December 2006 mama's

Discussie in 'De mama's' gestart door Otje, 1 dec 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. lies32

lies32 Bekend lid

26 jan 2007
    636
    0
    0
    Amsterdam
    Ik ben net een beetje aan het herstellen van een enorm slecht humeur. Ik heb het zo gehad met mijn werk.... ben er echt klaar mee.Ik ben nu al weken thuis bezig met rapporten, nakijkwerk en weet ik veel wat nog meer. Ik had er echt geen zin meer in. Maar heb me vermand, ben meteen maar begonnen en de boel afgemaakt, hoef ik er de rest van het weekend niet meer aan te denken.

Ik ben gisterenavond nog even wezen winkelen. Ik vind dat ze bij de H&M weer leuke jongenskleren hadden. Ik heb een leuk kort broekje, een paar t-shirts en een blousje voor 35 euro. Ben er helemaal blij mee. Ook voor mezlf nog een nieuwe spijkerbroek en een blouse.Echt heerlijk. Ik winkel altijd graag alleen en kwam helemaal happy thuis.

ga vanmiddag proberen even te reagern (want er is een hoop gebeurd) maar Thijs is wakker en we gaan nu eten

Lies

2. noura

noura VIP lid

27 apr 2006
    8.819
    0
    0
    hihi lieve foto vales. en spannend hoe het vandaag loopt met je schoonzus . leuk stoeltje en tafeltje, wij hebben ook 2 stoeltjes. tafeltje komt later als we meer ruimte gaan hebben.

lola getverderrie, naar zijn dit soort bedreigingen altijd. blijft deze uitzendkracht wel gewenst bij jullie? het lijkt me nu niet echt een visitekaartje zo`n persoon.
    ben ook eens bedreigd door iemand die in een inrichting hier zit. behoorlijk gestoord figuur. bleek tbs-er te zijn, en nadat politie er ook bij was geweest stond die dus de dag erna al weer in de zaak. tja dat is nl.
    vorige week stond die bij me in de winkel. en ben het met je eens lola dat je je dan niet fijn voelt.

eve ben blij dat fynn zich beter voelt

bianca wat naar dat de uitslag is waar jullie bang voor waren. je weet nu wel wat het is maar kan me heel goed indenken dat de klap hard aan komt.

noralien wat fijn dat je een arts hebt waar je je prettig bij voelt. en super dat de uitslag goed was. ik ga heel hard voor je duimen dat het allemaal goed gaat.

3. duikster

duikster VIP lid

13 nov 2005
    5.714
    73
    48
    Lola: wat een vervelende reistijden. pfff....
    enne: als het richting HELPP zou gaan heb ik weinig meer te kiezen, dan wordt de keus voor mij gemaakt/ neem ik zelf geen enkel risico. Daar kan ik dan ook wel vrede mee hebben, ook met een KS.
    Overigens zijn mijn - nu wordt ik heel technisch- hoeveelheid bloedplaatjes in het bloed aan het afnemen, wat inderdaad kan wijzen op het ontwikkelen van zw. vergiftiging. Nu nog niet alarmerend, maar ze houden het wel goed in de gaten. Ik wordt 2x per week geprikt momenteel. Dus als er risico ontstaat dan wordt er ingegrepen en dat is toch wel een prettig gevoel.
    Voor ons gezinnetje zou het het prettigst zijn als het tot en met woensdag in elk geval nog allemaal oke blijft gaan. Frank heeft nog een paar afspraken op het werk die eigenlijk toch wel erg belangrijk zijn. Niets is natuurlijk belangrijker dan ik en ons ukje, maar als hij dat nog zou kunnen doen, loopt het allemaal gewoon wat soepeler. Dus ik hoop dat dat gewoon nog goed gaat....en woensdag moet ik ook naar de gyn terug.

Noura: fijn dat je dochter het zo goed heeft gedaan op de CITO en ook nog roze geshopt!

pff Lola: dat is schrikken zo'n vervelende vent! kan me voorstellen dat je dan effe maatregelen neemt. Fijn dat het inmiddels is opgelost.

Eve: knap hoor die Fynn dat hij al onze kids al herkent en zelfs namen probeert uit te spreken. En met dat stapelen van de blokken komt het vast goed.
    en kan me voorstellen dat je je zorgen maakt om je moeder. bah...

