Thijs slaapt (ook als het wat warmer is) in een slaapzakje, we hebben een hele dunne, ik vind dat toch wel prettig eigenlijk, en ik hoop Thijs ook. Lianne: leuk dat ze steeds aan het stappen is. Het gaat hier ook goed, hij loopt nu hele stukken los door het huis. Eve: Pardoes, die ken ik nog niet.... vind dat toch echt een beetje ver gaan hoor. Zit het arme kind zijn hele leven aan vast. Ik ken wel een Storm, Wolf, Silver, Beer (met een zusje dat Bloemen heet) en Diesel... Fynn ziet er goed uit op de foto! Hij is echt groot. Ik vind ook dat hij goed praat. Duckie: toen mijn ouders een dagje hier aan het oppassen waren, hebben ze rookmelders opgehangen, vond dat wel heel leif van ze, wij kwamen er nooit aan toe. Een blusdeken hebben we niet, trouwens. (Thijs ligt opeens heel hard te huilen in zijn bed, maar ik heb nog niet het idee dat hij uitgeslapen is, ik laat hem even huilen en hoop dat ij weer gaat slapen....) Noura: hoe gaat het nu? Ik kan me voorstellen dat je behoorlijk bezorgd bent.... Karin: vandaag toch groot overleg? Ik ben benieuwd wat eruit komt. Ik hoop dat je snel gewoon vanuit je eigen huis kan berichten hoe het met je gaat! (Thijs is weer stil, ik ga nu snel nog even iets voor school doen, voor hij echt wakker wordt...) Lies
Duckie: met een brandweerman als echtgenoot is hier de huisbeveiliging goed geregeld! en mbt. slaapzak: Nick heeft hem wel nog aan, maar die kan ook zo liggen draaien en woelen in bed dat hij zich helemaal boven de deken uitwerkt. En bijkomend voordeel: voorlopig blijft hij met slaapzak in zijn peuterbed tot wij hem eruit halen en zonder slaapzak klimt hij wel meteen het bed uit.. Wat een eigenwijsje heb je Lianne. Als je blij bent omdat ze iets kan doet ze het niet! gelukkig is Nick hier even uit zijn mama-periode, want anders werd het wel erg moeilijk hier in huis. Voor papa en Nick is het eigenlijk nog niet zo slecht dat ik wat minder beneden ben....hoewel het voor Frank wel vermoeiend is. Nick eet overigens ook al veel zelf hoor. Soep helpen we nog een beetje en de een of andere keer met het avondeten heeft hij wel/geen zin om het zelf te doen. Toet eet hij zelf. Die schorten van de ikea zijn daarbij echt ideaal! Eve: die mensen zijn vast favoriet van de efteling , maar zo zou ik mijn kind niet noemen. Lies: hoop dat het single mummen je bevalt. Klinkt alsof je het druk hebt de komende week. en volgende week naar concert. Mijin VK/vriendin gaat er ook naar toe, dus ik mocht van haar niet de 28e gaan bevallen... Controle vandaag weer doorstaan. onderdruk nog steeds 105, maar deze VK vond dat oke voor nu. Ik zag er neit ziek uit, urine was goed en ze vond dat ik 'verstandig' genoeg was om te bellen als ik klachten zou hebben, dus ze kwam morgen weer terug zei ze. Nou ga ik er maar vanuit dat ze het in het overleg het daar mee eens zijn....
