December 2006 mama's

Discussie in 'De mama's' gestart door Otje, 1 dec 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Tisse vond het wel grappig allemaal...

2. [​IMG]
    Samen knuffelen op mama's bed.

3. [​IMG]
    Met zijn 3'en. Ik sliep in het midden, links van mij staat Tisse zijn bed en rechts dat van Liene.

4. Otje

Otje Fanatiek lid

10 apr 2006
    4.703
    0
    36
    Noura: Oei, is het al aan het rommelen in je buik? Spannend. Hoop voor je dat je kleine meisje nog even blijft zitten.

Duikster: Wat een leuke foto's van je 2 zoontjes. Nick ziet er lekker ondeugend uit en Chris is echt een scheetje zeg! Doet hij het goed?

Eve: Kan me voorstellen dat je nu nog steeds een rotgevoel hebt nav je gesprek op het kdv. Kan me heel goed voorstellen dat Fynn dwars gaat doen als hij (te) weinig aandacht krijgt en er alleen maar baby's zijn dus zich snel verveelt.
    Ik vind de opmerking van die juf van "Hij is wel toe aan een grotere groep" ook erg stom eerlijk gezegd! Nou als dat zo is en als zij dat ook vinden moeten hun er iets mee doen en jij hebt natuurlijk niets aan die opmerking :x Hoop dat het binnenkort weer wat beter gaat want tja... stoppen is natuurlijk geen optie. Succes met deze vervelende situatie maar niet te veel twijfelen aan jezelf of aan Fynn hoor ;)

Melliemel: Wat goed dat Orlando al zo vaak op het potje gaat. Loopt hij nu ook wel eens zonder luier of doe je die voor de zekerheid toch maar om?
    Gefeliciteerd met je vader!

Duckie: Het is niet zo gek hoor dat Demi nog niet echt samen speelt met andere kindjes. Vaak begint dit pas vanaf 2 jaar of 2 1/2 jaar dat ze zich echt bewust worden dat samen spelen dus ook kan. Uitzonderingen daar gelaten natuurlijk want het ene kind is nu eenmaal vroeger of later dan het andere. Maar daar weten we alles van he? ;)

Ik kruip zo mijn bedje in. Steef heeft morgen bandrepetitie in Nuenen en ik rijd daarna door naar Eindhoven. Nog even shoppen met een vriendin. Gezellie! Heb er zin in.

Ik wil jullie trouwens nog iets vertellen. Ik heb geen baan meer. 17 Juni had ik mijn laatste werkdag. Jullie zullen vast wel denken: HEH :(:
    :oops: Nou hier even mijn verhaal (zal proberen het kort te houden).
    Ik heb eerst 4 weken (16 uur per week) gewerkt bij de AH in Reuver als een soort van training. Het was wel wennen maar vond het op zich wel oke en ik had zoiets van: Als ik straks zit bij de vestiging in Venlo wordt het vast wel leuker. Helaas werd het er niet leuker op. Eerlijk gezegd had ik al vrij snel het idee van: Is dit wel iets voor mij? Ik ging ook niet echt met veel plezier naar mijn werk. Dit had nog een reden: Ik kon niet echt overweg met mijn leidinggevende. Ik kan normaal altijd prima met iedereen door 1 deur maar op de een of andere manier met haar dus niet. Ze maakte van die opmerkingen waarvan ik dacht ... tja, eeuuh... beetje lastig om dat uit te leggen en wil ook niet te veel in details treden. Maar ja... 1e week in Venlo gewerkt en daarna kwam de 2e week. Ik moest die week dinsdag, woensdag en zaterdag werken. Eerlijk gezegd zat ik die dinsdag al met zo'n gevoel van: oh lekker, vandaag werken, morgen nog, en dan weer vrij! Dat kwam gewoon omdat ik me er echt niet lekker in mijn vel voelde. Maar ja... dat merkte mijn leidinggevende ook wel op. Dinsdag werkte ik van 13 tot 17 uur. Rond 15 uur riep ze haar bij me en gingen we even naar het kantoortje. Ze vroeg hoe ik vond dat het ging. Ik zei niet zo veel en bleef wat stil. Ze zei toen dat zij het idee had dat het niet lekker liep. Toen ben ik eerlijk geweest en gezegd dat ik dat gevoel ook had. Nog een tijdje zitten praten en eigenlijk was het ondanks de eerdere vervelende verstandhouding tussen ons een prettig gesprek. Maar ja... kortom: het was min of meer een eindgesprek. Eerlijk gezegd was dit voor mij meer een opluchting dan een teleurstelling. Ik heb afscheid genomen van haar en mijn collega's die op dat moment aan het werk waren en ben naar huis gegaan.
    Ik heb er hier niets over gezegd. Weet niet zo goed waarom maar ik zat er toch wel mee en durfde t nog niet zo goed te melden hier. Maar ja... bij deze dus. Ik zit dus alweer eventjes thuis. Eerlijk gezegd voel ik me daar op het moment prima bij. Ik geniet van Koen en Sara heeft nu 6 weken zomervakantie wat het ook wel makkelijk maakt dat ik thuis ben. Ik wil uiteindelijk wel weer aan het werk en kijk ook wel rond naar vacatures. Maar even op een iets lager pitje. Volgens mij is het toch nog een best lang verhaal geworden maar bij deze dus ;) :oops:

