December 2006 mama's

Discussie in 'De mama's' gestart door Otje, 1 dec 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. noralien

noralien Fanatiek lid

7 jun 2005
    2.734
    1
    0
    Wormerveer
    Ja natuurlijk, vergeet 't helemaal...

Vales, gefeliciteerd met je nichtje. En ik dacht ook ff dat ze misschien naar jouw vernoemd was. Niet?

Lola, hoe was je gesprek? Ben wel nieuwsgierig nu.

Melliemel, wat is er veranderd aan de nieuwe draagzak van baby bjorn? Ik zie de verschillen niet zo snel op internet. Wij hebben er ook een met extra rugstuk en vond dat echt heel fijn. Ik kon Jikke zo goed dragen zonder last te krijgen van mijn rug. En dat wil wat zeggen hoor.

Bianca, ik heb het waarschijnlijk gemist, maar hoe is het nu met het eten van Lynn? Is ze er nu een beetje aan gewend geraakt?
    Ik mail je snel voor een afspraak.

Bah, wat is het benauwd zeg!
    Ik voelde me vandaag dus al helemaal niet lekker, maar door die benauwdheid is het me al te veel energie om gewoon op te staan :oops: , laat staan iets te doen.
    Gelukkig was Jikke vanmiddag op het KDV en heb ik nog wat (lees een paar uur :rolleyes: ) kunnen slapen.

2. eve

eve Fanatiek lid

26 apr 2006
    4.525
    0
    0
    Den Haag
    Had de afgelopen 2 dagen ff geen zin om te reageren :oops: Maar hier ben ik weer :D

@Noura: Wat fijn dat je nu gewoon bij de vk mag blijven!

@Saskia: Super dat alles goed is met je beeb en wat een fraaie 3d foto's! Moet wel zeggen dat ik alle babies in dit stadium altijd een beetje op aliens vind lijken... :( :oops: Ik heb ook een Aerosleep voor Fynn. Vind em echt ideaal. Fynn ging nml al heel snel op z'n buik slapen en de Aerosleep gaf me een gerust gevoel. Verder absorbeert ie spuug, kwijl, zweet etc en ligt je beeb dus droog. En het matras blijft ook mooi. Verder is het ook erg makkelijk te wassen.

@Karin: Goed om te lezen dat Chris het zo geweldig doet! En wat heerlijk dat Nick er zo positief op reageert. Ben ook benieuwd naar foto's...

@Janette: Nogmaals GEFELICITEERD met je nieuwe baan! Ben echt blij voor je dat alles toch nog goed is opgelost. Geniet van je vrije maand. Binnenkort spreken we iets af om het servies op te halen.

@Duckie: Ach gossie, arme Demi :( Hoe gaat het nu met haar? Dat van de oortjes klinkt wel bekend. Vroeg laatst aan Fynn of hij pijn had aan z'n handje en toen zei hij ook steeds handje en keek dan heel zielig. Nu zegt hij te pas en te onpas 'auw'. Heeft duidelijk door dat hij daarmee aandacht krijgt. Is dus best lastig om te bepalen wanneer ze wel of geen pijn hebben. Hoop dat Demi geen pijn heeft!

@Lola: Leuk, zo'n onverwacht dagje Burgers Zoo :D Hoe vond je het park? Ik vind het nml 1 vd mooiste dierentuinen. Enne...volgens mij horen die gekke gewoonten echt bij de leeftijd hoor. Ik herken nml heel veel van wat iedereen hier schrijft. En het lijkt me sterk dat we allemaal rare kinderen hebben ;) En hoe was je sollicitatie?

@Otje: Super dat het nu zo goed gaat met Koen op het kdv. Das echt weer een zorg minder! Sterkte voor Sara vrijdag. Zeg maar dat we allemaal aan haar denken.

@Bianca: Leuk om hier weer iets van je te lezen! Het doet me goed dat Lynn met sprongen (maar dan moet ze niet meteen op de tafel springen ;) ) vooruit gaat :D En die losse stapjes zijn helemaal geweldig. Heeft ze het thuis nog een keer laten zien? Hoop wel dat Gijs ook snel z'n ritme terugvindt en dat er 's nachts weer rust gaat heersen in huize Michel et Bianca. De foto op de bank is echt een schot in de roos. Wat een lief stelletje zo! En wat kijkt Gijs pienter.

