December 2006 mama's

Discussie in 'De mama's' gestart door Otje, 1 dec 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. noura

noura VIP lid

27 apr 2006
    8.819
    0
    0
    oh ja vanavond is het vervolg van babyboom voor de liefhebbers

2. noralien

noralien Fanatiek lid

7 jun 2005
    2.734
    1
    0
    Wormerveer
    Even een kort berichtje, we gaan zo richting friesland....

WE HEBBEN EEN KLOPPEND HARTJE GEZIEN! :D :D :D

Alles zag er goed uit. Het vruchtje is 1,5 cm groot (klein hé, blijf het ongelooflijk vinden dat daar al een kloppend hartje in kan zitten). Over 5 weken de 12wekenecho en nog een afspraak met de gyn.
    In principe mag ik me al aanmelden bij de verloskundige en hoef ik niet onder colntrole te blijven bij de gyn.

WE ZIJN ZOOOOO BLIJ!

Spreek jullie later weer.

3. janette

janette VIP lid

26 feb 2007
    5.113
    0
    0
    Ben op zoek naar de droombaan
    Heiloo
    Noralien Gefeliciteerd met dit goede nieuws en nu lekker gaan genieten!

4. Noralien, geweldig dat jullie een kloppend hartje hebben gezien :whistle: !
    De volgende keer zien jullie vast en zeker dit...

5. noura

noura VIP lid

27 apr 2006
    8.819
    0
    0
    ben zo blij noralien voor jullie, gefeliciteerd, en nu gaan genieten he

6. slingding

slingding VIP lid

9 apr 2006
    5.425
    1
    0
    verzorgende IG
    Middelburg
    Noortje wat een super nieuws!
    mijn hart maakte een sprongetje van blijdschap van dit bericht!
    Geniet van je zwangerschap!

eve: ik heb vannacht je verhaal gelezen van 1 kindje, of dit egoistisch is...... ik heb deze topic met zeer gemengde gevoelens gelezen.
    ook van herkenning hoor, het is misschien maar goed dat arno nog even niet wil...

Maar meiden:
    IK HEB VAKANTIE!
    Ik heb een hele taaie nacht gehad.

Ik heb nog even moeilijk gehad in het begin van de nacht want mijn broer had afscheid genomen va zijn kindjes omdat hij dacht bewijs te hebben gevonden dat mijn sch. zus een ander heeft.
    Mijn andere broer heeft hem daar weg gehaald en naar het andere huis gebracht en zijn slaap pillen meegenomen. pffffffffff. hij heeft het zo zwaar.....
    hij komt hier straks eten.

duckie: nog een beetje bij kunnen tanken?

7. noura

noura VIP lid

27 apr 2006
    8.819
    0
    0
    cynthia een heel fijne vakantie

en ik voel met je mee betrefd je broer, je wil hem steunen maar wat zal het een verdriet doen het allemaal zo te zien, en niet meer te kunnen doen dan achter hem te staan en er voor hem te zijn.

8. melliemel

melliemel Fanatiek lid

31 aug 2005
    2.081
    0
    0
    hi hi,

vandaag een rommelig maar leuk dagje gehad, ben gezellig gaan wandelen met roos, vervolgens ff de stad in, en daarna tent gehaald bij mijn zusje die roos wil lenen voor deze zomer van ons. thuis aangekomen hebben we boodschapjes gedaan en daarna heb ik met mijn zus nog een ronde gelopen.

over 'rare' gewoontes trouwens, orlando heeft wel dat als er een deurtje waar dan ook open staat hij hem ten alle tijde dicht wil doen :rolleyes: soms dus wel frustrerend voor hem want sommige kunnen of mogen niet dicht. ook is het zo als hij ergens maakt niet uit waar is, en hij loopt een bepaald rondje, bv om een paal ofzo, dan herhaald hij dit tig keer.....en natuurlijk zijn schoenen tik, en de meiden die erbij waren bij puk en muk weten daar wel wat van geloof ik. mss dat ik zo ff een filmpje upload van zo'n scene. hij wil nml als het kan zoveel mogelijk verschillende schoenen passen en uitproberen ;) ....

vales; leuk joh die verschillen, maarre valentino rossi is ook errrug goed helaas de laatste gp hier in assen was ie wat minder maargoed dat terzijde. leuk die naar(mannelijke) :)

eve; he getver maar wel fijn dat tisse ook mocht blijven en ze dus samen zijn

duckie; hoe is de presentatie geweest?