Gelukkig, Karin! Weer een dagje erbij. Thijs eet ook zelf trouwens, eigenlijk alles wel, ook soep... de ene er is het resultaat wat beter dan de andere keer, maar het gebeurt regelmatig dat ik na het eten moet stofzuigen en dweilen.Maar er zijn ook dagen dat er nauwelijks iets naast zijn bordje is gevallen. Het ligt er een beetje aan hoe lekker hij het vind!
karin fijn te horen dat je thuis mag blijven. het is echt van dag tot dag bekijken he. toch fijn om te weten dat ze vertrouwen in jehebben, zodat je lekker thuis kan blijven lies succes met singlemummen pardoes, ja ik denk dan ook aan de efteling..... vraag me af wat voor reakties deze mensen krijgen het is fijn dat mensen een naam mogen kiezen, maar vind dat er bij sommige namen eigenlijk gekeken moet worden hoe het voor een kind is om zijn hele leven zo te heten. de ctg was gister nog niet optimaal maar goed genoeg om naar huis te mogen. ik had veel liever gehad dat die helemaal geweldig was, maar ja, moet mezelf niet gek gaan maken, zolang ik naar huis mag is het voor hun goed genoeg. dat is toch wel heel leuk die fotos die gemaakt worden op het kdv. bij mijn moeder zijn laatst ook fotos gemaakt, en ze moest er zelf ook op. wat ze niet zo leuk vond maar ze zijn heel leuk geworden. volgende keer mag saf en de baby ook komen. safouane slaapt ook altijd in slaapzak oei otje dat is wel heel vroeg. oh en fynn ook al zo vroeg op. leuke fotos zeg eve, en vind het ook een leuke blouse euh naam zeggen, safouane zegt wel lamp haha, maar zijn naam is natuurlijk ook te hoog gegrepen. lianne ik kwam wim tegen straks en hoorde al dat ze nadat jullie enthousiast waren weer ging zitten. maar hoorde dat het al een hele kwebbel was, en dat ze veel woordjes kent.
hi hi, ben net terug van lopen en vooraf zwemmen was weer erg leuk, gisteren kwamen de mannen pas na half 7 gelukkig had orlando toevallig smiddags erg lang geslapen voor zijn doen, tot kwart over 4 dus gelukkig viel dit mee. maar al met al lag hij pas kwart voor tien te slapen in zijn bedje. noura; fijn dat de ctg goed verlopen was, enne ik begrijp volkomen dat je het fijn vind als je haar voelt hoor duikster; en? hoe was het nu, hoop voor je goed hoor slingding; idd goed nieuws voor noortje, enne de voorspelling in italie qua weer zijn ook goed zag ik noura; en lekker genoten van de muisjes? haha ja dat is waar. ben je bij alledrie op tijd bevallen? lianne; fijn te horen dat ze er wel helemaal blij mee is en er voor gaat hoor, jeetje dan hoeft ze nog maar 15 weekjes te gaan eve; oooh goed hee, van fynn. enne ik hoor wel wanneer je aan wilt komen waaien hoor gezellig. aaaaahhggg wat eeen schatje zeg, hij staat er heeel wijs op echt leuk. en toch is die foto ook leuk maar idd wel jammer voor later evt otje; ach nu kon je wel even bijforummen toch? enne lekker dat koen zo veel bij heeft geslapen zeg duckie;; ja de kamertjes zijn al gelijk wat fleuriger hoor, leuk je daar naar vraagt, nu alle assecoires nog ophangen enz en dan zijn de kamertjes af maar doe rustig aan, heb nu lekker de tijd . leuk zo'n luxe dagje ging het wel? met je misselijkheid bedoel ik dan? hier slaapt orlando nu al wel een tijdje zonder slaapzak hoor, hij ging idd ook met slaapzak gwoon staan en had op gegeven moment het idee dat hij het ook erg warm vond, hij slaapt nu gwoon elke keer alleen in romper. hier ook geen brandmelders/blusdeken! lianne; dus de vriend is wel blij maar mss ook beetje van 