Dan zou ik toch eigenlijk meer last moeten hebben van overstimulatie na al dat kraambezoek van de afgelopen twee maanden... Hoeveel beschuitjes zou ik naar binnen moeten werken dan? Jasmijn begint ook al lekker te 'praten' En als je dan met dezelfde 'woordjes' antwoordt, dan krijg je helemaal een stralende lach als beloning? Zoooo leuk! @Slingding: Jasmijn kwijlt ook best veel, vooral wanneer ze op haar duimpje zuigt of op haar vuistje sabbelt. Ik heb het rompertje trouwens gisteren ontvangen. Heel leuk, alleen jammer dat ze de naam in het blauw afdrukken. Voor een jongetje is dat natuurlijk helemaal oké, maar ik ben een 'roze moeder'...
Centerparcs klinkt op zich wel leuk. Ik heb alleen een enorme hekel aan zwemmen dus ik vrees dat ik dan aan de kant blijf En aangezien ik ook niet naar babyzwemmen ga met Fynn weet ik niet of ik dan uberhaupt wel met hem het water in durf. Hopelijk zijn er daar dus ook andere dingen te doen. En het lijkt me idd ook niet echt makkelijk te bereiken met het ov. Andere ideeen zijn wat mij betreft dus wel welkom. Maar ik ga hoe dan ook wel mee hoor @Nynke: das wel toevallig dat Jiri ook meer teruggeeft. Ik heb de 10 cc er nu afgehaald en er kwam al wat minder terug. Denk dat het een kwestie is van wennen aan de extra. @Lies: Fynn krijgt al heel lang 180 cc en heeft daar nooit last van gehad. Het is pas sinds hij 3 scheppen Friso Extra krijgt ipv 2 scheppen. En bij mij op het cb vonden ze 180 cc prima. Ik mocht zelfs af en toe ietsje meer geven. Welterusten en tot morgen allemaal!
Wat vinden jullie van mijn banner? Lizette...toppie hoor! Ik was na de bevalling meteen 7 kilo lichter dan voor mijn zwangerschap en kon ook meteen weer mijn oude broeken aan. Sommige broeken waren zelfs iets te groot. Maar nu moet ik uit gaan kijken hoor. Tijdens mijn zwangerschap heb ik niet echt last gehad van vreetbuien, maar nu.....het is echt niet meer normaal. Ik vreet alles wat los en vast zit. Nou kan ik dat wel doen onder het mom van "ik geef borstvoeding", maar gisteren gaf de weegschaal voor het eerst toch iets anders weer. Ik ben in een week tijd 3 kilo aangekomen Ben vandaag meteen maar weer begonnen met lopen op de crosstrainer en heb het snoepen/eten weer aan banden gelegd. Ik was juist zo blij met de kilo's die eraf waren Jikke heeft een moeilijk dagje vandaag. Niets is goed, ze is steeds wat aan't jammeren. Ik denk dat ze een sprongetje heeft gemaakt. Center parcs klinkt idd erg leuk. Kun je hier ook voor 1 dag toegang krijgen? Voor mij zijn beide dagen oke. Ik zal dit nog ff in een PB-tje melden, Otje. Ik heb weer geklungeld om foto's zo te verkleinen dat ik hem als avater kan gebruiken. Ik weet hoe ik foto's kan verkleinen, maar als ik ze zo klein maak dat het onder de 5 Kb komt, is de foto zo klein dat je hem nauwelijks nog ziet. Het wil maar niet lukken. Lizette, weet jij misschien hoe ik dat moet doen? Jij bent zo handig met dit soort dingen. Ik hoor hier iedereen over babyzwemmen. Balen dat ik pas vanaf een half jaar kan starten hier in het zwembad. Jikke geniet zo van het badje en de douche dat ik denk dat ze het wel leuk zou vinden. Jikke zit ook nog op 6 voedingen per dag hoor. Soms zit er wat langer tussen en soms wat korter, maar het komt meestal uit op 6 voedingen. 's Nachts slaapt ze wel lekker door.
goede morgen allen goed geslapen? hier was kailynn al om 6 uur van de partij heel vervelend want nu loop heel de planning in de war. als ze nu om 7.30 had gekomen dan had ze mooi kunnen uitzingen tot na het zwemmen en cb, maar goed dat lukt dus niet maar de tijd tussen door is te kort voor een bv dus geef ik zo nog maar een klein flesje. Ben benieuwd hoe ze het vind, normaal vindt ze alles met water leuk maar dit is iets kouder en niet echt ontspannen we zullen zien. Noralien, je hebt ook al zo'n hele mooie banner van lisette super gaaf. wordt vervolgd.....
