December 2006 mama's

Discussie in 'De mama's' gestart door Otje, 1 dec 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. noralien

noralien Fanatiek lid

7 jun 2005
    2.734
    1
    0
    Wormerveer
    Bedankt voor het meezoeken! En idd, ik kreeg van Lola per mail hetzelfde tabelletje als de link van Otje.

Volgens die tabel moet het HCG 43-64 dgn na de bevruchting tussen de 25.700 en 288.000 zijn.
    Ik zit nu 47 dagen na de bevruchting en de waarde was 60.751.

2. Otje

Otje Fanatiek lid

10 apr 2006
    4.703
    0
    36
    Ziet er goed uit dan Noralien! :D

3. Niet meer actief

kijk dat is goed teken noralien.... hier draaien de duimen ook nog steeds........

4. Super :thumup: !

5. melliemel

melliemel Fanatiek lid

31 aug 2005
    2.081
    0
    0
    ff snel en dan gaan we weg,

noralien SUPER GOED NIEUWS VOLGENS MIJ, nu nog de echo ben helemaal blij voor jullie :)

tot later

6. slingding

slingding VIP lid

9 apr 2006
    5.425
    1
    0
    verzorgende IG
    Middelburg
    noralien: super de super nieuws!
    ga nog was vouwen en werken
    ik spreek jullie!

7. debbie1988

debbie1988 Fanatiek lid

6 nov 2005
    1.608
    0
    0
    Thuismoeder + Oppasmoeder
    amstelveen
    Noralien dat is zeker heel erg goed nieuws, hopelijk kan je donderdag echt heel leuk en lekker genieten van je echo. Alvast heel erg veel plezier

8. Duckie

Duckie Fanatiek lid

1 jun 2006
    1.410
    0
    0
    @Noralien: Demi slaapt meestal op haar buik met haar benen ingetrokken, en dan op iedere willekeurige plek in bed. Ze wil altijd op haar rug in bed gelegd worden, maar draait altijd naar haar buik.

@Eve: Nu ik 's nachts zo slecht slaap, slaap ik heerlijk overdag, maar inderdaad op m'n werkdagen gaat dat natuurlijk niet. Maar lastig dat jij niet kan slapen overdag. Als de verbouwing hier klaar is mag je wel een keertje komen logeren met Fynn, en dan mag je zo lang uitslapen als je wilt ;)
    Ik vind het wel fijn dat ik Demi nu iets minder hoef te tillen. En ze loopt nog niet zo snel dat ik haar steeds achterna moet , maar dat zal nog wel komen ;)

@Lola: Haha, grappig, om "gekke gewoonten" te benoemen. Demi gaat 's ochtends ook altijd weer op haar buik liggen, maar dat is volgens mij een spelletje, zo van "Pak me dan...als je kan". Wat wel gek is, is dat haar lievelingsbeer altijd eerst mee uit bed moet, en dat ze hem dan zelf weer terug in bed moet gooien. Anders is het niet goed. En ze wil altijd dat alle deksel enzo teruggaan op de potten. Dus de pot met jam moet altijd dicht en het boterkuipje mag ook niet open bljven staan. En verder weet ik het ff niet.

@Slingding: Sterkte voor je broer. Wat gaat dat snel zo'n scheiding zeg, ik hoor wel eens andere verhalen.

@Noura: Ik ben zo blij voor je dat het er weer beter uit ziet, fijn dat de kleine goed gegroeid is :D . En tuurlijk leven we met je mee. Ik vind jou ook altijd heel relaxed overkomen. En jij mag ook best eens een keer een kort lontje hebben. Je moest eens weten hoe vaak ik dat heb nu ik zwanger ben ;)

@Noralien: Jippie, goed nieuws :D . Donderdag gaan we weer duimen voor een goede echo!

Ik ben doodop, dus ik ga deze site afsluiten en duik het bed in. Heb ook een vervelende dag gehad, alles ging mis. Zo stond ik vanavond al om 18.00 uur bij de acupunctuur, terwijl mijn afspraak pas om 19.00 uur was :( .

