@cynthia: Domperidon ken ik niet, ik heb nu de emesafene (zowel de gewone als zetpil variant) , maar die helpen niet echt, misschien dan toch nog eens terug naar de huisarts of er wat anders is. @lola: He getsie, daar word je inderdaad niet blij van, van zo'n bedreiging en al helemaal niet als je alleen op kantoor zit. Goed dat je vorige baas dit direct serieus neemt en stappen onderneemt. Op mijn werk heb ik helaas ook wel eens te maken met bedreigingen. Maar het lijkt me wel een ander verhaal als er verder geen collega's in de buurt zijn. Als je het niet vetrouwd dan moet je niet alleen op kantoor gaan zitten hoor. En wat een stennis zeg om zo'n klein bedrag, het gaat dus om 8% van twee weken salaris en daar gaat zo iemand al van door het lint . Wat lopen er toch een gekken rond op deze aardbol. @Eve: Wat knap dat Fynn al zo'n hoop namen zelf weet . Echt leuk. Fynn kent volgens mij al een hoop woorden of niet? En dat blokken stapelen komt vanzelf hoor. Demi stapelt wel, maar die is dan weer heel slecht in het op commando uitvoeren van opdrachten, dus die gaat dat op het bureau ook vast niet doen . Veel beterschap voor je moeder. Ik duim voor je dat de uitslagen morgen goed zijn.
Ik heb nog niets terug gelzezen, maar wil ff laten weten hoe het bij de gyn was. Hij was blij me zo snel terug te zien . De bloeduitslag was goed. Het HCG komt overeen met een prille zwangerschap. Eigenlijk wilde hij me volgende week weer bloed laten prikken, maar ja, dan zit ik in Italië. Nu dus meteen de maandag na de vakantie prikken (over 2,5 week). Als het HCG-gehalte dan minimaal 2000 is, heb ik die donderdag daarna een echo met aansluitend een afspraak. De gyn heeft nog even overlegd met een collega die veel met IVF werkt. Ze vinden het zinvol om alsnog de komende 4 weken progestan te slikken. Dit zou nog effect kunnen hebben. Hij wil me de komende tijd in de gaten houden en ik blijf voorlopig dus bij hem onder controle. Ik moet zeggen dat ik het een hele fijne arts vindt! Hij neemt de tijd voor je (dat zorgt helaas wel eens voor lange wachttijden). En daarbij is het een limburger (hoensbroek zelfs) en dat verbroedert hier zo in het westen Het is wel heel vreemd, maar vanaf vanmiddag na de afspraak vind ik het ineens heel eng. Juist omdat ik er zo'n goed gevoel bij heb, ben ik bang dat het bij een miskraam nog veel harder aan gaat komen. Na de afspraak meteen de stad in voor de laatste spullen voor de vakantie. Ben nét thuis. Nog wat wassen, morgen spullen pakken en zaterdag niet te veel meer doen! Ik kom later nog ff terug lezen.
Ja, dat kan wel zijn, maar ik zal maar nét de uitzondering treffen! Er gebeuren tegenwoordig wel gekkere dingen in Nederland... En wat het reizen betreft: Als ik toch midden in de nacht aankom, kunnen die twee uurtjes rijden er ook nog wel bij. Slaap je tenminste in je eigen bed... Enne... denk je dat Fynn op hun bruiloft wel de naam van zijn bruid kan uitspreken... ? Wat je zegt! Het gaat om 50,70 die hij dus overigens allang ontvangen heeft... @Slingding: Natuurlijk houd ik jullie op de hoogte! @Noralien: O, wat fijn om te lezen dat alles er goed uitzag !
mijn eerste digiscrap ontwerp........ tot morgen, dan zal ik uitgebreid gaan reageren... ga nu me bedje opzoeken....
Heb alles ff snel doorgelezen, want ik moet zometeen weg, dus reageer maar ff kort. Lola, jee zeg, dat is schrikken. Ik kan me voorstellen dat je niet op je gemak zit vandaag op kantoor. Veel sterkte! Noralien, ben blij voor je dat alles er goed uitzag. Eve, ik snap heel goed dat je je zorgen maakt om je moeder. Ik hoop dat alle uitslagen vandaag goed zijn en dat de oorzaak iets onschuldigs is. We hebben gisteren de uitslag gekregen van de biopsie. Lynn heeft idd coeliakie, oftewel glutenintolerantie. Het was voor ons geen verrassing, maar het raakte me wel toen het definitief bevestigd werd. De uitslag van het dna voor CF was nog niet binnen...
Bianca, ik kan me echt heel goed voorstellen dat het tóch nog hard aan komt. Je wist het wel al, maar om het dan eindelijk bevestigd te krijgen. Ik vind hert echt héél erg dat er zo lang overheen heeft moeten gaan voordat jullie dit bevestigd kregen. Ik hoop dat Lynn snel aan het eten went en opknapt. Een hele dikke knuffel van Jikke voor Lynn en van mij voor jou! Lola, Jee wat een verhaal zeg. En dat idd voor een paar euro die hij dus ook al heeft gehad. Zou ook niet lekker op kantoor zitten zo. Duckie, ik zou idd nog ff langs de huisarts gaan. Misschien dat dat andere middel een beetje bij je helpt. Zo zonde als dit je zwagerschap overheerst! Wat leuk dat Demi de schommel zo leuk vindt. Duikster, hoe is het met je? Weet je al iets meer over evt inleiden? Eve, dat is schrikken, dat je moeder zoveel klachten heeft. Ik duim voor een goede uitslag! Gnessie, leuk scrapblad! Ga je daar een heel album van maken? Noura, wat goed dat je dochter zo'n mooie CITO-uitslag heeft! Saar, ooohh traantjes? Dikke knuffel!