Groetjes Otje

5. Otje

Otje Fanatiek lid

10 apr 2006
    4.703
    0
    36
    Saar: Allereerst, wat fijn dat jullie allemaal weer thuis zijn.
    En over je verhaal: Jeetje meid wat moet jij geschrokken zijn! :confused: Ik kreeg echt het kippevel op mijn armen bij het lezen ervan. Gelukkig is alles goed afgelopen en hoop heel erg dat het niet meer voor komt. Hebben ze daar nog iets van gezegd of ze dit nog vaker kan krijgen?
    Lieve foto's zeg! Tisse lijkt erg op Ben he?

6. @Noura: Oei... al aan 't rommelen? Het zou toch wel fijn zijn als je ukkie nog even bleef zitten...

@Duikster: Wát een leuke foto's! Bij Nick straalt de ondeugendheid van zijn snoet af en Chris is een poepie om te zien... :D

@Eve: Jammer dat het spuien van je onvrede er niet toe heeft geleid dat je je beter voelt... :(

@Melliemel: Ik vind het écht goed wat Orlando doet! Jasmijn meldde afgelopen dinsdag trouwens voor het eerst dat ze 'bah' had gedaan. Dus het besef begint een beetje te komen...

@Duckie: Jasmijn gaat ook veel haar eigen gang op het kdv hoor. Ze is gek op alles waar wielen onder zitten en is dus ook bijna niet van de loopauto's en (loop)fietsjes af te krijgen...

@Saar: Fijn dat jullie weer thuis zijn! En wat een heftig verhaal weer :confused: ...! De foto's zijn erg schattig en Liene lijkt zich inderdaad wel op haar gemak te voelen in het ziekenhuis.

@Otje: Jeetje... wat vertel jij ons nu :confused: ? Ik was ook in de veronderstelling dat je je draai wel gevonden had, zeker nu Koen het meer naar zijn zin ging krijgen op het kdv.
    Hopelijk vind je deze zomer alsnog dé baan!

7. noralien

noralien Fanatiek lid

7 jun 2005
    2.734
    1
    0
    Wormerveer
    Saar, jeetje wat een verhaal zeg. Net als Otje krijg ik er kippevel van. Wat een angstige momenten moeten dat geweest zijn.
    De foto's zien eruit alsof het daarna ook nog wel gezellig is geweest, maar ik hoop voor jullie echt dat dit zich niet meer herhaalt!
    Lekker dat jullie weer thuis zijn. Dikke knuff!

Otje, allereerst wil ik even melden dat ik het jammer vind dat je het hier niet durfde te melden. Je hóeft hier niets te melden natuurlijk, maar veroordelen zullen we je niet hoor!
    Wat jammer dat het zo gelopen is. Dat was dus een abrupt einde als ik het zo lees. Wel fijn dat je je daar nu wel goed bij voelt. Geniet van je vrijetijd deze zomer met de kids en daarna wens ik je een héle leuke baan waar je met plezier naar toe gaat!

