duikster je hebt helemaal gelijk, die zorgen die krijgen we er nu bij, en dat is best moeilijk accepteren. het liefst wil je zorgeloos zwanger zijn. en poetsen doe ik wel maar niet hele dagen hoor. paar keer per week en dan alleen in de ochtend. maar ik ga nu zeker rustig aan doen. ik moet vanmiddag al voor ctg en dat is om de 2 a 3 dagen. komende weken staan nu al volgepland. lianne je hebt helemaal gelijk ik kom snel een kop koffie halen hier word overigens ook dagelijks wel tv gekeken hoor. vaak als hij in de box zit, en zodoende kan ik dan in dat half uurtje wat huishouden of iets anders doen waar hij anders bij in de weg loopt vales mooie bril hoor gnessy ik word al wel langer extra gecontroleerd. ook vanwege het vele bloedverlies. maar ik denk niet dat je even zo uit een paar regels op kan maken of de situatie bij jou vergelijkbaar was. en daar gaat het ook niet om.
Orlando......04/11/06 (2265gram 43cm).......23 jan/14mnd3wkn....................9200 gr.......76.0cm Kailynn.......03/12/06 (2715 gr, ? cm)...........06 mrt /15 mnd...........................9890 gr.......76.0 cm Liene..........05/12/06 (3560 gr, 51 cm).........26 mrt / 16 mnd.........................8480 gr........75 cm Lynn...........06/12/06(2900 gr, 48 cm)......... 17 juni/ 18 mnd..........................10210 gr........78.9 cm Teun...........08/12/06 (3390 gr, 51 cm..........05 feb./ 14 mnd.........................10540 gr.......77 cm Nick............13/12/06 (3285 gr, 50 cm).........14 feb/14 mnd...........................10615 gr.......75 cm Dimphy.......15/12/06 (3510 gr, 52,5 cm........09 juni 18 mnd..........................13100gr........82 cm Thijs...........17/12/06 (3060 gr, 46 cm)..........06 mrt/14.5 mnd, dag...............10080 gr.......80 cm Fynn...........19/12/06 (4010 gr, 54 cm).........18 juni/18 mnd...........................14190 gr.......85,5 cm Demi...........19/12/06 (3575 gr, 52 cm).........19 febr/ 14 mnd.........................8855 gr.........75,1 cm Safouane....21/12/06 (2870 gr, 47 cm).........07 mrt / 14 mnd 2 wkn..............10415 gr.......78 cm Rick.............22/12/06 (3600 gr, 50 cm).........04 oktober/9mnd+12dgn..........11115 gr.......74 cm Thijmen.......22/12/06 (3300 gr, 54 cm)........19 februari /13 mnd + 29 dgn....11575 gr.......83 cm Ruth............22/12/06 (2630 gr,46cm)..........11 juni / 17 mnd + 2 wkn, ........9300 gr.........76 cm Jasmijn........23/12/06 (3890 gr, 50 cm)........12 juni/17,5 mnd....................11800 gr......78 cm Wessel........25/12/06 (3515 gr, 52 cm)........17 maart/14 mnd+21dagen.......9850 gr.........78 cm Koen...........28/12/06 (4050 gr, 54 cm).........11 juni/ 17,5 maanden.............11300 gr.......81 cm Jikke............29/12/06 (3400 gr, 50 cm)........11 mrt / 14,5 mnd......................9485 gr.........78 cm
Het was weer mutsendag op het cb. Ik mocht meteen met HAAR doorlopen en ZE mocht HAAR ondergoed aanhouden Eenmaal binnen zat daar een heel jong en hyper meisje. Ze heeft de hele tijd gezegd: Oh, wat is ie leuk! Oh, wat is ie geweldig! Oh, wat zou ik hem graag met kleertjes aan zien! Oh, ik ben helemaal fan van hem Ze had iig wel door dat het een jongen was Vervolgens vroeg ze of ik nog iets te vertellen had. Tja... Uiteindelijk besloot ze het 'gesprek' met de opmerking dat ik er nog zo jong uitzag voor m'n leeftijd. Pfff, wel leuk hoor al die complimenten maar kan het niet echt een nuttig bezoek noemen.... @Vales: Wat is Wessel daar heerlijk aan het stapelen. Echt leuk om te zien. Tot mijn verbazing ging Fynn op het cb ook aan een tafeltje zitten en bleef gewoon zitten spelen. Tja, kennelijk is een vreemde omgeving leuker De belfoto is echt heel cute En ik vind z'n haartjes juist heel leuk zo! @Lola: Zijn jullie er al klaar voor? Lijkt me wel een heel ingepak hoor als je gaat vliegen en dus niet zomaar alles kunt meenemen wat je zou willen
