December 2006 mama's

Discussie in 'De mama's' gestart door Otje, 1 dec 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. keizerin

keizerin Niet meer actief

@Noura wat heerlijk dat je ctg goed was :D wanneer moet je nu weer?
    Ik vertelde het verhaal net aan mijn moeder en mijn moeder zei gelijk ja dat komt omdat jullie jong zijn.
    Ik heb deze wv nog nooit gezien dus hopelijk is ze een invaller en ik hoop dat ik de volgende keer bij de arts zit.
    Ja idd ben benieuwd of iemand er weleens wat van zegt.
    Ik ben 1 keer boos geweest op die vrouw die weegt en meet toen was ze onwijs kattig en ik pikte dat niet en toen moest je ook haar gezicht zien maar nu doet ze eigenlijk altijd aardig tegen me.

Ik ben vanmiddag even naar de winkels gelopen om een nieuw boekje te kopen voor Wessel want er is er 1 kapot gegaan.
    Ik heb 2 leuke boekjes gekocht voor maar 2 euro :D
    1tje is met wilde dieren en de ander met allemaal speelgoed.
    Ik ben zo blij dat het weer heerlijk weer is :D

2. slingding

slingding VIP lid

9 apr 2006
    5.425
    1
    0
    verzorgende IG
    Middelburg
    hoi meiden,

ik ben een beetje druk met van alles terwijl ik rustig aan wilde doen.
    Vanmiddag zijn kailynn en ik geknipt dus we zijn netjes voor de vakantie!
    Ben druk was aan het vouwen en mijn vriendin die 35 weken zwanger is kwam nog langs.

Ik heb alles gelezen en ik denk aan jullie maar heb even geen puf om te reageren voor een keer.

3. melliemel

melliemel Fanatiek lid

31 aug 2005
    2.081
    0
    0
    hi hi,

bianca; maakt niet uit hoor EN WAT EEN SUPERNIEUWS ZEG GEWELDIG HEE lekker hoor weer een geruststelling

vales; wat een raar mens zeg wat denkt ze wel niet?!

duckie; en ben je nog gegaan? naar je werk

duikster; ohhhh spannend zeg hoop niet voor je dat je idd vales haar sch,zusje achterna gaat hoor, oohhh ben echt super benieuwd zeg

otje; had je idd gwoon kunnen zeggen ja, ach voor een volgende keer kun je het wagen toch?

noura; zooo safouane is ook flink gegroeid! of lijkt dit maar zo?

eve; ik heb de petitie getekend hoor, en wat een heeeeel lieve foto's zeg wat is fynn een kroelkipje zeg echt lieffff

noura; he wat een opluchting zeg, voor jouw ook neem ik aan?

slingding;we horen vanzelf wel weer van je. doe lekker rustig aan

hier iets teveel gedaan vandaag, merkte dit vlak voor ik wilde gaan sporten door harde buik dus ben niet gegaan, nu dus vanaaf gezellig met melvin filmpje kijken.