Noortje: wat fijn dat het goed was bij de Gyn. Kan me voorstellen dat het eng blijft. Maar toch de progrestan dus. Dat gaat vast extra helpen om je ukje op zijn plek te houden! Fijne vakantie alvast!
    en nee ik weet nog niets over inleiden...vanmiddag is het overleg en dan hoor ik het van de week pas. Maar mocht ik bevallen als je in Italie bent, laat ik het je zeker weten. Je nummer staat weer goed in mijn mobiel!

Bianca: pff aan de ene kant fijn dat het nu bevestigd is met Lynn, maar kan me voorstellen dat het toch effe slikken is. en is CF nu wel echt getest? daar krijg je dus ook nog uitslag van...

Vales: spannend dus voor je schoonzus! hoop da thet allemaal wil vlotten.
    Bekende tafel en stoel! hier staat hij dus ook.
    Jullie zijn echt helemaal into het voetbal zie ik.

Lies: lekker dat alles nu af is en je het weekend vrij hebt. Heb je je collega ook nog aan het werk gezet?
    en lekker geshopt....dat wil ik ook...

zo ga nog even in de rustmodus.

4. slingding

slingding VIP lid

9 apr 2006
    5.425
    1
    0
    verzorgende IG
    Middelburg
    ik ben uit mijn rustmodus gekomen....

karin : je kan ons gewoon niet missen dinsdag zeker...

5. duikster

duikster VIP lid

13 nov 2005
    5.714
    73
    48
    dat ook niet...

6. noralien

noralien Fanatiek lid

7 jun 2005
    2.734
    1
    0
    Wormerveer
    Lola, deed het je stiekum geen goed toen je hem af zag druipen met zijn staart tussen zijn benen? :D ;)

Duikster, oei dat is niet zo mooi. Hoop dat het geen zw. vergiftiging gaat worden en dat je de laatste daagjes/weekjes goed doorkomt. Dan zou donderdag een mooie dag zijn voor een spontane bevalling, toch?!

Vales, is Wessel naar een schildercursus aan't kijken op TV ;) .
    Leuk hé, zo'n tafeltje. Ik vind ze dan ook meteen zo groot.
    En spannend voor je broer en schoonzus (en voor jou natuurlijk)!

Lies, Balen van je werk en humeur daardoor. Tijd voor iets anders?!
    Wel lekker dat je hebt kunnen shoppen. Had eigenlijk vandaag gemoeten om van je slechte humeur af te komen. Dus heb je nog iets nodig?
    ;)

Jikke is vandaag voor het eerst naar de kapper geweest. Ze was eerst helemaal overdonderd en werd daardoor heel rustig, ze bewoog ook helemaal niet meer. Wel handig om te knippen :D. Later kreeg ze er genoeg van en heeft ze de rest van de tijd bij Robert op schoot gezeten terwijl een ander meisje mij knipte. Het ziet er weer netjes uit.

7. @Gnessy: Leuk knutselwerkje! Hoe was het gesprek gisteren verlopen (of heb ik weer eens slecht gelezen... :oops: ?)

@Bianca: Ik kan me goed voorstellen dat jullie evengoed nog schrokken van de uitslag. Het staat er dan zo zwart op wit... :(

Het probleem is dat het hoogseizoen begint op de dag dat wij vertrekken. Ik heb zojuist even met het hotel gebeld en zij kunnen me op onze aankomstdag pas vertellen of die mogelijkheid er voor ons is. Alleen... wij komen midden in de nacht aan en dan is geen Nederlandstalig personeel aanwezig. Ik heb nu afgesproken dat ik op de dag dat wij vertrekken vanuit thuis alvast even bel. Want ja, wie het eerst komt, het eerst maalt!

Maar echt blij ben ik nog steeds niet. Het reisbureau heeft onze terugvlucht kunnen omboeken. Nu vliegen we om 22.15 uur in plaats van om 01.15 uur (er stond weliswaar 23.59 op het ticket, maar men wist mij te vertellen dat de vlucht in werkelijkheid pas ruim een uur later is... :( ), daar schieten we dus niet echt veel mee op.
    Dit is een goede les voor volgend jaar. Ik vind het gewoon écht balen dat er op een half uur rijden van huis middagvluchten vertrekken en aankomen waar ik niets vanaf heb geweten... :(

@Vales: O, wat spannend, jij wordt dus vandaag (weer) tante!
    Wessel lijkt erg in zijn nopjes te zijn met zijn nieuwe meubeltjes, maar van het EK voetbal wordt hij zo te zien minder blij... :D ;)

@Lies: Is je humeur inmiddels al wat opgeklaard? Nog even doorbijten en dan kun je van een welverdiende en lange vakantie genieten... :D

@Noura: Een TBS-er in je zaak, da's pas écht lekker... NOT!