hi hi, lianne; goed zeg van dimphy enne ook een nieuwe banner hij is leuk joh? gnessy; ..... duikster; succes weer bij de gyn bianca; gaat de goede kant op met lynn of zie ik het verkeerd? eve; zo hee hij is goed gegroeid zo te zien, lachu ben toch wel benieuwd hoe lang orlando nu is want vond bij pukkemuk het lengte verschil niet heel erg groot tussen die twee haha, het was dus een ander die jullie naar binnen loodste? ach ja zo heb je wel eens meer van die mensen he ik ga zo even kijken of ik nog een paar foto's kan plaatsen van de tuin hij is nog niet af maar anders duurt het voor jullie ook best lang eer ik 'iets' laat zien van de tuin.... gr saskia
foto's komen later heb met capslock elke keer wachtwoord ingevoerd en nu kwam ik dus niet in mijn dokument om daar de foto's te uploaden ander moment weer 8) gr saskia
@Noura: Bah, dat is niet zo'n leuk nieuws. Misschien is het allemaal storm in een glas water - er zijn nu eenmaal grote en kleine, lichte en zware kindjes - maar dit gaat nu toch malen in je hoofd. En dan dat hele 'gedoe' erom heen. Ik hoop voor je dat het uiteindelijk allemaal meevalt! @Vales: Mooie bril! Ik houd wel van opvallende monturen (is die van mij ook...) Jij kijkt alleen of je er zelf niet zo blij mee bent... Ik begin trouwens wel medelijden te krijgen met je schoonzus. Jasmijn belt trouwens ook overal mee, ook met een afstandsbediening kun je prima bellen... @Duikster: Ben je er al uit of het boek je bekend voorkomt...? Ik vond het ook leuk om jullie gisteren weer eventjes te zien! @Bianca: Lynn is goed gegroeid, zie ik! Dat zal wel een hele geruststelling zijn nadat ze zo'n poos weinig heeft gegeten / binnen gehouden ! @Eve: Ik ben een 'op-het-allerlaatste-moment-inpakster'... Jasmijn begint te babbelen, dus we kunnen zometeen even de stad in om wat laatste dingetjes te halen voor de vakantie...
Noura: ik herken je gevoel heel erg! veel sterkte met alle afspraken van de komende tijd en hoop dat je toch ook nog kunt genieten! pff het is weer echt CB tijd lees ik. Mijn moeder gaat morgen in principe met Nick zodat die afspraak gewoon door kan gaan. hebben we dat ook weer gehad. Lola: ik heb Frank gisteren niet meer naar zolder gestuurd en heb ook niet meer gelezen in het boek, maar daar heb ik vandaag alle tijd voor, dus zal straks eens kijken.... Veel plezier met de laatste aankopen en het pakken van de koffers. Jullie hebben vast een fijne vakantie! Zo vandaag controle in zkh gehad. bloeddruk 105, dus ik kneep hem wel even of ik toch weer moest blijven. Die verpleegkundige muts kon mijn bloeddruk niet goed horen en toen moest ik iedere keer mijn vuist samenknijpen en loslaten. Ja...lekker druk zetten, daar stijgt mijn bloeddruk wel van ja. Gelukkig had de gyn zoiets van op 1 meting neem ik je niet meteen weer op. Laat ze het morgen thuis maar weer rustig controleren en dan kijken we wel weer verder. Hij gaf verder aan dat hij wel tevreden was omdat bloeddruk redelijk stabiel bleek en dit meer wijst op aangeboren hoge bloeddruk dan op een komende zw.vergiftiging ook omdat urine en bloedwaarden verder prima blijven. en verder moet ik het dus gewoon uitzingen....inleiden zullen ze niet gaan doen tenzij er echt noodzaak toe zou zijn en dan is waarschijnlijk een KS toch de eerste optie tenzij ik al ontsluiting heb. en een KS heb ik zelf weinig zin in als het niet perse noodzakelijk is.
