fijn zulke mensen of niet vales. ach je weet zelf het beste hoe het gaat. lekker laten kletsen. gister hadden we trouwens een leuke weegmevrouw, die zomaar safouane zijn naam goed zei, ja dat is toch logisch zei ze. nou je moet eens horen hoe sommigen het uitspreken antwoorde ik. toen kwam de wijkverpleegkundige, en die noemde hem dus totaal verkeerd, dus wij schoten heel hard in de lach, geloof dat dat niet echt gewaardeerd werd door wv. jammer dan. hihihi
Orlando......04/11/06 (2265gram 43cm).......23 jan/14mnd3wkn....................9200 gr.......76.0cm Kailynn.......03/12/06 (2715 gr, ? cm)...........06 mrt /15 mnd...........................9890 gr.......76.0 cm Liene..........05/12/06 (3560 gr, 51 cm).........26 mrt / 16 mnd.........................8480 gr........75 cm Lynn...........06/12/06(2900 gr, 48 cm)......... 17 juni/ 18 mnd..........................10210 gr........78.9 cm Teun...........08/12/06 (3390 gr, 51 cm..........05 feb./ 14 mnd.........................10540 gr.......77 cm Nick............13/12/06 (3285 gr, 50 cm).........14 feb/14 mnd...........................10615 gr.......75 cm Dimphy.......15/12/06 (3510 gr, 52,5 cm........09 juni 18 mnd..........................13100gr........82 cm Thijs...........17/12/06 (3060 gr, 46 cm)..........06 mrt/14.5 mnd, dag...............10080 gr.......80 cm Fynn...........19/12/06 (4010 gr, 54 cm).........18 juni/18 mnd...........................14190 gr.......85,5 cm Demi...........19/12/06 (3575 gr, 52 cm).........24 juni/ 18 mnd.........................9800 gr.........78,6 cm Safouane....21/12/06 (2870 gr, 47 cm).........07 mrt / 14 mnd 2 wkn..............10415 gr.......78 cm Rick.............22/12/06 (3600 gr, 50 cm).........04 oktober/9mnd+12dgn..........11115 gr.......74 cm Thijmen.......22/12/06 (3300 gr, 54 cm)........19 februari /13 mnd + 29 dgn....11575 gr.......83 cm Ruth............22/12/06 (2630 gr,46cm)..........11 juni / 17 mnd + 2 wkn, ........9300 gr.........76 cm Jasmijn........23/12/06 (3890 gr, 50 cm)........12 juni/17,5 mnd....................11800 gr......78 cm Wessel........25/12/06 (3515 gr, 52 cm)........17 maart/17 mnd+30dagen.......9850 gr.........80 cm Koen...........28/12/06 (4050 gr, 54 cm).........11 juni/ 17,5 maanden.............11300 gr.......81 cm Jikke............29/12/06 (3400 gr, 50 cm)........11 mrt / 14,5 mnd......................9485 gr.........78 cm
@Bianca: Super de super, om te horen dat Lynn geen CF is en geen drager is . Ben blij voor jullie! Wat een schattig filmpje van Gijs. Grappig om te lezen dat hij zo'n pittig karaktertje heeft en zo graag vooruit wil. Hoe gaat het nu met jou? Ben je nog bij de psych geweest? @Vales: Wat een raar mens zeg. Laat maar gaan hoor, je weet zelf prima wat je wel en niet met Wessel moet doen. Stom dat ze je zo kleinerend behandelen. Had je het idee dat dat met je leeftijd te maken had ofzo? @Noura: Haha, kan me voorstellen dat jullie in de lach schoten. Als ik een naam heb waarvan ik niet weet hoe ik 'm uit moet spreken dan vraag ik dat liever altijd even dan dat ik het verkeerd zeg. Ik ben dus ook naar het cb geweest. Ik heb het idee dat ze hier erg relaxed zijn, want ik heb geen enkele vraag gekregen over of ze nog flesjes krijgt, al uit een beker drinkt of wat dan ook. Dat Demi nog niet helemaal los loopt vond ze ook geen probleem. Ze had zelf een zoontje van 19 maanden en ook die liep nog niet los, dus ze was daar aardig nuchter in. Hoef ook pas volgend jaar januari terug te komen, dan plannen ze een afspraak samen met de kleine beeb in. Demi zat met haar lengte onder gemiddeld, maar met haar gewicht tegen het gemiddelde aan. Verder heb ik een rotdag, hoor allang op m'n werk te zitten, maar ik trek het gewoon niet om in die warme auto naar het werk te gaan. Ga het zo toch maar eens proberen. Baal enorm, want het ging natuurlijk net wat beter. Maar als het heel warm is dan werkt dat zoiezo wel door op mn misselijkheid.