@Vales: Gefeliciteerd met je nichtje! Wanneer ga je naar haar toe?

@Cynthia: Leuk idee dat tekenbordje. Had ik nog niet aan gedacht. Ga er zaterdag meteen een halen. En ik hoop dat je snel wat slaap kunt inhalen!

@Noralien: Gelukkig dat de ergste paniek geweken is. Ik wens je heel veel succes morgen bij de echo. Denk aan je!

Fynn zit onder de rode pukkeltjes. Of het komt door de aardbeien of het is warmte uitslag. Gelukkig heeft hij er geen last van. Verder ben ik echt enorm van hem aan het genieten (behalve 's ochtends vroeg). Hij is nu gewoon zo onzettend leuk en gezellig :D Hoop echt dat dat zo een tijdje blijft.

Enne...ben ik hier de enige die NIET van 'Friends' houdt? :(

3. eve

eve Fanatiek lid

26 apr 2006
    4.525
    0
    0
    Den Haag
    Krijg net een sms van Saar. Liene ligt weer in het ziekenhuis :( Ze kreeg weer stuipen maar kwam er dit keer niet zelf uit en ze hebben daarom de ambulance gebeld. Nu is de koorts weg en slaapt Liene. Hopelijk mogen ze vanavond naar huis. Tisse mag daar nml niet blijven en aangezien zowel Liene als Tisse bv krijgen zou dat nogal vervelend zijn.

Ik hoop echt dat Liene straks naar huis mag en dat alles dan weer helemaal okay is!

4. Jeetje... wat een verschillen in temperatuur. Toen ik rond 15.30 uur richting Sittard reed, gaf de thermometer nog 32 graden aan. Bij Bianca was het toen al bijna de helft koeler... :(

Wederom een goed gesprek gehad. Er waren meerdere vacatures: eentje voor per direct en verder wat toekomstige ontwikkelingen. Zo gaat er in december iemand met pensioen en voor die vacature ga ik nu meedingen. Maar in tegenstelling tot bij mijn vorige twee sollicitaties, willen zij de procedure wel meteen geheel afwikkelen. Dat is erg fijn, want dat geeft meer zekerheid. Woensdag word ik gebeld...

@Bianca: Bij Lynn zie je dus echt goed hoe het doorwerkt in de ontwikkeling als een kindje ziek is. Fijn om te lezen dat ze nu als een speer gaat! Enne... die ondeugendheidjes (op de salontafel kruipen) neem je dan met plezier voor lief. En dan meteen ook de eerste losse stapjes erbij... goed hoor!
    Heerlijk om Lynn zo vrolijk op de foto's te zien, ze ziet er echt goed uit :D !

Als je dat allemaal hebt afgehandeld, ben je dus écht aan vakantie toe... ;)

@Saar: Ach gossie... Liene weer in het ziekenhuis... :cry:
    Ik vind dat altijd zó sneu voor zo'n kleintje. Ik hoop dat ze héél snel weer opknapt en naar huis mag!

@Vales: Gefeliciteerd met je nichtje!

@Lies: Ik schoot echt in de lach bij het verhaal over de aan elkaar geplakte banaan... :) !

@Noralien: Gelukkig geen bruin meer gezien :D . Houden zo, hè...?

@Otje: Hoe is het verwijderen van Sara's wratje gegaan?

@Duckie: Beterschap met Demi's oortjes!

@Eve: Ik houd wel van Friends, maar heb na de geboorte van Jasmijn de hele serie achter elkaar nog eens bekeken. Nu kijk ik alleen wanneer ik er toevallig langszap...

5. janette

janette VIP lid

26 feb 2007
    5.113
    0
    0
    Ben op zoek naar de droombaan
    Heiloo
    Ik heb ook weinig fut om te reageren dus verontschuldig je niet....denk dat bij op dit moment de spanning er allemaal uitkomt

Oke je hebt mijn berichtjes dus ontvangen ;)
    heb ook een kortingsbon voor Sea life 50% korting voor max 4 pers. dus wie weet als het minder weer is kunnen we daar heen gaan....

enne ik hou er ook niet van hoor.......

zo ik ga bij Wijnand zitten vandaag is het 4 jaar geleden dat we elkaar hebben ontmoet :D

6. Klein feestje dus bij jullie...? Gefeliciteerd!

7. noralien

noralien Fanatiek lid

7 jun 2005
    2.734
    1
    0
    Wormerveer
    Liene, heel veel beterschap. Ik hoop dat je snel weer naar huis mag!