blij dat je nog ff thuis mag blijven karin..... wens je veel sterkte komende dagen toe en hoop dat ukkie besluit zelf te komen.... noura: hoop dat jouw ukkie bijtrekt..... {en ik weet hoe het voelt als er veel verschil in gewicht qua kids zit en bloedingen..... dus weet ong. waar ik over praat.... niet lullig bedoeld}.... belangrijskte is dat jouw ukkie nog wat bijtrekt en gezond te wereld komt.... ik heb cb gelukkig voorlopig al gehad.... vales hoe is het met jouw? leuke bril hoor slingidng: hoe is het bij jullie? lola: hele fijne vakantie toegewenst! eve: tja sommige mutsen op het cb.... Blij dat iemand nog zag dat het een jochie was... En al 14 kilo? Doe je goed. fynn is lekker ventje... noura: succes bij het ctg.... ik ga ff wasvouwen nu kids nog liggen te slapen...
pff wat een dag, kailynn werd boos om alles. (was blij dat ze vanmiddag naar het ksv ging) Ik heb vanmiddag lekker een poosje geslapen. karin: ik was ook erg blij je weer te zien. heb verder even weinig nieuws. lola: als ik je niet meer tegen kom hier een hele prettige vakantie!
nog effe een tip voor de liefhebbers: zag in het Karwei krantje leuke tuinstoeltjes staan, die ook erg stevig zijn. Kinderstoel kiki van wit staal met roze, groen of blauw textileen. een vriendin van mij heeft soortgelijke maar dan in grijs en die zijn echt heel fijn. Als het goed is ga ik ze nu al kraamcadeau krijgen!
Hoi hoi, Afgelopen nacht heeeel slecht geslapen Koen werd gisteravond rond 22 uur wakker. Echt flink aan het krijsen. Ik ben er heen gegaan en kreeg hem gelukkig rustig en hij viel weer in slaap. Tegen 23 uur gingen wij naar bed en begon hij weer te krijsen. En hard ook. Dit keer kreeg ik hem ook niet meer stil. Toen maar even bij ons in bed gelegd. Nou, dat vond ie wel gezellig. Iets te gezellig naar mijn idee. En op een gegeven moment begon hij te huilen. Ik realiseerde me ineens dat hij 's avonds niet zo veel had gegeten dus tegen middernacht ben ik beneden een fles pyamapapje gaan halen en die fles dronk hij gulzig leeg. Tegen 0.15 weer in bed gestopt. Hij was meteen rustig. Ik dacht echt: Yes, eindelijk rust! Helaas... om 1.30 begon hij weer ontzettend hard te krijsen! Toen maar weer bij ons gelegd en geloof dat Steef hem een uurtje later weer terug heeft gelegd in zijn eigen bed. Daar was hij het niet echt mee eens maar ik had zoiets van: je zoekt het maar even uit. Toen heeft hij nog zo'n 5-10 minuutjes gehuild en gemopperd en is toen gelukkig in slaap gevallen. Ik had eerlijk gezegd verwacht dat hij vanochtend wel uit zou slapen maar hij was gewoon om 7.30 wakker. Vanmorgen was hij niet al te vrolijk en tegen 9 uur had hij echt een slecht humeur en huilde om ales dus in bed gestopt om 9.30 en daar heeft hij geslapen tot bijna 12 uur 's middags. Vanmiddag heeft mijn moeder hem meegenomen naar een speeltuin en heeft ie ook nog in de zandbak gespeeld. Hij was superlief! En nu is het bijna 19 uur en is nog steeds wakker. Zit lief te spelen. Nog geen seintje van moeheid eerlijk gezegd. Ach ja... ik zie zo wel wanneer ie naar bed kan. Hopelijk slaapt ie komende nacht wel door.... Pfff... wat een lap tekst... sorry moest t ff kwijt! Ik ga nu even reageren...
