En de laatste (sorry, het zijn er een beetje veel geworden, geloof ik... ) Deze foto is genomen door de hotelfotograaf. Het is een foto van een foto, dus de kwaliteit is niet je dát...
Nu ook nog 'even' reageren op jullie belevenissen van de afgelopen week en dan ben ik weer helemaal bij... @Eve: Wat leuk om nu al 'schoolfoto's' van Fynn te hebben ! Jasmijn noemt zichzelf sinds een aantal dagen trouwens 'Mijntje'... Onze dochter is ook een dikkertje terwijl Roy en ik beiden een slank postuur hebben. Maar als peuter waren wij ook van die 'propjes'. Bij Jasmijn zal het dus ook wel goed komen en dat zal ook voor Fynn gelden. Ik heb de petitie trouwens getekend... @Duckie: Thuis heeft Jasmijn tot aan de vakantie eigenlijk altijd een slaapzak aan gehad, maar op Rhodos sliep ze zonder. Ging perfect... Jammer dat je misselijkheid weer terug is nadat het tijdje wat beter ging ! Ik vind zwanger zijn met een ondernemende dreumes erbij ook een stuk zwaarder dan mijn vorige zwangerschap en dan heb ik nog niet eens last van misselijkheid. Maar ik merk wel heel goed dat ik de energie mis om volop van Jasmijn te genieten. Jeetje, jullie hebben inderdaad een ingrijpende verbouwing voor de boeg... @Lies: Veel plezier bij 'Concert at Sea'. Ik heb het twee jaar geleden het eerste concert bijgewoond en vond het echt gaaf! @Noura: Ik had Jasmijn ook mee willen nemen naar de tandarts vorige week, maar aangezien ze al panisch wordt bij de verloskundige en de huisarts, hebben we dat maar uitgesteld tot december... Ik hoop dat Saf snel weer de oude is! @Melliemel: Wat leuk, nog een knulletje erbij! Maar belangrijker is dat de echo er goed uitzag... @Saar: Fijn dat Ben en jij een oplossing hebben gevonden waar jullie je beiden goed bij voelen. Die 'discussie' zal bij ons overigens niet gaan plaatsvinden. Wij hebben allebei het gevoel dat je 'het lot' niet moet gaan tarten op mijn leeftijd en daarnaast is twee al véél meer dan we ruim twee jaar geleden hadden durven hopen... Gefeliciteerd met het behalen van je examens! Goh... nog een potjesgebruiker, wat goed zeg van Liene! Ik hoop dat de infectie snel over is... @Bianca: Wat ben ik blij om te lezen dat Lynn (vr)eetbuien heeft gekregen... @Slingding: Leuke foto van de twee meiden ! Enne... je leest dit niet meer, maar ik wens je een heel fijne en ontspannen vakantie! De septembermama's kletsen ook zoveel, maar dat is eigenlijk helemaal niet leuk. Meestal lees ik dat topic ook maar met een half oog... @Debbie: Jasmijn kletst de oren van je kop, voor een deel in goed verstaanbaar Nederlands, maar er zit ook héél veel 'Jasmijns' bij... @Janette: Jij hebt ook een leuke week gehad, lees ik... Wij hebben 'alleen' twee rookmelders in huis. Een brandblusser hebben we wel, maar die is inmiddels over de datum... Hier ook oefenbekers van IKEA en ook voorlopig alleen nog maar met water... Verder heb ik een aantal errug leuke filmpjes van verschillende kids gezien ! Vandaag ook nog even naar de verloskundige geweest. Alles zag er goed uit, uk lag dwars waardoor het lang duurde voordat we het hartje konden horen. Niet dat ik daar van schrok, want tijdens het zoeken voelde ik het kleintje steeds bewegen. Mijn bloeddruk is nog steeds laag (100/50), maar gelukkig niet meer zo extreem laag als een paar weken geleden. Van duizelingen heb ik gelukkig dan ook geen last meer gehad...
