December 2006 mama's

Discussie in 'De mama's' gestart door Otje, 1 dec 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. [​IMG]

Liene en Kaat zwemmend in een wasmand. Liene trekt een heel ondeugend gezichtje vind ik. :D

2. [​IMG]

Een 'wakkere' foto, want Tisse heeft zijn weekend echt weggeslapen...

3. [​IMG]

Ben en Liene aan het meer...

4. [​IMG]

Dit is het meer. Wat een uitzicht op een halfuurtje van huis...

5. [​IMG]

Samen spelen in de speeltuin.

6. [​IMG]

Dromend...

7. debbie1988

debbie1988 Fanatiek lid

6 nov 2005
    1.608
    0
    0
    Thuismoeder + Oppasmoeder
    amstelveen
    Saskia en saar echt hele leuke en mooie foto's zeg, Liene is echt een klein prinsesje he ;). En saskia die echo foto's zijn echt heel gaaf en mooi zeg, ik heb geen 3d genomen helaas. Maar nu ik het weer eens zo zie vind ik het echt heel erg mooi

Owww het strand, jeetje zou ik ook wel heen willen hoor. Maya helaas gaat beetje moeilijk doordeweeks, want sebas heeft natuurlijk gewoon de auto nodig

8. Niet meer actief

op naar een tweede kindje dan debbie. haahah.. Dan kun jij ook drie d echo laten maken....

zal is kijken of ik 3d foto's kan vinden van kleine meis... Van jor moet ik ze ook hebben... maar waar?

9. debbie1988

debbie1988 Fanatiek lid

6 nov 2005
    1.608
    0
    0
    Thuismoeder + Oppasmoeder
    amstelveen
    Hahaha nee wij wachten nog maar even met een 2de, eerst maar financieel een beetje beter zitten he ;)

10. Niet meer actief

hahahaha... tja................

11. Duckie

Duckie Fanatiek lid

1 jun 2006
    1.410
    0
    0
    @Melliemel: Wat een mooie duidelijke echo-foto's zeg.

@karin: Fijn dat het zo goed gaat met Chris! Leuk dat Nick zelf spelletjes gaat spelen. Herken het ook van Demi. Verstoppertje spelen vindt ze erg leuk :D

@Saar: Leuke foto's van jullie weekend zeg. Liene kijkt inderdaad erg ondeugend in die wasmand :D . En wat ziet Tisse er schattig uit met zo'n smile op z'n gezicht. Fijn dat Tisse zo goed reageert op de osteopathie behandelingen.

Demi is naar mijn ouders nu. Die hadden het zwembad al opgezet, maar ze kon er nog niet in omdat het water nog koud was. Dat was drama natuurlijk, dus ze hebben er maar snel wat warm water bij gedaan. Ik ga zo werken, spreek jullie later.

12. melliemel

melliemel Fanatiek lid

31 aug 2005
    2.081
    0
    0
    hi hi,

duikster; lekker dat je zo kunt genieten van beide ventjes, en nick zo'n ontwikkeling aan het meemaken lekker hoor, ja ze krijgen nu echt een heel eigen karakter he, vind dit juist wel leuk om te zien

saar; lekker dat iig liene op is geknapt, balen alleen voor je zelf maar zo te zien hebben jullie lekker genoten. goed man dat tisse zo goed op de ostheopaat reageert. enne heeeel leuke foto's zeg, dat lachje van tisse en die heeel ondeugende blik van liene 8) mooi hoor dat meer, is het een recreatie meer of?

duckie; ohh klinkt lekker voor demi, werkse iig

wij gaan mss vanmiddag even richting zwembad is hier op loopafstand 5 min. en anders zet ik een minibadje op vanmiddag tis nu al 26 graden hier tenminste dat was het om 11 uur zal nu wel warmer zijn.

gr saskia

13. janette

janette VIP lid

26 feb 2007
    5.113
    0
    0
    Ben op zoek naar de droombaan
    Heiloo
    Hier staat het badje ook al klaar...nu nog op te warmen in de zon en straks het parasolletje erboven....