Slingding: Dat electrische drumstel is niet van ons hoor Dat is van de drummer van Steefs band. Steef heeft zelf 2 versterkers, 5 gitaren en nog meer muziekspul en dat vind ik meer dan genoeg! Lola: Ik ben gisteren in de Crocs-winkel in Venlo geweest. Veel kleine kindercrocs maar helaas geen witte... Ik heb wel crocs gekocht! Niet de "standaard" versie maar de "mary-jane" in de kleur "gold". Ze zijn leuk! Maar ik gebruik ze voornamelijk voor in en om het huis. Wanneer ga je op vakantie? Ben de datum ff kwijt... Noura: Ooh wat een vervelend nieuws dat je baby nu nog verder achter loopt! Doe rustig aan en hopelijk komt alles goed! Saar: Leuk zeg, zo'n weekendje Den Bosch! En niet duur. Gezellig, alvast veel plezier gewenst! Wanneer ga je? Leuk zeg, die babymassage. Hoe was het? Vales: Mooie bril hoor. Staat je goed, dat paars. Wat sneu voor je nichtje dat ze nu nog langer moet wachten op de verrassing... mannen! Leuke foto's van Wessel! Koen belt ook met alles! Is grappig om te zien. Eve: Fynn wordt een grote vent zeg! Jeetje wat een mutsen daar op het CB :x Duikster: Balen dat de controle in het ziekenhuis niet helemaal lekker verliep. Ja, dan ben je thuis toch een stuk rustiger (en je bloeddruk lager)
eve ik denk dat fynn anders over de complimenten dacht maar wat een mutsen idd. doet me ineens denken dat de weegmevrouw safouane meid noemde terwijl die in zijn blootje op de weegschaal lag en zij erboven stond. gelukkig snapte die het niet anders had die er een trauma aan over gehouden. saskia ben wel benieuwd naar je tuin hoor lola lekker hoor vakantieshoppen, zo kom je wel in de goede sfeer oh duikster wat fijn dat je wel naar huis mocht. en toch lekker dat alle andere waarden goed blijven. hoop dat je bloeddruk morgen ook weer stabiel blijft cynthia volgens mij zit er wat in de lucht, hetis nu net weer rustig hier. hoe is het met jou? otje ik dacht al wat hoor ik vannacht, nee dat is flauw. maar wat een vermoeiende nacht zeg, ik hoop ook dat jullie vanacht allemaal aan jullie nachtrust toe komen nou vanmiddag werd een lange middag, ben nog niet eens zo lang thuis. maar de ctg waren ze eerst niet tevreden over dus heb er bijna 2 uur aan gelegen. de verloskundige daar die heeft de gyn erbij gehaald, en die wil dat we morgen al terug komen voor ctg. wat wel leuk was is dat de vk daar, bij de zwangerschap van safouane nog in mijn verloskundigepraktijk werkte. dat was wel heel fijn ook omdat je dan een bekend gezicht ziet, en ze wist nog precies hoe het was bij saf. had geen tijd om te koken meer dus het is patat geworden. heb er maar een wortel bij weggeknaagd voor de vitamientjes
Noura: Bah, vervelend zeg, dat je zo lang in het ziekenhuis moest blijven. Nou, die mevrouw van het CB heeft niet goed tussen Safs beentjes gekeken!
Even snel een update van mijn schoonzus. Ze stoppen met inleiden want het heeft geen zin ze reageert er wel iets op maar niet zoals het moet. En ze is ook nog niet eens op de uitgerekende datum dus nu moet ze maar gewoon afwachten. Ze is vrijdag uitgerekend. Wessel is helemaal in de blokken de laatste dagen hij maakt hele torens,echt leuk om te zien @Noura wat vervelend zeg dat de ctg eerst niet zo goed was Hoe ben je er zelf onder ben je er ongerust over? Sterkte! @Eve ja ik vind Wessel zijn haar ook wel leuk alleen moet het een beetje bijgeknipt worden bij zijn oren en nekje. Nou dat was dus weer een gezellig dagje CB voor jou ik moet dinsdag weer. @Otje ik hoop dat Koen vanavond wel doorslaapt. @Lola hele fijne vakantie Enne ik ben heel blij met mijn bril ik kijk vaak boos terwijl ik dat niet ben en ik was ook erg moe Vooral vroeger werd er vaak gevraagt of ik boos was en dan was ik helemaal niet boos. De laatste 2 jaar hoor ik dat bijna niet meer dus ik zal wel minder boos aan het kijken zijn @Karin gelukkig mocht je naar huis. @Lianne hij word zeker groot..ik vind het zo snel gaan. Dank jullie wel allemaal voor de complimenten van mijn bril. Ik vergeet helemaal te vertellen dat ik een gratis canvasdoek mag bestellen omdat ik een complete bril heb gekocht,altijd leuk is dat
