December 2006 mama's

Discussie in 'De mama's' gestart door Otje, 1 dec 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Otje

Otje Fanatiek lid

10 apr 2006
    4.703
    0
    36
    Noralien: Hoop voor je dat het bruinverlies niets betekent en dat je morgen een mooie echo hebt! [-o< :thumup:

2. noralien, ik duim ook voor je!

otje, het meer hoort bij center parcs kempervennen. Mooie foto!

noura, wij eten straks ook niks warms. We eten een salade mer verschillende soorten vis en garnalen met zelfgemaakte tartaar. Misschien een idee?

Zo zielig hier, Liene is in slaap gevallen in de zetel. Nu moet ik haar dadelijk wakker maken.

Saartje

3. noura

noura VIP lid

27 apr 2006
    8.819
    0
    0
    ah wat zielig voor liene

ik houd niet zo van vis, nu ik zwanger ben helemaal niet. mijn man wel, trouwens.

ah nee he noralien, wat vervelend nou, het hoeft niets te betekenen, ik ben daar het bewijs van. maar we duimen hier hoor!

4. @Noralien: Je hoort heel vaak dat wat bruinverlies in het begin van de zwangerschap niets te betekenen heeft, maar ik begrijp heel goed dat jij hier nu geen enkele boodschap aan hebt. Na alles wat er gebeurd is, ga je je toch wat zorgen maken. Ik ga héééééél hard voor je duimen dat met je kleine ukkie alles in orde is. Je bent nu al zoveel verder dan de vorige keren en deze zwangerschap móet gewoon goed gaan.
    Dikke knuffel van mij!

5. Otje

Otje Fanatiek lid

10 apr 2006
    4.703
    0
    36
    Sara kwam rond 12.45 uit school en Koen tegelijkertijd uit bed. Samen even brood gegeten. Dacht er aan om te gaan zwemmen in het plaatselijke zwembad maar had geen zin in zoveel mee te sjouwen dus thuis het mini-badje nogmaals opgezet. Na een half uur werden de eerste donkere wolken zichtbaar en inmiddels ziet het hartstikke grijs en ontweert het ook al flink. Net alles opgeruimd en nu zitten we binnen. Benauwd hier :(

6. Bianca16

Bianca16 Fanatiek lid

29 mei 2006
    1.618
    0
    0
    Noralien, ook hier draaien m'n duimen volop. Kan me heel goed voorstellen dat je je zorgen maakt. Knuffel van mij!

Janette, gefeliciteerd met je nieuwe baan!

Saar, ach wat zielig, 2 zieke kindjes :( ...hopelijk zijn ze voor de doop van Tisse allebei weer opgeknapt. Gijs gaat ook nog gedoopt worden, maar dat zal waarschijnlijk pas eind dit jaar worden. Lynn is momenteel zo actief dat ze geen seconde op schoot wilt blijven en vervolgens meteen een keel opzet, dus stel ik het liever eventjes uit.
    Ik ben overigens ook al 2x met Gijs naar de osteopaat geweest. Hij heeft geen voorkeurshouding maar een a-symetrisch schedeltje, wat ws. komt door de snelle bevalling. Waarschijnlijk kan ze het niet helemaal verhelpen, maar toch een stuk verbeteren.

Karin, wat fijn dat Chris zo goed groeit en jouw borstvoeding zo goed op gang komt. Ik wil nog ff zeggen dat ik ontroerd was van de mooie tekst op het geboortekaartje. En ook ik ben benieuwd naar foto's van Chris.

Hier regent het alweer sinds 12.30 uur...buitentemperatuur 18 graden...heerlijk die afkoeling.

Otje, wat fijn dat het weer beter gaat met Koen op het kdv. Lynn heeft het er ook steeds meer naar haar zin en huilt ook alleen ff bij het afscheid.

Melliemel, wat een mooie duidelijke 3d foto's. Tja, en ook ik ben verbaasd waar dat kleine frummeltje zich verstopt heeft in jouw buik.

Vales, wat spannend zeg!

Lola, leuk zeg zo'n dagje dierentuin. En wat een leuke vakantiekiekjes. Kan me wel voorstellen dat je ook weer blij was om weer thuis te zijn...8 dagen zwembad gaat op een gegeven moment ook vervelen, al zal Jasmijn daar ongetwijfeld anders over denken ;) . Succes vanmiddag!
    Trouwens, ook ik heb na de geboorte van Lynn regelmatig gezegd als ik haar wilde pakken: kom maar bij het vrouwtje :rolleyes: :oops: .