ach gut een bloedneus voor Fynn.... Dcukie: lekker hoor dat demi zo aan het oefenen is met stappen! en onzeker....elk kind zijn eigen tempo he! is toch prima. Demi is gewoon een heerlijk dametje! Bianca wat een heerlijk filmpje van Gijsje. En wat een goed nieuws over Lynn. En aan het eten, en geen CF, en geen drager....het gaat langzaam aan de goede kant op met je meisje! Kan me voorstellen dat je het heerlijk vind om haar weer te zien lachen. Vales: wat een muts op het bureau! Nou dames vandaag mijn uitje gehad! en morgen mag ik weer op uitje...ik ga nl toch ingeleid worden....dus vanaf morgen ben in in elk geval een paar dagen niet online....en voor het weekend mag ukje de buitenwereld gaan aanschouwen als alles goed gaat....(hoop tenminste niet dat ik de zus van VAles achterna ga). Nou ga nog effe rusten. Misschien kom ik vandaag nog effe kijken.
Hallo! Wat een heerlijk weertje he? Ik moest vanochtend even naar de garage. Er was een remlicht stuk. Echt vriendelijk zijn ze bij die garage. Gemaakt, auto stond binnen paar minuutjes weer startklaar en moest 1,90 afrekenen! Is toch zo goed als niks he? Zeker weten dat we daar nog vaak terug gaan. Daarna even boodschapjes gedaan met Koen en was tegen 10.30 weer thuis. Rijd ik hier de straat in, is er gewoon geen enkel plekje vrij. Nou lekker dan. Kon ik een stuk verder in een zijstraat parkeren en met buggy, Koen en zware boodschappentas naar huis lopen. Sta ik hier voor de deur, zit er een of ander lulletje (sorry voor het woord) van een jaar of 18 hier voor de deur keihard muziek te luisteren! Ik dacht echt: Jemig kan je dat niet ergens anders gaan doen? Had ik eigenlijk moeten zeggen maar ja... dat durf ik dan niet Duckie: Leuk dat Demi zoveel wil buiten spelen. Koen ook trouwens. Zodra de deur open staat zit ie buiten hoor. Ik herken je onzekere gevoel heel erg hoor. Ik lees hier ook allemaal dingen van maanden lopen, veel praten, zelf op de glijbaan klimmen, op het potje, enz. Koen doet dit nog allemaal niet Maar ja... op het CB waren ze tevreden over hem en dan zal het wel goed zijn en hij zal het wel allemaal op zijn eigen tempo doen... Vervelend dat je nu slecht tegen die warmte kan. Werk ze nog (of niet?) Eve: Geweldige baas heb je zeg. Jammer dat de winkel gaat sluiten en je op zoek moet naar iets anders... Die zindelijkheid komt vanzelf wel... Hij is ook nog klein he? Gemiddeld is het geloof ik pas 1 jaar later... Zielig zeg van zijn bloedneus. Noura: Pff... vervelend zeg, steeds naar het ziekenhuis voor die CTG. Daar ben je dan wel erg druk mee. Duikster: Jij ook al zo vaak naar het ziekenhuis. Zo krijg je nog geen rust he? Oh ik lees nu dat je ingeleid gaat worden. Spannend zeg! Hoop voor je dat het broertje of zusje van Nick snel gaat komen. Houd je ons op de hoogte? Saar: Ik ben je helemaal vergeten te feliciteren met je mooie punten! Bij deze dus Wat goed zeg van Liene dat ze zelf aangeeft als ze moet poepen. Melliemel: Wauw zeg, Orlando al zelf poepen en plassen op het potje. Knap hoor! Echt een snelle jongen met alles he? Bianca: Wauw wat een goed nieuws van Lynn dat ze geen CF heeft! Fijn dat ze ze ook weer wat vrolijker is nu. Hopelijk gaat ze 's nachts snel weer doorslapen. Hoe vaak is ze nu wakker dan? Wat een leuk filmpje van Gijs in die schommel, flinke vent al zeg! Vales: jeetje wat een stomme wijkverpleegkundige zeg. Ja soms kunnen ze zo bijdehand doen. Lekker laten lullen en gewoon je ding doen want jullie zijn toch gewoon prima ouders! Groetjes Otje
fijn otje zo`n drol voor de deur, eigenlijk zou je erheenmoeten lopen en de muziek uit zetten duikster wat spannend voor je, en ik hoop dat het doorzetten gaat als ze inleiden. ik spring zo nog even onder de douche. moet om 16.00 bij de ctg zijn. ik ga nu iedere middag op de bank liggen en omdat ik niet slapen kan kijk ik op dit moment greys atonomy. best leuke serie