'omdat het niet anders kan'!? minder enthousiast? of begrijp ik het verkeerd? ooohhh goed van dimphy hoor, haha grappig dat ze er juist van stopt ipv motiverend werkt. kan me voorstellen dat je je blijdschap met haar wil delen op zo'n moment slingding; wel veilig geland neem ik aan he? eve; mm ja er zijn tegenwoordig best wat namen waarvan ik denk, mmmm wat is dat nu voor een jongens/meisjesnaam?! ach gelukkig hebben we hier allemaal leuke namen op het forum otje; he balen zeg toch weer vroeg op maar aan de andere kant hij heeft verder de nacht wel doorgeslapen toch? lies; zo idd heeeel drukke week achter de rug en aankomende is ook niet mis lees ik, lekker dat thijs het nu ook zo lekker doet, maarre over het huis lijkt me supergaaf zo mooi wonen hoor, ik denk dat mijn huis er dan ook slonsig uitziet hoor, maargoed het is wel helemaal ons huisje denk bij jullie dan ook toch?! duikster; he fijn om te horen zeg, enne hoop iig met je mee hoor over het eten gaat het hier ook vrij zelfstandig, nadeel hij eet alle lekkere dingetjes er zowieso als eerste uit (we serveren alles op een bord) meestal eerst de groentes dan het vlees en dan de aardappelen, die vind hij het minst, zeker de gekookte vind ie niets(ik ook niet ) broccoli en sperziebonen vind hij niks maar, worteltjes,doperwten, mais, gem groente enz vind hij echt helemaal te gek, eet hij zo net zoveel als ons aan groente als orlando wakker is en mijn moeder er is gaan we even naar de stad, gezellig hoor heb er zin in. morgen de screening echo ben wel heeeel benieuwd hoor en vind het toch wel beetje spannend kijken of alles goed ontwikkeld enz...... ik hoop zooo op mooi maar vooral droog weer zondag, melvin gaat weer motorrijden in lelystad en wij(orlando en ik) gaan samen met familie kanoen en fietsen die dag met na afloop bbq(waar melvin bij aanschuift) hoop echt niet dat deze dag letterlijk in het water valt. heb wel een vest gekocht voor orlando, is nu handig maar ook evt straks op vakantie als we bv een keer een waterfiets willen huren ofzo. en dit vest is voor orlando voorlopig nog een tijd te dragen want is tot en met 15 kilo gr saskia
Zo mijn werkdagje zit er weer op. @Karin gelukkig mag je thuis blijven. @Noura kan me heel goed voorstellen dat je het toch een beetje eng vind dat je ctg niet heel goed is. @Gnessy ze heeft een gyn die gewoon makkelijk is met inleiden toen ze over de 4 maanden zwanger was hadden ze het al over inleiden. @Lianne Dimphy lijkt erg op mij kwa hangen aan d'r mama ik was ook zo als kind hing het liefst de hele dag bij mama en dat ging pas over toen ik 8 jaar was ofzo. @Eve Wessel kan zijn naam ook nog niet zeggen hoor. En een jongen die Pardoes heet ik moet ook gelijk aan de efteling denken. @Otje pff lekker vroeg is hij wakker. @Lies dat klinkt idd als een drukke week. En dat huis klinkt super. @Saskia ik ga hard voor je duimen dat het zondag mooi weer is want het klinkt als een hele leuke dag die jullie gaan krijgen. En idd spannend je 20 weken echo! Wessel is dol op broccoli eigenlijk vind hij alle groentens wel lekker alleen witlof vond hij minder maar dat lust ik ook niet. Wij gaan straks even naar het strand het is vandaag toch best lekker weer De hondjes gaan ook lekker mee is voor hun een tijdje geleden dat ze daar zijn geweest.
hi hi, http://s174.photobucket.com/albums/w82/ ... IM2690.flv ff leuk filmpje er staat er nog een in...op de motor gr saskia vales en hoe was het strand?