Koen kreeg gisteren om 22.45 de fles en werd vannacht om 5 uur wakker Oei... dat was niet m'n planning. Ik kijken... lag ie druk te bewegen in zijn bedje en z'n ogen wagenwijd open. Tussen 5 en 6 ben ik 3 x opgestaan om zijn speentje terug te stoppen. Ik dacht echt: Oei, dat wordt zo voeden... wel vroeg.... maarre... hij is weer in slaap gevallen! En slaapt nu nog! Ben stomverbaasd! Noralien: Stuur maar even een foto van Jikke naar deentje_76@hotmail.com. Dan verklein ik 'm wel voor je. Eve: Jammer dat je niet van zwemmen houdt maar ja... niet iedereen is zwemfanaat he? Ik heb al even rond zitten kijken op internet en je kan dus voor 1 dagje (of uren) terecht op centerparcs! Alleen ik schrok wel van de prijzen zeg. Het is niet bij elk park hetzelfde maar over het algemeen ligt de toegang tot een zwembad in center parcs al voor volwassenen rond de 12 tot 15 euro! Dan ben je alleen nog maar aan 't zwemmen! Duur he? Of vinden jullie het meevallen? Want als je dan ook nog gaat lunchen... pfff... Is er iemand die een ander leuk zwembad weet of iets anders om te doen? Hulp met organiseren is van harte welkom hoor! Ik ben ook regelmatig rond aant kijken op internet naar leuke uitjes. En tis idd wel handig als het een beetje te bereiken is met OV voor de treiners onder ons. Groetjes van Otje
Hallo decembermama's. ik kwam al vaker op deze site en nu zag ik dat het ook apart verdeeld is in verschillende leeftijden. Ik zou het gezellig vinden om met jullie mee te kletsen. Ik ben 8 december bevallen van een zoon Milan. Alles gaat goed, hij krijgt volledige borstvoeding. En vanaf volgende week moet ik weer voor 2 daagjes te werk. Als jullie vragen hebben dan hoor ik dat graag. Groetjes Lisette
Ff klagen hoor. Kon gisteravond niet in slaap komen Vervolgens gaf Fynn om 3.00 een schreeuw. Waarschijnlijk had hij liggen dromen ofzo. Vervolgens om 5.00 ging ie weer piepen. Daarna om 6.00 weer. Nou, om 7.30 heb ik hem er maar uitgehaald. Nu ben ik dus moe Helaas kunnen we ook niet weer ons bed in aangezien Fynn zo weer een wenochtend heeft op het kdv. Ach, we overleven het wel weer @Otje: Tja, wat zal ik als niet-zwemfanaat nou zeggen op 15 euro om het zwembad in te mogen @Liset: Welkom hier! Enne...zag dat veel van jullie je beeb hebben opgegeven voor baby van de maand. Op wie moet ik nou stemmen?
eve gewoon stemmen op de leukste foto! en alle babys zijn lief. ik ben ook geen waterrat dus zie me niet zo gauw zwemmen, maar ja de kleintjes vinden het wel leuk. het risico is wel als je naar een zwembad gaat dat je mekaar weinig spreekt doordat iedereen steeds het water ingaat. en het is vermoeiend voor de kleintjes ik ben jarig vandaag dus hou het kort,eerste visite komt vandaag. ik heb gister om 23 uur safouane wakker gemaakt voor de voeding, werd die om half 4 alweer wakker dus geen doorslaap nacht, ik houd het er maar op dat die de eerste wou zijn die me feliciteerde
Lisette welkom hier, Ik ben net terug uit het zwembad met een uitgeteld meisje in de maxicose ze vond het geweldig en na 25 minuten werd het iets te koud voor haar dus ben er maar uit gegaan. even gauw koffie drnken en dan naar het cb om te wegen. als ik dan op tijd terug ben doe ik haar in bad en ndrinken en dan zal ze wel weer lekker slapen. wordt weer vervolgd..
