December 2006 mama's

Discussie in 'De mama's' gestart door Otje, 1 dec 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. noura

noura VIP lid

27 apr 2006
    8.819
    0
    0
    saskia wat leuk, gefeliciteerd. is toch heel bijzonder om samen zwanger te zijn.

saar wat fijn dat jullie eruit zien. nieuwjaar dat is al snel.
    en mooi dat alles voldoende was

vales mischien moet je cyclus nog wat op gang komen, daar kan wel eens wat tijd over gaan

otje je had het wel goed met de penaltys

lekker hoor cynthia, uit eten.
    ik wou gister gaan koken, en had ook geen zin. en toen belde mijn man dat die doner wou gaan halen.

karin ben iedere dag benieuwd of er bij jullie al wat gaande is.

straks moeten we met safouane naar het c.bureau.
    ben zo blij dat het afgekoeld is.

2. Duckie

Duckie Fanatiek lid

1 jun 2006
    1.410
    0
    0
    @Eve: Lekker hoor, zo onverwacht even uitslapen. Moest wel lachen dat je schreef dat je giga was verslapen en dat je desondanks de tijd nog ff nog om hier te reageren :)

@Vales: Mijn cyclus was na de geboorte van Demi ook ineens standaard 2 dagen korter. Maar net als bij Demi was ik wel de 1e keer gelijk zwanger. Ik zou ook niet weten hoe het komt dat je cyclus dan ineens korter is. Succes bij het cb.

@Saskia: Wat gaaf dat je zus ook zwanger is! Is het voor haar haar eerste kindje? Lijkt me wel leuk om samen met je zus zwanger te zijn.

@Noura: Balen voor je dat ze weer niet meteen tevreden waren over de CTG, dat lijkt me behoorlijk zenuwslopend. Succes op het bureau, ik mag morgen. En ik ben trouwens ook blij dat het is afgekoeld.

@Saar: Fijn dat je allemaal voldoendes had! Net voldoende is ook voldoende, en volgens mij een prima resultaat gezien de hectische periode waar je in zit. En wat groeit Tisse goed zeg! Jammer dat hij de babymassage niet leuk vond. Ben blij voor jullie dat jij en Ben er samen uit zijn voor wat betreft jullie gezinsgrootte. Lijkt me een moeilijk punt. Jeroen en ik willen allebei graag twee kinderen, dus hier geen discussie daarover.

De dakdekkers zijn hier de lekkage aan het dak aan het maken. Ze waren er al om half acht , dus ik moest vroeg m'n bedje uit vanochtend en dat ben ik niet meer gewend :(. Ik denk wel dat ik binnenkort wel weer wat meer kan werken, dus dan zal ik daar toch weer aan moeten wennen ;) .

Wij hebben gisteren geBBQ'ed met mijn ouders, onze oude buren van vroeger en hun kinderen. Was erg gezellig. En we zijn nog even naar de kermis geweest. Demi wil op het moment echt alleen maar buiten zijn. Als ze even drie minuten binnen is dan gaat ze bij de achterdeur zitten en zegt "Buiten!".

3. eve

eve Fanatiek lid

26 apr 2006
    4.525
    0
    0
    Den Haag
    @Karin: Jullie ook lekker geslapen! En gelukkig ben je nog thuis. Ben benieuwd wat vandaag weer brengt.

@Cynthia: Oeps, voor jou dus een minder nachtje :( Hopelijk kun je de schade snel inhalen! En hoop dat jullie avondje uit eten geslaagd was.

@Noura: Pfff, dat klinkt als een lang ctg. Hoelang heb je daar uiteindelijk gelegen? Wel fijn dat het uiteindelijk goed was! Nu over 2/3 dagen weer?