9. melliemel

melliemel Fanatiek lid

31 aug 2005
    2.081
    0
    0
    hi hi,

duckie; heee wat een zooi zal je nu hebben zeg, pfoe heee moet er idd niet aan denken. wat goed van demi, zo zie je maar het kan letterlijk in ene heel snel lopen

vales; ik vind squashen best heel erg leuk het is intensief hoor maar dat vind ik er juist het leuke aan

noralien; ik had niet echt een voorkeur, daar zat ik nml zelf ook aan te denken, meer van denk ik dat het een meisje word omdat me dit leuk zou lijken maar nee dat was het niet, vind 2 jongens nml best heeel erg leuk :)

vales; leuk joh die foto's kunnen de hondjes wel los? of doen jullie dit niet met andere reden?

lola; ja het is een 3d echo ik ben nu aan het uploaden voor het resultaat

otje; kijk zo zie je maar he, gaat inene ook zo snel weer
    denk trouwens dat je er niemand mee voor het hoofd stoot hoor. zo ieder zijn mening die juist gegeven mag worden op het forum....toch?! :)

noralien; hier ook zo'n woelwater hoor vandaar, en dan heb ik de luxe dus 2 ledikantjes te hebben, dat ik hem nog in het ledikantje houd. moet er wel bijzeggen dat het ledikantje waar orlando in gaat slapen een lager hekje heeft dus moet wel uitkijken dat hij daar niet uit gaat klimmen maar dan kunnen we altijd nog ruilen van ledikantje

eve; ja dacht zondag ook gelijk aan jouw, mss dat we daar ook een keer kunnen meeten?

lola; vreemde gewoonten uhmmmm, hij heeft nu een stopwoordje, konstant na een verhaal wat hij aan het vertellen is zegt hij , oooooohhh tttu pfooooee, vreemd? meer lachwekkend eigenlijk.
    :)

slingding; hoop dat de fysio werkt voor hem

noura; he fijn te horen dat het in zoverre positief is zeg, enne 2200 tot 2400 klinkt toch netjes idd niet zoals tegenwoordig 7/8 ponder maar is toch niet erg neem ik aan? volgens mij ben jezelf ook niet heel groot en superslank dus mss lijkt zij wel op jouw qua bouw? :)
    die saf, gelukkig heeft hij zijn bammetje op

noralien; wat super goed joh had het al gezegd maar toch :D

duckie; he vervelend zeg voor je maarrre slaap lekker hoor

ik zal nog ff paar fotootjes plaatsen, het is foto van foto dus minder kwaliteit hoor.
    dan ga ik ook lekker rusten

gr saskia

10. melliemel

melliemel Fanatiek lid

31 aug 2005
    2.081
    0
    0
  11. melliemel

melliemel Fanatiek lid

31 aug 2005
    2.081
    0
    0
  12. melliemel

melliemel Fanatiek lid

31 aug 2005
    2.081
    0
    0
  13. melliemel

melliemel Fanatiek lid

31 aug 2005
    2.081
    0
    0
    zoo laatste vind ze zelf goed gelukt, hij was echt superbeweeglijk dus was al lang blij met deze scherpe beelden

oh ja en de placenta lag dus links en vooral achter dus vandaar dat ik hem meer voel dan dat ik dacht bij orlando(bij orlando lag de placente linksvoor)

gr saskia

14. slingding

slingding VIP lid

9 apr 2006
    5.425
    1
    0
    verzorgende IG
    Middelburg
    Saskia: super mooie echo plaatjes!

duckie: slaap lekker en hopelijk is je dag morgen stukke beter......

15. keizerin

keizerin Niet meer actief

Hallo,

@Otje wat leuk zeg dat je alle Friends op dvd heb gekocht.
    En nee nog steeds geen nichtje,schoonzus moet morgen naar het ziekenhuis dus ben benieuwd.

@Duckie ja lekker hoor we zijn meestal binnen een kwartiertje op het strand met de auto.
    Slaap lekker en morgen hopelijk een betere dag!

@Eve wij gaan meestal naar Katwijk.
    En zaterdag zijn we om kwart voor 7 weggegaan want de hondjes mochten er pas om 7 uur op.
    Wessel slaapt altijd laat hij gaat meestal om half 8 naar bed en slaapt dan om half 9/9 uur pas.

@Slingding ik heb er met je broer te doen :(
    En ik weet alles over antidepressiva sinds een paar jaar niet omdat ik er zelf aan heb gezeten maar wel een paar uit mijn familie.

@Noura gelukkig is ze niet verder achteruit gegaan met d'r groei.
    En wat fijn dat het je zo helpt om hier alles van je af te schrijven.
    Ik vind je er ook erg rustig onder vind dat echt knap van je :D
    Ik weet van mezelf dat ik dus wel paniekerig zou zijn maarja zo ben ik ik maak me snel heel veel zorgen.

@Noralien wat een super uitslag :D op naar je echo en ik hoop dat je een prachtige echo zal hebben.

@Saskia ja idd iedereen zegt dat het erg intensief is maar dat heb ik ook nodig ;) :)
    Bikkel kan niet los want die luistert helemaal niet goed als hij een andere hond ziet dan gaat hij er naartoe en dan is hij alleen maar aan het blaffen :rolleyes:
    En Spikie kan wel en die heeft ook even los gelopen.
    Wat een prachtige echo's :baby: :D

Ik ga nu afsluiten ik ben moe en morgen weer om 6 uur op.
    Tot later!

