jaar
    25-12: Wessel - 2 jaar
    28-12: Koen - 2 jaar
    29-12: Jikke - 2 jaar
    29-12: Duckie - uitgerekende datum

10. Otje

Otje Fanatiek lid

10 apr 2006
    4.703
    0
    36
    Duikster: Leuk voor je dat de post nog is nagestuurd! :D

Slingding: Sterkte met je broer. Triest hoor.

Janette: Erg vervelend dat gedoe op je werk. Hoop voor je dat die 2 sollicitatie-gesprekken binnenkort positief nieuws brengen.

Lies: Volgens mij ben je echt toe aan vakantie. Hoe lang moet je nog werken? Sara moet na deze week nog 3 weken naar school.

Saar: Jeetje wat gaat het ook allemaal hard zeg met Tisse. Alweer de nacontrole achter de rug!
    Ik moest wel even erg lachen toen je schreef: Ben is net klaar met de haag scheren. :) Tis weer een typisch Belgische schrijfwijze maar voor ons Nederlanders wel grappig :oops: ;)

Duckie: Leuk dat Demi zo'n lol heeft van haar eigen speeltuin. Want zo mag je het wel bijna noemen he? ;)
    Spannend, die veranderingen op je werk.
    Ik durf het bijna niet te vragen maar hoe is het met je misselijkheid?
    Heb je mijn mail trouwens nog ontvangen? Heb ik ergens vorige week gestuurd.

Debbie: Succes met je sollicitatiegesprek. Ik wist niet dat je werk-zoekende was? Ben je ook nog actief als gastouder of niet meer?

Lola: Erg vervelend die reistijden maar helaas gaat het heel vaak zo met deze vakantievluchten. Wij vlogen vorig jaar naar Portugal om 5 uur 's ochtends vanuit Schiphol (betekende dus 12 uur 's nachts wegrijden thuis) en vertrokken in Portugal om 22 uur 's avonds. Kortom: 3 uur 's nachts op Schiphol en dan nog naar huis rijden. Ik zag ook vreselijk op tegen die tijden maar achteraf is het best mee gevallen. Ook Koen deed het wonderbaarlijk goed. Maar ja... ik was natuurlijk niet zwanger. Dat is een groot verschil. Hoop voor je dat er nog iets te wijzigen valt.

Noralien: Hoe was het bij de gyn?

Eve: Hoe is het met Fynn? Gaat het alweer wat beter?

Is het bij jullie ook zo'n rotweer? Hier regent het al de hele ochtend. En niet zo'n beetje hoor. Nee, het komt er echt met bakken uit. Gelukkig heb ik vandaag de auto. Steef is met zijn werk naar Drachten (andere vestiging van het bedrijf waar hij werkt) en ik hem vanochtend afgezet op het station. 6.10 de deur uit gegaan. Lekker op tijd :( Ben daarna nog even terug gekropen :oops: Helaas was Koen alweer vroeg wakker.
    Maar ja, ben vanochtend gaan zwemmen met Koen en kon gelukkig met de auto gaan want was anders waarschijnlijk thuis gebleven. Nu slaapt Koen, straks nog even boodschapjes doen.

Groetjes Otje

11. noura

noura VIP lid

27 apr 2006
    8.819
    0
    0
    brrr over rotweer gesproken, ik liep in de stad toen het ging stortregen, helemaal doorweekt kwamen we thuis. bah

haha vales ik heb de banner nu pas gezien, maar ben soms nogal traag in dingen opmerken

nou iedereen die zin in thee heeft is welkom hoor, maken we er een high tea met hapjes van ;)

bah lola wat vervelend deze reistijden. maar er zijn ook maatschappijen die bijna altijd op ongunstige tijden vliegen. ik hoop dat ze het om kunnen zetten voor je

ja karin mijn collega was vorig jaar helemaal blij dat ze werd ingeleid, en na 3 dagen kreeg ik een smsje dat ze weer thuis was. nou dat is een tegenvaller.

oh saar een navelbreuk, ik hoop dat er geen operatie hoeft te komen

12. debbie1988

debbie1988 Fanatiek lid

6 nov 2005
    1.608
    0
    0
    Thuismoeder + Oppasmoeder
    amstelveen
    Lola wat balen zeg van die vliegtijden, ik hoop echt voor je dat ze het om kunnen boeken hoor. Want om die tijd vliegen met een kind, en nog zwanger wezen ook lijkt me echt niets

Saar ik hoop voor je mannetje dat hij geen operatie hoeft door die navelbreuk, hopelijk komt het vanzelf weer allemaal goed

Otje ja ik ben inderdaad werk-zoekende, ik werk momenteel nog op woensdag als oppas. Maar dit is voor mij met het openbaar vervoer 1uur heen en 1uur terug en dit is toch echt niet haalbaar, nu zoek ik zoieso oppaswerk hier in de buurt. Maar voor in de avond is dit misschien wel lekker, alleen weet ik nog niet of ik het zou kunnen doen. Ook i.v.m Sebas zijn werk natuurlijk. Maar misschien kan ik vragen of ik anders van 18.00 tot 21.00 kan werken, want dit zou wel lekker zijn.