@Otje: Geeft niks hoor! Je mag er best over piepen. Snap dat het voor jou ineens wel erg vroeg is. Vind het eerlijk gezegd wel es fijn om te lezen dat iemand anders ook vroeg op was en snapt hoe dat voelt :D M'n baas was helemaal niet boos. Hij vond het zelfs heerlijk voor me dat ik eindelijk weer es heb kunnen uitslapen :D

@Vales: Hoe kort is je cyclus dan? Kan natuurlijk best zijn dat je lichaam nog aan het aanpassen is of gewoon anders reageert. Ik had altijd een cyclus van 29 dagen en dat werd ineens 23 dagen :rolleyes: Daarom ben ik zo blij met de pil. Gaan jullie wat leuks doen in jullie vrije weekend?

@Saskia: Super dat het weer zo goed heeft meegwerkt en het droog is gebleven. Jullie dagje klinkt echt heel gezellig! Ben benieuwd naar de foto's. En wat een verrassing dat je zusje zwanger is! Voor jou ook of wist je dat ze bezig waren? Lijkt me heel bijzonder om samen zwanger te zijn. En ook erg leuk voor jullie kids.

@Saar: Gefeliciteerd met alle voldoendes! Dat is weer een zorg minder. Ben je eigenlijk van plan om straks ook echt te gaan werken? Jeetje, wat gaat Tisse hard zeg. Ben echt benieuwd wanneer hij Liene gaat inhalen ;) En wat fijn dat Ben en jij nu het zo goed hebben kunnen oplossen. Dat moet toch wel een tevreden gevoel geven. Met Nieuwjaar is wel snel hoor. Spannend!

@Duckie: Tja, ik dacht: Die 5 minuten op het forum kunnen er ook nog wel bij :oops: En wat grappig dat Demi steeds naar buiten wil :) Hoop voor jou dat het voorlopig nog mooi weer blijft!

4. Hallo allemaal,

ik was gisteren nog iets vergeten te vertellen... Liene zegt de laatste tijd vaak kaka en gaat dan in een hoekje staan en voegt dan de daad bij het woord. Daarom hadden we vorige week een potje beneden gezet. Het werd door haar gebruikt als stoel en als bad voor haar poppen. Maar gisteren zei ze weer 'kaka' en nu wees ze naar haar potje. Dus ik deed haar pamper uit. Ben en ik gingen Tisse dan verschonen en lieten haar wat doen. Ineens zien we haar met samengeknepen billetjes lopen naar haar potje en wanneer ze er op ging zitten, viel er een keuteltje in... Ze was zo trots! En wij ook natuurlijk. Wel vond ik nadien een grote plas pipi op haar speelmat. Maar de kaka was toch juist!

Ik ben inderdaad ook blij dat we eruit zijn... Het is zoiets vervelends. Het is nu nog niet aan de orde, maar je denkt toch snel na over een volgende en we hadden zo een verschillend toekomstbeeld. Maar nu zijn we allebei een stapje naar elkaar toegekomen.

Otje, ik weet nog niet goed wat ik ga doen met de babymassage. Het was een eenmalige les, maar binnekort kan je ze nog eens meedoen... Ik denk dat ik eerst thuis maar eens ga proberen voordat ik ons weer inschrijf.

Duckie, leuk eh, zo'n buitenkindje. Hier ook zo eentje. Ik vind het ook handig, maar kijk al tegen de winter op...

Noura, kan smaken zo'n lekkere kebab. Mmm! Ben benieuwd hoe groot Saf is, want ik herinner me hem als een lief klein dropje.

Groetjes,
    Saartje

5. eve

eve Fanatiek lid

26 apr 2006
    4.525
    0
    0
    Den Haag
    @Saar: Wow! Wat goed van Liene! =D> Ik was hier ook heel hoopvol dat Fynn het snel zou leren. Maar tot nu toe nog geen resultaat. Hij geeft het wel steeds beter aan maar eenmaal op het potje raakt hij in 'paniek' :( Ben daarom nu maar ff gestopt met oefenen. Komt vanzelf wel. Maar vind het echt super dat Liene het zo goed doet!

