December 2006 mama's

Discussie in 'De mama's' gestart door Otje, 1 dec 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. janette

janette VIP lid

26 feb 2007
    5.113
    0
    0
    Ben op zoek naar de droombaan
    Heiloo
    Hoi Meiden,

ja ik leef nog

we hebben een zalige vakantie gehad en hebben genoten... lekker wezen winkelen in de Designer outlet en Venray geweest en ijs gegeten in Grubbenvorst..... ;)

ook het park was leuk en lekker we zaten binnen 2 minuten in het plaza.
    ook zijn we nog ff naar het andere park geweest, meerdal, om daar de kinderboerderij te bezoeken.

voor de rest zijn er een boel ontwikkelingen maar daar heb ik een andere keer het wel over..kan nu niet veel zeggen...

ook de andere 20 pagina's lees ik een andere keer door....

maar wilde alleen ff posten dat ik er nog was...

2. eve

eve Fanatiek lid

26 apr 2006
    4.525
    0
    0
    Den Haag
    Fynn is vandaag op het kdv met de bolderkar op pad geweest naar een park. Hij was weer heerlijk ondeugend en rende steeds weg samen met een ander jongetje :)

@Saskia: Oh, wat klinkt dat lekker al dat fruit in je tuin! Ik zal es gaan googlen wat de mogelijkheden zijn qua fotocursus...En als ik Fynn uit bed heb gehaald ga ik meestal zelf wel weer ff m'n bed in en laat Fynn dan in de woonkamer spelen. Maar ja, je begrijpt dat het dan erg leuk is om van alles te doen wat niet mag aangezien mama toch niet kijkt ;) Ik lig dan dus niet echt op m'n gemak en sta na ongeveer 30 min maar weer op. Succes met alle voorbereidingen en veel plezier morgen! Die boterkoek klinkt echt heerlijk!

@Cynthia: Ben blij dat we hier een klein clubbie hebben. Lijkt me echt vreselijk om 50 pagina's per dag te moeten lezen :( Ik zou dan echt heel snel afhaken!

@Noura: Fynn ruikt ook uit z'n mondje als er weer tandjes aankomen of als hij verkouden is. Dus er zal Saf ook wel iets dwarszitten. Gelukkig heeft hij geen koorts meer.

@Lianne: Haha, het ziet er echt grappig uit wat Dimphy doet. En eigenlijk kan ze heel goed staan want dat is best lastig op een trampoline. Dacht even dat ze vervolgens eraf zou stappen en weg zou lopen. Maar ze hupst weer vrolijk verder :)

@Debbie: Fynn heeft nu maat 92/98. En wat vervelend dat Thijmen zo met z'n hoofdje bonkt. Denk dat je het gewoon moet proberen te negeren. Dan houdt het vanzelf een keer op. Meestal zijn dit soort dingen een tijdelijke vorm van aandacht trekken. Fynn kletst er nu ook op los. Maar heb nu ff geen fut om alle woordjes te noteren. In het lijstje van Thijmen zitten wel een heleboel bekende woordjes :D Ik koop voorlopig geen groter bedje. Weet nml zeker dat hij daar dan iedere avond hard lachend uit gaat klimmen. Gelukkig is het bedje wat ik nu heb vrij groot dus daar kan hij nog lekker lang in liggen. En wat een vrolijke foto's van je boefje. Leuk zwembadje ook! Is dat bij jullie thuis? Zal ff een gil geven als ik weer tijd heb voor een meeting.

Weet iemand of Karin en Chris al thuis zijn?

3. eve

eve Fanatiek lid

26 apr 2006
    4.525
    0
    0
    Den Haag
    @Janette: Welcome back! Super dat jullie vakantie zo geslaagd was :D Enne...je maakt me nu wel nieuwsgierig hoor wat betreft alle ontwikkelingen....!

4. Hallo meiden,

Ik ben er weer! Zal zo vertellen hoe de vakantie was, maar eerst...

Karin, Frank en Nick,

Ik had het geweldige nieuws al per sms ontvangen woensdag, maar ik wil jullie uiteraard ook hier even officieel feliciteren...