ff vlug voor dta ik een paar boodschapjes ga doen Eve heel veel sterkte met de uitslag van je moeder Bianca hellaas toch bevastigd wat je al dacht... nu maar op zoek naar lekkere dingen die Lynn mag hebben...is een natuurwinkel niet iets? Lola ff voor je vakantie....wij vliegen ook snachts en als je buiten het hoogseizoen bent hebben ze meestal wel nog een kamer die je tot je vertrek bij kan boeken...in het hotel zelf regelen. Mijn schoonmoeder heeft dat nu ook weer gedaan voor 10.- konden ze de kamer tot savonds gebruiken...dus nog ff lekker gedoucht enzo...wij willen dit in september ook doen want dan vliegen we ook snachts terug en dan kan Teun. ook nog ff lekker slapen... dus ff vragen in het hotel.... nou ga ik moet nog eten en teun wil d ecomputer hebben doei oja Noralien mooie uitslag...duim voor je en geniet lekker op vakantie
Janette, we gaan morgen dus de kar komen oppikken. Nadien gaan we naar dat ene ding, maar ben de naam even kwijt.
Mijn schoonzus word vandaag ingeleid Johan is vergeten te vragen hoelaat ze in het ziekenhuis moest zijn maar ik denk dat ze wel al bezig zijn met haar! Mijn 1ste rijles ging okey. Ik heb altijd in een diesel gereden en nu in een bezine en wat een verschil zeg! Ik ga eerst mijn theorie halen(duurt wel een maand voordat ik aan de beurt ben )en dan ga ik 2 keer per week lessen dus misschien heb ik hem al over 3 maanden al Ze liet 2 routes zien die ik moet weten voor mijn examen. En gister merkte ik echt heel erg dat mijn ogen zo achteruit waren gegaan want ik kon de borden niet lezen dus op een gegeven moment zijn we daar mee opgehouden want het had toch geen zin. @Bianca ik kan me heel goed voorstellen dat de uitslag toch hard aan kwam Ik hoop dat ze het eten snel lekker gaat vinden. @Noralien wat een super uitslag Volgens mij gaat het helemaal goed komen met deze zwangerschap @Lola wat een debiel zeg en dat voor 50 euro En jeetje wat een rot reistijden hopelijk kan dat nog veranderd worden. @Eve beterschap voor je moeder hopelijk is er niks ergs aan de hand. En wat leuk zeg dat Fynn al zoveel namen weet @Saar kan me heel goed voorstellen dat je het er moeilijk mee had. Mijn broertje had ook een navelbreukje en mijn moeder heeft er watten ingepropt(klinkt een beetje raar )en daarna een navelbandje er over heen en het heeft geholpen want hij heeft een hele mooie navel @Duckie ik heb geen kz gehad maar hier hebben er idd wel veel een kz gekregen. @Noura gefeliciteerd met je dochters goeie entreetoets Ik zou gewoon lange en korte mouwen kopen en leuk hoor dat je lekker roze geshopt hebt. Ik ga er nu weer vandoor lekker genieten van onze vrije dag
Mijn baas heeft de betreffende uitzendkracht vanmorgen gebeld met de mededling dat hij het geld al in april ontvangen heeft, maar volgens hem stond het niet op zijn afschriften. Rond 10.30 uur was hij op kantoor (ik ben beneden tussen mijn (ex-)collega's blijven zitten...) en zoals ik al vermoedde ontbrak er een afschrift. Ik heb die knul zijn bank laten bellen en daar werd inderdaad bevestigd dat hij het geld ontvangen had. Een hele hoop commotie om niets dus! Hij droop zo ongeveer af als een hond met de staart tussen de benen. Nu zit ik weer boven en ga maar eens aan de slag, maar eerst wilde ik jullie laten weten dat ik nog leef...
pfffff Lola gelukkig toch goed afgelopen...ja als de zaakjes niet op orde zijn dan kunnen ze uit hun vel springen ook al is het hun eigenschuld.... Saar we zien je morgen wel verschijnen.... ik zwem met Teun van half 10 tot 10 dus ben rond half 11 thuis...maar Wijnand is er ook hoor....enne het heet sprookjeswonderland in Enkhuizen... net ff lopend aardbeid-tjes en melk gehaald..me ouders komen zo hier brood eten en dna blijft me moeder op Teun passen en kan ik naar BB ook net een cv afgegeven bij de kantoor boekhandel hier om de hoek en het solicitatieformulier bij de Vomar en 1 opgehaald bij het kruidvat en die breng ik vanmiddag ff terug......nou dan moet het denk toch snel lukken had gisteravond nog ff op de site van AH gekeken maar het was geen baan voor achter de kassa maar voor achter het vlees/kaas of brood...dus Otje binnenkort kunnen we mss samen zoete broodjes bakken..hahhahaha
@Lola gelukkig leef je nog Vergeet ik te vertellen wij hebben gister voor Wessel een tafel,stoeltje en krukje gekocht bij de Ikea. Hij is helemaal trots We moeten alleen nog even een beter plekje vinden maar hier een foto.