6. Duckie

Duckie Fanatiek lid

1 jun 2006
    1.410
    0
    0
    @Eve: Goeie baas heb je, dat hij jou je ochtendje uitslapen zo gunt! Jammer dat je op zoek moet naar een andere baan :cry:

@Saar: Wat goed van Liene. Ik vind het echt ongelofelijk om te lezen dat er hier al kindjes zijn die hun behoeftes op een potje doen. Ik kan me daar bij Demi nog niks bij voorstellen eigenlijk.

Ik moet trouwens morgen naar het bureau. Demi heeft het los lopen helaas niet doorgezet. Ze zet af en toe wel wat losse pasjes, maar die zijn nog erg onzeker. Aan 1 hand (1 vinger) loopt ze wel steeds beter, maar ik denk wel dat het nog ff gaat duren. Ben benieuwd wat ze daar van vinden.

Op mijn werk is het grote chaos, ik merk goed dat ik er nu minder uren ben dan normaal en helaas neemt niemand mijn werk over. Maar zoals het nu gaat kan ik snel weer wat meer gaan werken, gelukkig.
    Ga snel weer aan de slag...

7. duikster

duikster VIP lid

13 nov 2005
    5.714
    73
    48
    Saar goed hoor allemaal voldoendes voor school! Moet je nu nog veel doen?
    enne nog een ukje voor jullie dus in de toekomst. Hoop dat het straks weer snel mag lukken. (en als dat nou een tweeling zou zijn :) )
    en wow Liene dus ook al aan de toilettraining!

Wij hebben behalve branddeken en melders ook nog een brandblusser is huis....

Noura: doner....mmm misschien moet ik Frank ook weer eens wat laten halen. Mijn mam komt iedere keer eten brengen, erg luxe natuurlijk, maar doner klinkt ook wel erg goed.
    en nee....er is nog niks gaande hier...Ga morgen als ik naar de gyn moet voor de wekelijkse controle wel vragen of hij inwendig wil kijken of er al iets gebeurd...

Het CB is hier vorige week toch afgebeld. Mams vond het teveel voor haarzelf worden. Dus ik maak wel een afspraak daar als uk geboren is.

Duckie: lekker he als de kids graag buiten zijn! lekker gebbq-ed ook. Oh...ik wil ook weer....
    fijn dat je je langzaam aan weer beter gaat voelen.
    en tja dan moet je ook weer vroeger gaan opstaan....wel lastig dat nu alles op je werk blijft liggen. Doe je trouwens ook nog steeds de administratie van de peuterspeelzaal of ben je daar toch mee gestopt?

Eve: je hebt echt een lieve baas. Zoveel begrip voor een verslapend personeelslid....en ik ben nog thuis, dus komt goed. Vanmorgen dus weer goedgekeurd.

Morgen staat mijn wekelijkse uitje op het program....een rondje ziekenhuis CTG, groeiecho en gyn.... Jippie...als had ik liever effe gaan winkelen een keer...

8. slingding

slingding VIP lid

9 apr 2006
    5.425
    1
    0
    verzorgende IG
    Middelburg
    karin: kan me voorstellen dat je nu flink gaat balen van dat gelig.
    Gelukkig was alles weer goed vandaag.

Saar: gefeliciteerd met je voldoende voor school!
    en lienbe wow wat goed!

saskia: gefeliciteerd met je zus haar zwangerschap!

Vales: lekker genieten van het weekend!

wij zijn zaterdag op zondag kindloos want kailynn gaat logeren.
    Wij gaan naar hans klok in breda.
    Ik had er graag een gezellig dagje van gemaakt alleen was arno even vergeten dat hij een concert heeft van 15 tot 16 uur dus we moeten nog haasten.

ben zo dus als een kanarie maar dat zal wel weer over gaan.
    Kailynn heeft last van haar gebit in aankomst.
    dus steeds even wakker maar flink huilen. om 1.30 uur toch maar een sinasspril gegeven en haar bed aan de bovenkant op pampers gezet. het werkte gelukkig goed.

straks even de stad in.