Geweldig, nog een knulletje erbij! Ik wens jullie viertjes heel veel geluk en plezier...

5. Wij hebben een lekker relaxed weekje achter de rug, al begon de reis meteen 'goed' met een flinke vluchtvertraging en we hadden al van die ongelukkige vluchten :( . Het was dus ongeveer 3.30 uur toen we in het hotel aankwamen. De terugreis verliep al niet veel beter: werderom vertraging (en dan zeggen ze wat van de NS... :( ) en pas om 5.30 uur vanochtend thuis.
    Ik weet niet of het verband houdt met mijn zwangerschap (zelf denk ik een combinatie van zwanger zijn en 's nachts reizen), maar zowel de heen- als de terugreis zijn mij niet echt goed bekomen. Zowel vandaag als vorige week vrijdag ben ik zowat de hele dag wat misselijk geweest, heb ik last van mijn darmen gehad en ben ik een paar keer terug in bed gekropen...

Maar de dagen er tussenin hebben gelukkig alles goed gemaakt. Het resort (een hotel kon je het niet meer noemen...) bood echt van alles, al zijn we niet veel verder geweest dan het pierenbadje van 30 cm. Dat vond Jasmijn geweldig! Het badje was precies ondiep genoeg om haar zelfstandig in het water te laten spelen, al bleef een van ons telkens op de rand zitten om in te grijpen indien nodig. Ontzettend leuk om te zien hoeveel plezier je kind heeft in het water. Gelukkig was er altijd genoeg aanspraak in de vorm van ouders met kinderen in dezelfde leeftijd die ook waren 'veroordeeld' tot het pierenbadje... ;)

Onze dagen bestonden dus uit slapen, ontbijten, zwemmen, lunchen, slapen (Jasmijn dan en ik soms...), zwemmen, douchen, dineren, kinderdisco en naar bed. Eén ochtend en een avond zijn we met de bus naar de oude stad van Rhodos geweest. Die is erg goed bewaard gebleven en daardoor echt de moeite waard!

Hoewel Jasmijn nog niet veel begreep van de dansjes, vond ze de kinderdisco echt geweldig! Met foto's is het moeilijk om te laten zien hoe ze stond te dansen, maar we waren zo dom om onze videocamera vergeten mee te nemen... :oops:

Maar 8 dagen om zo'n manier doorbrengen is lang genoeg. Zelfs Jasmijn had er gisteren niet meer zo'n zin in en wij vonden het ook fijn om weer naar huis te gaan. We konden onze kamer - tegen betaling - gelukkig aanhouden tot 18.00 uur gisteravond, dus konden we uitgerust aan de terugreis beginnen.

De kwartfinale 'Nederland - Rusland' hebben we deels op een groot scherm in het hotel gezien. Er waren best veel Russen aanwezig en het viel me op wat een hartstochtelijk volk dat is! Bij het Russisch volkslied stonden ze massaal op en zongen uit volle borst (en met de hand op hun borst) mee. Dat zul je Nederlanders niet snel zien doen. De tweede halft hebben we op onze kamer bekeken. Achteraf gelukkig maar, maar dat was dus niet de beste helft... :(

Ik ga zo meteen de foto's laden en dan zal ik er een paar spammen...

6. [​IMG]

Met papa in de zee...

7. [​IMG]

In mijn eigen bootje...

8. [​IMG]

Dansen met een jongetje...

9. [​IMG]

Een van de poorten van de oude stad Rhodos...

10. [​IMG]

Of ik met papa mijn koekje wil delen... :rolleyes: ?

11. [​IMG]

Van de glijbaan...

12. [​IMG]

Even de beentjes strekken...

13. [​IMG]

Met mama op de stadsmuur...

14. [​IMG]

'Crocodile Dundee'...

15. [​IMG]

Even het boompje water geven (alleen is die gieter steeds al leeg zodra ik uit het zwembad ben geklommen... :( )

16. [​IMG]

A room with a view...

17. [​IMG]

Drinken als 'een groot meisje' gaat steeds beter... :D

Deel Deze Pagina