Noura, oei nu al aan't rommelen?
    Ik duim dat je kleintje nog even lekker bij je blijft zitten.

Jikke speelt ook nog langs de andere kindjes hoor. Ze kan het speelgoed wel al heel goed afpakken ;) en kan heel lang andere kindjes bekijken die aan't spelen zijn. Op vakantie zag ik eigenlijk voor het eerst iets wat echt op samenspel leek. Ze zocht haar "vakantievriendje" steeds op en zij hielden elkaar echt in de gaten en namen elkaar mee in hun spel. Leuk om te zien!
    EN wat ze al langer doet is naäpen. Naast kindjes spelen en precies hetzelfde doen. Dat ziet er ook al snel uit als samen spelen.

Melliemel, ik vind Orlando echt zo'n knapperd! Goed hoor dat hij op het potje poept en plast.
    Jikke geeft wel al een tijdje aan wanneer ze een vuile luier heeft, maar ja, dan is het te laat hé 8)

8. lianne

lianne Bekend lid

19 nov 2005
    893
    0
    0
    groepsbegeleidster
    ach Karin, wat een schattig popje is Chrisje , je wordt er spontaan broeds van :oops:

Eve, ik snap je helemaal en je hebt groot gelijk dat je er wat van zegt, stelletje domme invallers om zulke opmerkingen naar ouders te plaatsen.
    En ze hebben niet echt inzicht in kinderen van 1,5 jaar als ik je zo hoor.
    Kinderen van 1,5 jaar doen zulke dingen natuurlijk niet expres, wij moeten hun bijbrengen dat je anders met kleine baby's omgaat dan met leeftijdsgenootjes.

Irma fijne vakantie.

Noura, oei laat nog maar effe zitten hoor!

Noralien, ik vind het helemaal super voor je :D

Erg leuke foto's voorbij zien komen van vakanties

Saskia gaaf filmpje van Orlando met zijn grote motorlaarsen.

dimphy vandaag naar de kapper geweest voor de eerste keer.
    Ze keek in de spiegel, zat bij mij op schoot, en was echt haar tranen aan het wegslikken, kreeg rode vlekjes in haar gezichtje van spanning.
    Opeens lukte het haar niet meer om de tranen te bedwingen en ze was erg emotioneel, ik had haar nog nooit zo gezien, ik had een brok in mijn keel, ze liet al huilend wel netjes stil zitttend haar haartjes knippen, helaas is haar ponny wel erg kort uitgevallen.
    Ik zal zo nog effe spammen.

Fijn weekend allemaal
    Groetjes

9. lianne

lianne Bekend lid

19 nov 2005
    893
    0
    0
    groepsbegeleidster
  10. lianne

lianne Bekend lid

19 nov 2005
    893
    0
    0
    groepsbegeleidster

bij deze foto wordt ik echt zelf ook weer emo :cry:
    Echt zo zielig, ik weet niet wat er nou in haar hoofdje omging.
    Zo van het moet , dus......

11. lianne

lianne Bekend lid

19 nov 2005
    893
    0
    0
    groepsbegeleidster
    Saar, wat een verhaal zeg wat zal jij geschrokken zijn.
    Gelukkig heb je toch foto's waar jullie er wel heel happy uit zien met elkaar.
    Hoop het nooit mee te maken.

Otje, joh dat je je baan hebt opgezegd komt wel onverwachts voor mij, maar na je uitleg is het wel duidelijk en inderdaad lekker genieten van de zomervakantie. :)

Lola, nog even terugkomen op je vraag over commando's van dieren...
    Ha ha ik snap precies wat je bedoelde... als Dimphy de haren van Izanka vast heeft, zeg ik precies op hetzelfde toonte los! als tegen de hond.
    Trouwens dimphy kan ook mooi op haar plaats gestuurd worden als je een kleedje neerlegt en gaat dan even heel braaf liggen, en vindt het helemaal leuk als we dan braaf zeggen :D

12. Otje, foei foei! Je mag toch alles hier schrijven en moet zeker niks achterhouden en je er dan slecht bij gaan voelen. ;) Geniet maar van de 6 weken met je twee schatjes thuis en dan nadien weer rustig iets zoeken. Ik duim tegen dan weer voor je dat je iets vindt dat bij je past.