Orlando......04/11/06 (2265gram 43cm).......23 jan/14mnd3wkn....................9200 gr.......76.0cm Kailynn.......03/12/06 (2715 gr, ? cm)...........06 mrt /15 mnd...........................9890 gr.......76.0 cm Liene..........05/12/06 (3560 gr, 51 cm).........26 mrt / 16 mnd.........................8480 gr........75 cm Lynn...........06/12/06(2900 gr, 48 cm)......... 17 juni/ 18 mnd..........................10210 gr........78.9 cm Teun...........08/12/06 (3390 gr, 51 cm..........05 feb./ 14 mnd.........................10540 gr.......77 cm Nick............13/12/06 (3285 gr, 50 cm).........14 feb/14 mnd...........................10615 gr.......75 cm Dimphy.......15/12/06 (3510 gr, 52,5 cm........09 juni 18 mnd..........................13100gr........82 cm Thijs...........17/12/06 (3060 gr, 46 cm)..........06 mrt/14.5 mnd, dag...............10080 gr.......80 cm Fynn...........19/12/06 (4010 gr, 54 cm).........18 juni/18 mnd...........................14190 gr.......85,5 cm Demi...........19/12/06 (3575 gr, 52 cm).........24 juni/ 18 mnd.........................9800 gr.........78,6 cm Safouane....21/12/06 (2870 gr, 47 cm).........23 juni / 18 mnd ..........................11000 gr.......82 cm Rick.............22/12/06 (3600 gr, 50 cm).........04 oktober/9mnd+12dgn..........11115 gr.......74 cm Thijmen.......22/12/06 (3300 gr, 54 cm)........19 februari /13 mnd + 29 dgn....11575 gr.......83 cm Ruth............22/12/06 (2630 gr,46cm)..........11 juni / 17 mnd + 2 wkn, ........9300 gr.........76 cm Jasmijn........23/12/06 (3890 gr, 50 cm)........12 juni/17,5 mnd....................11800 gr......78 cm Wessel........25/12/06 (3515 gr, 52 cm)........17 maart/17 mnd+30dagen.......9850 gr.........80 cm Koen...........28/12/06 (4050 gr, 54 cm).........11 juni/ 17,5 maanden.............11300 gr.......81 cm Jikke............29/12/06 (3400 gr, 50 cm)........11 mrt / 14,5 mnd......................9485 gr.........78 cm
@Duckie: Alhoewel Fynn best snel is met sommige dingen herken ik je gevoel wel hoor. Ik had dat bijv. toen ik las dat Demi al zo aan het kleuren is en alleen nog maar uit een beker drinkt. Jouw meisje is daar dus weer heel vlot in! En de rest komt ook allemaal goed. @Bianca: Wat een super filmpje van Gijs Hij zit er zo lekker bijdehand bij. Moet toch wel een fijn gevoel geven dat hij het zo goed doet. En van de berichten over Lynn word ik helemaal blij! @Vales: Fynn eet ook veel en is superbeweeglijk maar toch 1200 gram aangekomen Hoop niet dat hij aanleg heeft om dik te worden. Zou me verbazen aangezien ik nog z'n vader dat hebben. Die wv klinkt echt nogal maf. Rare mensen werken er toch op die cb's. Snap niet dat dat niet es wordt aangepakt. Maar goed, we zijn er voorlopig weer van af. @Noura: Ik neem Fynn ook aan het eind vh jaar mee naar de tandarts. Het zal me benieuwen....Succes weer voor straks! @Duckie: Idd erg relaxed bij jouw cb. Is ook weer wat vreemd. Haha, wie heeft er hier eigenlijk een normaal cb? Ben je nog naar je werk gegaan? Echt balen dat de warmte zo'n invloed heeft op je misselijkheid. Kom anders een tijdje hier aan de kust logeren @Karin: Jeetje, wat spannend! Het gaat nu dus echt gebeuren. En voor het weekend hebben we er hier dus weer een vriendje/vriendinnetje bij Hoop dat je ons op de hoogte kunt houden (nu Lola en Noralien op vakantie zijn en Cynthia in de nachtdienst, toch?). Wens je iig heel veel sterkte de komende dagen en hoop dat de bevalling vlot zal verlopen! @Otje: Haha, zie het helemaal voor me dat lulletje in de auto En Fynn hoeft nog niet zindelijk te worden hoor. Vind het gewoon leuk om af en toe es te oefenen. Maar ik ga er nog geen ritueel van maken.
En nog even wat Fynn-spam. Hij is nml helemaal verzot op z'n ijsbeer. Die sleept ie echt de hele dag met zich mee. Heb hem wel aangeleerd dat als we naar buiten gaan ijsbeer op de bank op ons blijft wachten. Het grappige is dat ik deze knuffel niet voor hem heb gekocht. Zit al bijna 15 jaar bij mij op de slaapkamer (wel af en toe het stof eruit geklopt hoor ).