Janette, van harte gefeliciteerd met je nieuwe baan en jullie jubileum

Ik hou wel van friends, maar heb nog lang niet alle afleveringen gezien.

Lola, dat is mooi nieuws, dat ze de hele procedure willen afhandelen. Spannendddd!

8. melliemel

melliemel Fanatiek lid

31 aug 2005
    2.081
    0
    0
    hi hi,

noralien; veranderd niet veel hoor maar net ff iets anders, wss heb jij de air of de active, ik wilde destijds de active kopen die leek me erg fijn, deze is alleen eigenlijk een combi tussen de air en de active plus deze kun je gebruiken tot 12 kilo ipv tot 10 kilo, deze is dus net zo luchig als de air heeft ook een rugsteun een zakje waar je hem helemaal in op kunt ruimen aan de baby bjorn zelf. verder hetzelfde idee hoor. maar aangezien ik het erg warm vond de original te dragen in de zomer dacht ik. ik wil iig een luchtigere en toen kwam ik op deze omdat deze ook nog eens tot 12 kilo kan. bwv zou ik orlando er dus nog een tijdje mee kunnen dragen(niet nu nu natuurlijk ivm buik). maarre hoe laat morgen?

eve; ja dat vond ik ook een fijn idee met de aerosleep vandaar dat ik hem heb gekocht. haha is ook een beetje zo hoor vind ik ook ;)

saar; he bah vervelend zeg, getver hoop echt dat liene snel opknapt en dan te bedenken dat de arts zij dat het allemaal niets was om druk om te maken :rolleyes: . bah bah heel veel sterkte zeg

lola; beterrrr nu maar hopen dat het wat word, ik ga duimen voor je tot en met woensdag hoor :)

janette; heee gefeliciteerd joh, geniet lekker van jullie dag

melvin is nu motorrijden met vrienden hoop alleen niet voor hun dat het gaat regenen(ook niet voor mezelf want dan ga ik me ongerust maken) maargoed ga kijken of er wat leuks is op tv

gr saskia

9. keizerin

keizerin Niet meer actief

Dank jullie wel :D
    Ik ben net terug van een korte kraamvisite en wat een popje is het.
    Maat 50 is veels te groot voor haar en ze lijkt niet op haar grote zus.
    En ze is niet naar mij vernoemd hoor mijn zwager is helemaal gek van motersport en er is een man valentino rossi die heel goed is en daar is ze naar vernoemd.
    Als het een jongetje was geweest was de 2de naam valentino geweest maar dat wisten wij al.

Nou ik ga er vandoor kom morgen anders wel even reageren.
    Morgen moet ik ook weer werken.

10. noralien

noralien Fanatiek lid

7 jun 2005
    2.734
    1
    0
    Wormerveer
    Melliemel, morgen om 11.10u

11. keizerin

keizerin Niet meer actief

Er schoot me nog wat te binnen.
    Noralien heel erg veel succes morgen hopelijk krijg je een hele mooie echo,mijn duimen draaien heel hard voor je!

12. slingding

slingding VIP lid

9 apr 2006
    5.425
    1
    0
    verzorgende IG
    Middelburg
    Noralien: heel veel succes morgen!

Saar: jeetje dat is schrikken.
    Hopelijkk mag ze vanavond nog naar huis.

Lola: voor jou is het ook spannend de komende week. sms je me als je wat weet?
    wat voor functie is het?

janette: gefeliciteerd met jullie jubileum.

Ik heb net nog een poosje op bed gelegen, ben wel duf nu maar denk dat ik de nacht wel door kom (hoop ik).

13. Niet meer actief

hey meiden

hier ook ff wat minder reactie... ik probeer zo goed mogelijk de tijd door te komen.. Want de verwachte ciz tijd is bijna voorbij, dus ik verwacht op zeer korte termijn de uitslag hiervan... Ben beetje zenuwachtig...

Vandaag ff heerlijk naar de camping geweest.. Ff lekker patat laten bezorgen en gaan opruimen... Was machine draaien, gezogen, vaat gedaan en noem maar op...