9. noura

noura VIP lid

27 apr 2006
    8.819
    0
    0
    ben weer terug van bureau. safouane is nu 82 cm en 11 kilo.
    ze vond hem heel goed lopen. en wij geven sochtends pap, smiddags fles melk en savonds. en dat hoefde niet meer, de flessen konden ook weg wat haar betrefd. maar ik heb gezegd dat het voor ons een ritueel is en dat die er heerlijk rustig van word. ik houd het er lekker in.
    alleen het praten wat die nog niet echt doet daar zat die mee op het randje. ach dat komt vanzelf wel.

duckie werk ze

saar echt fijn dat jullie eruit zijn. ik weet nog dat ik zo graag een 4e wou, dat toen mijn man dat ook zei dat ik me daar heel gelukkig mee voelde.
    hij heeft het nu wel eens over de 5e en zelfs 6e, maar geloof dat ik daar niet in mee ga ;)
    haha saar ik vind saf nog steeds een dropje
    en wat geweldig van liene dat ze kaka heeft gedaan

oh hier op het bureau zei ze trouwens dat het op deze leeftijd echt heel vroeg is voor het potje. uitzonderingen daargelaten, maar met een jaar of 2 kunnen ze het vaak beter snappen en aanvoelen, ach en sommigen zullen nog wel veel later zijn. ieder kind is anders

wat betrefd het ctg is niet eens zozeer zenuwslopend als wel tijdrovend. ik moet ook met safouane iets regelen want die kan natuurlijk niet mee. mag je niet meer werken omdat je rustig aan moet doen, en dan moet je steeds naar het ziekenhuis.
    maar goed, ik moet morgen weer, en hoop dat het dan met een half uurtje klaar is.

10. Niet meer actief

miss ff een inwendig gesprekje voeren met je ukkie noura? ik weet hoe het is om om de dag heen te meoten en niet met een half uurtje klaar is..... en idd dan nog niet van de oppas te hebben gesproeken..... Blij dat met saf alles goed was.... ennuh praten? Hier ook alleen t hoognodige hoor.

saar: wat goed he voldoende's.... en goed zo liene...

ik ga gauw verder boven... ben onze slaapkamer aan t veranderen... zodat eind van de week inclusief nieuwe kozijnen alles lekker klaar en schoon is boven.....

11. melliemel

melliemel Fanatiek lid

31 aug 2005
    2.081
    0
    0
    hi hi,

weer een dagje werken erop zitten, en orlando heeft het weer super gedaan, werd vanochtend pas om 8 uur wakker heerlijk zeg, en hij heeft op de wc gepoept :) . vanochtend na zijn melk eerst op zijn potje geplast toen belde ik mijn moeder op of zij hierheen wilde komen omdat ik het anders niet zou redden op tijd weg te kunnen dus zij kwam mijn kant op (ideaal hoor) maargoed toen zag ik aan orlando dat hij moest gaan poepen en had nog geen luier om na het plasje omdat de luiers boven opwaren....al met al ik vroeg op dat moment dus, moet je poepen? dus hij in zijn woorden jaa, dus ik hem direct naar de wc gebracht in de tussentijd zeggend dan gaan we even op de wc poepen, en ja hoor hij ging dus gelijk poepen, helemaal gejuicht natuurlijk. hij was wel onder de indruk van zijn poepje die in de wc lach ben zoooo trots :)

otje; ik wist dat ze haar mirena spiraal er binnenkort uit liet halen maar nog niet wanneer, en ze was dus gelijk na 2 cyclussen zwanger! het is haar 1e kindje dan, ja is zeker leuk

duikster; nee dat is mijn schoonzusje, en zij heeft 2 kindjes.