janette; grappig te horen in het kort hoe je je mannetje hebt leren kennen

noura; hoop het ook voor je enne ik heb hem al ingesteld om op te nemen :)

noralien; WAT EEN SUPERGOED NIEUWS ZEG, HEEEEL ERG GEFELICITEERD wat zal dat een opluchting voor jullie zijn he?

slingding; he fijn zeg lekker vakantie heerlijk toch?! wel balen dat het allemaal zo rot gaat met je broer zeg, maar wil hij zijn kinderen dan niet meer zien omdat zijn (EX) vrouw hem bedriegt? gatver wat moeilijk allemaal voor hem zeg. toch een fijne vakantie alvast toegewenst.

ik ga ff koken en vanaaf gaan we materiaal kopen voor de zolder, we willen een afscheidingswandje maken om zo al onze spullen achter op te bergen....

gr saskia

9. Over welk topic hebben jullie het...?

@Melliemel: Ja, dat Orlando een schoenenfetisj heeft zal ik niet ontkennen ;) en het filmpje vormt ook overtuigend bewijs... :)

@Slingding: Geniet van je vrije weken!

10. janette

janette VIP lid

26 feb 2007
    5.113
    0
    0
    Heiloo
  11. eve

eve Fanatiek lid

26 apr 2006
    4.525
    0
    0
    Den Haag
    @Duckie: Wat fijn dat het weer beter gaat met Demi!

@Janette: Goh, sinds wanneer slaapt Teun nog maar 1x per dag? En ben jij daar al aan gewend? ;) Wanneer slaapt ie dan? Leuk verhaal van jullie 1e ontmoeting :D En ik ben idd droog op m'n werk aangekomen! Dat heb je mooi gezegd wat betreft de samenstelling vh gezin. Ik heb een superband met m'n ouders en een fantastische jeugd gehad. En dat is echt het allerbelangrijkst!

@Noralien:

@Cynthia: Het is ook best een moeilijk topic. Maar wel lekker dat je nu vakantie hebt! Ik heb echt te doen met je broer. Die man moet echt door een hel gaan. Gelukkig heeft hij een hele lieve zus (dat is dan weer het voordeel van meerdere kinderen ;) )!

@Saskia: De deuren tic herken ik heel goed. Fynn wordt echt woest als een deur niet dicht kan :D De schoenen tic is echt wel heel apart hoor. Echt lachen! Fynn zegt trouwens als hij de foto van Orlando ziet: Lolo of Lalalando :)

@Lola: Je hebt het topic gevonden zie ik ;)

Ben beetje boos op het kdv. Er waren vandaag invalkrachten vanwege vakanties en zwangerschapsverlof. Toen ik Fynn kwam halen zei 1 van die meiden (sorry, heb ff geen zin om ze met meer eerbied aan te spreken :oops: ) dat Fynn nogal driftig is en andere kinderen slaat :confused: Deze opmerking heb ik van z'n vaste leidsters echt nooit gehoord! En ik kan me er ook niks bij voorstellen. Eenmaal thuis merkte ik aan Fynn dat hij totaal niet lekker in z'n vel zat. Hij had ook enorme dorst en heeft 2 bekers achter elkaar leeg gedronken. Verder was ie erg huilerig. Volgens mij heeft ie echt een rotdag achter de rug :( Moet wel zeggen dat hij echt te groot wordt voor de groep. Er zijn dagen dat hij alleen is met een aantal babies. En tja, dan gaat hij zich vervelen en baldadig doen. Dus wie weet was het vandaag wel zo'n dag maar ja, dat snappen die meiden (zijn nog in opleiding) vast nog niet en bovendien kennen ze Fynn niet eens. Bah, vind het echt niet leuk en ga er morgen iets over zeggen tegen z'n vaste leidster. Of stel ik me aan?

