Saar als jullie om 9 uur zouden vertrekken zijn jullie hier pas na 11 uur...geen probleem dan zijn we allang alweer thuis...en vind je niet alleen de poes thuis..hahhaha goede reis en tot zo....... Mooi hé die overwinning op Frankrijk..... Me vader had na de wedstrijd gelijk me broer gebeld....en ja voor wie was hij nou...maar dat liet hij niet los had het alleen al over het kampioensfeest van 1988 toen waren het nog echte glazen waar het bier in werd getapt en ja die werden stuk gegooid op een boot in de grachten van alkmaar......dus nu weer
goh zeker rustig hier, iedereen is aan het bijkomen van de oranjeroes wow cynthia, wat een heerlijke foto vales ben benieuwd of er vandaag al wat vordert otje wij dachten dat het net als mijn zoon vwo zou worden, maar de juf houd rekening met gymnasium we zullen het volgend jaar wel zien. belangrijkste is dat ze zich zelf er prettig bij voelt. haha saskia, tbs mens.... ja waren daar maar muilkorven voor, dwangbuizen zijn er wel fijn janette dat het gesprek goed ging, en succes met de uitlaat eve ik hoop dat het meevalt met je moeder karin succes en ook ik hoop dat het geen zwangerschapsvergiftiging word hier vandaag naar een turnwedstrijd geweest, 3e plaats, dus we hebben gejuicht! alleen schrok safouane zo van het lawaai dat die het op een gillen zette, dus ben snel de kantine ingedoken.
Slingding, gave foto Melliemel, ik was er vergeten op te regeren.... Maar tuurlijk mag je zus mij mailen hoor. Ik weet niet hoe ver haar theoretische kennis gaat en of ze de camera handmatig instelt. Maar anders wil ik de map van de basisopleiding wel copiëren hoor. Dat gaat o.a. over sluitertijd/Diafragma, belichting, lichtmeting, fotobewerking (heel beknopt), flitsers, verschillende soorten camera's, printen, kleuren en heel veel meer. Lola, is het nog gelukt om de vlucht om te boeken? Lies, nog een paar weekjes, je kunt al af tellen . Wij zijn zo goed als klaar voor vertrek. De rest van de dag dus een beetje rustig aan. Ik wil wél nog even mijn aantekeningen uitwerken zodat ik die op vakantie kan leren. De toets is nl in mijn vakantie en kan ik de week erna inhalen.
@Noralien: Wat super dat het HCG zo goed was! Aan de ene kant wel jammer dat je het volgende week niet weer kunt laten meten maar afleiding in de vorm van vakantie is natuurlijk ook wel heerlijk. En als je weer terugbent dan ben je ineens 2,5 week langer zwanger @Bianca: Kan me goed voorstellen dat een bevestiging toch wel hard aan komt. Hoop wel dat jullie na de uitslag van de cf test een nieuw hoofdstuk kunnen ingaan en het medische gebeuren langzaam naar de achtergrond verdwijnt. Ik gun het jullie echt zo erg dat jullie van een supermooie zomer gaan genieten! @Lola: Ben blij dat het allemaal goed is afgelopen! Wel vervelend dat de vlucht nog niet echt gunstig is Maar ja, een weekje op vakantie is natuurlijk wel erg lekker...dus anders ga ik wel in jouw plaats @Vales: Wat leuk, Wessel in z'n EK-outfit Zal zo ook ff Fynn spammen. Het heeft iig wel geholpen dat we zo zo hebben uitgedost! @Lies: Vind het echt balen voor je dat het nog steeds niet echt naar je zin gaat op je werk. Hopelijk brengt de vakantie verbetering! En alleen shoppen vind ik ook zalig....haha, wel jammer dat we nu niet met z'n 2en kunnen gaan @Duckie: Hoe was de bruiloft? @Janette: Vind het nog steeds super dat je zo druk aan het solliciteren bent! Je verdient het echt om heel snel een baan te vinden! @Otje: Succes en plezier met je drukke feestje! @Cynthia: Haha, die foto is echt humor Ik zat wel ff te denken: Is Kailynn nog wakker .... Nou, gisteren was echt een stressvolle dag. M'n moeder (m'n vader kon gelukkig mee) is bijna de hele dag in het zh geweest. De longfoto was nml een beetje onduidelijk en ze meenden een vlek te zien. Ze hebben dus allerlei testen gedaan en uiteindelijk een mri scan. Gelukkig was daar niks op te zien. Bloed is getest op allerlei nare dingen en daar kwam ook niks uit. Hart was ook goed. Ze is alleen nog extreem moe en blijft dubbelzien. Mocht dat niet minder worden dan gaan ze verder onderzoeken. Maar iig zijn er nu al een aantal dingen uitgesloten. Verder had ik gisterochtend een sollicitatiegesprek bij een winkel bij mij in de straat. Leuk gesprek, leuke mensen, goede sfeer. Ik kon wat hun betreft meteen beginnen (goed voor m'n zelfvertrouwen ). Maar helaas zitten er teveel haken en ogen aan. Ik zou nml iedere zondag moeten werken. Vind ik niet erg maar m'n ouders willen (terecht) niet elke zondag oppassen. Verder ook iedere woensdag. Heb dat op het kdv gevraagd en daar hebben ze voorlopig geen plek. Bovendien zou ik er nogal op achteruit gaan in salaris en dat kan echt niet. Echt heel erg jammer Vrees dat het sowieso moeilijk zal worden om een baan te vinden die aansluit op de huidige kdv-dagen.
Hierbij nog een foto van Fynn in EK-outfit Heb echt weer genoten van de wedstrijd. Zo is voetbal kijken dubbel zo leuk Fynn doet de laatste tijd trouwens steeds alle lichten in huis aan en uit (dat is het nadeel van een lang kind ). En ligt daarbij helemaal in een deuk. Voordat ik naar buiten ga moet ik dus even checken of er geen lamp meer aan is....
fijn dat de uitslagen toch goed was eve en wat een prachtige fan foto! wat betrefd lampen, safouane doet ze niet uit en aan, maar heeft wel een lampen "tic" hij kijkt altijd naar lampen, en als papa thuis komt zegt die nu lamba (lamp) en het is dan de bedoeling dat papa hem optilt om de lampen aan te raken
Slingding: die had ik al voor de 1-0 gezien! maar wel een gave foto van Kailynn! Noura: dat is echt een goed niveau van je dochter. en of zij vwo of gymnasium wil is natuurlijk ook de vraag. beiden hebben hetzelfde eindniveau, maar gymnasium is natuurlijk meer talig met latijn en grieks. Ik had daar bv. niet aan moeten denken.... Noralien: ik denk dat ik nog iemand ken die zich aanbevolen houdt voor de kopieen van je basismap van de opleiding En een hele fijne vakantie uiteraard! ik hoop dat Jikke zich goed vermaakt in de auto. Eve: leuke foto van Fynn! welke dagen gaat hij momenteel naar het KDV? en elke zondag zou ik ook niet prettig vinden hoor om te werken. hoop toch dat je snel iets gaat vinden. Noura: Nick is ook lampgeobsedeerd! Wij hebben boven op onze slaapkamerkast ledlamjes die van kleur verwisselen. Daar kan hij echt tijden da da da da naar doen. Geweldig! Hier verder nog geen verandering te bekennen. Heb vanmorgen weer aan de CTG gelegen en ukkie was druk genoeg, maar de lijn die de harde buiken in de gaten houdt was weer vlak, vlak en nog eens vlak...dus beweging zit er nog niet in. Gisteren ben ik besproken in het gyn overleg als risicozwangere gezien mijn hoge bloeddruk, maar voorlopig geen verandering in beleid. Dus gewoon bedrust, thuis controle en 1x per week naar het ziekenhuis. Inleiden o.i.d. is nog geen sprake van, tenzij er spontaan iets op gang gaat komen, laten ze me nog wel een poosje liggen... Op zijn vroegst na de groeiecho van 24 juni zal er mogelijk iets geprobeerd worden vermoedt ik... ik krijg wel steeds meer last van mijn bekken van al dat gelig, dus dat is wel lastig...ben daarstraks dan ook echt een poosje beneden in een stoel gaan zitten, want anders houdt ik het straks ook niet meer vol zo....Nu lig ik wel weer braaf op bed.