Noura, ook ik vind Saf op jouw dochtertje lijken. Wat een heerlijk manneke. En jij hebt ook een mooi bescheiden buikje. Wel raar zeg die verschillen qua gewicht...

Met Lynn gaat het momenteel echt super. Ze stapt nu heel goed aan 1 handje mee. Als ik haar bij haar shirtje vastpak, dan loopt ze ook goed, ze is alleen nog een beetje onzeker. Ze heeft (ik durf het bijna niet te typen, omdat ik bang ben dat ik te voorbarig ben :oops: ) ook haar nachtritme weer te pakken. Wel gaat ze 's avonds wat later slapen, rond 20.00/21.00 uur, maar ze slaapt 's nachts, sinds een week, weer door. Helaas is Gijs, sinds hij bij de osteopaat is geweest, erg onrustig en is hij 's nachts een aantal uur wakker en ook overdag erg onrustig.

Zal zo nog een paar foto's spammen van Lynn en Gijs.

7. slingding

slingding VIP lid

9 apr 2006
    5.425
    1
    0
    verzorgende IG
    Middelburg
    hallo,
    ik ben zer helaas al weer wakker, snap er niks van het is toch lekker donker en koel in huis.
    Vanavond nog maar even met kailynn mee naar bed.

Noralien: ik zit hier nu ook flink duimen te draaien hoor! en idd het hoeft niks te betekenen maar dat zal jou bezorgdheid niet minder maken.
    Heel veel succes morgen bij de gyni.

Saar: beterschap voor je kindjes!

Lola: ook voor jou duimen draaien!

Otje: hier is het wel wat grijs maar goed te doen, het heeffwel even geregend vanmorgen volgens arno.

Noura: spannend he zo dichtbij dat het komen gaat.
    Enne naar je gevoel luisteren anders is het net als het verhaal van Saar.

Bianca: hier is het harstikke droog, je woont daar echt verkeerd.

lies: hoe is het hier in zeeland?

loa: uitrusten? wat is dat: we moeten maadag op vakantie maar het volgende moet nog: boodschappen, afscheids bbq, mijn moeders verjaardag,kailynn uit logeren brengen, arno nog op klus, inpakken, broer te eten, kraam visite, makro en ikea toe, en de boel nog opkuisen en omschakelen van het nachtritme. dus......

8. Bianca16

Bianca16 Fanatiek lid

29 mei 2006
    1.618
    0
    0

Samen op de bank...dit is echt uniek, aangezien het me bijna nooit meer lukt om ze samen op de foto te krijgen.

9. Bianca16

Bianca16 Fanatiek lid

29 mei 2006
    1.618
    0
    0

Grote lol samen. Het is zo leuk om te zien hoe Lynn en Gijs op elkaar reageren. Zodra Gijs Lynn ziet, dan verschijnt er een big smile op z'n gezicht en ook Lynn vindt het erg leuk om met Gijs te kroelen. Als hij huilt dan roept ze steevast TUT en gaat ze z'n speen pakken om deze vervolgens in z'n mond te stoppen (vraag niet hoe, maar het gaat om het idee).

10. Bianca16

Bianca16 Fanatiek lid

29 mei 2006
    1.618
    0
    0

Lynn in haar ballenzwembad. Ze vindt de spiegel zo leuk dat ze hele verhalen tegen zichzelf aan 't vertellen is als ze ervoor staat.

11. Bianca16

Bianca16 Fanatiek lid

29 mei 2006
    1.618
    0
    0
    Cynthia, balen zeg dat je niet meer kunt slapen.
    En ik denk dat er toch echt niks anders voor ons opzit dan naar Zeeland te verhuizen...

12. melliemel

melliemel Fanatiek lid

31 aug 2005
    2.081
    0
    0
    hi hi,

heeeeel snel ff op noralien reageren; je had toch een goed gevoel? ik heb bij orlando ook in de week waar jij nu zit bruin verlies gehad, gwoon klein beetjes maar bleek gwoon wat innesteling te zijn, ga hier hopen dat dit bij jouw het geval is

gr saskia

13. we zijn weer thuis van de dokter; Liene deed net 2 maal stuipen achter elkaar. Ben nu aan het wachten tot Ben thuis is. Heb naar de dokter gebeld en die zei dat ik me geen zorgen moest maken, maar doe het toch. Ik zit nu bij haar in de zetel; Ze is tv aan het kijken. Hopelijk is Ben er snel, want ik vind dit maar niks.

