December 2006 mama's

Discussie in 'De mama's' gestart door Otje, 1 dec 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. janette

janette VIP lid

26 feb 2007
    5.113
    0
    0
    Ben op zoek naar de droombaan
    Heiloo
    en jij dan zeker met een mooi servies laten zitten....dacht het niet :)
    enne doe het niet voor jou hoor maar voor Fynn en Teun zodat zij weer met elkaar kunnen spelen...hahahahahahahah ;)

2. lianne

lianne Bekend lid

19 nov 2005
    893
    0
    0
    groepsbegeleidster
    Koen, knappert en dat gelijk al zoveel in 1 keer :thumup:
    Super fijn voor je Otje,snap je emotie erbij.

Lynn ook al aan het staan en Gijsje aan het rollen.... :thumup:
    Bianca, snap dat je je heel rot voelt over dat ene snoepje, maar het kan altijd iedereen een keer overkomen hoor! ;)

Noura, je fietste net voor me op de brug....ik durfde niet zo hard
    te gaan schreeuwen, staat zo dom he?
    Ik was even met de meiden naar de waterwerken geweest, DImphy vindt het daar ook helemaal leuk!

Vanmiddag naar een camping hier in almen, daar staan vrienden van ons op een boerderij camping, een ezeltjes camping..
    Lijkt me wel leuk.

Allemaal een fijne dag gewenst.
    Groetjes

3. melliemel

melliemel Fanatiek lid

31 aug 2005
    2.081
    0
    0
    hi hi,

de bbq was gisteren lekker en gezellig alleen het weer was iets minder maar dat heeft de pret niet doen bederven ;)

janette; leuk joh lekker met het gezinnetje de laatste les afsluiten

vales; lekker he als je ventje zich zo vermaakt op het strand!? ja dat is idd achteraf gepraat, mbt naar assen gaan. alhoewel ik moet zeggen dat als dit in ons geval zou zijn ik melvin wel had laten gaan hoor mss had ik zelf ook wel meegegaan, voor ons is het 2 uur rijden maargoed ga er niet vanuit dat ik in 2 uur beval :)
    wat een schatje zeg en wat ieniemini weer

noura; heerlijk dat safouane weer zijn eigen is zeg, enne lekker hoor die markt!

eve; ja is zo hoor, denk trouwens niet dat orlando heel snel zindelijk is hoor maar we zien wel :)
    ik denk dat het wijs is om dit aan te geven en ook vind ik dat je best mag aangeven wat hoogstwss de reden is van zijn 'aandacht' vragen is mss dat ze zo juist wel doorhebben dat het voor hem belangrijker is dan voor de 2 kindjes die samen op een andere groep zitten.
    zo dat is lekker maar niet heus dat kindje met tbc :rolleyes:
    wat leuk zeg, jaaa echte opa en oma's he :D
    hier ben ik natuurlijk niet altijd thuis maar ik ga veel fietsen lopen en naar de speeltuintjes hier, daarnaast af en toe kleuren met hem. als het mooi weer is maak ik soms van die ballonnetje met water en geef hem dit in een tieltje waar hij dan ook zoet mee is. of in de zandbak spelen.....boekjes voorlezen.
    dit zijn allemaal dingen die we samen doen maar over het algemeen speelt hij veel zelf en dus ook in de zandbak enzo

slingding; wel leuke foto's van jullie zo hoor

otje; KOEN WAT GOED VAN JOUW ZEG zo zie je maar idd ben je er niet mee bezig dan gebeurt het juist
    lekker hoor zo shoppen

lola; he balen zeg dat jasmijn zo uit haar hummetje is zeg, heb je een idee waardoor het komt? enne leuk man een piano op de kamer

bianca; wat goed van lynn ook al aan het stappen.
    oohhhh wat zal je je rot gevoeld hebben zeg, dat soort dingen kunnen helaas gebeuren maar liever natuurlijk niet, ik herken het wel van een vriendin van mij die had zoiets soortgelijks en ook zij en ik denk dat iedere moeder zich dan echt zoooo slecht voelt.
    hoop dat het vandaag al wel weer beter met lynn gaat.
    ik denk dat ik dan ook maar voor zo'n speciaal lakentje ga
    goed hoor van gijs dat allemaal nu al.

saar; ok vaag dan toch he die koortsstuipen hoe en wat, ik begreep ook altijd dat wanneer je bij heel hoge koorts dan een zetpil ging geven het ook veroorzaakt kan worden. vanwege de grote fluctuatie dan zeg maar...hoe is de doop? hoop gezellig

lianne veel plezier op de campingboerderij

4. lianne

lianne Bekend lid

19 nov 2005
    893
    0
    0
    groepsbegeleidster

Zo ziet ze er dus uit na de knipbeurt, ik vindt de pony echt wel te kort hoor.