@Duikster: Mag ik dan voor je duimen dat donderdag de bevalling spontaan begint :D ?

Ja, ik echt zoiets van: 'Wat ben jij een zielig mannetje! Eerst het halve kantoor de stuipen op het lijf jagen en je vervolgens zó laten kennen... :rolleyes: '
    Fotootje (van de pasgeknipte Jikke)...?

8. Duckie

Duckie Fanatiek lid

1 jun 2006
    1.410
    0
    0
    @Noralien: Wat een goed nieuws bij de gyn, al kan ik me voorstellen dat je het heel spannend vind. Maar nu eerst lekker genieten van de vakantie en dan hopelijk na de vakantie weer een goede uitslag!
    En op zich zou ik best nog even naar de huisarts kunnen gaan, maar tijdens de zwangerschap met Demi heb ik al diverse medicijnen geprobeerd en zonder resultaat.

@Bianca: Ik had ook geen andere uitslag meer verwacht, maar ik kan me voorstellen dat je het toch raakt als je de definitieve uitslag krijgt. Merk je al resultaat van het speciale dieet, of kon het ziekenhuis nog aangeven hoe snel het wat beter met Lynn zou moeten gaan?

@Vales: Oh wat spannend, ik hoop dat je over 3 maanden je rijbewijs lekker op zak hebt. En leuk tafeltje voor Wessel hoor! De EK outfit van Wessel is cool!

@Lola: Wat een sukkel, gelukkig is het allemaal met een sisser afgelopen. Mijn vader vloog laatst terug uit Turkijke en toen stond er ook op zijn ticket 23.59 uur. In werkelijkheid vlogen ze pas om 3.00 uur 's nachts :confused:

@Lies: Hoeveel weken nog tot de schoolvakanties?

@Duikster: Een geruststellend idee lijkt me , dat ze je zo goed in de gaten houden. Het zou inderdaad wel mooi zijn als Lola gelijk krijgt, dat donderdag je bevalling spontaan op gang zou komen...

Wij hebben trouwens vanavond een bruiloft van vrienden. Ik ben benieuwd of we daar nog iets meekrijgen van het EK. Ik hoop voor ze dat de bruiloft niet wordt overheerst door het EK. Ik wilde eigenlijk om half twaalf ook even naar het huwelijk zelf, maar dat zat er helaas niet in. Maar ik hoorde van mijn moeder dat ze er mooi uitzagen, maar dat de ceremonie een beetje tegenviel.

9. duikster

duikster VIP lid

13 nov 2005
    5.714
    73
    48
    Noralien: fijn dat het knippen zo goed gegaan is!

Noralien/Lola: ik vind donderdag ook wel een leuke optie voor een spontaan begin....maar of ik iets te kiezen heb....we wachten het maar gewoon af.

Lola: hoop dat het lukt met het hotel. Vaak is er ook wel een ruimte waar je overdag nog kan verblijven in een hotel als je pas later die dag vertrekt, maar daar is het vaak niet rustig en voor Jasmijn's slaapje zal dat niet meevallen denk ik.

Duckie: veel plezier met de bruiloft. Er zullen vast mensen zijn die het EK willen bijhouden, maar hoop dat er toch een leuk feest komt voor degenen die trouwen!

10. melliemel

melliemel Fanatiek lid

31 aug 2005
    2.081
    0
    0
    hi hi,

lola; wij hadden tegelijk geplaatst zie ik, wat een rot tijden idd zeg, hopelijk is het wel gelukt om via eindhoven te boeken. goed hoor jasmijn :) van jouw bouwkunsten

noralien; en hoe was het bij de gyn? je zal wel geen tijd hebben om je hier te komen melden ivm je drukke planning maar ben wel erg benieuwd

bianca; en wat was de uitslag?

otje; toch wel lekker gezwommen?

noura; mmm klinkt lekker hoor 8)

enne vwb navelbreukje, ik dacht dat ze daar niet heeel snel een operatie voor uittrekken, tenminste dat was hier iig niet zo, orlando had destijds natuurlijk die liesbreuk maar ook een navelbreukje, toen zeiden ze dat dit meestal niet heel veel kwaad kon. hier is het ook goed gekomen trouwens hoor

noura; maw, best een hoog niveau? goed hoor, wat wil ze gaan doen, watvoor school wil ze?