vales; haha ja zo bedoelde ik het ja :)

saar; goed toch het zijn voldoendes ja toch?! enne liene is ook netje gegroeid toch. lachu joh tisse en liene straks 1 en hetzelfde gewicht. wat fijn zeg dat jij en ben er toch op deze manier uit zijn erg leuk voor jullie, ben benieuwd hoor....balen dat tisse het niet fijn vond
    alle namen zijn welkom hoor we zijn er nog niet echt aan begonnen duss....ja het is voor mijn jongste zusje haar eerste

duckie; ja voor haar is het haar 1e kindje
    hihi herkenbaar hoor hier ook een die het liefst buiten is, vind dit helemaal niet erg overigens lekker juist

eve; ja is een erg leuk nieuwtje, ik wist dus wel dat ze haar mirenaspiraal eruit wilde halen maar niet pcies wanneer dus ook voor ons een verassing

ja vind het wel heeel bijzonder om samen zwanger te zijn

saar; ohhhhh wat goed van liene zeg, helemaal uit haarzelf knap hoor :thumup:

duckie; succes morgen bij het cb enne ben ook benieuwd maar zal allemaal goed zijn want ze wil iig wel

duikster; succes morgen

slingding; veel plezier zondag iig enne balen voor kaillynn

noura; zooo safouane goed gegroeit hoor enne lekker dat ze hem goed vonden lopen, hier overigens ook echt een traditie om hem 's avonds en 'sochtends nog melk te geven hoor, moet wel zeggen dat 's avond de hoeveelheid steeds minder word, ben dus wel aan het afbouwen zodat hij straks evt een bekertje water bij zijn bed heeft staan ofzo...
    ja dat is ook zo he, die tijd die het in beslag neemt succes morgen weer.

ik moet morgen naar de vk om 9.15 uur

gr saskia

12. eve

eve Fanatiek lid

26 apr 2006
    4.525
    0
    0
    Den Haag
    Fynn z'n 1e bloedneus is binnen :eek: Hij was met buiten spelen op het kdv tegen een houten bankje gevallen. Tja, het is en blijft een ondernemend schoffie ;)

@Karin: Veel plezier morgen op je uitje :thumup:

@Cynthia: Als een kanarie :rolleyes: Haha, die ken ik nog niet. Hoe ben je dan? Helpt het bed omhoog zetten ook tegen doorkomende tanden? Hoop dat Kailynn snel weer opknapt.

@Noura: Fynn krijgt nog 2x een fles: 's ochtends pap en 's avonds melk. Is bij ons ook een ritueel en ik houd het er ook voorlopig nog in hoor. De avondfles ben ik wel aan het afbouwen. Is nu nog maar 100cc met 1 of 2 schepjes Nutrilon Goedenacht. Als het pak op is ga ik gewone warme melk of roosvicee geven. En tja, wat heet op het randje zitten. Wederom gaan ze uit van gemiddelden. En die zijn eigenlijk heel saai ;) Dus laat Saf maar lekker z'n eigen gang gaan.

@Saskia: Wederom verbazing hier omtrent Orlando :confused: Wat is hij toch razendsnel met alles! Snap dat je helemaal trots bent op hem. Orlando the Man! :D Fynn riep vanavond ook ineens: poepen. Vervolgens liep hij naar de wc. Heb hem er toen ook opgezet maar er gebeurde niks. Hij moest alleen maar heel hard lachen :)

Wil nog even zeggen dat ik het heel dapper vind dat de meeste mama's voor een 2e, 3e of zelfs 4e kindje gaan. Heb daar echt respect voor! Ik vind het al zwaar om voor 1 kind te zorgen. Twee zou me echt teveel worden. Vraag me wel regelmatig af hoe ik het zou beleven als ik een partner had. Of ik had dan ook zwaar zou vinden of toch voor een 2e zou willen gaan. Hopelijk kan ik die vraag nog es beantwoorden. Maar aangezien ik de grens voor mezelf bij 40 jaar heb gesteld zal dat niet makkelijk zijn ;)

13. Duckie

Duckie Fanatiek lid

1 jun 2006
    1.410
    0
    0
    @Karin: Veel succes in het ziekenhuis morgen. En die afspraak met het cb kan wel ff wachten hoor, da's nu minder belangrijk. Voor de peuterspeelzaal doe ik nog steeds het een en ander, maar niet meer de boekhouding. Doe nog wel wat bestuurstaken, maar dat vind ik leuk om te doen.