Liene is bij de kinderen die dus nog stuipen kunnen krijgen. Daarom moeten we nu bij 38 graden beginnen met koortswerende middelen te geven en moeten we in Nederland valium gaan halen zodat we die kunnen geven als ze er weer niet uitgeraakt. Maar op de leeftijd van 6 zal ze eruit gegroeid zijn.

Spijtige is wel dat het een beetje erfelijk is en dat Tisse dus wat meer kans heeft het ook te doen. maar dat zien we dan wel.

We horen vaker dat Tisse op Ben lijkt, ik zie het zo niet. Soms wel eens als hij op een bepaalde manier kijkt.

Slaaplekker!

13. Lianne, wat een superzielige foto van Dimphy. Ik voel me al verdiretig, dus kan me helemaal indenken hoe jij je als mama moet voelen... Wel superflink van haar dat ze zo doorbijt dan.

Bij het lig-braaf verhaal moet ik wel heel hard lachen! Kunnen we dat jkunstje eens zien op de volgende meeting! ;)

14. En eigenlijk was het met momenten echt gezellig in het ziekenhuis. We hadden zo echt tijd voor elkaar, eten werd gebracht, huishoudelijk werk was er niet. Dus heb super veel geknuffeld met Liene en Tisse en samen gespeeld. Alleen jammer dat Liene af en toe werd geprikt en onderzocht werd.

15. Nog even aanvulling bij mijn verhaal, Ben was dus niet thuis en is direct van zijn werk naar het ziekenhuis gekomen. En Tisse is dan uiteindelijk toch mogen blijven nadat ik in tranen was uitgebarsten :oops:...

Vales, een heel dikke proficiat! Geniet van je tanteschap. Wat vindt Wessel van zijn nichtje?

Hoera voor Lynn! Doet ze het verder ook goed op haar glutenvrije dieet?

Lies, :D bananen aan elkaar aan het plakken... :D Fijn dat jullie het zo naar je zin hebben. Ben wil ook dat we nog eens naar Werchter gaan samen.

Saskia, Liene slaapt al vanaf ze in haar eigen bedje slaapt met de aerosleep. Ze heeft de matras, matrasbeschermer en overtrek. Daardoor kan je ook ademen als je met je mond op de matrras gaat liggen, dus als ze omdraaien als ze klein zijn. Ik vind dit ook een veilig idee.

Grappig van die schoenentik. Liene heeft ook een beetje een schoenentik. Als we weg gaan gaan, zeg ik altijd: 'neem je schoenen eens' en dan neemt ze er dus. Het enige probleem is dat die schoenen dan ook aan moeten of je hebt een scène tot en met. Maar laten haar laarsjes met roze bloemen nu favoriet zijn en haar winterschoenen staan tweede. maar met al die warme dagen is dat dus niet te doen... Als ik zelf haar schoenen neem, is het ook een scène... :rolleyes:

En Orlando's eerste diploma al binnen! :D Proficiat!

Lola, spannend seg die sollicitatie.... Ik duim voor je woensdag.

Janette, hopelijk hebben jij en Wijnand een leuke avond gehad. Ik dacht dat jullie al langer bij elkaar zouden zijn. Maar wat een leuk ontmoetingsverhaal hebben jullie! Dat van ons in maar stom: Ben is een vriend van mijn ex-vriend.

Gnessy, en is het peuterbedje nog mooi geworden? Toon maar eens een foto als je wilt, ik ben benieuwd.

Noralien, ik wist het al van Eve, maar word nog blij als ik je berichtje lees! :D Proficiat! En geniet ervan!

Cynthia, heel veel sterkte met je broer. Wat moet dat zwaar zijn, iemand die je zo graag ziet, zo zien afzien...

Eve, nog bedankt om de sms'en te plaatsen. En ik ga het topic zo lezen.