Maar ik zou jullie niet langer in spanning houden, al weten Eve en Otje het wel al...

Maar ik heb een nieuwe baan!
    Ik ga broodjes bakken bij AH.
    De afhandeling op me huidige werk is nu geweest en ik ben dus per direct uit dienst en neem 1.5 maand salaris mee...

Ik kon niet eerder wat zeggen omdat we nog aan het onderhandelen waren.
    nu is het rond en ben ik daar gistermiddag de deur uitgestapt.... lekekr hoor...
    en nu neem ik vrij t/m 30 juli en begin 1-8 bij AH
    heb wel daar al gemeld dat ik evt eerder me opleiding wil doen...
    dus heb de hele maand lekker vrij...

Al moet alles wel nog bezinken hoor...wnat echt tot me doordringen doet het nog niet echt.....

zo dan zijn jullie ook weer op de hoogte wat hier sinds vrijdag heeft gespeeld.....

14. noura

noura VIP lid

27 apr 2006
    8.819
    0
    0
    gefeliciteerd met je nieuwe baan janette

15. noura

noura VIP lid

27 apr 2006
    8.819
    0
    0
    haha duckie ik heb ook echt wel een kort lontje af en toe. ik heb van de week mijn man zelfs weggejaagd met mijn humeur ;)
    ik heb daarstraks heel hard gevloekt en gescholden, iemand fietste aan de verkeerde kant van de weg, met dochtertje achter zich aan wat hevig slingerde, waardoor ik bijna op de rijbaan viel. in plaats dat iemand dan gaat lopen

saskia wat een prachtige echofotos, ik zie er zelfs een beetje van orlando in, kan dat kloppen?

noralien wat een mooie waarden, hier ook draaiende duimen

saar wat een prachtige fotos ik zie veel gelijkenis van tisse met liene, maar vind het ook echt een kereltje
    is zijn haar nu wat lichter aan het worden?

heb de rest al weer vergeten :oops:
    maar heb vandaag weer een buikfoto gemaakt. zal hem even plaatsen

16. noura

noura VIP lid

27 apr 2006
    8.819
    0
    0
  17. noura

noura VIP lid

27 apr 2006
    8.819
    0
    0
    wat betrefd het snelle bevallen van de vorige keer, daar weten ze van, en het ziekenhuis halen kan dan nog wel eens moeilijk zijn is ook gezegd.
    laat staan of ik de auto zou durven instappen. maar mischien gaat het deze keer wel anders.

safouane is echt een drama queen op het moment, sjongejonge. hij wil niets, word verschrikkelijk driftig. en ik kan heel goed negeren, maar het houd een keer op.
    gister tijdens het eten was die zo aan het schoppen en slaan met zijn voeten tegen tafel dat ik hem heb opgetild en in de gang heb laten afkoelen, daarna heeft die toch nog een beetje meegegeten.
    met het tandenpoetsen begon het bij een kies te bloeden, die is denk ikhalfdoor want we mogen ook niet in zijn mond kijken.

18. slingding

slingding VIP lid

9 apr 2006
    5.425
    1
    0
    verzorgende IG
    Middelburg
    noura: mooie buik!

janette: gefeliciteerd met je nieuwe baan.

Grrrrrr. ik was om 13.00 uur wakker en kan niet meer slapen...
    en ik lag er pas op 9 uur op dus probeer er gelijk met kailynn nog te slapen.
    maar meestal kan ik niet slapen in de avond duss...
    het zal eeen heeeeeeeeeel taaie nachtje worden.
    Wel heb ik ets positiefs, ik heb met een collega mijn laatste nacht geruild tegen 1 in november dus kom er donderdag ochtend al uit en dan vakantie. kan ik alles wat rustiger aan doen met inpakken, kraam, verjaardags visite, en afscheids bbq.

19. noura

noura VIP lid

27 apr 2006
    8.819
    0
    0

Deel Deze Pagina