@Noura: Ook jij succes morgen met de CTG, hopelijk is het deze keer wat sneller klaar.

@Melliemel: Wat ontzettend goed van Orlando. Ik verbaas me ook als ik hoor hoe snel hij zich ontwikkelt.

@Eve: Ik vind het op zich niet zo zwaar om voor 1 kindje te zorgen, maar soms wel om voor een kindje te zorgen en daarnaast zwanger (en vooral misselijk) te zijn. Maar ik moet dan ook eerlijk bekennen dat wij, met uitzondering van de eerste paar weken, geen seconde minder slaap hebben gehad, dus dat zal wel veel schelen. En met partner zal het inderdaad wel anders zijn. Kunnen we niet met z'n allen op zoek naar een leuke vent voor jou? ;)

Vertelde ik vanmiddag nog dat Demi het los stappen eigenlijk niet zo vaak meer deed, vanavond heeft ze flink geoefend, dus misschien gaat het nu dan toch doorzetten. Ze heeft echt een flink aantal passen los gezet, maar het is nog wel heel wankel en voorzichtig.

Merk trouwens de laatste tijd wel dat ik soms een beetje onzeker wordt van het forum, als ik lees dat sommige kindjes al zelf zinnetjes maken, al maanden lopen of op potjes poepen en plassen :oops: :oops: . Terwijl ik daar eerst geen last van had. Maar dat gaat wel weer over.

14. Bianca16

Bianca16 Fanatiek lid

29 mei 2006
    1.618
    0
    0
    Ik lees en leef nog steeds met iedereen mee hoor...ik hoop snel weer wat meer fut te krijgen om weer op jullie te reageren. Sowieso wil ik Karin en Noura veel sterkte toewensen met de laatste loodjes, die helaas niet zo gemakkelijk zijn voor jullie.

Cynthia, hoe gaat het met je broer? Hoe reageerden je ouders op het slechte nieuws? (mss heb je het al wel verteld hier, maar heb ik niet goed gelezen :oops: ).

Duckie, ik ben blij voor je dat je misselijkheid begint af te nemen...en wat goed zeg van Demi :thumup: . En ik herken het wel hoor wat je schrijft...ik heb af en toe ook het gevoel dat Lynn gigantisch achter loopt op de rest van haar leeftijdsgenootjes. Mijn gevoel zegt dat Demi heel snel echt zal gaan lopen en dan merk je de achterstand al niet eens meer. En vwb potjes...ik vind het echt superknap van Orlando en Liene, maar ik denk dat de meeste kindjes dat op deze leeftijd nog niet bezighoudt.

Eve, wat sneu zeg, een bloedneus.

Met Lynn gaat het overigens steeds beter. Ze (vr)eet echt enorm veel, al lust ze het glutenvrije brood niet, maar in plaats daarvan krijgt ze dan rijstewafels. Ook speelt ze weer en lacht volop. Ik hoop dat ze ook snel 's nachts weer gaat doorslapen, want dit breekt toch wel op.

