Pff ik zit alweer de hele dag in spanning maar nog steeds niks gehoord Wat een super wedstrijd was het gister hé @Noura wat super zeg je dochter 3de geworden @Noralien hele fijne vakantie! @Eve ach wat schattig is Fynn Gelukkig zijn er dingen uitgesloten bij je moeder hopelijk zijn haar klachten snel weg. En wat jammer nou dat die baan het toch net niet was. @Slingding wat een schattige foto van Kailynn @Karin lijkt me echt zwaar om niks te kunnen doen maar hoe doe je dat eigenlijk met Nick?misschien had je het al verteld maar dat heb ik dan gemist. Heb je nog wat lekkers gegeten? @Janette leuke welpie knuffel die heb ik vanmiddag gehaald Lekker hoor maandag een weekje weg,geniet ervan. @Lola ik ben erg benieuwd naar het kamertje van Jasmijn. Het klinkt in ieder geval heel erg leuk dus ben benieuwd hoe het er uit ziet als het af is. Ik hoop dat Jasmijn snel de oude is. @Lianne die stoeltjes zijn bij de Ikea ook 10 euro maar een paarse hebben ze niet(meer)vind het een erg leuke kleur! En wat zit ze lief op haar stoeltje Jeetje wat een schrikken zeg voor je vriendin! Dat heeft Dimphy snel gedaan gelukkig is het goed afgelopen. Wij hebben geen trap in huis wel 1tje op de hal en Wessel kan ook al goed traplopen terwijl hij het dus niet eens vaak doet. Als hij het doet heb ik altijd 1 handje vast en van de week was hij opeens onwijs snel binnen een paar seconden was hij naar boven gelopen.
@Lianne wat een prachtige foto die laatste @Saar fijn dat jullie het zo leuk hebben gehad in sprookjeswonderland,ben erg benieuwd naar de foto's.
lianne wat een heerlijke fotos weer, en wat een mooie meid word het, ik vind haar ook behoorlijk op haar zus lijken. jemig wat een schrok voor je vriendin. heeft ze al kinderen? 4 enhalve maand dan is ze al op de helft janette fijne week toegewenst als je dit nog leest. eh saar, ik zit even te denken hoe ik dat uitleg, gymnasium is geloof ik het hoogste in het vervolgonderwijs wat na de basischool komt, als ik het goed zeg. ik heb daar eigenlijk nooit over nagedacht over hoe uit te leggen. lola ik vermoed ook een sprongetje of een groei of ontwikkelingsfase. hier een mannetje wat als het niet op zijn manier gaat, zich op de grond gooit. verder zijn er volgens mij 3 kiezen door, mischien ook wel 4. en weer diarree, en de laatste dagen moet die soms tijdens het eten zo ineens spugen. net of die een te grote hap door wil slikken. maar mischien heeft die wel een buikgriepje of iets. hihi lola, leuk idee dat rood op de muur. krijgt roy nu morgen de cd van marco borsato, rood?
vales: erg spannend..... lianne: leuke foto's en al 4,5 mnd. is al op de helft.... hopelijk spreek je haar gauw... noura: gymnasium? Hoog hoor... Wat wil ze zelf? en denk dat je t zo goed heb uitgelegd. is het hoogste na de basisschool... saar: Leuke foto;s.... En een bruggenfreak? Ben je vast over de dijk lelystad enkhuizen geweest..... hahahah hopelijk bevalt de fietskar. En is het sprookjeswonderland een aanrader? lies: succes met solliciteren.. Janette: hele fijne vakantie toegewenst! Noralien: Jullie ook een hele fijne vakantie toegewenst en ook ik blijf duimen... Als je terug komt ben je gewoon 2 wkn verder in je zwangerschap..... lola: een rooie muur? das fun..... Ben blij voor roy dat alles eraf is nu..... en ik wil natuurlijk wel foto's zien he van d'r nieuwe kamertje als die klaar is... eve: las t van je mams, ben blij dat er bepaalde dingen uitgelsoten zijn.... En dat ze niet elke zondag kunnen / willen oppassen kan ik helemaal inkomen.. Maar ik weet absoluut niet hoe het aanbod van oppas is op zondag. Hoop dat je gewoon een baantje vind voor door de weeks.... als ik iets hoor of zie hoor j t wel van mij.. Hoe is het nu met jouw dan? Hier komt t allemaal beetje in rustig vaar water... Komende week wel weer afspraak met thuisbegeleiding, jor heeft schoolreisje... Verder is het nog steeds afwachten op de ciz aanvraag.... En w88 duurt erg lang....