12. Otje

Otje Fanatiek lid

10 apr 2006
    4.703
    0
    36
    Hoi allemaal,

Zo, nu even wat meer tijd om hier te reageren. Ik kom er overdag bijna niet aan toe. Als ik achter de pc ga zitten terwijl Koen wakker is komt hij meestal al snel genoeg aan mijn been trekken. En als hij in bed ligt is het tijd om even iets nuttigs te doen (doe ik al iets te weinig) :oops:

Bianca: Wat leuk dat Lynn nu zo goed aan 1 handje stapt. Met Koen gaat dit sinds 1 week ook veel beter!
    Ik heb nu van een vriendin een loop/duwkar geleend. Koen vind hem super en rent er echt achteraan. Echt leuk om te zien.
    Oooh ik lees dat Lynn wat stapjes los heeft gezet. Wat super! Hoop dat Koen haar snel achterna gaat.
    Wat een leuke foto's van Lynn en Gijs. Leuk stel zo bijeen.

Saar: Ooh wat vervelend dat Liene weer stuipen kreeg. Kan me voorstellen dat je daar behoorlijk van schrikt. En nu in het ziekenhuis met de ambulance nog wel :( Hopelijk gaat snel alles beter met haar en zijn jullie snel weer thuis. Fijn dat jij en Tisse daar mochten blijven ivm de bv.

Vales: Gefeliciteerd met je nichtje! Eindelijk is ze er dan he! :D Show je ons een keer 'n foto?
    Hoe gaat het trouwens met je rijlessen?

Lies: Hihi wat grappig dat Thijs hijskranen e.d. geweldig vindt. Koen ook namelijk. Hij ziet ze idd ook al van veraf en roept dan heel enthousiast en hard: OOOOOHHHH! :)

Noralien: Gelukkig was het bruinverlies maar eenmalig.
    Oooh ik lees dat de echo goed was en al een kloppend hartje. Jeeeeeeeetje meid, ben zooooooooooooooo BLIJ voor je! :D :whistle:
    Veel plezier in Friesland. Weet niet wat je daar gaat doen? Heb ik iets gemist?

Eve: Mooi dat Fynn in een goede "mood" is!
    Enne... vind je friends niet leuk :(: :rolleyes: ik vind t geweeeeeldig (maar dat wist je al he? ;)
    Over je verhaal van het kdv:
    Ik vind helemaal niet dat je je aanstelt hoor! Beetje flauw van die inval-meiden om meteen zoiets te zeggen. En als Fynn vaak met alleen maar baby's is kan ik me goed voorstellen dat hij zich verveelt. Duurt het nog lang voor hij naar een grotere groep gaat/mag? Anders misschien praten met een leidinggevende of hij eerder overgeplaatst mag worden?
    Ik moet zeggen dat ik ik de vaste juffen hier ook 10 x leuker vindt dan de invalsters. Die kennen Koen toch minder goed en Koen moet in het begin gewoon even gerust gesteld worden omdat hij dan erg verdrietig is als ik weg ga. Daarna is alles goed na enkele minuutjes. Maar die tijd heeft hij wel nodig. Qua dat betreft ben ik straks blij als de zomerperiode weer voorbij is. Sterkte hoor!
    Had je trouwens nog op het kdv gepraat over het (te weinig) drinken?

Lola: We gaan morgenochtend voor het wratje naar de huisarts ;)

Gnessy: Leuk zeg dat je dat peuterbedje zelf gaat opknappen/verven. Das vaak nog leuker dan nieuw kopen he.

Duckie: Gelukkig is alles weer in orde met Demi.
    Vervelend, zo'n beroerde nacht. Was je misselijk?

Slingding: Geniet van je vakantie!
    Vervelend zeg, die hele scheiding voor je broer. :( Sterkte ermee!

Melliemel: :) Wat een leuk filmpje van Orlando! Ik moest meteen denken aan "kleinduimpje en de 7-mijls-laarzen" :)

13. duikster

duikster VIP lid

13 nov 2005
    5.714
    73
    48
    Noralien: geweldig dat jullie vandaag een mooi ieniemie hebben gezien met een kloppend hartje!

14. janette

janette VIP lid

26 feb 2007
    5.113
    0
    0
    Heiloo
    Eve je stel je niet aan! als er iets niet zint gelijk zeggen hoor.... en dit ken je niet van Fynn.... en thuis 2 bekers gelijk leeg drinken :confused: zo haast denken dat hij niets heeft gehad....

Dankje voor het compliment... :oops: we zijn beiden op gegroeid met een broer maar wij denken nu ook om Teun "gewoon" alleen te laten..het voegd goed zo...

en Teun is zo bezig met slapen sinds de laatste 2 mnd....soms heeft hij nog wel 2x nodig hoor maar meestal 1x en dan 2 of 3 uur en ook wel regelmatig 1 uur...zoals vandaag weer op het kdv...en vrolijk dat hij dan nog is om 5 uur als ik hem kom halen....