Ik vind niet dat je je aanstelt. Ik vind het trouwens ook een beetje vreemd dat iemand in opleiding zich zo opstelt ten opzichte van een moeder. Ik zou me dan zeker wat kalm houden en eerst proberen om de ouders wat beter te leren kennen, voor je zo'n opmerkingen doet en dan nog zonder de situatie uit te leggen.

Lees net je na-verhaam van het kdv. Het klopt idd wel dat Fynn er ouder uitziet dan anderhalf en dat ze dan wrschl ook meer van hem verwachten, zeker iemand in opleiding dan me dunkt. Ik kan me ook helemaal voorstellen dat iemand in opleiding de schattige baby die kraait leuker vindt dan de peuter met een eigen willetje. En dat Fynn dan extra baldadig doet. Maar ik vind dat de leister dit zelf moeten inzien. Fynn is een echte jongen, maar ik kan me ook geen kind van anderhalf voorstellen dat bewust op baby's zit om ze pijn te doen... Hopelijk kan je je snel weer goed voelen op het kdv, want zo is het ook niet leuk.
    Misschien nog eens een gesprek?

Irma, heel veel plezier op reis. Je bent nu al wel weg, maar toch... Wat schrikken van Max... Hou oud is hij nu? En was je broer erbij uitgekomen?

Karin, wat een ondeugende blik in de ogen van Nick. En wat een schatje is Chris. Hij is precies al langs de kapper geweest, zo goed ligt zijn haar.

En ik hou van al die fotovervuiling. ;)

De foto met de beer is geweldig! Wat kijkt hij al flink!

Otje, wat stoer van Sarah! Hopelijk valt die wrat er af zonder tweede beurt.

16. melliemel

melliemel Fanatiek lid

31 aug 2005
    2.081
    0
    0
    hi hi,

duckie; ja ik vind het ideaal hoor, helemaal nu want we zitten aan een slootje en weiland erachter natuurlijk. daar bevinden zich ook veel horzels en dazen(van die grote gemene steekvliegen, waar je enorme bulten van krijgt) en die zaten vorig seizoen heel veel in huis zodra je maar een kwartiertje de schuifpui open had staan dus ik ben heeeel blij :)
    wel beter idd voor demi zo, al dat klussen is zowieso altijd vrij rommelig he?! lekker toch nog een vakantie, wij gaan ook over 2 weken, lekker naar texel.

saar; jeetje wat zal jij geschrokken zijn zeg, blauwe lipjes bah zeg, de uitslag van de bloedtest wijst dus uit dat het geen pneunokokken waren? of gaf de arts dit aan omdat haar koorts wegging? dat laatste begrijp ik uit jouw verhaal.
    fijn dat je alsnog met zijn drietjes kon verblijven hoor, enne lekker een knuffeldagjes gehad dus tussen de medische toestanden door ;)
    ben heel blij te horen dat jullie weer thuis zijn enne ik vind idd tisse ook op ben lijken tenminste voorzover ik ben van foto's heb gezien dan he.
    ja ik vind dit dus ook wel een fijn idee, ik heb wel een nieuw matras die anti allergeen en tegen huisstofmijt is ed en daarover doe ik dan de aero-sleep en wss een katoenen overtrek, mss een aerosleepovertrek ivm de ventilatie.
    ook die foto met tisse en liene samen is echt schattig zeg :)

otje; nee hij loop niet zonder luier verder, alleen na zijn plasje zeg maar tot hij een luier omkrijgt, maar mss ga ik dit wel doen als hij het nog meer aan gaat geven. want dan gaat het er mss toch van komen dat hij wel nu al zindelijk kan worden, denk zelf dat het nog niet zo'n vaart zal lopen hoor. vind dit al heeeeel wat
    joh toch maar geen ah-baan meer! ik kan me voorstellen dat als je er niet lekker bij voelt je ook niet door moet gaan hoor. denk dt het een wijs besluit is van je zo. en nu kun je lekker genieten van de vakantie en daarna maar eens verder snuffelen ja toch?!