Heb via marktplaats aan een peuterbedje kunnen komen en heb die vanmorgen ook nog opgehaald.. Hij heeft nu nog alle kleuren van de regenboog, maar morgen hopelijk niet meer... Dan kan ik m van het weekend in elkaar zetten....

|Morgen nog wel ff beddengoed halen ervoor, maar goed, dat is ook zo gedaan.. er is markt en denk dat ik zelf maar ff overtrekjes ga maken.... hihi.....

Vales: gefeliciteerd met je nichtje. Mooie naam en mooi gewicht....

lola: lekker spontaan naar burgers zoo. Foto is erg leuk... duim voor je sollicitatie....

saar: wat een leuke foto's van jullie weekendje weg.... Balen van liene, hopelijk knapt ze snel weer op....

saskia: wat een mooie 3d echo's... ennuh leuk buikje.....

eveL hier ook geen friends kijker hoor. En iedereen heeft wel eens dagen dat ie er minder is....

cynthia: word nog druk dus voor je op vakantie gaat..... Alvast prettige vakantie toegewenst.....

janette: gefeliciteerd met je nieuwe baan en jullie jubileum... Verder alles oke daar?

Noura: hopelijk doet ukkie er iets langer over dan super snel eruit komen... Wanneer heb je weer greoi echo? En saf is heerlijk manneke....

bianca: Wat ziet lynn er goed uit zeg.... en ze kijkt weer vrolijk... Hoe gaat het dieet? En goed zo en los lopen en meteen verder met klimmen.... Blij dat ze het doet.... met gijs verder ook alles goed? En hoe is het nu met jouw?

noralien: ik duim heel erg voor je.... en hoop op een super goeie echo voor je... Wel showen he....

karin: wat blij dat de bv zo goed loopt, dan zal chris vast geen kleintje blijven..... En een foto van jou beide jongens?

hopelijk ben ik niemand vergeten, zowel spijt me dat heel erg....

ik ga nou op bed, slaap lekker allemaal....

14. Doe ik! Het gaat (weer) om een functie op de afdeling salarisadministratie bij een accountantskantoor...
    Werk ze vannacht!

15. eve

eve Fanatiek lid

26 apr 2006
    4.525
    0
    0
    Den Haag
    Liene moet nog in het zh blijven. Er is een kweek gemaakt en daar krijgen ze vrijdag de uitslag van. Het zou een longontsteking kunnen zijn. Gelukkig mocht Tisse toch blijven dus nu liggen ze in 3 bedjes naast elkaar.

@Lola: Klinkt goed je sollicitatie! Spannend dat ze het al zo snel willen afwikkelen. Duimen maar!

@Janette: Sea Life is een leuk idee (als het lukt om de slaaptijden van de mannen synchroon te krijgen ;) ). Gefeliciteerd nog met je jubileum :D Waar hebben jullie elkaar ontmoet?

@Vales: Foto!

@Cynthia: Wat een lief plaatje :D En ben je de nacht goed doorgekomen?

@Gnessy: Sterkte met de uitslag van de ciz!

Het giet hier :cry: Hoop dat het straks als ik naar m'n werk moet iets minder is want ik heb geen zin om met zo'n muffe tram te gaan :(

16. Otje

Otje Fanatiek lid

10 apr 2006
    4.703
    0
    36
    Even snel een berichtje van mij. Koen wordt langzamerhand wakker en ik ga straks zwemmen...

Noralien: Succes vandaag bij de gyn!

Vales: Gefeliciteerd met je nichtje!

Saar: Beterschap met Liene, schrikken zeg! :(

Lola: Hopelijk wordt deze sollicitatie iets! Leek het je leuk? Verliep het gesprek lekker?

Janette: Leuk zeg, 4 jaar samen. Gefeliciteerd!

Op de rest reageer ik later... moet nu wat gaan doen...

Groetjes Otje

17. Duckie

Duckie Fanatiek lid

1 jun 2006
    1.410
    0
    0
    Ach.....wat sneu dat Liene in het ziekenhuis ligt :cry: :cry: :cry: . Fijn dat Saar en Tisse bij haar zijn. Hopelijk wordt ze snel weer beter.

@Vales: Jaaaaaa, eindelijk tante! Van harte gefeliciteerd met jullie nichtje Elyssa!

Ik ben gisteren nog naar de huisarts geweest. Het ene oortje was goed en het andere oortje kon hij moeilijk beoordelen omdat er heel veel oorsmeer in zat. Ze heeft gisteren niet meer echt last gehad, dus misschien dat het dan toch de tandjes waren.

