werk ze saskia duckie veel plezier met de echo, en ik had geen volle blaas nodig hoor. hier vandaag aan de poets geweest boven, en de badkamer is half klaar, en ga zo ermee verder. vanmiddag naar de ortho
Alles was goed . Beebje was erg eigenwijs en wilde maar niet goed gaan liggen, waardoor het meten een beetje moeilijk ging, maar uiteindelijk kwam de verloskundige precies uit op de door mij uitgerekende datum, 29-12. Ook het hartje zag je mooi kloppen. Heel bijzonder vind ik het , zo'n eerste aanblik van je kindje.
Slingding: Heftig allemaal zeg met je broer. Veel sterkte ermee. Hoe zijn z'n kinderen eronder? Of zijn die te jong om het goed te begrijpen? Lianne: Jeetje wat een situatie zeg voor je vriendin. In een keer zwanger en al op de helft! Kan me voorstellen dat dit heel onwerkelijk is allemaal... Melliemel: Wat zielig voor je vriendin. Sterkte! Wel erg lief van je dat je met haar mee bent geweest. Zal ze vast fijn hebben gevonden. Noura: Ik ben ook aan de poets Niet mijn hobby maar ja... het moet he? Duckie: Wat fijn dat alles goed was! Heerlijk toch. Was Jeroen mee? Nu maar hopen dat je misselijkheid ook snel verdwenen is. Groetjes Otje
wat fijn dat de echo goed was. en je hebt helemaal gelijk, het is en blijft bijzonder. wat dat betrefd boffen we maar met de ontdekking van de echo, want zo heel lang is het nog niet dat je dat standaard krijgt. zo heb de douche geschrobt, lijk wel gek, maar het is nu lekker schoon. alles eruit gehad en er weer in.
hier nog eentje aan de schoonmaak.... weet niet waar ik last van heb, maar voelt wel lekker..... hihihi duckie blij dat alles goed was... en zo'n eerste blik, tja heel speciaal, maar de eerste drie mnd zijn alweer snel voorbij..... noura, hoe voel jij je nu? op t schoonmaken na? Red jij het allemaal nog een beetje met saf en zwanger zijn?
ook ik heb nog tijd gevonden om te poetsen. saskia, naar bericht van je vriendin fijn dat je er voor haar was! duckie: Super de super gefeliciteerd met je echo! fijn dat alles goed was. karin: tot morgen! lianne: hoop dat je vriendin het kanverwerken en een plekje kan geven. hoe reageerd papa in spe erop? otje: mooie banner! kinderen zijn 5 en 8. Ze vinden het moeilijk en keren zich tegen hem vandaar de inzinking gisteren, ze waren bij hem ivm vaderdag en half de middag wilde er al 1 terug naar huis. ga naar mijn broertje toe.... tot laters...
cynthia, wat verschrikkelijk moet dit voor je broer zijn, je trekt je dit als ouder natuurlijk heel erg aan. kinderen zijn wat dit betrefd niet te peilen, die zeggen vaak wat ze willen, en voelen natuurlijk aan dat alles anders dan normaal is. gnessy ik voel me heel goed op dit moment eigenlijk. alles gaat heel goed, soms als ik heel moe ben dan is het zwaar om safouane naar zijn bed te tillen, maar nee ik voel me lekker. morgen naar de gyn voor de groeiecho en dat vind ik wel een beetje spannend. mijn neefje word morgen 2 en daar gaan we in de avond naar toe. heb jij lekker schoon gemaakt?
ja ik heb me lekker kunnen uitleven... jor zat heel lief met lego te spelen.... kamer is weer netjes, keuken is weer schoon, was weg gewerkt en noem maar op..... blij dat jij je nog lekker voelt... zie jij op tegen de echo? Wat denk je zelf? Heb je buikfoto? cynthia: Dat zijn kids, die kun je niks kwalijk nemen. ik weet hoe ze zich moeten voelen... heb er hier ook regelmatig 2. sterkte met je broer..... lianne: hoop dat je je vriendin snel spreekt... mellemie": jammer zo'n korte pauze, maar goeie steun geweest?