16. duikster

duikster VIP lid

13 nov 2005
    5.714
    73
    48
    Noura fijn te horen dat je kleine meid doorgroeit ondanks de achterstand. Tja hier is Chris dus ook beduidend kleiner dan zijn broertje...bij mij komt het mogelijk toch door de hogere bloeddruk.
    Maar geniet nog maar even van de trappeltjes in je buik, want zo zijn ze weer verdwenen. JIj bent inderdaad de volgende!

Noralien/Lola: geweldige foto's van jullie vakantie! Ik geniet echt als ik jullie kleine meiden zie op de foto's.

Lola: Chris is niet gemeten in het ziekenhuis. Dat doen ze tegenwoordig niet meer. Maar wij hebben thuis er al grofweg een centimeter naast gehouden en dan lijkt hij ongeveer 46 centimeter te zijn. In elk geval passen de rompers 44 een stuk beter dan de 50/56 en een aantal broekjes 50 vallen nog zo van zijn billen af.
    maar als hij zo doorgroeit komt het helemaal goed. Chrisje is in een dag tijd alweer 60 gram aangekomen. mijn boobs staan ook op springen overigens...

de peuterbedjes: tja Nick ligt er al een aantal maanden in omdat wij inderdaad het ledikant ook wilden gebruiken en gebruiken voor Chris. Nick slaapt prima in zijn bedje en zowaar vind ik hem meestal in de ochtend hetzelfde terug als hoe hij er in de avond in is gegaan. HIj is tot nu toe 3x in een maand of 4 uit zijn bedje gevallen, waarvan 2 x in een week (weet je nog Noortje dat je het me vreog, die week dus 2 x)

Overigens ben ik de afgelopen week ook echt super aan het genieten van Nick. Hij is echt heel lief voor Chris en geeft hem allemaal kusjes. Maar zijn eigen ontwikkeling gaat ineens ook weer heel snel. In een week tijd heeft hij ineens ontdekt dat hij sommige dingen tot echt duidelijk kan maken door ze gewoon te zeggen en er is een heel scala aan woorden bijgekomen de afgelopen week. Ook kan hij echt superondeugend kijken en is het echt een 'boef'. Vorige week had hij zich bij mijn moeder verstopt achter een stoel van het bankstel. Zij was hem dus echt kwijt, roepen en rondkijken. Keek ze achter de stoel en hij begon een partij te schateren. Tot die tijd had hij zich dus helemaal stil gehouden. Echt een spelletje spelen dus. Heerlijk!
    Nick is de afgelopen week overigens ook heel erg aan het rotzooien met eten. Hij wil vaak niet eten, volgens mij vanwege de doorkomende hoektanden. Ook kan hij echt heel erg dreinen als hij iets wil hebben wat hij niet krijgt. Dus altijd leuk is het momenteel ook niet altijd....ups en downs met hem die echt heel snel kunnen wisselen, binnen 5 minuten of zo.

tot later dames!

17. Hallo allemaal,

wij zijn terug van ons weekend. Het was leuk geweest. We hebben heel goed weer gehad.

Liene was doodop en ligt al weer een tijdje in bed. Ook Ben en Tisse liggen hier naast me te slapen en ik zit dus in bed met de laptop.

Liene was gelukkig de zaterdag al weer beter, maar spijtig genoeg ben ik dan beginnen snotteren en hoesten. Niet erg, maar heel vervelend. Nu zit ik rechtop en loopt de snot uit mijn neus... Ga ik zo dadelijk liggen, begint mijn keel te kriebelen en moet ik constant hoesten. Heel irritant dus.

Na één beurt bij de osteopaat kijkt Tisse al opmerkelijk meer naar de andere kant. Morgen moeten we nog een keertje terug en nadien wrschl nog één maal.

Daarnet een mail gehad dat ik 2 filmtickets heb gewonnen. Bij onze bank kon je je contactgegevens in een doos stoppen en elke maand trekken ze daar 2 winnaars uit en ik was er dus bij!

Zo even bijlezen en dan nog wat foto's plaatsen. Nadien snel boodschappen doen bij colruyt via het internet. Die winkelen dan voor mij en ik kan het morgenavond gewoon opladen. Netjes in bakken. En het is gratis, want ik heb nog een gratis-mail.

Noura, wat irritant als het internet steeds wegvalt. Hopelijk geraakt dat snel opgelost. Veel beterschap voor Saf.