Wil jullie nog ff een klein filmpje van Gijsje laten zien...nou ja, Gijsje, zeg maar Gijs. Hij woog 2 weken geleden al 7.3 kilo en is al 66 cm lang. Het is een pittig manneke, wilt niet liggen, maar zitten en zet zich al zo hard af dat z'n beentjes kaarsrecht staan. Hij vindt het echt geweldig als we hem vasthouden en hij z'n voetjes op de grond kan zetten. De laatste dagen is hij erg onrustig en vanavond had Michel hem, zonder dat ik het wist, in de schommel van Lynn gezet. Hij werd er echt rustig van. Ik vond het toch wel eng, omdat hij natuurlijk niet zo stevig zit als Lynn, maar kon het toch niet laten om het eventjes te filmen.
    http://s207.photobucket.com/albums/bb20 ... 8_0221.flv

15. melliemel

melliemel Fanatiek lid

31 aug 2005
    2.081
    0
    0
    hi hi,

eve; ahhhg en toch blijft het sneu zo'n bloedneus zielig hoor of heeft hij er verder geen last van?
    hihi moet lachu om jouw verhaal omtrent poepen, het is hier natuurlijk wel mss bij toeval gebeurt he, ik zag dat hij moest poepen en dus heb ik daar op gereageerd, enne vwb een 2e 3e of 4e kindje, ik denk idd dat het scheelt als je een partner hebt waarmee je 'samen' je kindje opvoed, ik denk dat jij dit vast ook kan hoor wanneer dit zo is, hoe jij het nu rooit blijf ik bij vind ik echt super knap van je

duckie; wat goed zeg van demi, mss heeft ze het wel gehoord en dacht ze ik laat wel ff zien dat ik het kan mama ;)
    ik kan me er wel wat bij voorstellen hoor, ik hoop dat dit idd snel over is want is verder nergens voor nodig want demi doet het heeel goed en is gelukkig geen gemiddeld kind, ja toch ;)

bianca; ik moest vanochtend nog aan je denken en wilde vandaag naar je vragen en toen had je gereageerd :) wat fijn dat lynn zo goed eet zeg dat zal zowieso wel een opluchting zijn en wat een super leuk filmpje van gijs echt schattig. ik hoop idd dat lynn door gaat slapen op korte termijn, hier draaien de duimen voor je hoor. enne vwb het poepen ik las idd pas ergens dat het eerder 'normaal' is tussen de 2e en 3e levensjaar dat ze hieraan beginnen hoor. en idd ieder kind is anders

ik ga zo naar de vk boodschapjes doen en even naar de stad maar dat laatste hangt even af van orlando als hij al wat vermoeider is doe ik dit niet

gr saskia

16. Bianca16

Bianca16 Fanatiek lid

29 mei 2006
    1.618
    0
    0
    Saskia, ben trouwens helemaal vergeten te zeggen dat ik het leuk voor je vindt dat je weer een zoontje erbij krijgt, echt super! En veel succes bij de vk zometeen.

En wat ik ook nog vergeten ben te zeggen is dat we gisteren de uitslag van het DNA hebben gehad. Lynn heeft geen CF en is zelfs geen drager ervan, dus we zijn erg blij en opgelucht!

Ga ff wat huishoudelijks doen...

17. [​IMG]
    Bianca, van zo'n goed nieuws word ik nu superblij!

18. keizerin

keizerin Niet meer actief

Ik kom net van het CB en Wessel is weer niks aangekomen maar wel 2 cm gegroeid.
    Dat hij niks is aangekomen is geen probleem hij is gewoon zo super actief dat alles wat hij eet gelijk weer verbrand en Wessel kan echt veel eten!

Ik zat vandaag bij een wijkverpleegkundige die ik nog nooit heb gezien maar wat een raar mens zeg dit heb ik nog nooit meegemaakt.
    We kwamen binnen en het was van hoe gaat het ik zeg ja goed zeg ze snel daarna volgens jullie :( kwam echt over van ik moet eerst nog maar zien of het goed gaat.
    En de hele tijd van die rare opmerkingen ze deed net als of Wessel een ongelukje was :( hele tijd zeggen wat we moeten doen als of we achterlijk zijn.
    Ja je moet een boekje geven en met hem gaan fietsen en dit en dat doen :( en alles wat ze zei doen we allang dus dat was helemaal het mooie :)
    Het is dat ik vandaag een dag heb dat ik denk laat lekker lullen anders had ze er echt een probleem gehad.
    Als hij 2 jaar is moeten we weer terugkomen.