hi hi, eve; ja dat vind ik dus ook maargoed blijkbaar denken sommige mensen er anders over, ik had het denk 3 weken geleden gwoon in het zwembad he, hij had echt een zwembroekje aan met van die pijpjes ach sommige mensen.... lola; dit hebben wij dus meestal ook 's avonds hoor vandaar deze lekkere uitzondering overdag lukt overigens wel vaker als het in het eerste half uur is zeg maar otje; leuk zo'n brul-shirt nu moeten ze zeker morgen gaan winnen he?! enne vermoeiend lijkt me hoor zo laat pas in je bedje. enne thnx slingding; he vervelend zeg voor je broer, maar het is ook niet niks hoor, heel veel sterkte hoor noura; haha ja ook, haha ik bedoelde het natuurlijk anders maar dat snap je wel he noura; zooo goed hoor, toch de schoonmaakhormoontjes of heb je dit vaker duckie; HEEE WAT GOED ZEG, ECHT LEUK JOH, HEB JE EEN ECHO FOTO OM TE SHOWEN? otje; ze vond het idd wel erg fijn, vind het zo rot voor haar, gwoon omdat ik weet hoe naar je je dan voelt slingding; he getver dat is helemaal vervelend zeg, als je kinderen tegen je gaan zijn. bah noura; veeel kijkplezier met de groeiecho het zal vast allemaal wel goed zijn hoor hier lekker gewerkt, en even gan sporten ipv vanaaf/morgenavond was wel even lekker hoor, ook na vanmorgen op deze manier kan ik alles ff van me af zetten zeg maar. orlando heeft het weer super gedaan, lekker lang geslapen bij mijn ouders en nu maar hopen dat hij nu makkelijk gaat slapen. melvin is nu met hem boven. heb ook alles ff rechtgetrokken hier beneden en ga nog even wat folders doorbladeren en dan tv kijken. dan is er morgen weer een dag gr saskia
@Otje: Klinkt als een geslaagd feestje Maar denk dat je vanavond wel lekker vroeg je bed induikt... Grappig al die stropdassen. Fynn had een canvasdoek beschilderd met groen, geel en blauw. Ziet er erg kunstzinnig uit Kleuren passen iig mooi bij z'n kamertje dus hang het daar op. @Cynthia: Sterkte weer voor je broer en voor jou! @Lianne: Jeetje zeg, dat klinkt idderg heftig Kan me er echt niks bij voorstellen. Hoop dat haar man er toch positief tegenover staat. Wilde zij zelf wel graag kinderen? @Saskia: Superlief dat je met je vriendin bent mee geweest. Maar emotioneel wel zwaar. Vanavond maar ff lekker proberen te relaxen en gedachteloos folders doorbladeren. Vaak helpt dat wel. @Duckie: Joepie! Super dat de echo helemaal goed was! Wat is iedereen aan de poets geweest zeg Ik heb vanmorgen ook weer es goed gestofzuigd, wc schoongemaakt, commode gesopt en het een en ander gestofd. Het hangt kennelijk in de lucht Fynn is de afgelopen dagen ook wat lastig met slapengaan. Hij krijst of huilt niet maar blijft gewoon maar kletsen, spelen en 'mama' roepen. Hij houdt dat echt wel een uur vol
ach eve als hij zich vermaakt in bed is toch ook goed? safouane is vaak een uur of nog langer aan het spelen, als we kijken bij hem en weer weggaan vind die ook niet erg. saskia ik vergat op je vriendin te reageren, wat lief van je dat je bent meegegaan met haar. enne ik heb het wel vaker hoor dat ik schoonmaak, maar ik wil nu het huis ook wel schoon hebben voor als er straks een kraamhulp in rondloopt. en de temperatuur is nu nog lekker om wat te doen, als het weer warmer is word het ook anders. maar het zullen ook ongetwijfeld wel hormoontjes zijn. hihi met safouane weet ik nog wel dat ik eens savonds laat de keuken heb gepoetst buikfoto zal ik weer eens maken
Goh, iedereen heeft lekker gepoetst, lees ik ! Zelf heb ik de hele dag gewerkt, de laatste voor de vakantie . Voor de verandering had ik eens veel te doen, dus dat is al meteen een stuk fijner werken. Ik zit nu met een half oog naar de wedstrijd Oostenrijk - Duitsland te kijken. Ik weet eigenlijk niet goed voor wie ik moet zijn. In principe ben ik (net als de meesten denk ik...) altijd tegen Duitsland, maar het zou ook wel leuk zijn als Oranje 'Die Mannschaft' in de finale kan afmaken... @Duckie: Wat fijn dat de echo uitwees dat alles in orde is. Toch altijd weer een hele geruststelling! Ik hoop ook dat je misselijkheid in de komende weken gaat afnemen. Plaats je nog een mooi echo-fotootje? @Otje: Jullie hebben zo te lezen een leuk feestje gehad. Hadden jullie de buren ook uitgenodigd... ? @Lianne: Jeetje... heftig hoor, wat je vriendin nu overkomt! Je zou toch alleen wel verwachten dat je als huisarts zoiets wat eerder in de gaten zou hebben... @Melliemel: Ach, wat ontzettend rot voor je vriendin ! Ze zal gelukkig veel steun en begrip bij jou kunnen vinden... @Slingding: Wat rot zeg, voor je broer. 'Afgewezen' worden door je eigen kinderen...