gr saskia

4. melliemel

melliemel Fanatiek lid

31 aug 2005
    2.081
    0
    0
    Orlando......04/11/06 (2265gram 43cm).......23 apr/17mnd3wkn....................9830 gr.......79.0cm
    Kailynn.......03/12/06 (2715 gr, ? cm)...........06 mrt /15 mnd...........................9890 gr.......76.0 cm
    Liene..........05/12/06 (3560 gr, 51 cm).........26 mrt / 16 mnd.........................8480 gr........75 cm
    Lynn...........06/12/06(2900 gr, 48 cm)......... 17 juni/ 18 mnd..........................10210 gr........78.9 cm
    Teun...........08/12/06 (3390 gr, 51 cm..........05 feb./ 14 mnd.........................10540 gr.......77 cm
    Nick............13/12/06 (3285 gr, 50 cm).........14 feb/14 mnd...........................10615 gr.......75 cm
    Dimphy.......15/12/06 (3510 gr, 52,5 cm........09 juni 18 mnd..........................13100gr........82 cm
    Thijs...........17/12/06 (3060 gr, 46 cm)..........06 mrt/14.5 mnd, dag...............10080 gr.......80 cm
    Fynn...........19/12/06 (4010 gr, 54 cm).........18 juni/18 mnd...........................14190 gr.......85,5 cm
    Demi...........19/12/06 (3575 gr, 52 cm).........24 juni/ 18 mnd.........................9800 gr.........78,6 cm
    Safouane....21/12/06 (2870 gr, 47 cm).........23 juni / 18 mnd ..........................11000 gr.......82 cm
    Rick.............22/12/06 (3600 gr, 50 cm).........04 oktober/9mnd+12dgn..........11115 gr.......74 cm
    Thijmen.......22/12/06 (3300 gr, 54 cm)........19 februari /13 mnd + 29 dgn....11575 gr.......83 cm
    Ruth............22/12/06 (2630 gr,46cm)..........11 juni / 17 mnd + 2 wkn, ........9300 gr.........76 cm
    Jasmijn........23/12/06 (3890 gr, 50 cm)........12 juni/17,5 mnd....................11800 gr......78 cm
    Wessel........25/12/06 (3515 gr, 52 cm)........17 maart/17 mnd+30dagen.......9850 gr.........80 cm
    Koen...........28/12/06 (4050 gr, 54 cm).........11 juni/ 17,5 maanden.............11300 gr.......81 cm
    Jikke............29/12/06 (3400 gr, 50 cm)........11 mrt / 14,5 mnd......................9485 gr.........78 cm

zo orlando ook ff aangepast want die was neit ge-up-date

5. Noura, goe dat je ctg goed was!

En Duikster, wat spannend! Oeh, ik krijg er zelf kriebels van in m'n buik!

6. duikster

duikster VIP lid

13 nov 2005
    5.714
    73
    48
    Noura fijn dat je meiske zo aktief was vandaag!

7. eve

eve Fanatiek lid

26 apr 2006
    4.525
    0
    0
    Den Haag
    @Karin: Oeps, ja die was ik ff vergeten :oops:

@Vales: Ik vind het ook heel normaal hoor om begin 20 kinderen te krijgen. Was er zelf echt totaal niet aan toe op die leeftijd maar dat verschilt per persoon. Maar weet je wat ik denk? Johan en jij zien er gewoon nog uit als 18 :D Eigenlijk was het dus gewoon een compliment ;) Ik was trouwens als kind best mollig. Maar als tiener schoot ik ineens de lucht in en werd nogal dun. Er werd me zelfs gevraagd of ik anorexia had. Echt zo irritant was dat :rolleyes:

@Noura: Wat leuk dat we nu een gedeeld sentiment hebben ;) :D En wat super dat de ctg dit keer echt helemaal goed was. Hoef je nu een tijdje niet te komen of nog steeds om de 2 dagen?

@Saskia: Thanks! En geniet van je rustige avondje en filmpje. Welke?

Tot slot wederom een vraagje aan jullie. Hoeveel drinken jullie kids? En dan bedoel ik niet de melk bij ontbijt/lunch/slapengaan maar alles daar tussendoor zoals roosvicee, water etc. Fynn drinkt de laatste tijd 5 bekers (soms zelfs wel 6). Vind dat eigenlijk best veel. Op het kdv geven ze hem volgens mij veel minder aangezien hij altijd enorme dorst heeft als hij thuiskomt.

8. Niet meer actief

beker of 4 a 5 hier eve.. en maakt niet uit wat voor vocht het is...

bianca: super nieuws van lynn zeg en wat gijs groot! eindelijk goed nieuws van jullie kant...

noura: blij dat je ctg dit keer zo klaar was.....

saskia: rustig aan doen he....

9. Otje

Otje Fanatiek lid

10 apr 2006
    4.703
    0
    36
    Ik las deze zin in eerste instantie verkeerd, ik las: Ik vind het heel normaal om 20 kinderen te krijgen! :) :) :)

10. slingding

slingding VIP lid

9 apr 2006
    5.425
    1
    0
    verzorgende IG
    Middelburg
    hoi meiden,
    ik heb karin gisteren nog uitgebreid gesproken en als er iets te melden is horne jullie het van me.
    (gelukkig weet ik mijn inlog gegevens uit mijn hoofd en kan ik op elke pc jullie melding maken.

Verder weer een beetje (te) druk programma op rit.

vanmiddag ga ik met mijn schoonzusje (die gaan scheiden) naar de speeltuin.

Morgenmiddag ga ik naar Bianca, Gijs en Lynn toe.