Helaas heeft hij de laatste dgn de ontwaaktijd van Fynn aangenomen en ja net als jou vinden wij dat minder...we weten nu wel als hij om 5 uru wakker word dat het dan een papfles is en hij ook were terug in bed kan maar helaas om 6.15 lukt dat niet meer.....

zo ga nu slapen...was een enerverend dagje...heb me contract en alles wat er bij hoort......

15. Feitkifkim

Feitkifkim Actief lid

20 jun 2006
    378
    0
    0
    Zo dames ik kom nog ff een berichtje achterlaten voor ik morgen wegvlieg naar Cran Canaria...

Tja ik ga er voor twee weken tussen uit en ik moet zeggen ik ben er echt aan toe.

We hebben weer een heel hectische week achter de rug en ben blij dat de rust is weder gekeerd...

Max, mijn neefje heeft vorige week woensdag een ademstilstand gehad en dat was dus weer even dikken paniek in de tent, gelukkig heeft mijn broertje hem kunnen redden maar goed de schrik zat er wel weer even in hoor...
    Maar goed, nu is het net alsof er nooit iets gebeurd is want je merkt gelukkig helemaal niets aan het mannetje.

Super tof Noortje dat je een kloppend hartje gezien hebt! Ik ben echt onwijs blij voor jullie!

Saar, ik hoop dat Liene snel weer opknapt en weer naar huis toe mag! Sterkte meisje!

Cynthia, doe je het een beetje rustig aan meid, super hoor hoe je je om je broer bekommerd, maar jij bent er ook nog hoor! Hou je taai!

Lola, wat een geweldige foto van de dierentuin, kan me voorstellen dat je die genomen hebt, heel mooi. Ik zal voor je duimen wat betreft je sollicitatie...

Janette gefeliciteerd met je nieuwe baan!

Eve, ik herken het verhaal van het KDV, hier zijn ze ook geneigd om dingen over Rick te zeggen terwijl ze hem helemaal niet goed kennen. Ik had het zelfde gevoel dat Rick zich verveelde tussen de "kleinere" kindjes en heb dat aangegeven, nu zit hij in een groep hoger en dat gaat een ztuk beter... Ze wilde hem eigenlijk nog een half jaar op die babygroep houden maar ik ben blij dat hij nu al over is gegaan.
    Rick heeft ook altijd vreselijke dorst wanneer hij terug komt van het KDV en dan denk ik wel eens dat het lijkt alsof hij tekort is gekomen.

Saskia, wat heb je toch een mooi bescheiden buikje, mijn buik lijkt al op die van 9 maanden, en dan moet ik er nog bijna 3 :oops:

Bianca wat een prachtige foto van je kids zo saampjes op de bank, ik ben dan ook zo nieuwsgierig hoe Tim er straks uit zal zien... En hoe die twee van mij op elkaar zullen reageren...

Duckie, ik duim nog steeds voor je dat de misselijkheid snel over gaat meid! Fijn dat het met Demi ook weer beter gaat! Die oortjes baren mij ook zorgen hoor en zeker nu we morgen op vakantie gaan en gaan vliegen...

Noura ik duim ook voor jou dat je gewoon thuis kan bevallen! Doe het lekker rustig aan meid!

Nou meiden ik ga weer ff verder met inpakken...

Ik spreek jullie wel weer.

Liefs Irma.

16. noralien

noralien Fanatiek lid

7 jun 2005
    2.734
    1
    0
    Wormerveer
    Meiden, ik ga ff niet reageren. We zijn net thuis en ik duik zo mijn bedje in. Morgen zal ik reageren, heb er nu geen puf meer voor.

Irma, voor jou een hele fijne vakantie, morgen lees je het misschien niet meer.

Bedankt voor alle lieve reacties en felicitatie's.
    De echo van vanmorgen was echt een opluchting! Ik heb er tot gister niet eens echt over ingezeten, maar toen ik ging liggen spookte er ineens vanalles door mijn hoofd.