@Otje: Haha, grappig dat je schrijft dat je al 4 uren op bent. Zo voel ik me nml iedere dag Af en toe vraag ik me wel es af hoe ik het allemaal volhoud...Maar hoop voor jou echt dat Koen weer snel beter gaat slapen! @Lies: Klinkt idd als een drukke week. Maar het slot is wel erg leuk hoor En wat gezellig dat je dit weekend ook single mum bent. Mocht je nog tips willen dan bel je me maar Ben ook benieuwd naar de kdv-foto's van Thijs! En jeetje, dat huis klinkt erg sjiek-de-friebel en megagroot Maar ik denk eerlijk gezegd dat het bij jou toch gezelliger en huislijker is. Ik vind dat soort huizen vaak toonkamers en er hangt geen eigen sfeer. @Karin: Goed zo! Weer een dag langer thuis. Zo ga je de 40 weken wel halen! @Noura: Snap heel goed dat je liever had gehoord dat de ctg optimaal was. Maar denk idd dat ze je niet hadden laten gaan als ze niet tevreden waren. Wanneer moet je weer? @Saskia: Slaapt Orlando alleen in een romper zonder laken/deken? Ik ga ook duimen voor je wat betreft zondag. Zag nml net op het nieuws dat ze veel onweer, storm en regen verwachten En Fynn zou het zwemvest al bijna niet meer aan mogen Leuke filmpjes weer! Vooral de motorrit. Orlando straalt helemaal Denk dat Fynn het ook helemaal top zou vinden. HEEL VEEL SUCCES EN PLEZIER MORGEN BIJ DE ECHO! Laat je ons weten of Orlando een broertje/zusje krijgt....
het single mummen bevalt (zo voor een lang weekend) wel goed. We hebben een leuke midag gehad. Ik wilde op de fiets naar de geitenboerderij in het Amsterdamse bos, maar toen ik eenmaal op de fiets zat, vond ik het wel erg ver waaien, en de boerderij is best ver weg (een km of 8, enkele reis). Ik ben toen naar de Nieuwe Meer gefietst en boten bekeken. Uiteindelijk kwam ik bij een strandje uit en daar bleek mijn oude klas, met juf en een aantal moeders te zijn, om de verjaardag van mijn collega te vieren. We zijn er nog een tijdje bij gaan zitten. was echt leuk. Vanavond gezellig pannenkoeken gegeten. Prima dus. Saskia: spannnend, morgen de echo! Wat gaat het snel zeg, nu al weer 20 weken! Willen jullie weten wat het wordt? Hoop dat het weer zondag en beetje goed uitpakt, het wordt wel warm, maar een beetje gek weer. Ik wil eigenlijk weer wel lekker gaan fietsen, maar moet echt even kijken wat het weer wordt. Enne, ga je echt met Orlando in een kano? Dat vindt ik toch wel dapper. Hier nog een leuk filmpje van vanmiddag, wij denken zelf al aan de toneelschool! http://s163.photobucket.com/albums/t304 ... raten2.flv
lies: wat een super filmpje zeg! saskia: orlando is ook al zo muzikaal! veel kijk plezier morgen karin: goed zo weer een nachtje in eigen bed gelukkig! Otje: balen van koen. ik heb ook maar 4 uur geslapen terwijl ik zelfs kon uitslapen wan tarno zou lailynn halen. van 9 tot 13.00 was het maar. mijn ouders zijn goed geland hoor.