11. noura

noura VIP lid

27 apr 2006
    8.819
    0
    0
    cynthia veel plezier in de speeltuin

haha otje, 20 is wel veeeel

hier incl. de flessen melk smiddags en savonds 4 bekers

saskia safouane is een pond gegroeid. en een paar cm. netjes dus.

spannend vandaag voor karin.

ben zeker opgelucht na de ctg. ging deze keer heel relaxed naar huis. vrijdag mag ik weer, en maandagochtend voordat we naar de gyn mogen.

vanmorgen even lekker op de koffie geweest bij een vriendin. heb daar nu alle tijd voor. en vanacht door een mug overal gestoken waar maar kon. heel fijn

12. keizerin

@Eve :) zag ik er nog maar uit als 18 jarige :p
    Ook irri dat ze vroeger dachten dat je anorexia had lijkt me echt heel vervelend als ze dat denken.
    Wessel drinkt totaal denk ik 2 grote bekers vocht.

@Otje :) :)

@Slingding hoop dat het gezellig is in de speeltuin.

@Noura wat zijn muggen toch heerlijke beesten hé....NOT :x

@Saskia doe je wel rustig aan?
    Orlando is 20 gram lichter dan Wessel en 1 cm korter :)

Nu ik zie wat jullie kindjes drinken lijkt het wel of Wessel heel weinig drinkt maar jullie geven dan kleine bekers?
    Ik heb van de Mac van die plastic disneybekers die kreeg je een paar jaar terug bij een happy meal en daar drinkt Wessel er 2 volle van leeg.

13. slingding

slingding VIP lid

9 apr 2006
    5.425
    1
    0
    verzorgende IG
    Middelburg
    speeltuin is niet door gegaan want mijn neefjes heeft koorts.

14. melliemel

melliemel Fanatiek lid

31 aug 2005
    2.081
    0
    0
    hi hi,

eve; ja doe rustig aan hoor enne nou we gingen dus voor een film die we dachten dat wel leuk was maar viel zo tegen dat ik in slaap ben gevallen en mel hem wel heeft afgekeken maar wrom ja omdat hij films altijd af wil zien verder niet, weet niet eens meer hoe die heette, hij was op tv, film over vroegere groupies die elkaar weer op gingen zoeken! :rolleyes:
    enne als ik het zo lees lijkt het of hij idd erg veel drinkt, zijn het volle bekers met veel inhoud dus, hier naast de melk hooguit 2 volle grote nuby bekers van 355cc.

noura; oh ja idd netjes dan het lijkt gwoon meer ;) lekker hoor ff leuten onder elkaar :)

vales; 20gr lichter? ik dacht net te lezen juist dat orlando wel 40gr zwaarder is maar 4 cm korter ;) ach maakt niet uit toch 8)

slingding; he balen zeg

hier weer een werkdag om, melvin is as zaterdag jarig en dan geven we smiddags een feestje ook gaan we bbq, we doen het expres tussen 3 en 20.00 zodat we daarna lekker voor onszelf hebben, ga morgen dus flinke lijst maken met boodschappen want is niet niks denk ik zo, en dan zaterdag ochtend nog ff dingen voorbereiden en bakken. morgen naar een vriendin van me en vrijdag weer zwemmen
    zooo ga nog ff naar buiten met orlando

gr saskia

15. eve

eve Fanatiek lid

26 apr 2006
    4.525
    0
    0
    Den Haag
    Oeps, heb jullie een beetje op het verkeerde been gezet :oops: Fynn drinkt nml uit de kleine Nuby beker. En die zit niet eens helemaal vol. Vaak maar tot de helft. Dus eigenlijk valt het best mee. Zal uiteindelijk ongeveer evenveel zijn als 2 grote bekers. Maar ik had gewoon het idee dat Fynn de hele dag aan het drinken was....

16. slingding

slingding VIP lid

9 apr 2006
    5.425
    1
    0
    verzorgende IG
    Middelburg
    zo ik heb even iets geregeld.

kailynn gaat vrijdagavond al naar vlissingen ipv zaterdag.
    Zo kunnen we 2 ochtenden uitslapen want ik ben een beetje aan het eind van mijn latijn (eve ik heb zoveel bewondering voor je).
    Hoop wat meer puf te krijgen.