ik ga nu toch effe klagen hoor.... Frank is nu lekker naar het jaarlijkse 7 gangendiner van onze vriendengroep en daar had ik toch ook wel heeeeel graag bijgeweest.... maar als het goed is krijg ik straks nog wel een en ander op bed geserveerd! kan ik toch nog een beetje genieten van al dat lekkers. Duik dadelijk een van de nieuwe boeken in die ik heb laten halen door Frank gisteren, dan heb ik ook weer wat te doen.
je mag lekker klagen hoor,kan me daar best iets bij voorstellen. maar straks mag je lekker smikkelen. noralien volgens mij vergat ik je een fijne vakantie te wensen
vanmiddag waren Saar/ Liene/ Tisse en Ben hier ff ze kwamen de fietskar ophalen en gingen gelijk door naar sprookjeswonderland Ze kwamen wel iets later dan gemeld, ze zaten zo te kletsen in de auto dat ze 2x verkeerd gereden zijn..... maar toen ze kwamen werd Teun ook gelijk wakker dus Liene en hij konden ff spelen...nou ja ze hebben de kat uit de boom gekeken... Saar hoop dat je goed ben thuis gekomen en dat sprookjeswonderland leuk was....enne de cd al zat? of wil je nog een rondje in de vogeltjestrein?..hahaha Bianca kom maar lekker klachen hoor... Nouralien fijne vakantie hoop voor jullie dat het lekker weer is.... Hier ook een oranje fan...deze zijn afgelopen woensdag genomen bij oma....
zo ga de andere wedstrijd kijken Kijk morgen wel ff of ik nog langs kom maar we krijgen in de loop van de middag al beide ouders en gaan BBQ...al hebben we nu het plan om wel aalees op tafel te zetten en het vlees maar in de pan te doen...is ook gezellig...en ja maandag rijden we naar America voor een week.... Mocht ik jullie niet meer spreken heel veel plezier met z'n alle enne mocht er vanalles gebeuren.... bianca dan hoor ik het graag via sms........ doei doei
@Noralien: Ik wens jullie een héél fijne (en hopelijk ook een ontspannen) vakantie... @Duckie: Pffft... drie uur 's nachts, dan ben je toch helemaal gaar als je eindelijk thuiskomt... @Melliemel: Leuke, gevatte opmerking van je over dat 'snoetje'... @Janette: Tja, ik denk dat je er in een winkel niet onderuit komt om in het weekend te werken. Winkels als de HEMA en supermarkten bijvoorbeeld zetten in het weekend vaak studenten in, maar in een beddenzaak is dat natuurlijk niet zo gebruikelijk vanwege het advies dat de klanten verwachten. Bedenk wel dat je voor werken in het weekend vaak een toeslag op je salaris krijgt... @Lies: Jij ook al aan het kijken voor ander werk? Straks hebben we allemaal nog een andere baan... @Vales: Al nieuws van je schoonzus? @Slingding, Janette & Eve: Leuke supportersfoto's, net echt... @Noura: Een derde plaats voor je dochter, knap hoor =D> ! @Eve: Fijn dat bij je moeder al een aantal enge dingen zijn uitgesloten. Ik hoop dat ze snel weer opknapt! Ik kan me voorstellen dat je zelf graag op zondag wilt werken vanwege de toeslag op je salaris, maar ik kan me ook heel goed voorstellen dat je ouders niet iedere zondag willen oppassen. Misschien dat je - wanneer je eens een écht financieel interessant aanbod krijgt - naar een andere vorm van oppas kunt zoeken. Er zullen toch wel meer mensen op zondag kinderopvang nodig hebben... @Duikster: Nee, dat is écht niet leuk: Frank lekker aan het smullen en jij in je bedje. Ik hoop dat de inhoud van de 'doggy bag' straks ook nog goed smaakt... Jasmijn is al een paar dagen behoorlijk hangerig en knuffelig (dat laatste vind ik natuurlijk helemaal niet erg... ) en krijst hysterisch als ze naar bed wordt gebracht. Volgens mij is het weer sprongetjestijd. Ik hoop (voor ons én voor de mensen in de kamers naast de onze) dat de bui donderdag overgedreven is... Roy is vandaag begonnen met Jasmijn's nieuwe kamer. Ik heb destijds het onzalige idee gehad om één muur knalrood te verven. Straks zit er echter mooi behang in zilver met een knalroze fuchsia barokdessin op. Maar omdat de muur eerst was voorzien van een laag structuurverf, heeft Roy de hele middag verf staan afkrabben . Maar het is eraf, gelukkig!