duckie; ze hebben daar opvang dan kun je zelf een uurtje sporten, liever ga ik 2 uurtjes maar dat kan/mag helaas niet

slingding; mmm klinkt lekker die cake, en fijn te horen dat kaillynn goed opknapt

lola; jeee zeg wat een toestand, nou ik begrijp je wel hoor, vwb bang zijn of niet, je bent nu niet alleen. getver nou we horen het wel van je

eve; wat leuk joh dat hij nu al die namen kent, en zegt hij zijn eigen naam al ;) ?
    he jakkie zeg, hoop dat het niets ernstig is hoor, getver

noralien; ohhh wat een leuk nieuws en wat fijn dat je zo'n goed gevoel hebt bij deze gyn, ik begrijp je gevoel heeel goed hoor, bij jouw 'goede gevoel' en nu toch onzeker. had ik bij deze zw schap dus ook heel erg. hoop dat je dit een steuntje in de rug geeft, enne heel fijne vakantie toegewenst

gnessy; leuk hoor die bewerking

bianca; op zich fijn dat het niets anders ernstigs is maar tuurlijk hoop je mss toch ergens dat het nog iets anders is wat nog makkelijker is dan glutenintolerantie lijkt me, balen de de andere uitslag nog niet binnen is

vales; ohhh spannend, of weet je al wat? enne ben benieuwd hoe het je gaat bevallen mbt rijden dan he :)

saar; hihi leuk joh lief van je

lola; haha toch een goed en voor jouw lekker einde zo al met al. enne zo moet je ze dan zien he :evil: :oops: sorry ;)

vales; leuk ook dat setje, enne hij is stoer oranje lachu

dat tbs mens bij mij in de buurt ;) heeft trouwens alleen een waarschuwing gekregen dat ze haar hondjes vast moest lijnen :rolleyes: waarop ik aangaf dat ik dat juist het minst erge vond maar liever had gehoord dat ze haarzelf een waarschuwing hadden gegeven vwb dreigementen en grote mond, maarja het floepte er bij mij uit tov van deze politie dat ze mss beter zelf een snoetje(muilkorf) om kon doen zodat ze zelf niet zo'n grote mond op kon trekken, waarop hij moest lachen en het zo een beetje beaamde :) . ach ik denk dat ze haar mond iig voorlopig wel houd nu

noralien; ohh ben wel benieuwd naar haar nieuwe look, en de jouwe natuurlijk :)

duckie; nee ik hoop het ook niet voor hun, zal wat zijn zeg, het is wel 'hun' trouwdag. hoop dat je vanaaf een beetje minder misselijk bent

hier vandaag ff naar de stad geweest ipv gaan zwemmen, mijn nichtje was er en had niet zoveel zin(ze was ongie :rolleyes: , en ja dat is toch nog een dilemma nu hoor als net 11 jarige)
    maargoed we zijn goed geslaagd, ik heb een aantal topjes gekocht qua positiekleding in de uitverkoop dat is altijd leuk

verder niets bijzonders, orlando voelt zich niet helemaal happy denk dat hij een beetje hetzelfde heeft als ik, is ook erg verkouden momenteel, maar ook zijn onderste linkerhoektand is aan het doorkomen dubbel pret dus. ik voel me ook nog niet top, het straalt nml door naar mijn oor, en als er iets is wat ik al heeeeeel lang niet meer heb gehad( niet sinds klein kind zijnde) is het dat wel. en ik moet zeggen voelt niet fijn. maargoed blijf maar even sprayen met neuspray en stomen hoop dat het vlot gaat verbetereen.
    vanaaf komen mijn ouders en zussen plus aanhang hier voetbal kijken gezellig, hoop dat ze net zo goed voetballen als afgelopen maandag.....

gr saskia

11. janette

janette VIP lid

26 feb 2007
    5.113
    0
    0
    Ben op zoek naar de droombaan
    Heiloo
    @Saar weet niet of je het hier nog lees maar mijn auto is stuk dus Wijnand rijd ons morgen naar zwemmen....mochten we nog niet thusi zijn dan komen we heel snel........

@ Eve hoe was de uitslag van je moeder? gaat het weer wat beter met haar.....