Na de echo zijn we vrijwel meteen doorgereden naar friesland om het hen te vertellen. De moeder van robert wilde Jikke (rood) fruit geven, dus vroeg ik aan robert of hij een slabber wilde pakken. Zijn vader las het meteen toen ze hem om had. Ze waren echt superblij.
    Daarna in hoorn gestopt om het aan de zus van Robert te vertellen. Bij de wok afgesproken. Jikke had de slabber al een tijdje om....zijn nichtje las "hieperdepiep" voor, maar stopte daarna met voorlezen. Het duurde echt nog een tijdje voordat zijn zus door kreeg wat er op stond. Uiteraard ook van hen hele blije reacties :D .
    Daarna nog een tijdje heel gezellig zitten wokken.

Bij thuiskomst een pakketje gevonden. Had mijn moeder al een cadeautje besteld voor de zwangerschap. Sokjes opgevouwen in een ijsvorm.....liefffff!

ik ga nu afsluiten, ben echt kapot. Morgen ben ik er weer.

17. Otje

Otje Fanatiek lid

10 apr 2006
    4.703
    0
    36
    Goedemorgen!

Tis de 1e vakantiedag vandaag voor Sara. Dus als Koen dan wat langer slaapt hoef ik niet direct op te staan. Helaas werd ik om 6.30 wakker van Steef die op stond en kon niet meer slapen. Ben maar even tv gaan kijken in bed en 7.30 opgestaan :(

Janette: Mooi dat je je contract binnen hebt!

Irma: Waarschijnlijk lees je dit niet meer maar ik wens je een hele fijne vakantie toe. Geniet ervan!
    Wat schrikken zeg van Max! Hoe oud is hij?

Noralien: Wat leuk dat je schoonfamilie zo enthousiast was over jullie grote nieuws. (mjum mjum, lekker hoor, dat wokken)
    Lief zeg van je moeder, die sokjes.

Koen wordt wakker... ik ga hem uit bed halen.
    Straks met Sara naar de huisarts voor het wratje... :(

Groetjes Otje

18. eve

eve Fanatiek lid

26 apr 2006
    4.525
    0
    0
    Den Haag
    Liene heeft gisteren een EEG gehad en die was gelukkig goed :D Nu nog wachten op de uitslag van de kweek. Saar feliciteert Vales met haar nichtje en Noralien met de goede echo!

@Otje: Fynn moet helaas wachten tot er plek is op de volgende groep. Maar hij is niet als 1e aan de beurt :( Het kan dus nog best een half jaar duren. Ik begin er wel iedere keer over in de hoop dat ze hem wat voorrang geven. Heb het idd ook over het drinken gehad. Maar na gisteren heb ik toch het idee dat ze er niks mee doen. Bovendien krijgen ze drinken uit een tuitbeker en ik weet dat Fynn daar niet lekker uit drinkt. Ga dus maar es vragen of ik z'n Nuby mag meegeven. Maar dat zal wel niet. Sterkte bij de ha! Hoop dat het allemaal meevalt voor Sara (en ook voor jou)!

@Janette: Oei, dat is dan weer minder dat Teun zo vroeg wakker is :( Als Fynn om 5.00 wakker is slaapt hij 9 vd 10 keer ook wel weer verder. Maar om 6.00 idd niet meer. Fijn dat je contract binnen is!

@Irma: Ook al lees je dit niet meer: FIJNE VAKANTIE! Bah, hoe ontstaat zo'n ademstilstand? En wat goed dat je broer hem heeft kunnen redden. En toch wel fijn om te lezen dat m'n verhaal zo herkenbaar is voor jou.

19. Otje

Otje Fanatiek lid

10 apr 2006
    4.703
    0
    36
    Zo, ben net terug van de huisarts met Sara. We moesten eerst een half uur wachten :( Lekker dan met ook nog zo'n kleine dreumes bij je. Gelukkig stond er lego in de wachtkamer en Koen was erg lief.
    Het aanstippen van het wratje was snel gebeurd. Ik was erg trots op Sara! Ze heeft niet eens gehuild terwijl het toch even gemeen aan voelt. Ze heeft even flink in mijn hand mogen knijpen ;) Nu prikt het nog een beetje. Als alles goed is valt de wrat binnen nu en 2 weken er vanzelf af. Zo niet, dan moet ze nog een keertje laten aanstippen. Hopelijk komt het niet zo ver.

Eve: Oh mooi, goed nieuws van Saar en Liene. Hopelijk zijn ze snel weer thuis.
    Enne... gewoon blijven "zeuren" hoor op het kdv ;)

Deel Deze Pagina