ik vind het nu ook heerlijk om te fietsen, lopen is voor lange stukjes niet zo fijn meer, maar fietsen gaat heerlijk, en dan lekker de gedachten even verzetten. saskia spannend hoor morgen de echo, ik zal het hier in de gaten houden. ben ook heel benieuwd wat het word. en de muisjes smaken hier goed hoor, ik heb dat altijd al lekker gevonden maar haal dat eigenlijk nooit. mischien maar goed ook want kan er nu niet van af blijven ben bij de eerste 2 op de uitgerekende dag bevallen en safouane was 10 dagen te vroeg cynthia fijn dat je ouders goed geland zijn. lies dat klinkt als een heel gezellig dagje, en wat leuk dat je je oude klas tegen kwam eve ik mag morgenochtend weer. onweer storm en regen zondag? oh ik dacht 25 graden.... heb de rest dan gemist zeker vales wat fijn dat wessel zo veel lust,en witlof kan ik begrijpen manlief is naar een bruiloft, die heb ik straks weggebracht. en we hebben thuis een dvdtje gekeken, maar de dvd bleef af en toe hangen. pas geleden ook al eens. de dvd had wat krasjes dus daar kan het aan liggen maar mischien word de dvdspeler ook wel minder. hoop het niet
We zijn toch niet naar het strand gegaan. Wessel werd laat wakker en opeens werd het weer ook wat minder,veel wind dus ja op het strand is het dan helemaal erg. We gaan volgende week wel een keertje dan word het weer ook wat beter geloof ik. @Noura ja ik ben erg blij dat hij zo'n makkelijke eeter is,dat heeft hij niet van mij want ik was als kind echt een trutje met eten. Hopelijk is je dvdspeler niet kapot. @Slingding wat fijn dat je ouders veilig zijn geland. @Lies wat een super filmpje Wessel doet dat allemaal nog niet hij is nog steeds flink aan het brabbelen(en dat kan hij heel goed want dat gaat de hele dag door )maar het is niet te verstaan..ja Nee kan hij heel goed zeggen @Saskia leuk filmpje Wessel houdt ook erg van muziek. Als hij muziek hoord gaat hij vaak meteen dansen maar hij kan er ook heel rustig van worden dan gaat hij lief bij je zitten en dan is hij heel geconcentreerd aan het luisteren Nogmaals veel plezier bij de echo! Ik had toch een foto geplaats van Wessel die doet als of een blokje een telefoon is nou nu gaat dat de hele dag zo door Als hij wakker is en heeft gegeten pakt hij gelijk een blokje en gaat hele gesprekken voeren en als ik vraag wie ben je dan aan het bellen,oma?zegt hij Nee en dan zeg ik oww Papa dan..Nee en vaak loopt hij dan weg druk in gesprek Het is zo grappig om te zien
Grrrr, Fynn wilde gisteravond wederom niet slapen en was vanmorgen weer heel vroeg wakker: 5.15 (en niet meer verder geslapen dus) Ben niet blij (maar vooral moe). Denk dat ik vanavond al tijdens de 1e helft in slaap val @Lies: Gezellige middagje! Daar kun je echt blij van worden. En wat een gaaf filmpje! Vind vooral het op commando huilen en sterk zijn erg goed van Thijs. Echt een lekker manneke. @Noura: Fietsen is idd heerlijk om je gedachten te verzetten. Fiets ook erg graag naar en van m'n werk. Vaak helpt het me ook om m'n gedachten op een rijtje te zetten en weet ik na zo'n fietstochtje ineens de oplossing voor een probleem(pje). En volgens mij begint de zondag wel goed hoor Sterkte weer vanochtend! @Wessel: Bel je Fynn een keertje? Fynn is zoals jullie weten nogal fan van Elmo. Nu heb ik de 'fout' begaan om via YouTube allerlei filmpjes met Elmo aan Fynn te laten zien. Nu loopt hij dus bijna continu naar de pc en zegt dan ELMO! En als ik zelf even bij de pc zit (zoals nu) staat ie ook aan me te trekken om naar Elmo te kijken. Kan dat irritante stemmetje van Elmo en z'n liedje echt niet meer horen...