@Saar wat heerlijk zeg dat jullie eruit zijn hoe groot jullie gezin word Gefeliciteerd met je voldoendes! Wat goed zeg van Liene dat ze op het potje is gaan poepen. @Duckie okey ja ook opeens 2 dagen korter aan de ene kant is het natuurlijk niet raar dat het opeens veranderd want er gebeurt natuurlijk veel met je lichaam tijdens een zwangerschap. Ja Johan had wel het idee dat het met onze leeftijd te maken had. En weet je wat gek is we liepen naar het CB en ik had het nog met Jo over dat sommige mensen van die rare opmerkingen maken naar ouders die jong(20+ vind ik persoonlijk niet jong maar normaal)kinderen krijgen en dat dat vroeger normaal was om kinderen te krijgen begin 20. Wij krijgen nooit van die opmerkingen moet ik zeggen hoor alleen dus vandaag bij het CB dat ze raar deed en 1 keer dat mensen me raar zaten aan te kijken toen Wessel baby was. Gelukkig zijn ze bij jou op het CB lekker nuchter en relax en fijn dat alles goed is met Demi. Wat balen zeg dat je zo'n last heb van de warmte en dat je daar weer misselijk van word @Eve we weten nog niet wat we gaan doen van het weekend het word ook mooi weer dus even wat leuks bedenken. Ach jee Fynn een bloedneus Idd ik ben het met Saskia eens dat het super knap is hoe jij het allemaal alleen doet. @Slingding wat zielig dat ze zo'n last heeft van haar gebitje. @Saskia Goed zo Orlando =D> @Noura idd ik heb hun echt niet nodig en toen ik daar zat had ik ook echt zoiets van je praat maar wat je wil ik vind het prima. Ik weet dat wij het goed doen ons kind is altijd vrolijk en blij en ontwikkeld zich heel goed. Het blijft wel vervelend want ik voelde me echt niet op me gemak en was blij toen ze klaar was met preken. Succes straks met je ctg! @Otje lekker vervelend zeg eerst geen plek en daarna keiharde muziek voor je deur. Goed zeg van die garage wij hebben ook een hele goeie garage gaan we ook nooit meer weg. Jo heeft begin deze maand zijn auto weggebracht voor een grote beurt en apk en alles wat hij had vervangen had hij bewaard. Toen Jo aan kwam ging hij alles laten zien wat hij vervangen had en hoe het eruit zag en hoe het er nu uit ziet echt zo goed ze nemen je echt niet in de maling. Hij heeft die auto ook bij die garage gekocht en ze weten nog precies wie hij is enz dus dat ik ook altijd leuk. @Karin wat super spannend ik ga heel hard voor jou duimen dat het goed gaat en idd niet zoals bij mijn schoonzus.
@Eve ach wat een super lieve foto's van Fynn en ijsbeer Ik moet ook zeggen dat ik vroeger als kind ook best dun was hoor dus dat heeft Wessel van mij. Ik vroeg ook gelijk of het niet erg is dat hij niet was aangekomen aan diegene die meet en weegt(niet aan de wv hoor want die heeft helemaal niks over zijn gewicht of lengte gezegt )en zij zei dat het geen probleem is en dat ze dat vaak zien bij kindjes van deze leeftijd.
duikster: succes voor het inleiden..... duim voor je.... eve: ai een bloedneus... helaas groter worden doe je met vallen en opstaan... fijn om te zien dat er een hoop kindjes weer bij cb zijn geweest en flink gegroeid zijn.... ieder kind ontwikkeld zich op hun eigen tempo..... hier eigenlijk wel wat druk... krijgen donderdag nieuwe kozijnen en ik heb besloten dat ik mijn bovenverdieping dus van de week wel de grote schoonmaak kon geven en wat dingetjes kon veranderen en schilderen......
eve: ik ben vrij tot maandagavond dus ik kan ook berichten als er nieuws is! ik kom later terug even eten.
wat een lieve fotos van fynn zeg, die close up vind ik erg mooi. grappig ik had vroeger ook een ijsbeer, die heb ik jaren in bed gehad, en heb hem helaas jaren terug weggegooid. heb daar nu wel spijt van. haha ijsbeer sentiment vales ik hoor best vaak van dit soort verhalen over het cb. ik zou eigenlijk wel eens hun gezicht willen zien als iemand opstaat en zegt hier geen zin in te hebben. daarstraks weer ctg gehad, nu ging het hart als een razende tekeer, en ineens begon mijn hele buik te bewegen en te doen. die was dus helemaal wakker. alleen ging het alarm nog af, en verpleegkundige kwam daar op af, maar dat was niet erg. als het hart een tijdje boven een bepaalde lijn uitkomt schijnt er dus een alarm te gaan. maar ze was tevreden. heerlijk