@Noura: Goh, al 2 augustusmama's, en juli is pas net begonnen. Ik ben benieuwd hoe groot jullie kindje dadelijk is. HEt zou wel mooi zijn als de vk het bij het juiste eind heeft.

@otje: Wat zit Koen daar lekker in z'n badje. Klinkt lekker hartige broccolitaart.
    Fijn dat het het met koen weer zo goed gaat op het kdv.

@Noralien: Gelukkig heb je geen bloedverlies meer gehad. Al was het heel weinig , ik kan me voorstellen dat je heel erg schrok. Ik wens je heel veel succes met de echo vandaag, ik zal voor jullie duimen!

@Bianca: Wat goed om zulke positieve verhalen over Lynn te lezen! Ben echt blij voor jullie. En nu hopen dat Gijs weer snel iets beter in z'n vel zit. Hoe gaat het met jou zelf? Leuk om te zien dat Gijs en Lynn zo'n lol hebben samen.

@Eve: Ik vind Friends ook echt niet leuk, dus je bent niet de enige hoor :D . Vind het gewoon echt niks aan.

@lola: Wat spannend, ik hoop dat het iets wordt met deze sollicitatie! Zie je het zelf ook zitten?

@Gnessy: HEbben jullie een stacaravan op de camping ofzo?

Hier was het gisteren erg warm tot een uurtje of 17.00 , toen begon de regen en onweer. Demi heeft bijna de hele dag in het badje gespeeld en wilde er toen nog niet uit.
    Ze is nu naar het kdv en ik ga nog even naar bed, heb een beroerde nacht achter de rug. Ik zou zoiezo pas om 13.00 uur gaan werken, dus dat komt goed uit. Vanavond moet ik een presentatie geven voor mijn werk.

18. Niet meer actief

nee vrienden van ons staan daar met caravan. hebben seizoen plek, en die mensen waren er gister ook. En wij mogen er net zo vaak in als dat wij willen.....

19. janette

janette VIP lid

26 feb 2007
    5.113
    0
    0
    Ben op zoek naar de droombaan
    Heiloo
    Teun slaap tegenwoordig ook nog maar 1x per dag dus dat moet gaan lukken
    en waar we elkaar hebben ontmoet via het werk...kort gezegd ik had hem vaak aan de telefoon en toen een tijd niet..vroeg hij aan een collega "ik mis Janet is ze er nog" toen ik terug kwam van vak. heeft ze dat verteled eerst wat gemailt en toen kreeg ik een mail van hem met de tekst "KOM VANAVOND BIJ JE ETEN" en ja toen is hij maar gelijk altijd blijven eten.... :)

een uitgebreide story krijg je wel bij een kop thee ;)

en was het droog toen je naar het wrek ging? hier tot nu toe wel...

maandag komen hier nieuwe ramen...een deel is all dubbel glas maar het deel wat niet was word nu vervangen maar de glaslatten zijn eral en die liggen dus nu in de schuur...kan me kont niet meer keren zo groot zijn ze?

zo ga ff zitten net gesport en om 13.00 me 2e gesprek bij AH....

20. noura

noura VIP lid

27 apr 2006
    8.819
    0
    0
    oh wat schrok ik dat liene in het ziekenhuis ligt, en met de ambulance nog wel. ik hoop maar dat ze snel opknapt, sterkte met liene ben en saar

hier bleef het gister warm..... hemeltje wat een nacht zeg.
    vanmorgen scheen de zon al weer maar nu is het grijs en komt er wat frissere lucht, maar binnen blijft het warm.

vales gefeliciteerd!

duckie fijn dat ze niet meer echt last heeft gehad, hoop dat dat zo blijft
    ik hoop ook wel dat de vk het goed heeft, maar eerlijk gezegd is het informatie waar ik weinig mee kan, 2 dagen na de zeer uitgebreide groeiecho voelt ze een halve minuut en doet het onderzoek van de gyn af als ach ik vind het wel meevallen. wat heb ik aan deze informatie waar ik niet om vraag, alsof ze me voor de lol hebben onderzocht ofzo. lijkt bijna of ze mekaar niet mogen. nou ja we zullenwel zien. ben allang blij dat ik nu richting 37 weken ga en thuis bevallen mag hoop ik.

noralien ben benieuwd hoe je echo is vandaag

Deel Deze Pagina