lola; hihi ja maar zo is het hier ook wel begonnen hoor, dius wie weet. en de interesse in het plassen zelf natuurlijk was daar en zo ben ik het gaan 'oefenen' zo van wil jij ook plassen,. en dan zette ik hem naast mij op zijn potje en dan gingen we samen plassen ;)

noralien; hetzelfde als ik tegen lola zij, zo is het met orlando ook gegaan hoor dus wie weet :)

lianne; aaaaahg die dimphy ze kijkt echt heeeel verdrietig zeg, zo van daar gaat mijn mooie haar....wat zielig ik zou denk ik ook een brok in mijn keel krijgen hoor :cry:

saar; zo heftig hoor die medicatie ook zeg, en valium jeetje. balen dat het erfelijk is zeg, had jij of ben dit vroeger ook?
    herkenbaar hoor van de schoentjes haha, hier zijn de crocs favo maar daarnaast heeft hij ook echt zijn mening van schoenen per dag, dus laat ik hem alleen de schoenen zien die ik op dat moment vind dat hij aankan ;) anders is het hier ook drama
    volgende week moet ie voor zijn 2e diploma 8) hij had er al een met 7 maanden.

zooo als orlando wakker is ga ik de mustang even wegbrengen die moet voor de apk keuring, orlando vind het geweldig in welke auto dan ook zitten en daar mag hij voorin omdat daar geen airbags aanwezig zijn(vind het zelf een naar idee dat ook al schakel je de airbags uit de kans toch nog flink aanwezig is dat ze bij een aanrijding alsnog opgaan)
    dan nog even een leuk wandelingetje maken en 's middags naar mijn paps, we gaan ook lekker bbq-en dus hoop dat het dit weer blijft, het is hier nml erg lekker zonnig weer.

gr saskia

17. janette

janette VIP lid

26 feb 2007
    5.113
    0
    0
    Ben op zoek naar de droombaan
    Heiloo
    pfff saar wat een verhaal zeg...maar gelukkig is het allemaal goed afgelopen...

nee Wijnand en ik kennen elkaar pas 4 jaar...in die 4 jaar dus veel gebeurd.... huisje kopen, verbouwen, en kindje krijgen en ook nog aan elkaar wennen want ja we hadden alle bij al heel lang geen relatie meer gehad.....maar nu willen we niet meer zonder elkaar :)

Otje wat lees ik nu zijn we geen collega's meer?....zag je op tegen het vroege opstaan? of had je geen vroege dienst van 7 of 8 uur?
    Maar jammer zeg..hoop dta je snel een andere leuke baam kan vinden.

Eve jammer zeg dat het niet zo loopt op het KDV....en evt gastouder? om daar heen over te stappen..die passen ook in het weekend op en kan je evt de leuke baan bij jou in de straat nog nemen?

net wezen zwemmen met Teun was de laatste les voor de vakantie het zwembad is nu dicht tot 10-8...maar vandaag mochten er extra mensen mee..dus evt papa of broertje/zusje of opa/oma nou het was hier dus papa...heel gezellig...heb papa alles laten doen met de les en samen hebben we gespeeld...

zo ga lekker in het zonnetje zitten...hoop dta bij jullie het ook zo mooi weer is

18. keizerin

keizerin Niet meer actief

Hallo ben ik weer!
    Gister zijn we weer lekker naar het strand geweest en Wessel heeft voor het eerst met blote voetjes op het strand gelopen.
    We zijn ook even lekker in het water wezen lopen en Wessel vond het heerlijk als het aan hem had gelegen stonden we er nog :) hij is zo wie zo helemaal gek van het strand en de zee.

Morgen gaan we echt op kraamvisite ik heb echt een super gaaf kraamkado maar die laat ik morgen als ik hem heb gegeven wel zien want je weet maar nooit of ze hier zal kijken.

@Noralien :whistle: Gefeliciteerd met je super echo :baby:
    Wat lief zeg van je moeder :D

@Saar jeetje wat schrikken zeg dat Liene in het ziekenhuis ligt.
    En wat een heftig verhaal zeg gelukkig is nu alles goed met haar en ik hoop dat Tisse hier geen last van gaat krijgen en hopelijk krijgt Liene geen aanval meer.
    Lieve foto's en Tisse lijkt idd op Ben.
    We waren niet zo heel lang geweest die woensdag maar Wessel vond het niet heel erg boeiend hij vond tekenen veel leuker :) hij heeft wel 2 keer naar zijn nichtje gekeken en hij vond het ook helemaal niet erg dat ik haar vast had.