Zo Wijnand is de deur uit...eigenlijk al om 6 uur, naar zaalvoetbalvrienden daar BBQ en voetbal kijken Teun ligt in bed....ding niet makkelijk omdat we hem eigenlijk altijd samen in bed leggen en alleen mama vond hij maar raar....dus heb de hele avond voor me zelf..
    dus ga lekker op de bank hangen en op tijd naar bed

me gesprek met BB ging vanmiddag wel goed...die het gesprek afnam was ook heet positief alleen wat ze minder vonden was dat ik niet in het weekend wilde werken, uitzondering wil ik wel eens werken maar niet elke weekend...wil ook nog genieten van me gezin....maar hij zou alles doorgeven en dan zou de filiaalhouder het verder uitwerken..sprak nu met de bedrijfsleider....dus we wachten het af...daarna nog ff de grote prenatal in..die zit ernaast nog ff gesnuffeld een pyama gescoord voor Teun voor € 4.-....en nog een speciaal badstof hoeslaken voor het matrasje van het weekendbed...

en ja op de terug weg sloeg de uitlaat kapot.....het is geen gehoor dus snel naar huis gereden en de garage gebeld..omdat ik hem toch niet meer nodig heb pas na onze vakantie een afspraak gemaakt....

zo ik ga lekker zitten dag dga

12. lies32

lies32 Bekend lid

26 jan 2007
    636
    0
    0
    Amsterdam
    Nog even afmaken waar ik vanmorgen aan was begonnen (al moet ik hard nadenken waar ik zo dringend op wilde reageren)

Eve: dat met je moeder klinkt een beetje eng, ik kan me je zorgen goed voorstellen. Ik hoop dat het mee blijkt te vallen.

Bianca: dus toch. Ik hoop dat jullie snel wennen aan het idee en dat jullie verbetering gaan zijn. Hoe gaat het nu met de koemelk-allergie? Ze mohct toch ook geen melkproducten meer? Zien jullie al verbetering? En wat ik me ook afvroeg, kan ze er nog overheen groeien of blijft dit altijd zo? Wanneer is de uitslag van het DNA onderzoek er?

karin: hoop maar dat het geen HELPP gaat zijn... Sterkte.

Janette: wat een hoop sollicitaties, dat moet wel goed komen!

Noralien: ik ben ook wel een beetje aan het kijken voor ander werk, maar vind het met mijn opleiding lastig. Weet ook niet precies wat.
    En Duckie: ik heb over 2 weken al vakantie. Is wel te doen dus!

13. Otje

Otje Fanatiek lid

10 apr 2006
    4.703
    0
    36
    Hoi hoi,

Vanmiddag gewerkt van 13 tot 18 uur. Er was veel te doen dus de tijd ging lekker snel voorbij. Nu WEEKEND! :D Morgen feestje hier thuis. Steef is in april jarig geweest en ik ben volgende maand jarig en morgen vieren we het samen. Wel jammer dat de weersvoorspelling niet zo goed is. Had het graag in onze pas opgeknapte tuin willen doen maar vrees dat we toch wel verplicht zijn het binnen te houden.
    Maar ja... zal morgen dus niet hier zijn. Het wordt best druk. We verwachten zo'n 50 personen. Gelukkig is het wel een beetje verdeeld over middag en avond.

Zometeen voetbal kijken! Ik hoop dat ze winnen natuurlijk! [-o<

Debbie: Hoe ging je sollicitatiegesprek? Dat was gisteren toch?

Noura: Mooi dat de uitslagen van de cito zo goed waren! Weet je al welk middelbaar onderwijs ze gaat volgen? Ze zit nu in groep 8, toch?

Duckie: Vervelend dat er nog geen verbetering is en dat je nog steeds zo misselijk bent. :( Heb echt te doen met je.
    Oei, een bruiloft als NL moet spelen... tja... ben benieuwd hoe dat gaat lopen. ;)

Lola: Jeetje wat schrikken zeg van die bedreiging. Pfff... wat kunnen sommige mensen stom doen om zoiets kleins :x Bah bah, zit je toch met schrik in je kantoortje he? Ik lees nu dat het gelukkig goed afgelopen is.
    Ja je hebt wel gelijk hoor dat Koen nu natuurlijk 1 jaar ouder is en vorig jaar natuurlijk veel meer sliep dan nu. Dat maakt het er met een vliegreis allemaal niet echt makkelijk op. Dat is ook min of meer de reden waarom dat we dit jaar hebben gekozen voor een weekje op vakantie in eigen land. Dat heeft natuurlijk ook z'n nadelen omdat je nooit weet of het weer hier goed of slecht is :(
    Maar ja... hopelijk gaat het allemaal toch nog goed.