14. keizerin

keizerin Niet meer actief

Babynieuws
    Ze is om 14.59 geboren en ze weegt 3400 gram.
    Ze heet Elyssa en haar 2de naam is Valentina(daar ben ik niet zo weg van maar d'r roepnaam vind ik wel leuk)

15. slingding

slingding VIP lid

9 apr 2006
    5.425
    1
    0
    verzorgende IG
    Middelburg
    vales: gefeliciteerd met je nichtje!
    en valentina lijkt toch veel op valeska :) is ze vernoemd naar je?

saar kan me voorstellen dat jij je zorgen maakt, ik hoop ook voor je dat Ben zo thuis is!
    sterkte en beterschap!

16. Bianca16

Bianca16 Fanatiek lid

29 mei 2006
    1.618
    0
    0
    Kan me voorstellen Saar dat je ongerust bent. Lijkt me sowieso eng om mee te maken. Hopelijk is Ben inmiddels thuis. veel sterkte.

Tante Vales, van harte gefeliciteerd met je nichtje...wanneer ga je haar bewonderen? Mooie naam overigens.

Mijn moeder belde net. Lynn en Gijs zijn daar, omdat ik moest werken. Lynn heeft 3 stapjes los gezet :whistle: en vervolgens is ze, ook voor 't eerst, op de salontafel geklommen :) .

17. lies32

lies32 Bekend lid

26 jan 2007
    636
    0
    0
    Amsterdam
    Hoi allemaal,

cynthia: leuk dat je eraan denkt, ik ben inderdaad in Zeeland en we hebben het super naar ons zin. Het festival zaterdag was geweldig. De Counting Crows waren zo goed, ik had het echt niet willen missen. |Verder vermaken we ons prima hier. Het was hier vandag niet zo warm als bij een aantal van jullie. Thijs heeft nog wel lekker in zijn badje gespeeld en we zijn naar Nisse gefietst.

Saar: wat eng, weer stuipjes. Ik hoop dat het mee gaat vallen.
    Noralien: dat is even schrikken, maar het komt mij ook bekend voor hoor, zo aan het begin van de zwangerschap. Gelukkig morgen al naar de gyn.

hier trouwens volop gekke gewoontes. zo wil thijs niet dat ik zijn eten in stukken breek. Hij gaat dan echt door het lint. ik heb al een keer een banaan weer aan elkaar zitten plakken, toen at hij hem weer wel.
    ik ben benieuwd naar de interesses van jullie kindjes. ik las het van orlando en tractoren. thijs is helemaal weg van hijskranen en graafmachines. hij ziet ze al van kilometers afstand en roept dan "'kra". hij heeft een paar boeken met hijskranen en die wil hij steeds bekijken. Vandaag had hij de dag van zijn leven, want in de speeltuin stond een mini kraantje om mee te spelen.Hij was er helemaal weg van.
    ik ga nu even helpen beneden,

tot snel, Lies

18. slingding

slingding VIP lid

9 apr 2006
    5.425
    1
    0
    verzorgende IG
    Middelburg
    lies, het weer is hier lekker he!
    kailynn vindt die tkenbordjes die je daarna weer leeg kan maken met een magneet stiftje helemaal geweldig.

19. noralien

noralien Fanatiek lid

7 jun 2005
    2.734
    1
    0
    Wormerveer
    Ik heb denk ik te vroeg gepiept :oops: .
    Ik had 1 keer wat bruinverlies (lichtrozig / bruin slijm :rolleyes: ) bij het afvegen. Daarna niets meer.
    Lief hoor, jullie reacties!
    Het lijkt dus allemaal wel mee te vallen. Maar als ik daar beneden iets zie wat ook maar een beetje op bloed lijkt, raak ik daar toch wel een beetje van in paniek blijkt.

Ik heb vanavond eigenlijk mijn laatste les en moest mijn eindopdracht inleveren. Helaas heb ik afgezegd. Had het heel leuk gevonden de andere eindprojecten te zien, maar ik trek 't ff niet.
    Vanmiddag toch wel ff schrik, moest nog een foto maken en wat andere foto's bewerken en printen. Dit heb ik dus niet gered. Daarnaast voel ik me vandaag echt niet lekker en zit mijn energieniveau ver onder 0.
    Gelukkig is de opleiding die ik volg erg flexibel en zijn de inleverdata niet zo strikt. Het mag ook wel later. Aangezien ik de toets ook nog in moet halen, met mijn docent besproken dat ik dan ook de opdracht inlever. Dan wordt alles in eens beoordeeld.
    Nu heb ik nog ff een weekje de tijd dus.