Noura: succes met de groeiecho morgen. Kan me voorstellen dat je dat wat spannend vind. Het lijkt wel alsof jullie allemaal nesteldrang hebben Gelukkig heb ik daar totaal geen last van.... Eve: Nick ligt ook nog wel eens een poosje te kletsen tegen zichzelf hoor. Maar hij gaat uiteindelijk toch wel lekker slapen. Ik slaap ook zelden meteen als ik mijn bed zie, dus waarom moet zo'n ukje wel binnen 5 minuten slapen. De indrukken van de dag moeten ook nog effe tot rust komen denk ik dan maar. Nou ik ga zo nog even lezen en dan lekker slapen (hoop ik)
Slingding: Wat moeilijk zeg voor zijn kinderen maar ook voor hem natuurlijk omdat hij "afgewezen" wordt. Tja, voor die kinderen is dit natuurlijk ook een rot-situatie. Heeft hij nu al een eigen plek of wonen ze nog bij elkaar? Eve: Hihi, jij ook al aan de poets. Koen heeft dat ook wel eens, dat kletsen in bed. Dan verwacht ik dat ie moe is en vervolgens gaat ie de gek uithangen in bed Noura: Fijn dat alles nog zo lekker gaat! Goh, gaat ook al hard bij jou zeg! Lola: Oooh heerlijk vakantie! Geniet ervan. Hoe lang heb je vrij? Ja, we hadden beide buren uitgenodigd op ons feestje. Maar ze hebben allebei afgezegd want waren allebei op vakantie. Wat een toeval he? Dus die hebben geen last gehad!
otje: hij zit in het huis van zijn schoonouders. ze hebben vanavond een gesprek over de toekomst ed. Mijn broer komt waarschijnlijk met zijn kids nog een paar dagen naar vaals als we daar zijn. Noura: morgen veel kijk plezier van wat er nog te zien is in in je bolle buik. karin: wat lees je dan allemaal?
Hallo allemaal, iedereen aan de poets lees ik. Ik heb vandaag gekozen voor de strijk. Ook niet direct mijn lievelingskarwei, maar 't moet gebeuren. Ik probeer het elke maandag te doen, zodat het niet te veel wordt. Saskia, wat erg voor je vriendin. Wat lief dat jij er voor haar bent, dat zal haar deugd doen. Cynthia, heel veel sterkte voor je broer. Wat moet het erg zijn als je kinderen zich een beetje van je afkeren. Maar voor hen moet het ook supermoelijk zijn... Ilse, eerst en vooral proficiat met de 12-weken grens. En dan ook nog een geweldige echo erbij! Proficiat en geniet ervan! Noura, ik ben ook benieuwd naar de buikfoto. Lianne, wat moet het een schok zijn voor je vriendin. De exvriendin van mijn nonkel had zoiets ook voor. Ze was 39, wou geen kinderen, had een vriend, en al een tijd last van haar darmen... dacht ze, maar ze was 6 maanden zwanger. Nu is het meisje alweer een jaar of 3 oud en geniet ze er heel erg van. Maar eer je die knop kan omdraaien... Hier een foto, deze avond gemaakt, Liene en ik met de fiets met kar. En dan ga ik naar Tisse en Ben toe, ze zijn aan het voetbal kijken, maar Tisse is zo te horen niet echt akkoord. Groetjes, Saartje
Zo gaat het bij Demi dus precies zo. Het is ook meteen weer goed gelukkig. En lekker joh, dat je vakantie nu is begonnen. Op naar Rhodos! @Vales: Hoe is het met je schoonzus? Ik ben wel heel benieuwd eigenlijk. Misschien ben je wel op kraamvisite nu.... @otje: klinkt als een geslaagd feestje. @lianne: Heftig hoor, om er zo ineens achter te komen dat je 4,5 maand zwanger bent en dat terwijl je geen kinderen wilt. @Noura: Succes met de groeiecho morgen! @melliemel: Wat rot voor je vriendin. Fijn voor haar dat je met haar mee kon. @Cynthia: Dat lijkt me een vreselijk gevoel, als je kinderen ineens niets meer van je willen weten . Sterkte voor je broer en ook voor jou. @Saar: Leuke fietskar hoor, ziet er leuk uit zo. Kan Tisse er ook nog naast gezet worden? Je hebt toch zo'n soort maxi-cosi's (baby-schelpen heten ze geloof ik) voor in de fietskar? Goed van jullie allemaal dat jullie zo aan de schoonmaak zijn. Ik heb geen enkele last van nesteldrang, sterker nog, ik schuif alle klusjes voor me uit Demi slapend uit de auto overleggen in bed is ons ook nog nooit gelukt, zelfs niet toen ze heel klein was. Demi wordt altijd wakker als je haar overlegt. Ik verbaas me altijd als ik hoor dat er kinderen zijn die dan gewoon doorslapen maar het lijkt me wel reuzemakkelijk. Bedankt voor alle felicitaties. Ben superblij dat die eerste spannende 12 weken en de echo nu achter de rug zijn. Geeft toch weer een stukje zekerheid. Vanavond weer naar de acupunctuur geweest en hij heeft nu op andere punten geprikt, hopelijk gaat dat resultaat geven.