Lola en Gnessy en Otje gelukkig zijn al jullie kindjes weer lekker door de APK heen gekomen, ik moet ongeveer eind van de maand pas weer. Ben erg benieuwd hoelang en vooral hoe zwaar Thijmen nu is en hoe hij het verder doet, maya even afwachten nog

13. slingding

slingding VIP lid

9 apr 2006
    5.425
    1
    0
    verzorgende IG
    Middelburg
    meiden ik wacht op nieuws......

14. noura

noura VIP lid

27 apr 2006
    8.819
    0
    0
    och saar ik lees nu pas dat je het wat moeilijk had met het afsluiten, kan me dat best voorstellen. als je het zo achteraf bekijkt is het toch heel snel gegaan, doet me beseffen dat ik nu moet gaan genieten van de paar weken die nog te gaan zijn.

ik was vandaag op zoek geweest naar een leuk shirtje bij een broekje, en had een paar leuke babysetjes zien liggen.
    ik wou ze toen ik weer thuis had toch heel graag hebben dus manlief moest me naar de winkel rijden, en ik heb even echt "roze" geshopt.
    het valt me alleen op dat veel kleding met korte mouw is, en vind het moeilijk in te schatten of ik kort of lange mouw halen moet.

verder ben ik beretrots op mijn meisje, we kregen vandaag een envelop met de uitslagen van de entreetoets van de cito. en als ik het goed gelezen heb met alle procenten dan heeft ze een heel goede uitslag.

15. Duckie

Duckie Fanatiek lid

1 jun 2006
    1.410
    0
    0
    @Debbie: Ook jij succes met solliciteren. Wat zijn er inmiddels een hoop mensen hier aan het solliciteren of net van baan geswitched zeg.

@lola: Fijn dat het allemaal goed was op het bureau. Met haar gewicht en lengte komt het ook wel weer goed. En wat een rottijden om te vliegen inderdaad. Is het nog gelukt om te switchen? Ik weet niet van welk vliegveld je eerst zou vliegen, maar E'hoven is natuurlijk wel lekker dichtbij voor jullie.

@Melliemel: Lekker zo overdag sporten. Heb je dan oppas in huis of neem je hem mee naar de sportschool en hebben ze daar kinderopvang?

@Gnessy: hoe was het bij de thuisbegeleiding?

@Otje: Hier ook al de hele dag regen. Met mij gaat het nog niet zo. Ben op het moment 's nachts veel misselijk en dan hoef ik niet te spugen, maar lig wel de halve nacht wakker. En oepsssss....je mail ben ik helemaal vergeten te beantwoorden. Ga ik heel snel doen....

@Cynthia: Hoe is het nu met Kailynn?

@noura: heerlijk, shoppen voor de baby! En wat goed van je dochter dat de cito uitslagen er zo goed uit zien.

Ik had eigenlijk gehoopt dat er nieuws was van bianca en noralien, maar helaas nog niet.

Zat me trouwens te bedenken dat er relatief veel mensen hier de vorige keer een keizersnede hebben gehad. Karin, Cynthia, Debbie, ikzelf en volgens mij vergeet ik er nog een paar.

16. noura

noura VIP lid

27 apr 2006
    8.819
    0
    0
    je hebt gelijk duckie dat zijn best veel keizersnedes.

en wat vervelend dat de misselijkheid aanhoud.

17. slingding

slingding VIP lid

9 apr 2006
    5.425
    1
    0
    verzorgende IG
    Middelburg
    noralien heeft ook en ks gehad.

Ik heb een kruidcake in de oven staan voor bij de koffie zo, ooohh het belletje gaat dus hij is klaar...

met kailynn gaat het goed ze knapt helemaal op van het kuurtje!

Noralien: hoe is het gegaan?

Bianca: de uitslag binnen?

Karin hoe gaat het vandaag met je?

Duckie: ik vindt het erg vevelend voor jou die misselijkheid steeds hoop dat je er gauw af mag zijn.
    Helpen de medicijnen niet van de ha? om mijn borstvoedingsproductie om hoog te krijgen moest ik domperidon slikken en dit is eigenlijk voor mensen die misselijk zijn.
    mag jij dit niet gebruiken?

saar: ohhh ik kan het me heel goed voorstellen dat je het moeilijk hebt om deze periode af te sluiten.

Noura: heerlijk roze shoppen!
    Ik zou een paar lang en kort halen en ja kan altijd nog kort of lang vragen aan je visite.

18. @Otje: Fijn om te lezen dat het met Koen vorig jaar wel goed ging met zulke vervelende vluchttijden. Maar ik denk dat Koen dat - nu hij een jaar ouder is - ook niet meer zal pikken. Vorig jaar sliep Jasmijn nog lekker in haar buggy (die helemaal plat kan), maar dat lukt nu helaas niet meer...
    Hier - uiteraard - ook rotweer :( !