Vales: het telefoneren komt me erg bekend voor! Thijs belt opeens ook overal mee, vanmorgen in de supermarkt met een stuk parmezaanse kaas. Ik moest zo lachen! En vorige week was ik met mijn schoonmoeder aan het wandelen, en Thijs zat in de buggy. Ik vertelde over mijn telefoon, die ik kwijt geweest was. Zat Thijs in zijn buggy ook opeens te telefoneren met zijn handje tegen zijn oor. Eve; Fynn wordt weer steeds weer vroeger wakker, wat ellendig, zeg. het was hier vanmorgen half 7, maar hij is wel nog even gaan slapen. we zijn nu wel helemaal ons ritme kwijt. ik ga vaak na de boterham weg, maar nu wil ik eigenlijk dat hij nog even gaat slapen. Ik hoop dat ik nog weg kom vanmiddag. Lies
@Lies: Haha, bellen met een Parmezaanse kaas Die vind ik echt grappig! Fynn belt ook met alles wat enigzins op een telefoon lijkt. Vind het toch wel knap van die kleintjes hoor. Weet je wat ik ook zo leuk (maar vooral handig) vind? Dat Fynn nu zoveel begrijpt. Ik kan hem echt opdrachtjes geven. En als ik vertel wat we gaan doen heeft hij dat ook meteen door. Verder kan hij zelf al goed duidelijk maken wat hij wil. Of hij zegt het met een woord of hij wijst het aan. Ook vragen die ik stel 'beantwoordt' hij al best goed. Zo wordt het toch allemaal wel een stuk makkelijker Ik wist al dat ik niet zo'n baby-mama was maar nu wordt me dat steeds duidelijker. Ik vind het nu gewoon veel leuker! En....Fynn blijkt toch wel aardig uit een beker te kunnen drinken. Tot nu toe gaf ik hem de Difrax oefenbeker. Maar nu maar es een gewone Ikea beker geprobeerd. Et voila, dat ging ineens goed. Kennelijk vindt hij de oefenbeker te kinderachtig Het enige is dat hij af en toe een grote plons neemt ipv een slok. Dan verslikt ie zich en spuugt alles weer uit. We houden het dus nog niet droog. Mocht het echt warm weer worden dan gaan de kleren uit en gaan we es goed oefenen. Lekker zo'n flesje rosee....alleen gaat het opstaan daarna wat lastig
Ben voor vandaag weer goedgekeurd, maar als onderdruk morgen nog 105 is gaan ze extra bloedprikken en opnieuw beleid bepalen Sad klinkt niet hoopvol...we zien het wel. Ik geniet vandaag in elk geval maar extra van mijn eigen bed en kan in elk geval vanavond het voetbal op een normale tv zien ipv op een ziekenhuisschermpje... Gisteren ben ik weer besproken in het gynoverleg en daar waren nog wat vragen wat mijn gyn bedoelde met niet inleiden. Dus dat zou nog nagevraagd worden en hoor ik waarschijnlijk dinsdag terug als ik weer een afspraak heb met een andere gyn. Ging er nl. om op niet inleiden alleen duidt op geen gel/infuus of ook bij weinig ontsluiting (als ik die zou hebben evt) geen vliezen breken. Heb in elk geval aangegeven dat als dat laatste er zou zijn, ontsluiting dus, er wat mij betreft vliezen gebroken mogen worden, want ik raak het nu toch langzaam aan wel beu in bed.... Zo dat was weer een egobericht, maar heb het ook even gehad vandaag. O Eve: Nick drinkt ook beter uit de ikea beker dan de oefenbeker van difrax.
hi meiden, ik ga ben er maar even want arno moet vanavond naar mijn ouder, ik zou morgen teug gaan maar omdat arno zo weg gaat en niet voor 5 uur thuis is ga ik daar voetbal kijken en blij ik er slapen zodat arno morgen ook kan uitslapen. dus ik ga koken en weg.... morgen zal ik vanaf daar wel even reageren. fijne voetbal avond allen.
hi even snel meiden uitslag echo was goed ontwikkeling is allemaal gem, zelfde als bij orlando enne het is een........... jongen....... spreek jullie later gr saskia
@Saskia hoe was je 20 weken echo? @Eve zal aan Wessel vragen of hij Fynn een keertje belt Pff en wat was hij weer vroeg wakker Wat heerlijk dat je het veel leuker gaat vinden @Lies wat schattig! @Karin gelukkig nog een dagje thuis. Ik ga weer voor je duimen dat je bloeddruk morgen is gedaald! @Slingding veel plezier.