Eve: Wat vervelend dat je moeder zich niet goed voelt. Heb je al iets gehoord over de uitslag? Sterkte!

Noralien: Wat fijn om te horen dat het goed was bij de gyn. Fijn dat je het ook goed met hem kan vinden. Is wel prettig. Hoop dat je een heerlijke onbezorgde vakantie hebt straks en dat er na je vakantie alleen nog maar meer positief nieuws is.

Gnessy: Wat een leuke bewerking heb je gemaakt zeg! Die foto van Ruth is echt lief & stoer :D

Bianca: Wat vervelend dat nu toch echt bevestigd is wat je al lang vermoedde. :( Hoop voor je dat ze geen CF heeft en dat ze toch wat gaat eten van haar glutenvrije dieet. Sterkte met alles.

Vales: Spannend! Je neefje/nichtje wordt nu dus bijna geboren! Of is hij/zij er inmiddels al?
    Mooi dat je rijles goed ging. Oh das wel vervelend, dat je de borden niet kon lezen. Wel best belangrijk he? ;)
    Leuk zeg dat tafeltje met stoeltje. Ik wil voor Koen ook zoiets halen.
    Wessel ziet er echt super uit in zijn oranje-outfit!

Lies: Vervelend dat je er zo doorheen zit op het moment. Sterkte hoor! Wanneer krijg je vakantie?

Duikster: Hoop voor je dat het nog allemaal even rustig blijft en natuurlijk geen zwangerschapsvergiftiging krijgt. Sterkte met alles.

Melliemel: Haha lachen die opmerking die je maakte over die muilkorf bij dat mens! :)
    Beterschap met Orlando.

Janette: Mooi dat het gesprek bij BB goed ging. Kan me wel voorstellen dat je niet elk weekend wil werken. Ik heb bij AH ook gezegd dat weekenden geen punt zijn maar niet elk weekend hoor.
    Balen van je auto...

Ooooooh de wedstrijd is net begonnen! Ik ga snel kijken hoor....

HUP HOLLAND!

Gr Otje

14. keizerin

keizerin Niet meer actief

Even heel snel vertellen want voetbal begint zo.

Helaas mijn nichtje is nog niet geboren.
    Wat ik dus niet wist is of ze al ontsluiting had maar dat was niet zo ze konden er wel met 1 vinger in maar ze konden nog niet het hoofdje voelen dus zijn ze begonnen met van die tabletten om de baarmoedermond open en week(ze was wel al aan het verweken)te krijgen.
    Ze was half 8 al in het ziekenhuis en ze kreeg wel weeén van die tabletten alleen dat zakte elke keer af.
    Om 5 uur belde Johan zijn broer en die was even naar huis gegaan ff bij zijn dochter kijken enz.
    Ze gingen straks kijken wat ze gingen doen of er al een infuus met weeénopwekkers aangesloten kon worden.
    Ik zelf denk dat ze wachten tot morgen maarja misschien komen de weeén wel vanzelf,we horen het wel.
    Ga nu voetbal kijken!

15. slingding

slingding VIP lid

9 apr 2006
    5.425
    1
    0
    verzorgende IG
    Middelburg
  16. slingding

slingding VIP lid

9 apr 2006
    5.425
    1
    0
    verzorgende IG
    Middelburg
    kailynn slaapt al hoor, deze maakte ik 2 uur teug net voor het naar bed gaan

17. janette

janette VIP lid

26 feb 2007
    5.113
    0
    0
    Ben op zoek naar de droombaan
    Heiloo
    dacht al wat is ze laat op..... maar je had goede hoop dat er een doelpunt zou vallen....

18. Otje

Otje Fanatiek lid

10 apr 2006
    4.703
    0
    36
    JAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA we staan voor! Vind 't wel spannend hoor.

Cynthia: Wat een gave foto! Heb je die net gemaakt tijdens de wedstrijd?

19. janette, we vertrekken hier tussen 9 en 10u. Net op de gps jullie adres ingegeven en hij geeft aan dat het 2u en 8 minuten rijden is.

20. Otje

Otje Fanatiek lid

10 apr 2006
    4.703
    0
    36
    YES! 4-1! :whistle: \:D/ :thumup:

Deel Deze Pagina