duckei, ik hoop het voor je.... saar: leuke fietskaar lola: veel plezier op vakantie noura: succes met de groei echo. Hoe laat moet je? reageer strals ,eer/ moet kids uit bed halen en jor zo naar school brengen. die heeft schoolreis.....
@Noura: Succes maar vooral plezier met de echo! @Saar: Ziet er echt leuk uit zo met de fietskar Volgens mij gaan jullie nog een boel leuke tochtjes maken. @Gnessy: Waar gaat Jordy heen? Van mij hoeft Fynn trouwens ook echt niet binnen 5 min te slapen. Maar gisteravond is hij van 19.30-21.30 aan het miepen, kletsen etc geweest. En dat vind ik toch wel wat te lang hoor. En aangezien het hier zo gehorig is kan ik me ook niet echt ontspannen voordat Fynn goed slaapt.
eve safouane doet dat ook wel zo lang, maar kan me best voorstellen dat je dan niet echt goed kan ontspannen hoor. het is natuurlijk ook wel erg lang licht. saar wat ziet dat er leuk uit die fotos met de fietskar. lijkt me best handig als ik het zo zie. lola fijne vakantie duikster wel zo fijn als je geen last van nesteldrang hebt als je moet rusten, maar je ligt natuurlijk wel lekker in je nestje duckie, ik heb ook veel grote poetskarweien voor me uit geschoven, voor het eind van de zwangerschap. wil alles gewoon wel netjes hebben. maar eens goed opruimen en ruimtemaken in kasten geeft ook van binnen een heerlijk opgeruimd gevoel. over een uurtje moet ik naar de gyn
kinderboerderij gaat jor heen... heb m net afgeleverd... hij had er wel zin in.... ik ga ff bij een kennis ff op de koffie.. Wasmachine is nog niet klaar.....
@eve: Ik vind het altijd erg leuk om Demi nog even te horen kletsen in bed, maar 2 uur is wel lang inderdaad. Zo had Demi het gisteren gepresteerd om op het kinderdagverblijf helemaal niet te slapen, ze heeft alleen maar liggen kletsen in bed en uiteindelijk hebben ze haar er uitgehaald omdat iedereen wakker werd van haar.
@Noura: Maar Saf slaapt dan de volgende ochtend wss wel uit Mooie buikfoto! Ziet er prachtig uit in dat wit. @Duckie: Haha, die Demi, iedereen wakker houden. Ze was zeker wel moe 's avonds? Ik vraag me ook wel es af wanneer ze helemaal geen middagslaapje meer gaan doen...
Saar: Wat een leuke foto's zeg met die fietskar! Kan Tisse er ook in of is die er nog te klein voor? Duckie: Kan me voorstellen dat je blij bent! Woow, niet geslapen? Zo, dan houd ze het goed vol zeg. Eve: Kan me voorstellen dat je toch min of meer gespannen bent als hij nog niet slaapt. Zeker als hij 's ochtends weer zo vroeg present is. Over middagslaapjes... Sommige kinderen stoppen daar al vroeg mee (rond de 2 jaar) en sommige kinderen doen met bijna 3 jaar nog een middagslaapje. Beetje wisselend dus. Sara was geloof ik rond de 2 1/2 toen ze 's middags niet meer ging slapen. Vond het best lastig in het begin want dan was ze vaak tegen 17-18 uur helemaal doodop terwijl we dan nog moesten eten. Noura: Succes bij de gyn. Wat een mooi buikje zeg! Gnessy: Hopelijk heeft Jordy een leuke dag bij de kinderboerderij. Tis hier in ieder geval mooi weer dus dat zit wel mee. Maar weet niet hoe het bij jullie is? Koen werd gisteravond om 22 uur echt schreeuwend wakker. Hij huilde heel hard en was niet rustig te krijgen. Dit is al vaker voorgekomen de laatste tijd. Toch was het erg rustig en er waren geen harde geluiden of zo. Misschien enge dromen? Helaas was hij zo overstuur dat we hem toch maar even uit bed hebben gehaald. Toen heb ik hem beneden een fles pyama-papje gegeven en daarna in bed gestopt. Gelukkig ging hij toen wel meteen slapen en heeft tot vanochtend 9 uur in bed gelegen. Koen eet de laatste tijd erg weinig bij het ontbijt. Normaal kreeg hij gewoon 1 beker melk en 1 boterham en dat ging vrijwel allemaal op. Nu eet hij met moeite een halve boterham op en dan moet ik nog flink aandringen. Vaak krijgt hij dan iets later op de ochtend weer honger en dan geef ik hem vaak nog een cracker of een stukje ontbijtkoek. Nog meer "slechte" ontbijters hier? Groetjes Otje
@Otje: Het voordeel van het vroeg wakker worden van Fynn is hoop ik dat hij nog lang een middagslaapje nodig heeft Ik ben qua ontbijt nog steeds heel makkelijk Geef Fynn nml een papfles en die gaat helemaal op. Daarna nog wat drinken en een plak ontbijtkoek. Alleen in het weekend of als Fynn een keer wat langer slaapt maak ik een boterham. Ach, wat een leuke foto Ziet er echt zo huiselijk gezellig uit (positief bedoeld!).