5. eve

eve Fanatiek lid

26 apr 2006
    4.525
    0
    0
    Den Haag
    @Saskia: Ja, dat is het voordeel van een tuin. Die mis ik nu echt :( Leuk idee die ballonnetjes met water :D Fynn probeert nu alleen steeds iets over het balkon te gooien.... :(

@Lianne: Ik zie geen korte pony 8-[ Toen je het schreef zag ik nml echt zo'n gemillimeterde pony voor me. Die zijn echt vreselijk. Maar Dimphy heeft echt een mooie pony zo hoor (vind ik) :D

Fynn slaapt en ik ga nu heerlijk op de bank naar de Tour de France kijken. Daar kan ik echt van genieten :D

6. noura

noura VIP lid

27 apr 2006
    8.819
    0
    0
    hahahha lianne dat je me niet voorbij vloog, ik fietste zo langzaam.... ik zei nog tegen mijn man het lijkt wel of die kleine de energie uit me weg trekt
    ach die pony groeit wel weer, ik vind het wel meevallen, maar ik heb dat toen ook met safouane gehad.

cynthia fijne vakantie! en prachtige fotos van jou en chris.

eve ik woon ook niet naast de deur (wel vlak bij het spoor ;) hihi) maar je mag altijd aankomen hoor

saar veel plezier op de doop

oei tbc wat schrikken zal dat zijn, en wat zal die juf zich schuldig voelen

koen wat een knapper ben jij

bianca, je moet je vooral niet schuldig voelen, hoewel dat natuurlijk makkelijk gezegd is. maar ik denk dat dit je niet nog een keer gebeuren zal. na zo`n heftige reaktie
    en joepie lynn ook al stappen
    en gijs omdraaien, wat een knapperds allemaal

gister naar de markt, was erg leuk, heb lekker roti gegeten en schraafijs.
    en een kraam met caramel, heerlijk en je kon zelf scheppen, 100 gr. 2.60, dus ik heb niet te veel caramelbrokken gepakt, paar stukken, was alsnog 7 euro.... ach het smaakte er niet minder om (vanacht.... :oops: )

en de schoolboeken weer besteld. 500 zowieso... nog een nieuwe verplichte rekenmachine van 112 euro :confused: maar daar gaan we even voor kijken via marktplaats of ergens anders.
    en er komt ook een aantal dagen voor cultuur bij naar rome 750 plus de extrakosten. en ze moeten in pak naar de opera..
    sorry maar dit zijn geen leuke reisjes meer, en het heeft niet eens iets te maken met de vakken die die nodig heeft voor het examen.

7. Otje

Otje Fanatiek lid

10 apr 2006
    4.703
    0
    36
    Koen heeft vanochtend wederom tussen ons in wat voorzichtige stapjes gezet! Erg leuk om te zien. Maar echt stukken los lopen is er nog bij hoor (dus het achterna rennen ook niet) :) Maar dat zal waarschijnlijk niet meer lang duren...
    Oja, nog even iets over dat lopen. Gisteren die eerste stapjes zette hij op blote voetjes en dat ging echt goed. vandaag had hij zijn shoesme-schoentjes aan (van die soepele) en waren de stapjes een stuk voorzichtiger en ook wat onzeker. Hoe hebben jullie kindjes de eerste stapjes gezet? Met schoentjes/slofjes of zonder?

Wij zijn vanochtend even naar Roermond gereden. Boodschapjes gedaan bij de AH XL en daarna even naar de Intersport megastore die er tegenover ligt. Ben geslaagd voor sportschoenen. Dus over 2 weken kan ik beginnen (met afzien) :)

Bianca: Wat leuk dat Lynn nu ook veel stapt aan 1 handje en ook los gaat staan. Zo is het bij Koen dus ook precies gegaan. Knap hoor van Lynn!
    En Gijsje gaat ook hard lees ik!
    Je voorgevoel over mijn ex-baan is dus juist geweest ;)
    Jeetje wat rot dat Lynn weer zo ziek werd na 1 kleine maltezer :( Kan me voorstellen dat jij je hier rot om voelt maar je moet jezelf geen schuldgevoel aanpraten hoor. Deze heftige reactie kon je niet raden natuurlijk. Hoe is het nu met d'r?