@Duckie gelukkig niks met haar oren.

@Slingding geniet lekker van je vakantie :D

@Saskia mijn zwager wilde ook naar Assen gaan maar heeft het maar niet gedaan omdat ze natuurlijk nog niet bevallen was en het toch een eindje rijden is,nu vind hij het wel jammer dat hij niet is geweest maarja dat is altijd achteraf.
    Wat een super grappig filmpje.
    Wat leuk dat Orlando voor zijn teddy diploma mag.

@Eve hé gadver wat een gedoe met het KDV en ga jij nou niet twijfelen aan je opvoeding :)
    Het is gewoon de leeftijd en zeker als hij geen aandacht krijgt dan gaat hij op een andere manier aandacht vragen ik vind zijn gedrag heel normaal.
    Snap niet waarom ze hem niet gewoon in een andere groep doen dat zou voor Fynn denk ik veel beter zijn.

@Otje ik ga eerst mijn Theorie halen en dan ga ik lessen.
    Ik ga dan heel veel achter elkaar lessen dan kan ik snel examen doen en hopelijk dus dan snel mijn rijbewijs :D
    Ik moet alleen nog steeds een afspraak maken voor mijn Theorie examen :oops:
    Wat knap van Sara dat ze zo flink is geweest :D dat hij er maar snel af mag vallen.
    Hopelijk vind je snel een nieuwe baan waar jij je echt thuis voelt en wat je leuk vind.

@Irma gadver wat eng zeg van je neefje gelukkig gaat het nu goed met hem.
    Fijne vakantie geniet ervan!

@Noura bah heb je nu alweer last van voorweeén hopelijk krijg je het niet te vaak.

@Karin wat een lieve foto's van je 2 jongens :D

@Lianne ach wat een zielige foto's van je meisje bij de kapper :cry:
    Ik word er zelf ook helemaal verdrietig van als ik die foto's zie :(
    Heb je ook een foto van hoe haar haar droog is?het ziet er namelijk wel leuk uit.

19. keizerin

keizerin Niet meer actief

En hier is de kleine meid bij tante Valeska.

20. noura

noura VIP lid

27 apr 2006
    8.819
    0
    0
    karin wat een heerlijk ventje is nick, en dan die fotos van chris, wat een kruimeltje, een heerlijk ineminie ventje.

vales jij ook al met zo`n mooi babytje, heerlijk zeg.

saar ik heb hiermet kippevel je verhaal gelezen, en moest even slikken. wat een schrik hebben jullie gehad. de fotos in het ziekenhuis zien er gelukkig een stuk vrolijker uit.

lianne, ik zie op de foto dat je het moeilijk hebt, maar je ziet ook een diep verdriet bij dimphy. ach gossie

otje, als het je zo zwaar viel het werken kan ik me voorstellen dat het zo`n opluchting is als je deze beslissing hebt genomen.
    lekker genieten van nu en de tijd met je kindjes, werken kan altijd nog.

knap hoor orlando!

hahaha iedereen zegt oei, over het gerommel hier.
    gisteravond was het overigens gelukkig wel rustig.

straks gaan we naar enschede, een multiculturele markt (ik kan alleen maar aan de lekkere hapjes denken daar)
    safouane ligt in bed, maar die is zo druk aan het kletsen, en het was de bedoeling dat die ging slapen
    hij is overigens weer helemaal zichzelf. hij kan heerlijk de slappe lach hebben, wat kan je daar toch van genieten als je kind vrolijk is

eve ik word helemaal boos over dat verhaal, van die leidsters die zeggen dat het druk was en blablabla, dat is hun probleem, daar zou fynn niet onder mogen leiden.
    jij brengt hem naar het kdv met het vertrouwen dat hun de zorg daar proberen net zo goed te doen als jij. ik vind niet dat ze dan met zulke opmerkingen naar jou mogen komen. ik hoop dat het eenmalig was en dat die volgende keer weer plezier heeft.

Deel Deze Pagina