17. keizerin

@Saskia huh Orlando weegt volgens de lijst 9830 gr en is 79 cm.
    Wessel weegt 9850 gram en is 80 cm dus dan is Orlando toch 20 gram lichter dan Wessel en 1 cm korter ;)

@Eve dan drinkt Fynn helemaal niet zoveel hoor.

@Slingding jammer dat het niet is door gegaan.
    En gelukkig kan je wat gaan uitslapen.

Ik ga nu even de nagels van mijn vriendin doen dus tot later!

18. eve

eve Fanatiek lid

26 apr 2006
    4.525
    0
    0
    Den Haag
    @Cynthia: Heerlijk toch, 2 ochtenden uitslapen :D Dat gun ik iedereen! Wel lief dat je aan me denkt ;)

@Vales: Eh nee, het valt idd wel mee :oops: Een storm in een glas roosvicee dus ;)

Fynn heeft een nieuw vriendje :)

19. melliemel

melliemel Fanatiek lid

31 aug 2005
    2.081
    0
    0

20. Duckie

Duckie Fanatiek lid

1 jun 2006
    1.410
    0
    0
    Ik ben zoooo benieuwd hoe het met karin gaat, ik hoop dat ze snel hun zoontje of dochtertje in hun armen mogen sluiten.

Weet je wat het is, iedereen heeft natuurlijk ook een andere verwachting bij het cb , dus ze zullen het ook niet zo snel goed doen. De een van het fijn om precies te horen te krijgen hoe het hoort en de ander zoekt dat liever zelf uit.

Ik heb wel nog gewerkt gisteren maar het ging niet echt lekker en vandaag heb ik ook een rotdag gehad, dus het huilen staat me nader dan het lachen, want ik dacht echt dat ik over het ergste heen was :cry: . Voel me een enorme zeurpiet dat ik het er steeds over heb, maar het beheerst m'n dagen gewoon. En ik merk dat mijn collega's het ook maar gek vinden dat ik nog steeds zo misselijk ben, al hoewel dat misschien ook m'n eigen gevoel kan zijn.
    Het gekke is dat ik niet echt last heb van de warmte ofzo, heb het ook niet heel warm ofzo, maar ik merk wel dat het slechter gaat met mij naarmate de temperaturen buiten hoger zijn.

@Eve: Wat een lieve foto's van Fynn en de ijsbeer. Fynn heeft zo'n mooi gaaf en ondeugend gezichtje, zo leuk. Dat wordt vast een echte charmeur. Demi drinkt volgens mij heel weinig. Twee keer melk en dan nog twee keer een halve beker diksap. En dan bedoel ik zo'n ikea beker, en voor het slapen gaan nog wat water. En dan moeten we haar vaak nog stimuleren om wat te drinken.

@Gnessy: Krijgen jullie overal nieuwe kozijnen? Succes met de klusjes!

@noura: Super fijn dat de CTG meteen goed was en dat jullie meisje zo beweeglijk was!

@cynthia: Volgens mij ben jij echt toe aan vakantie. Ik hoop dat je in het weekend een beetje bijkomt. Veel plezier bij Bianca!

Ik heb nog een filmpje voor jullie van Demi's stapjes:

http://smg.photobucket.com/albums/v226/ ... o-0004.flv

Halverwege het filmpje gooit ze haar speelgoed weg en moet ik lachen, dus daar moet je maar niet op letten, want dat is niet zo educatief verantwoord ;)

Had ik al verteld dat wij ook een flinke verbouwing voor de boeg hebben? We gaan een vaste trap naar zolder maken en de ketel, wasmachine en droger gaan dan naar zolder. Hiervoor moeten alle leidingen verlegd worden. De keter moet verhangen worden. De plafonds moeten er uit en er moet een muur verzet worden. Het washok wat we hebben gaat dan helemaal weg en hebben we gedeeltelijk nodig om een vaste trap te kunnen maken. Het andere gedeelte komt bij de derde slaapkamer en die wordt dan een meter groter. Dit kamertje moeten we dan ook nog klaarmaken als babykamer, of het wordt de nieuwe kamer van Demi, daar zijn we nog niet over uit. Vanavond hebben we dat kamertje helemaal uitgeruimd, morgen begint jeroen met slopen.

Deel Deze Pagina