@Noura: van harte gefeliciteerd! @Lisette: Welkom hier! @Otje: ik weet niet of ik mee ga en wil, maar ik vind persoonlijk 12 tot 15 euro voor een zwembadbezoek erg duur! Het zwemparadijs hier in Deventer is een stuk goedkoper. @Noura: ja die babyhal in Deventer waar je het over had was de Prenatal, toen heeft er tijdelijk een maandje een andere babyzaak gezeten en nu zit de Jysk er (een Deense Ikea zeg maar). @Noralien: ik heb ook enorme vreetbuien en ben vooral helemaal vezot op chocolade. Chocpasta op brood, chocola bij de thee, chocospritsen bij de koffie. Echt rampzalig! Ik krijg die laatste 2,5 kilo er niet af daardoor. Maar ik lijn ook niet hoor vanwege de borstvoeding. Ik denk dat als ik 12 maart weer aan het werk ga dat er nog wel wat af zal gaan. Ik heb trouwens het rompertje van Friso nog steeds niet. Kreeg wel weer een mailing metr kans op een gratis antilekbeker. Heb hem dus maar terug gestuurd. Wil ik wel winnen. Kennen jullie trouwens ww.simplycolors.nl ? Geweldige site, Heb een shirtje voor Mika gekregen en nu zelf een grotere maat besteld. een oranje polo met op de achterkant zijn naam en rugnummer 9. Stoer he?! De fysio-oefeningen met Mika gaan nog niet zo goed. Hij vindt het niet leuk en begint te huilen. Toch maar doorzetten, hoe moeilijk het ook is! Groetjes!
Hallo Allemaal, Vannacht een lekker nacht gehad hier, om 21.30 lagen we in bed en had thijmen ze laatste voeding net op. Om 09.00 vanmorgen kwam die voor zijn eerste voeding, heb dus weer heerlijk geslapen. Ik moet zeggen Thijmen is best huilerig vandaag, ik weet af en toe echt niet wat er met hem aan de hand is. Ik heb hem eten gegeven, ik heb hem verschoond, ik heb met hem geknuffeld, ik heb met hem gespeeld en echt niks is goed helaas. Nu slaapt ie gelukkkig eventjes, maar hij slaapt echt heel erg licht dus als je iets te hard de tv aan hebt ofzo wordt die wakker. Ik wil straks ook nog eventjes me haar verfen in de kleuren lichtbruin en mahoni door ekaar, hopelijk wordt het een beetje mooi en anders blondeer ik het gewoon weer. Ik hoop nog steeds dat ik wel mee kan met de meeting, maya als het niet kan dan kan het niet en dan houd het gewoon echt op. Owja en welkom lisette
Noura, gefeliciteerd met je verjaardag. Leuk toch, dat Safouane je als eerste gefeliciteerd heeft. Over een paar jaar staat ie 's ochtends vroeg met cadeautjes en een gedichtje op je bed te springen Cynthia, leuk dat Kailynn het zwemmen zo leuk vond. Ik verheug me er al op. Liset, welkom hier. En nog gefeliciteerd met de geboorte van Milan (beter laat dan nooit hé?! ) Ik heb Jikke gisteravond om 22.00u de laatste voeding gegeven en daarna in bed gelegd. Ik dacht dat ze vanmorgen dan wel iets eerder zou komen omdat ze normaal om 23.00u de laatste voeding krijgt. Maar ze kwam dus een uur later, om 08.15u pas Blijkt dus tóch zo te werken, een uur eerder de laatste voeding dan worden ze een uur later wakker. Een uur later de voeding dan worden ze een uur eerder wakker