Ik weet dat je ene toeslag krijg..maar 2 dgn Wijnand zien en ook lekker met z'n 3 tjes genieten doet een boel goed door de week zien we elkaar al bijna niet, vandaar dat ik niet in het weekend ook nog eens weg wil zijn..want ja waarom heb je dan een relatie als je elkaar toch niet ziet.. en er zijn genoeg banen waar je ook door de week kan werken hoor....er wordne niet voor niets parttimers gevraagd...
Noralien en Janette, een hele fijne vakantie gewenst en Noralien ik voor je! Noura, super goed van je dochter joh! Lola klinkt leuk dat behangetje wel foto's maken he? Is altijd zo superleuk om kinderkamertjes te maken he? Vales, hier ook zo'n stoeltje van Ikea ik heb het via mp gekocht voor een tientje. Eve, leuk hoor hoe Fynn versiert is. Ik snap dat je ouders niet elke zondag op kunnen passen, fijn dat je moeder in ieder geval niets ernstigs heeft, beterschap voor haar. Duikster, spannende tijden voor jou hoor, ik hoop dat het kleintje snel en gezond in je armen ligt. Leuk al die oranje kids hier! Vanmiddag kreeg ik een bericht van een vriendin, blijkt ze vorige week naar de dokter te zijn gegaan en blijkt ruim 4,5 maanden zwanger te zijn, ze wist van niets....was ook niet de bedoeling, lijkt me erg heftig, wil haar gauw even persoonlijk spreken... Dimphy vanmiddag in 2 minutjes boven aan de trap aan het roepen om papa, zat op de 13 de tree Hekje had niet dicht gezeten.........
Hallo allemaal, Eve, wat een opluchting om te lezen dat de resultaten van je moeder goed zijn... Wat zal het even spannend geweest zijn met die fout geïnterpreteerde scan... Brrr. Gelukkig niks aan de hand! En wat super dat je zo gewild bent! Geeft een goed gevoel. Noralien, ik wens je ook een leuke vakantie toe. Karin, klaag maar hoor. Kan me goed voorstellen dat je daar dan zielig ligt te weze in bed. Hopelijk krijg je straks allemaal lekkers! Noura, wat is gymnasium? Ik ken niks van al die schoolnamen van jullie... havo, mavo, ik ken de woorden wel, maar heb geen idee wat er achter zit. Wij zijn dus vandaag de fietskar gaan ophalen. Inderdaad wat later dan gepland . We waren al een kwartiertje later vertrokken en dan rond Amsterdam nog even wat rondjes gereden. Gelukkig kwamen we zo bij schiphol terecht en konden we vliegtuigen kijken. Liene keek zich alvast de ogen uit. Dan bij Janette en Teun even wat gedronken en 'voorzichtig' gespeeld. En de fietskar ingeladen. Die ging er net in. Gelukkig maar! Nadien naar sprookjeswonderland met onderweg alvast de muziek (dankjewel Janette, het zijn echt superliedjes). Daar was het dus echt leuk. Liene heeft zich goed geamuseerd, al was ze soms wel bang in het sprookjesbos. De speeltuinen vond ze superleuk en ik ben dan met haar ook op een paardje gaan rijden (een mechanisch paard waar ik 'net' op paste). Dan langs Lelystad terug naar huis gekomen, want Ben zag op de gps een weg staan omgeven door water. Bruggenfreak als hij is, moesten we daar dus over... Maar echt om was het niet. Twee uur en half later waren we thuis, frieten gaan halen, Liene in bed en nu dus voetbal kijken. Leuke dag gehad! Janette, amuseer jij je ook volgende week. America, dat is toch vlak boven Eindhoven niet? Wij gaan daar naar Centerparcs in Oktober. Maandag gaan Liene, Tisse en ik er op uit met de fietskar als het weer het toelaat. Ik plaats zo nog wat foto's van sprookjeswonderland. Echt een aanrader... Saartje