Debbie, Liene zit nu in maat 80. Soms ook al 86, soms nog 74.

Hier gaat Liene verhuizen naar een éénpersoonsbed na de zomer. Nu slaapt Tisse tussen ons in, maar dan gaat die dus naar het babybed en gaat Liene doorschuiven. We hebben een bed (mijn oude bed) waar je een schuif kan onderuit trekken en daar zit ook een matras in. Nu hebben we dus zo'n ding gekocht zodat Liene niet uit het bed kan vallen (de naam schiet me even niet te binnen) en trekken we dan dus die schuif uit. Moest ze dan vallen, en voorbij dat ding geraken, valt ze gewoon in een ander bed.

Mooie foto's!

Lola, dat klinkt als een geweldig verlof. Jammer van de heen- en terugreis. Mooie foto's ook weer.

Janette, we hebben de mc nog niet gepast met Liene erbij. Denk dat Liene niet van Tisse gaat kunnen afblijven.. ;)

Even Tisse verluieren. Zo terug voor deel 2.

18. Janette en Eve, nu ben ik dus des te nieuwsgieriger... :(

Heel herkenbaar het draaien van de camera! :D Wel een superleuk filmpje!

Eve, klaag maar raak hoor. Ik zou er gek van worden als ik zo vroeg moest opstaan elke dag, dus ik leef helemaal met je mee. Niet dat je daar iets aan hebt natuurlijk...

Karin, wat klein maat 44... Geniet van je kindje en de kraamtijd.

Noralien, super dat de 2de week zo leuk was! Klinkt wel als een echt meisje, zo gillen! :D

Heb je nog mooie foto's gemaakt? Daar zijn ze al. ;) Gewoon een beetje geduld moest ik hebben...

Wat een leuke manier om het tegen je zus te vertellen!

Irma, leuk weer iets van je te horen. Doe je het wel rustig aan met je harde buiken!

Heel veel plezier met je vakantiedagen.

Lola, ik zie op de foto's dat Jasmijn haar haar in sneltreinvaart aan het groeien is. Hier is de groei een beetje stilgevallen. Het is al heel lang geleden dat we nog naar de kapper zijn gemoeten.

Otje, hier ook friends-fans. Zelf Liene lacht al mee met de lachband. :D En 85 euro voor de hele reeks is echt niet duur! Geniet ervan!

Lola, grappig seg, die gewoontes van Jasmijn!
    Wat doet Liene...

Als we overdag met zijn 3'en thuis zijn en ik moet naar het toilet, moet ze mee, anders is het brullen. Dan zitten we dus met zijn 2 in dat kleine hokje, ik op het toilet en zij gaat op de mat zitten spelen met de boekjes die er liggen.

Alle potjes (mayonaise, ketchup, sambal, boter, choco, ...) moeten dicht gedaan worden nadat we ze aan tafel gebruiken. Doen we dat niet, roept Liene heel hard 'toe doen' (klinkt als één woord toedoen), totdat dit gebeurt. Nog iets met die potjes... doen wij iets bij ons eten, dan zegt ze niets, maar schuift haar bordje naar ons toe. :D En dan moeten wij datgene wij nemen, ook op haar eten doen.

Hmmm, even nadenken wat nog... Dit al even plaatsen ondertussen, want er ging daarnet al bijna iets mis.

19. In de wagen legt ze altijd haar schaapje op haar hoofd (schaapje is zo'n knuffellapje met 4 pootjes en een schapenhoofd) en zegt dan 'zie is', en als we dan kijken, moet ze zelf heel hard lachen.

Wanneer ze naar de auto loopt, volgt ze de hele hofpad. Bijna nooit neemt ze de binnendoor over het gras (wij wel dus).

En als ze 'klaar' zegt, moet je snel zijn, anders gaat ze recht staan in haar stoel, of gooit één been over de badrand, of laat haar beker vallen. Klaar is klaar en dan gaat ze dus iets anders doen. :D

Noralien, geweldig dat de hcg-waarde heel hoog is. Dat ziet er al vast goed uit!
    En als je weet dat de hcg elke 2 dagen verdubbelt, zit je helemaal top als je naar het lijsje kijkt.

Duckie, lees net dat bij jullie ook alle potten gesloten moeten zijn. Grappig.

Hopelijk lig jij nu heerlijk te slapen.

Saskia, wat een mooie echo!

Zo, nu nog de foto's plaatsen en eens kijken of ik nog zin heb in winkelen. Denk het niet... zal voor morgen zijn en dan overmorgen afhalen.

Groetjes,
    Saartje

20. [​IMG]

Tisse aan het lachen...

Deel Deze Pagina