@Lola: Gezellig dat je er weer bent! Op de heen- en terugreis na klinkt je vakantie behoorlijk relaxed. Heerlijk hoor En super ook dat Jasmijn het zo naar haar zin heeft gehad. Kan me wel voorstellen dat 8 dgn genoeg. Ik verveel me heel snel aan een zwembad dus had dat denk ik maar 2 dgn volgehouden De foto's stralen echt het ultieme vakantie-gevoel uit. Ze zijn stuk voor stuk erg leuk. Ik kan niet kiezen welke de leukste is Jasmijn is een lekker grietje met een blij koppie. En haar haartjes worden nu duidelijker een stuk langer Moest wel ff lachen om het gezicht van Roy op de laatste foto... Het gaat weer lekker hier...was vanmorgen 5.30 Ik zit hier dus behoorlijk te suffen. En het is ook nog es heel grijs buiten. Heb Fynn net weer in bed gelegd aangezien hij erg aan het geeuwen was. Hoop dat hij nog even gaat slapen maar tot nu toe is ie alleen maar hard aan het jammeren. Dit gaat een lange dag worden...
Er is een wonder geschied Fynn is om 8.15 toch in slaap gevallen tot 9.30. Dat is echt nog nooit gebeurd. Behalve als ie ziek was...hoop dus niet dat dit een voorteken is. Op het kdv waren nml ook weer een boel zieken en zelf voel ik een verkoudheid opkomen Zo, weer ff genoeg over ons. Hoe gaat met jullie? Zit hier nml wel een beetje tegen mezelf te praten
hier druk, moe, verkouden, maar verder alles goed... heb alleen een dochter die net 1,5 jaar oud is die weet weer in ontwikkelingssprong zit en d'r broer beetje boel voorbij stuift.... Ennuh van alles uitvreet, wat niet fun is.... Zelf luiers afdoen, uit ledikantje klimmen, e.d... Op zich goed teken, maar ja, ook wel lastig nu met jor.... Voor de rest nieuwe kozijnen gekregen en ben boven dus druk aan t schilderen e.d... Straks ga ik met de kids naar de autocross {m'n broertje doet mee} en vanaaf ga ik naar het dijkfeest.... Eg blijft dan thuis bij de kids... Dus vandaar dat ik er ff minder ben....
hi hi, ben ik even snel, ben druk met bakken, alles voorbereiden etc etc noura; je mag wel een hapje komen proeven hoor lianne; wat een lachu filmpje zeg, en dan zie je dat ze wss ook al wel 'kan' lopen maar dat ze er nog niet zo veel zin in heeft he?! debbie; momenteel heb ik het vrij druk met een en ander voorbereiden voor de vakantie en zolder die opgeruimt moet worden dus voor mij word het niets, orlando draagt nu maat 80/86 en kent vrij veel woordjes dus als ik die hier allemaal op ga schrijven ... ik houd orlando voorlopig nog in een ledikantje hoor, hij is een behoorlijke woelwater en heb geen zin dat hij tig keer uit een bedje valt, we zien wel. leuke foto's van thijmen heerlijk in dat badje zo janette; fijn te horen dat het een geslaagde vakantie was, ben erg benieuwd naar 'de andere' ontwikkelingen eve; haha kan me er iets bij voorstellen . enne ook jij bent uitgenodigd hoor overigens iedereen die wil mag langskomen hoor, hoe meer zielen hoe meer vreugd 8) lola; heee wat super afgezien van de vluchten dan en de nasleep ervan dat je vakantie geslaagd is wat een leuke foto's ook zeg je ziet er goed uit vind ik hoor. en die jasmijn leuk hoor met het drinken en zwemmen lief gezicht fijn te horen dat het met jouw en de kleine ook alles goed is gnessy; zo te horen best druk dus veel plezier vanaaf. ik ga nog een en ander doen wss zie ik jullie niet meer dit weekend, of jullie moeten hierheen komen hoor het wel haha gr saskia
zo ik ga ff reageren...tenminste zolang Teun ligt te slapen net wezen zwemmen dus hij is wel moe. Otje we hebben dus heel mooi weer gehad..eigenlijk alleen maar buiten geleefd...en ja dat wil je toch op vakantie.... Lianne dat is ff slikken zeg voor je vriendin Duckie lekker dat de echo goed was...en hoe voel jij je nu? Slingding hoe gaat het met je broer? Schoonmaken...komen jullie bij mij ook langs? ik vind gewoon de tijd en puf niet voor... Lola ik deed de fietskar weg omdat ik hem niet meer gebruikte omdat Teun voorop zit en hij in erg de weg stond...en toen zijn we gaan nadenken wat doen we er mee...nou weg dus... Saar staat stoer hoor...kan de mc ook nog naast Liene? Soory meiden maar het is iets te veel dus scroll snel door alle berichten en reageer hier en daar... zie leuke foto's voor bij komen...iets minder van fynn zijn tandje kom zo terug