Eve: Ja dat klopt, zolang Fynn zo vroeg wakker is zal hij nog hopelijk lang 's middags slapen! Koen kreeg ook heel lang 's ochtends een bordje pap voor het ontbijt maar zo van de een op de andere dag had hij er geen zin meer in en ben ik dus maar over gegaan op een boterham wat tot nu toe eigenlijk altijd goed ging... Ik heb Koen tegen 9.30 op de bank gezet voor de tv (teletubbies ) en nu is het zandkasteel erop. Hij zit nog steeds heel rustig te kijken! Vraag me nu ineens af of Koen niet te veel tv kijkt Hoe vaak kijken jullie kindjes?
@Otje: Fynn zit (of liever gezegd staat) toevallig ook al de hele tijd te kijken. Het valt me sowieso op dat hij de laatste week veel geconcentreerder en langer tv kan kijken. Maar als ik werk kijkt hij 's ochtends maar heel even. Alleen op m'n vrije dagen is het wel es wat langer. En in het weekend staat de tv eigenlijk nooit aan. Ik heb er geen moeite mee hoor. Het is toch alleen in de ochtend. Zou wat anders zijn als de tv de hele dag aanstaat.
Eve: Ja hier is het ook alleen de ochtend en sowieso niet elke dag. In het weekend staat ie hier eigenlijk ook (bijna) nooit aan.
kailynn kijkt meestal ook teletubbies en zandkasteel otje: bekende foto zo achter het (electirische drumstel) kailynn vindt het het ook geweldig daar achter. vanmiddag ga ik naar karin toe. noura: succes bij de gyni al ben je er nu al denk ik. mooie buik.
@Noura: Ik hoop dat alles goed was bij de gynaecoloog... Mooie buik heb je! Bij jou hoeft er straks na de bevalling ook niet veel af... Jasmijn kletst eigenlijk bijna nooit als ze naar bed gaat, wel als ze wakker wordt. Ik moet haar ook nooit meteen uit bed gaan halen, dat stelt ze absoluut niet op prijs. Maar het is inderdaad erg leuk om haar door de babyfoon te horen zingen en babbelen... @Eve: Ik kan me in jouw geval goed voorstellen dat je niet rustig zit zolang Fynn niet slaapt, aangezien bij jou alles gelijkvloers is. Als wij Jasmijn even niet willen horen, kunnen we altijd nog de babyfoon uitzetten... @Duckie: Jasmijn slaapt ook haast niet meer op het kdv. Vooral op maandag is ze dan helemaal KO als ze thuis komt... @Otje: Hier gaat het ontbijt (en alles eigenlijk) nog steeds zonder problemen helemaal op! Jasmijn kijkt alleen op dinsdag- en donderdagochtend tv, simpelweg omdat ze op de rest van de ochtenden niet thuis is... Leuke - muzikale - foto's! @Slingding: Tot straks!
hier 's ochtend wel tv... maar word rustig onder gespeeld ipv tv gekeken.... hier ook mooi weer hoor. blauwe lucht met een enkele wolkje... noura: mooie buik..... ik ga nog ff snel wat doen end an jor weer ophalen van psz.....
hi hi, eve; erg herkenbaar hoor, moet zeggen dat het de laatste dagen minder lang is, ong een half uur(is kort in verhouding tot de vorige keren van 1,5 uur enz) noura; en hoe was het bij de gyn? lola; lekker hoor zo op vakantie heerlijk, wij zouden ook wel graag willen, is voor melvin wel even goed trouwens..... saar; leuk joh zo met die fietskar staat je goed . en volgens mij vind liene het wel wat of? duckie; ik hoop het ook voor je en anders hoop ik dat het zowieso snel verdwijnt die misselijkheid. noura; mooi buikje heb je weer hoor eve; dat vraag ik me idd ook wel eens af maar dit is zo per kind afhankelijk volgens mij, ik weet wel dat er destijds maar weinig kindjes 'niet' sliepen die onder de 4 waren op het kdv maargoed mss hadden wij wel allemaal slaapkoppies en de meeste waren toen ook tussen de 1,5 en 3 hoor otje; hier geef ik orlando s' ochtends ook altijd 1 boterham maar eet deze niet altijd helemaal op hoor maar mss is hij dan ook weer niet vergelijkbaar met koen, hij eet daarentegen wel veel fruit(zeker 2,5 a 3 stuks per dag) als hij dus slechts brood heeft gegeten wat een leuke foto's zeg enne leuk hoor zo muzikaal bezig zijn. hier staat de tv weleens aan maar kijkt orlando niet heel lang naar de tv....dus kan niet concreet zeggen hoelang hij tv kijkt ik ga nog even paar dingetjes regelen voor de kleine man wakker word gr saskia