Even snel op Bianca reageren wat een super nieuws ben echt super blij voor jullie :D
    En Gijsje vind het wel erg lekker in de schommel :D

Ik kom vanmiddag als Wessel in bed ligt op de rest reageren Johan gaat zo naar werk dus nog even bij hem zitten.

19. noura

noura VIP lid

27 apr 2006
    8.819
    0
    0
    bianca ik ben zo blij voor jullie, wat een heerlijk nieuws en helemaal geweldig dat het met lynn beter gaat.

veel plezier bij de vk saskia, en wow kan me voorstellen dat je supertrots bent op orlando

knap hoor demi! lekker stappen oefenen

haha eve mij kan het niet schelen hoe hun de gemiddelden berekenen. net als dat ze vinden wanneer een kind ergens aan toe is, of dat je met bekers of wat dan ookmoet beginnen. safouane moet ook mee naar de tandarts, hij wil bij mij niet eens zijn mond open doen om te tanden poetsen. dus dat zal wat worden. maar ik ga pas eind van het jaar, dus dat duurt nog even.
    verder luister ik naar mijn gevoel, ik heb het gevoel dat alles goed is, en dat is me meer waard dan hun statistiekjes. het komt zoals het komt toch

20. keizerin

keizerin Niet meer actief

Orlando......04/11/06 (2265gram 43cm).......23 jan/14mnd3wkn....................9200 gr.......76.0cm
    Kailynn.......03/12/06 (2715 gr, ? cm)...........06 mrt /15 mnd...........................9890 gr.......76.0 cm
    Liene..........05/12/06 (3560 gr, 51 cm).........26 mrt / 16 mnd.........................8480 gr........75 cm
    Lynn...........06/12/06(2900 gr, 48 cm)......... 17 juni/ 18 mnd..........................10210 gr........78.9 cm
    Teun...........08/12/06 (3390 gr, 51 cm..........05 feb./ 14 mnd.........................10540 gr.......77 cm
    Nick............13/12/06 (3285 gr, 50 cm).........14 feb/14 mnd...........................10615 gr.......75 cm
    Dimphy.......15/12/06 (3510 gr, 52,5 cm........09 juni 18 mnd..........................13100gr........82 cm
    Thijs...........17/12/06 (3060 gr, 46 cm)..........06 mrt/14.5 mnd, dag...............10080 gr.......80 cm
    Fynn...........19/12/06 (4010 gr, 54 cm).........18 juni/18 mnd...........................14190 gr.......85,5 cm
    Demi...........19/12/06 (3575 gr, 52 cm).........19 febr/ 14 mnd.........................8855 gr.........75,1 cm
    Safouane....21/12/06 (2870 gr, 47 cm).........07 mrt / 14 mnd 2 wkn..............10415 gr.......78 cm
    Rick.............22/12/06 (3600 gr, 50 cm).........04 oktober/9mnd+12dgn..........11115 gr.......74 cm
    Thijmen.......22/12/06 (3300 gr, 54 cm)........19 februari /13 mnd + 29 dgn....11575 gr.......83 cm
    Ruth............22/12/06 (2630 gr,46cm)..........11 juni / 17 mnd + 2 wkn, ........9300 gr.........76 cm
    Jasmijn........23/12/06 (3890 gr, 50 cm)........12 juni/17,5 mnd....................11800 gr......78 cm
    Wessel........25/12/06 (3515 gr, 52 cm)........17 maart/17 mnd+30dagen.......9850 gr.........80 cm
    Koen...........28/12/06 (4050 gr, 54 cm).........11 juni/ 17,5 maanden.............11300 gr.......81 cm
    Jikke............29/12/06 (3400 gr, 50 cm)........11 mrt / 14,5 mnd......................9485 gr.........78 cm

Deel Deze Pagina