Ik baal! Kan niet meer op de site van Photobucket Als ik het webadres intyp kom ik op een site van Atspace terecht. En wat ik ook probeer Photobucket is ineens totaal onbereikbaar. Het lijkt wel of er een virus ofzo inzit. Ben bang dat ik het niet zelf kan oplossen dus zal m'n foto's ergens anders moeten uploaden. Imageshack vind ik niet handig. Welke andere sites gebruiken jullie? Wilde nml een foto laten zien van Fynn z'n voortandje. Er is nml een stukje af Gelukkig heel klein maar je ziet het wel degelijk. Vind het zo zonde! Weet ook niet wanneer het precies is gebeurd. Gisteren z'n tand door z'n lip en vandaag met z'n mondje tegen de beugel van een wipkip. Echt zo balen dat hij nu nog ongeveer 6 jaar met dit tandje moet doen. Hoop niet dat het vaker gaat gebeuren... @Lola: Ik ben ook het schoolvoorbeeld van een last-minute-inpakker. Maar als ik vlieg begin ik toch wel wat eerder aangezien ik dan nog veeeeel langer sta te dubben wat ik wel en niet meeneem. Mocht ik je hier niet meer aantreffen dan bij deze: een superduper jofele vakantie! Hoop dat de reis meevalt en dat jullie gaan genieten! @Karin: Gelukkig dat je nog thuis bent! En ik heb het gevoel dat je je er nu ook wel bij neergelegd hebt dat je rustig aan moet doen. Hoop wel voor je dat de bevalling zich toch wat sneller dan de uitgerekende datum aandient. @Koen: Niet meer zo spoken hoor, manneke! Kan me voorstellen dat mama even niet zo blij met je was. Vannacht weer lekker slapen! @Noura: Het zit je ook niet echt mee zeg Hoop dat morgen alles okay is! Vind wederom dat je er zelf best rustig onder blijft. Knap hoor! Ik zou nu toch best wel een beetje zielig aan het doen zijn Leuk al die nieuwe banners ineens Ziet er echt gezellig uit! Nog ff een 'dilemma'. Had via eBay (in samenwerking met de NS) 2 treinkaartjes besteld voor 14,95 om onbeperkt te reizen in juli en augustus. Maar ze hebben er per ongeluk 4 gestuurd. Kreeg vandaag een email dat ze een fout hebben gemaakt en of ik zo vriendelijk wil zijn om de kaartjes retour te sturen. Wat zouden jullie doen?
hi hi, lola; en nog geslaagd voor alle laatste spulletjes? iig heeel fijne vakantie toegewenst hoor duikster; pfoe hee wat zal jij in je handjes geknepen hebben zeg, toch fijn dat de gyn aangaf de eerste meting aan te houden hoor thnx voor de tip slingding; jij ook een nieuwe banner, ook errug leuk hoor en die staartjes ziet er schattig uit zeg otje; pfoe hee vermoeiend lijkt me hoor, en wat het nu was? weet je wss niet zeker, ik hoop met je me hoor dat hij vannacht beter slaapt noura; he bah zeg, lijkt me wel erg onzeker makend over hoe en wat maar aan de andere kant goed dat ze beter het zekere voor het onzekere nemen en je dus goed in de gaten blijven houden. iemand in zijn nakie zien en geslacht onjuist bepalen volgens mij had ze poepies in d'r ogen ik ga zo showen hoor maarr is nog niet af he de achtertuin vales; het zal wel balen zijn denk ik voor je schoonzus zeg, maar idd mss toch beter als het niet doorzet verder is het alleen maar vervelend lijkt me enne leuk joh wessel zo bezig met bouwen eve; he getsie snap idd dat je het vervelend vind van zijn tandje hoor. enne ik denk dat ik er 2 terug zou sturen, die andere had je wel besteld toch? ik heb hier niet veel te melden, weet niet of ik al had gemeld dat orlando al zijn 4 hoektandjes nu door zijn, nog niet helemaal natuurlijk maar de puntjes zeg maar. hij is nog wel steeds verkouden maar dat heeft hij wss van mij zo ga ff foto's spammen en dan sluit ik de laptop af gr saskia