Hallo meiden, Wat een schatje is Chris en hij lijkt idd op Nick. @Lies wat leuk zeg dat je complimenten kreeg over Thijs @Duckie wat heerlijk zeg een frambozenstruik. @Saar beterschap met Liene. Je leest het niet meer maar veel plezier in Center Parcs. @Slingding leuke foto's van de 2 meiden en Lynn ziet er idd al veel gezonder uit @Saskia ik ben jaloers op je tuin als wij een tuin gaan krijgen komen er ook allemaal fruitsoorten in,heerlijk. Veel plezier vandaag. @Noura gelukkig heeft Saf geen koorts meer. En lekker irri dat je internet er steeds uit ligt. @Lianne leuk filmpje. @Debbie leuke foto's. Wessel heeft maat 80/86. En wat gek zeg dat Thijmen met zijn hoofd ergens op gaat slaan als hij zijn zin niet krijgt denk dat je wel gewoon consucent moet zijn anders gaat hij het echt als 'wapen' gebruiken. Hier komt ook nog geen ander bed. @Janette welkom terug en wat fijn dat jullie het leuk hebben gehad. @Eve wat leuk zeg dat Fynn op stap is geweest met het KDV Goed zo Fynn =D> blijf maar vaker zo lekker lang slapen. @Lola welkom terug Ik vind het heel leuk om al die foto's te zien Jullie hebben duidelijk heerlijk gerelaxt van jullie vakantie. Wat fijn dat alles weer goed was bij de vk. Ik heb trouwens vreselijk nieuws gelezen bij de septembermama's,dat te vroeg geboren babytje Levi is overleden Hier is het echt klote weer het regent keihard Ik dacht dat het mooi weer zou worden.
Lola: welkom terug! de reis klinkt verschrikkelijk. maar de rest en foto impressies zien er gewelig uit vooral roze kapje. enne: was het maar waar vakantie, ik moet maandag gewoon de nacht in hoor. We hebben nu een weekend voor 2. ik weet ook eigenlijk niet of karin al thuis is, maar nu slaapt ze dus kan niet bellen of sms'en en we gaan zo weer weg. We lagen om 4uur op bed en om 11.30 eruit, heerlijk! het wasleuk, arno moest het geluid doen van de band die op onze bruiloft heeft gespeeld en het was 500m van mijn schoonouders vandaar dat we kailynn ipv vanmorgen gisterenavond daar gebracht hebben. Ze kon ik ouderwets arno helpen en heb foto's gemaakt en gefilmt voor de web site. Daarna nog een paar drankjes gedaan en dan is het zo laat. eve: ik hoop idd dat het geen voor bode ins. saskia: prettige verjaardag vales: hoop dat het weer nog opknapt. ga even bij mijn ventje hangen.
Fynn mag Teun binnenkort met je nieuwe vriendje spelen? want hij vind Elmo ook heeel lief KARIN EN FRANK....lees nu net het bericht dat jullie een mooie zoon hebben...GEFELICITEERD... zo heb het meeste doorgebladerd maar er is zoveel geschreven dat het niet mogelijk is om overal op te reageren.. ga proberen om het vanaf hier weer op te pakken maar of dat lukt weet ik niet... Nog een nieuwetje van Teun hij begint nu ook aan een hand te stappen....de ene keer de hele kamer rond en dan andere keer maar 4 stapjes..maar hij oefend..... prettig weekend allemaal
@Gnessy: Lijkt me echt lastig dat Ruth haar luier uittrekt Heeft ze geen romper aan dan? Wat vindt Jordy eigenlijk van z'n snelle zusje? @Vales: Hier regende het ook behoorlijk maar inmiddels schijnt de zon volop. Hoop bij jou ook! @Cynthia: Fijn zo'n ouderwets geslaagde avond! En daarna ook nog uitslapen. Toch wel ff lekker zonder kind @Janette: Dank voor je email: nu ben ik niet meer nieuwsgierig En tuurlijk mag Teun met Elmo spelen. Weet alleen niet of Fynn dat goed vindt. En wat lees ik nu? Goed zo, Teun! Fynn heeft inmiddels een snotneus, verhoging en kwijlt behoorlijk. Een gezellige combi van verkoudheid en tandjes dus. Maar hij is gelukkig nog wel vrolijk En...hij is nu 3 weken zonder snotneus geweest en dat is echt uniek.