hi hier ff snel de beloofde buik foto, was aan het reageren op jullie maar deed iets waardoor ik al mijn tekst kwijt was, ik ga nu lopen met het gezinnetje dus kom later terug weet niet of dit vandaag nog wat word maargoed zien we dan weer he gr saskia
@Karin: Fynn gaat nu op maandag, donderdag en vrijdag naar het kdv. En balen dat je niet bij het diner kon zijn. Dan heb je echt wel ff reden om te klagen hoor! @Janette: Fijne vakantie! Lijkt me echt heerlijk om er weer ff tussenuit te zijn. Geniet ervan! @Lianne: Jeetje zeg, das ook wat...ineens 4,5 maand zwanger En wat leuk dat Dimphy aan haar tafeltje zit. Ik zie trouwens meer kids op de foto voorbij komen die aan een tafeltje zitten te spelen. Is dat voor de foto of blijven ze echt zitten? Fynn houdt het ongeveer 10 sec vol en gaat dan gewoon weer aan de wandel @Saar: Klinkt erg leuk dat Sprookjeswonderland. En op de foto's ziet het er ook reuzegezellig uit. Ga het in gedachten houden. De foto's bij het water zijn ook mooi! Lachen dat Ben daar zo in z'n element is. @Gnessy: Met mij gaat het goed hoor. Thanks! Waar gaat Jordy's schoolreisje heen? @Saskia: Had je buik al in het echt bewonderd maar blijft leuk om te zien @Otje: Hebben jullie het feest overleefd? En nog even over het iedere zondag werken. Ik begrijp ook heel goed dat m'n ouders dan niet willen oppassen hoor. Het was dus geen verwijt ofzo. Zelf werk ik graag op zondag. Sowieso vanwege de extra betaalde uren maar ook omdat ik zondag meestal echt een saaie dag vind. Voel me dan op de een of andere manier dubbel zo alleen. Wss omdat de meeste gezinnetjes dan op pad zijn of wat gezelligs doen in huis. Maar ja, mss verkijk ik me daar wel op
dank jullie wel voor de fijne vakantie wensen. de auto is geladen dus we kunnen morgen lekker weg. eve ff een vraagje werk je nu niet dan elke zondag? enne als je hier heen komt is het 55 min. rijden naar sprookjeswonderland... zo ga ff verder met de voorbereidingen voor de BBQ doei doei
hi hi, ben ik toch weer even, janette; hopelijk word het niet een te hoge rekening vwb de uitlaat balen hoor. otje; hoe was de verjaardag? hihi ja het floepte eruit maar ik meen het wel hoor vales; en? is je nichtje al geboren? slingding wat een gave foto zeg, en stoer yes 4-1 ik ga toch een beetje hoop krijgen nu 8) noura; goed zeg 3e wat een sportieve dochter heb je zeg noralien; je zal nu wel op vakantie zijn maar, ik denk dat mijn zus dit wel heeel erg leuk zal vinden hoor, lief dat je daaraan denkt. alsnog fijne vakantie. na de vakantie stuur ik wel een pb met mijn zus haar mail adres ofzo ok? eve; zulke dgn zijn nooit leuk maar toch fijn dat er niets ernstigs gevonden is zeg, wel balen dat ze alleen niet verder kunnen kijken naar wat het wel is dan. enne balen dat het niet echt overeen komt met jouw oppasdgn zeg, en daarnaast een salaris is wel belangrijk dat het overeen komt met wat je nu verdient idd, succes met zoeken wat een stoere foto van fynn zeg, haha echte discoganger nu al duikster; kan me goed voorstellen als je dit in het vooruitzicht hebt dat je er even doorheen zit hoor, zeker als je last krijgt van je bekken en je ook nog eens een uitje aan je voorbij ziet gaan waar jegraag bij had willen zijn, hoop dat je toch nog een beetje hebt kunnen smullen van de lekkere hapjes janette; leuk hoor teun ook in oranje outfit. enne alvast een fijne vakantie toegewenst hoor lola; hihi thnx ben erg benieuwd naar de kamer van jasmijn straks hoor. enne hoop ook voor jullie dat de krijsbuitjes dan een beetje over zijn lianne; zoooo dat is niet niks zeg, is ze er alsnog wel blij mee? had ze al kinderen? wat een leuke foto's weer zeg, enne leuk zo'n kookstel zeg, en dan die boot, is hij niet meer te plakken? ze loopt vast een keer weg zo saar; ben benieuwd hoe liene en/of tisse het gaan vinden in de fietskar, leuke foto's ook hoor, toch redelijk goed weer gehad ook zo te zien. liefff die laatste foto eve; nee hoor eve kan me daar heel goed wat bij voorstellen dus begrijp je wel. hier zijn we gisterenmiddag naar lelystad geweest om te kijken naar melvin, we hebben (orlando en ik) hem nog een keer vro gegeven(voortgezette rijopleiding voor de motor) kon hij zich lekker uitleven op de motor. orlando vond het helemaal geweldig en was het liefst meegegaan denk ik zo. tot later gr saskia