Duckie, ik zou de oortjes van Demi zéker na laten kijken (luisteren heeft niet zo veel zin ;) ) Zeker omdat ze hier al eerder last van heeft gehad. En ze kunnen er zó beroerd van zijn!
    Zielig hé, als je kleintje zo hartverscheurend huilt.
    Sterkte ermee.
    Hoe gaat het met je zwangerschap?

Slingding, succes met je laatste nachtje. Hoop dat het je lukt wat slaap in kunt halen met dit warme weer.

Saar, oei dat is schrikken, weer stuipjes. Dat zou ik ook niet vertrouwen al zei de arts dat het geen kwaad kan. Hoop natuurlijk wel dat hij gelijk heeft!

Lies, fijn dat jullie het zo naar jullie zin hebben in zeeland. Wij wilden eerst ook naar dat openluchtconcert, maar hebben het uiteindelijk niet geregeld. Maar ach, wij hebben de gitaar van de counting crows hier in de kamer hangen :) . Al kan Robert daar niet zo mooi op spelen als hen.

Verder weet ik het ff niet meer, sorry!

20. melliemel

melliemel Fanatiek lid

31 aug 2005
    2.081
    0
    0
    hi hi,

duckie; ahhhg die demi, wat sneu zeg, hopelijk heeft ze geen last van haar oortjes

duikster; goed joh, lekker hoor dat hij nu al boven zijn oude gewicht is, en ook fijn te horen dat de bv zo goed loopt

haha ja echt hoor, en hij is heeeel beweeglijk is ook aan mijn buik te zien

lola; spannende foto ;) . ja dat is idd heeel vermoeiend lijkt me zo, haha uhm ja als orlando iets doet wat gevaarlijk kan worden zeg ik idd op een strengere toon bv WACHTEN, ofzo maargoed dat werkt op zo'n moment wel het beste :D

slingding; nou als het goed is idd nog 1 dagje en dan lekker vakantie

noura; mmm lekker boterkoek is er nog wat overgebleven 8) ?
    enne tja al die verschillende meningen, bij orlando dachten ze ook te voelen dat het een 6 ponder zou worden en achteraf had hij wss hooguit 5,5 pond geworden maar eerder 5 pond als ik hem had voldragen ach ja maakt niks uit als jij maar weet dat ze goed groeit ja toch?!

saar; zooo dat is heeeel snel zeg die bevalling enne wat sneu zeg van liene en tisse, heeel veeel beterschap hoor

otje; wat een leuke foto zeg van koen in het badje. enne klinkt erg lekker die hartige brocollitaart

lola; en? hoe was het met de sollicitatie?

otje; balen zeg van het wratje, ik weet idd van wratjes bij melvin op zijn hand dat ze nog wel eens hardnekkig kunnen zijn en idd het voelt niet fijn als ik melvin geloof, en het hoeft niet zo te zijn dat het wratje gelijk helemaal weg is maargoed hoor voor sara van wel

thnx iedereeen voor hetgeen jullie vinden dat ik zo een beschaafd buikje heb, ik vind het al heel wat moet ik zeggen maar ben er wel trots op

bianca; kijk dat is toch goed nieuws zeg, en lynn weer lekker in haar vel goed slapen en ook nog pogingen doen met lopen heerlijk hoor. balen alleen dat gijs nu ietwat onrustig is, kan dit niet met het herstel te maken hebben?
    leuke en lieve foto's zeg en wat is gijs een beer zeg

slingding; zo ik word al moe als ik lees wat je nog voor maandag moet doen zeg :) leuk zeg zo een ballenbak

saar; he bah zeg liene weer koortsstuipen lijkt me idd ook niks hoor getsie, hoop dat ben al thuis is voor je

vales; GEFELICITEERD MET JE NICHTJE LEUK HOOR

bianca; WAT GOED VAN LYN DE KNAPPERD, NOU NOOU MOET NIET GEKKER WORDEN ALLEMAAL :)

lies; leuk joh dat je zo hebt genoten van de counting crows

nouralien; kijk, lekker thuis blijven vanaaf en morgen genieten van de goede echo, hoe laat moet je pcies?

hier gewerkt en een baby bjorn synergie in het wit besteld, hij zit erg lekker en we hadden er een geleend, en mel zij anders koop je er toch zelf gewoon 1. bij deze dus, het is wel de nieuwste en duurste maargoed dan kan mijn zusje er in de toekomst nog gebruik van maken en anders marktplaats word ie vast ook zo verkocht. 8) heb ook een aerosleep overtrekmatje gekocht iemand ervaringen mee, vond het wel een veilig idee iig?

gr saskia

Deel Deze Pagina