jor vind t niet leuk, en word met tijden ff heel dwars... maar ja, ik kan ruth niet stoppen en jor helaas ni helpen sneller te gaan... En ruth tja... die trekt romper los...... kleren uit...... slaapzak uit ook als deze achterste voren zit, echt een dondersteen die veel te hard gaat met d'r ontwikkelen.. behalve t praten........... dat blijft bij een paar woorden......... das max 5.......
gister toch even langs de huisarts geweest omdat safouane ook niet meer drinken wou. hij had wel een rode keel en wat opgezette klieren, dus moesten even in de gaten houden of het niet een keelamandel ontsteking zou worden. en het drinken moest ook in de gaten worden gehouden. gelukkig deed die dat savonds wel weer. lola welkom terug, en wat een heerlijke vakantiefotos. ik krijg spontaan zin om ook op vakantie te gaan. de russen die wij toen bij ons op het vakantie park hadden zitten waren vooral heel gepassioneerd met de alcoholpromilages janette jij ook welkom terug! fijn dat het leuk is geweest hier ook een ventje wat met zijn hoofd wil gaan bonken, maar ieder negatief gedrag negeren we. oei fynn beterschap! hier is het ook regenachtig weer gisteravond de ctg gehad, moest langer dan een uur liggen, maar kindje is wat rustig en dan wachten ze tot er wat meer gebeurd zeg maar. maar het was allemaal goed, nu maandagochtend nog een keer en dan naar de gyn, ben benieuwd maar heb wel een goed gevoel.
Vandaag voel ik me gelukkig een stuk beter dan gisteren, dus was het weer tijd voor 'de grote vakantiewas'! Jeetje, tegen de tijd dat je alle vakantiezooi hebt opgeruimd, ben je weer aan vakantie toe... Gelukkig konden de ouders van Roy een paar uurtjes op Jasmijn passen, dan krijg je toch een stuk meer gedaan. Roy is haar nu halen en gaat daarna boodschappen doen. Niet vergeten dus om zometeen een lijstje te maken... @Eve: Ja, Roy houdt echt niet van poseren voor een foto (ik ook niet trouwens...), daarom maak ik het liefste spontane foto's van Roy en Jasmijn. Jeetje... 5.30 uur en dat op een zaterdag ! Het wordt tijd dat Fynn gaat beseffen dat dit écht geen tijd is om op te staan... Jasmijn was snotvrij tot en met de eerste dag op Rhodos... toen werd ze weer verkouden... @Vales: Dank je wel dat je me even wees op het overlijden van Levi. Ik had gisteren echt niet meer de puf om de overige topics waar ik geregeld schrijf bij te lezen (bovendien zijn jullie toch het belangrijkst voor mij... ), dus ik was nog onwetend van dit slechte nieuws. Ik schrok er erg van, vooral omdat dit kereltje het juist érg goed deed voor een veel te vroeg geboren kindje... @Slingding: Excusez moi! Ik zal wel weer eens twee dingen door elkaar hebben gehaald. Het komt denk ik hierdoor: Ik weet dat je vakantie hebt rond de tijd dat ik ben uitgerekend... @Teun: =D> @Noura: Goh, het worden op deze manier ook zware laatste loodjes. Ik hoop voor jou dat de komende 5 weken voorbij vliegen (voor de rest hoop ik dat niet, want dan is deze zomer ook al weer zo snel voorbij...)
Helemaal alleen in de draaimolen van de outlet bij Roermond... en ik vond het prachtig...zat alleen in de auto maar ook de draaimolen draaide alleen voor mij
zou kijken of het filmpje wat ik heb gemaakt van het lopen ook lukt om het naar photobucket te doen..het is 10 mb maar gaan nu eerst Teun ff lekker in bed stoppen...
zo als het goed is hier het filmpje het was de eerste keer met filmen op me fototoestel dus ja beginnersfout niet het toestel draaien http://s185.photobucket.com/albums/x21/ ... tappen.flv