@Noura: Slimme dochter heb je! En je zoon is ook al zo'n bolleboos... :D

@Duckie: Ja, ik kan me voorstellen dat zulke nachten je behoorlijk opbreken. In slaap vallen als je misselijk bent, is erg moeilijk...

We zouden eerst van Schiphol vliegen, dus ook qua reisafstand is die andere vlucht fijner. Ik heb nog niets gehoord en ik had vanmiddag ook iets anders aan mijn hoofd...

Ik ben namelijk bedreigd op mijn werk. Een uitzendkracht is stennis komen scheppen, omdat wij zijn vakantiegeld nog niet hebben betaald. Nu wordt in de uitzendbranche de vakantiereservering altijd pas in juni uitbetaald, maar deze uitzendkracht heeft slechts twee weken voor ons gewerkt en al zijn opgebouwde reserveringen heb ik al eind april uitbetaald. Hij dreigde dat wanneer hij morgen geen geld van ons kreeg, dat hij mijn kantoor gaat 'verbouwen'.

Een collega van het bedrijf waar ik nog op de loonlijst sta (maar dus niet voor werk...) belde me vanmiddag om me dat door te geven. Mijn enige collega (en tevens mijn werkgeefster) is op vakantie en dus heb ik mijn vorige baas ingeschakeld (die dus ook de baas is van mijn collega's, snappen jullie het nog?) Ik heb mijn moeder gebeld om op te komen passen en heb voor mijn baas een dossier klaargemaakt waarin het bewijs staat dat de uitzendkracht alles al heeft ontvangen.

Hij gaat hem nu morgen bellen en opvangen en pas als alles achter de rug is, belt hij me op en ga ik werken. Ik zit boven namelijk alleen op kantoor en de betreffende uitzendkracht kan makkelijk ongezien naar boven komen.

Ik ben dus benieuwd hoe dit gaat aflopen. Normaliter ben ik niet gauw bang uitgevallen. Ik heb in het verleden (bij de bank) wel meer meegemaakt op het gebied van bedreigingen en agressie, maar toen was ik geen 6 maanden zwanger...

19. slingding

slingding VIP lid

9 apr 2006
    5.425
    1
    0
    verzorgende IG
    Middelburg
    pffff lonneke,
    wat een eng idee allemaal.
    Zal je ons morgen af en toe melden hoe het met je gaat.

20. eve

eve Fanatiek lid

26 apr 2006
    4.525
    0
    0
    Den Haag
    @Gnessy: Wil graag een duidelijke en mooie foto van Ruth :D

@Karin: Net als Lies vind ik het ook zo knap van je dat je alles ondergaat zonder te klagen! Ik zou echt enorm gaan zeuren :oops:

@Saar: Heb de foto's pas na de meeting opgehangen...dus bij de volgende meeting zullen we het zien :) Ach, vind het echt sneu dat je moest huilen :( Zijn jullie er al over uit of het 2 of 4 kindjes worden? Hoop dat de truc met het muntje gaat werken!

@Lola: Oef, wat een reistijden zeg :( Daar word je zonder kind al niet vrolijk van. Hoop echt dat ze het voor je kunnen aanpassen! En anders is een overnachting bij Schiphol wellicht een (wel wat dure) optie. Jasses, wat naar zo'n bedreiging :confused: Meestal is het wel zo dat hoe harder ze dreigen hoe minder ze doen maar het is wel beangstigend. Ik ben ook een paar keer bedreigd toen ik een winkeldief betrapte en dat greep me toch behoorlijk aan. Maar toen was ik nog geen moeder en niet zwanger en dan is het toch behoorlijk anders. Doe je rustig aan morgen!

@Otje: Het gaat gelukkig weer goed met Fynn. Vanavond had hij z'n eten binnen no time op en zat nog te piepen. Dus wat extra yoghurt gegeven. Nog honger :rolleyes: Toen nog maar een plak ontbijtkoek en voor het slapen nog een fles melk...

Fynn kent nu trouwens Nick, Orlando, Teun en Demi al uit z'n hoofd :D En spreekt de namen echt heel schattig uit. De rest praat hij wel na behalve Kailynn en Jasmijn. Dat is em kennelijk nog wat te moeilijk....

Ik zie overigens wel op tegen het blokken stapelen op het cb. Fynn speelt thuis nooit met blokken. Simpelweg omdat ie ze niet heeft :oops: Denk dat ik toch ff snel moet gaan oefenen. Wel doet hij overal de doppen en deksels op en af dus het principe van iets ergens op doen snapt ie wel.

Verder nog even een zorg (alweer) delen. M'n moeder is al een paar dagen niet in orde. Pijn in de hartstreek, extreem moe, duizelingen, erge nekpijn en oorsuizingen. Vanmorgen ging ze ook ineens dubbelzien. Is toen met m'n vader naar de ha geweest. Die heeft haar meteen doorgestuurd naar het zh voor bloedonderzoek en foto's. Morgenochtend kan ze bellen voor de uitslag. Ik ben er behoorlijk van geschrokken en ben erg zenuwachtig :(

Deel Deze Pagina