Noura: Gefeliciteerd met je verjaardag! Suusje: Ik vind 12 tot 15 euro om te gaan zwemmen ook erg duur want hoe lang ben je nu in het water met zo'n baby? Ben benieuwd wat de rest ervan vindt... Slingding: Leuk gehad in het zwembad zo te lezen! Hoe was het bij het CB? Noralien: Ik heb je een mail gestuurd met je avatar! Ik moet vanmiddag om 14.40 uur naar de huisarts vanwege die hoge bloeddruk en die duizeligheid en hoofdpijn. En wil het ook gaan hebben over een spiraaltje... Gr Otje
Zo, Fynn is nu op het kdv tot 13.00. Ik zou nu dus allerlei nuttige dingen kunnen gaan doen. Maar ik denk dat ik gewoon lekker van de rust ga genieten @Noura: GEFELICITEERD! @Slingding: Leuk dat Kaylinn het zo naar haar zin had En jij ook natuurlijk. @Suusje: ik ken die site idd. Hebben leuke dingen. Vind vooral die polo leuk aangezien ik die nog niet op andere sites heb gezien. Ga er vd zomer ook een voor Fynn bestellen. Lijkt me trouwens wel moeilijk om de fysio oefeningen door te zetten als je merkt dat je kind het niet leuk vindt. Helaas snappen ze nog niet dat het voor hun eigen bestwil is. @Debbie: Jeetje zeg, wat kan die Thijmen toch goed slapen. Knap hoor @Noralien: wat je zegt is waar. Eerder op bed is later wakker en andersom. Slaat eigenlijk nergens op maar het is vaak echt zo. Rare kinderen hoor Zal nog even m'n antipathie tegen het zwembad uitleggen. Als kind kreeg ik het altijd benauwd in het zwembad en kon dan niet verder zwemmen. De badmeester werd dan boos op me omdat hij vond dat ik me aanstelde. M'n moeder heeft me toen meegenomen naar een arts en toen bleek dat ik allergische astma had. En 1 vd dingen waar ik op reageerde bleek dus chloor te zijn. Ik heb ook nooit een zwemdiploma kunnen halen omdat ik het vereiste aantal baantjes niet redde. Helaas heb ik hier een soort van zwembad fobie aan over gehouden. Durf er wel in hoor maar het trekt me gewoon nog steeds niet. Fynn z'n vader is echter een echte waterrat. Doet mee aan allerlei waterpolo competities en organiseert zelfs zwemevenementen. Ben benieuwd wat Fynn er van vindt....
Over zwemmen trouwens... in Eindhoven heb je ook een leuk zwembad met apart peuter/baby-gedeelte. De entree daar is 5.90 euro per persoon (heel wat goedkoper dan centerparcs) en je mag er zelf eigen eten en drinken meenemen maar je hebt ook daar de mogelijkheid om wat te kopen. Dan zou je bijv. kunnen zeggen dat ieder wat mee neemt ofzo? De site is http://www.tongelreep.nl/tr.html Maarre... als er andere ideeen zijn dan zwemmen vind ik dat ook prima! Laten jullie het weten dan? Gr Otje
Eve: Vervelend zeg die zwemervaring van jou. Daar is dan vroeger niet echt tactisch mee omgegaan door die badmeester. Heb jij misschien nog leuke ideetjes wat we kunnen doen met z'n allen? Gr Otje
Otje, bedankt voor de het verkleinen van de foto. Mij lukte het met geen megelijkheid. Hoe heb je dat nu gedaan? Of is dat het geheim van de smit Succes bij de huisarts vanmiddag. Misschien dat we dan toch iets anders dan zwemmen moeten verzinnen?! Er zijn er dus al 2 die het niet echt leuk vinden. Het moet natuurlijk wel een leuk uitje zijn!
@Otje: ik zie idd nog steeds die kop van die badmeester voor me Nu ik er weer aan denk hoor. Normaalgezien denk ik geen seconde aan em. Haha, stel je voor. Ik zal es ff gaan speuren of ik iets anders kan vinden. Maar als iedereen voor het zwemmen is zal ik jullie niet tegenhouden hoor.