Lola: Oei, vervelend zeg, zo'n gebroken nacht. Ook sneu voor Jasmijn. Misschien aankomende tandjes of kiezen?

Saar: Gefeliciteerd met de doop van Tisse! Was het een mooie dag?

Ik had dit stukje getypt kunnen hebben! Ik wil ook zooo graag met iedereen meeten/afspreken/kraamvisite e.d. maar dit is voor mij gewoon niet altijd haalbaar. Ook omdat ik de auto weinig heb en als Sara op school is moet ik ook weer thuis zijn tussen de middag en na school.

Cynthia: Ik wens je een heeeeeeeeele fijne vakantie toe! Geniet er van voor de volle 100 % en rust maar eens lekker uit.

Lianne: Dimphy ziet er op die foto echt uit als een lief schattig meisje! Maar ze zal vast ook wel eens streken uithalen he? ;)
    Ik vind d'r pony niet te kort hoor.

Noura: Jeetje, ik schrik gewoon van al die hoge schoolkosten! En iedereen moet dat zomaar allemaal kunnen ophoesten? Echt niet normaal meer zeg :(
    Mjum mjum, wat heb jij lekkere dingen gehad! :D

Groetjes Otje

8. noura

noura VIP lid

27 apr 2006
    8.819
    0
    0
    otje hier werd op blote voetjes, sokjes gelopen. het was nog wat kouder toen, we hebben wel schoentjes gehaald omdat als we naar buiten zouden gaan hij anders natte of koude voeten zou krijgen.
    maar ik zou lekker op blote voetjes laten lopen. hier gaan thuis ook de schoentjes altijd uit.

ja niet normaal he die prijzen. voor die paar dagen weg vind ik te idioot, hiervoor kunnen we met het hele gezin weg. mijn zoon vind het zelf ook niets, dus ik denk dat we met dat uitje ook niet meedoen.

9. Otje

Otje Fanatiek lid

10 apr 2006
    4.703
    0
    36
  10. slingding

slingding VIP lid

9 apr 2006
    5.425
    1
    0
    verzorgende IG
    Middelburg
    otje, super om die stapjes te zien.

11. duikster

duikster VIP lid

13 nov 2005
    5.714
    73
    48
    Lola: jullie hebben flink gewerkt! vervelend dat Jasmijn zo uit haar hum is. Nick heeft de laatste weken ook een aantal keer dat hij laat op de avond wakker is geweest en dan helemaal hysterisch. Ook in bad had hij dat vandaag bij mijn ouders, dat kennen we helemaal niet van hem. HIj vind water altijd erg leuk...

pff Bianca: wat een heftige reactie van Lynn, kan me voorstellen dat je je dan helemaal naar voelt. Maar ook voor jullie is het wennen tot het een tweede natuur is om overal eerst op te letten voor je het haar geeft. En wat heerlijk dat Gijs zo'n actief mannetje is!

Saar: hoop dat je een heel mooi doopfeest van Tisse hebt gehad vandaag!

wow Lianne: Dimphy is echt een heel meisje met veel haar. en ik vind de pony niet te kort. en met zoveel haar groeit het vast ook snel weer aan.

Eve: veel plezier met de Tour. daar heb ik nu helemaal niets mee....
    enne je ziet Chris vast een keertje binnenkort.

pff Noura wat een kosten voor school! ik dacht dat het goedkoper moest worden van Den Haag, maar dit klinkt echt heftig. en zo'n duur rekenmachien, belachelijk.

Otje: heerlijk filmpje! Nick heeft ook op blote voetjes/sokjes leren lopen.

Gisterenavond hebben mijn ouders Nick opgehaald, zodat wij vanochtend wat langer konden blijven liggen. Effe bijtanken zeg maar, ondanks de nachtvoedingen. Zij zouden vandaag lekker gaan fietsen met Nick, daar hadden ze zin in. Dus wij hebben tot een uur of 11 op bed gelegen en daarna opgestaan. Toen zijn we aan het klussen gegaan. Als weken ligt het nieuwe speeltoestel voor Nick en Chris in de garage. DAt hebben we dus vandaag in elkaar gezet met zijn tweeen, onderbroken door wat voedingen. Chris heeft lekker liggen slapen in zijn bed of in de box en we hadden de babyfoon mee naar buiten genomen. Ik heb zo genoten van Nick's gezichtje toen hij door de achterdeur kwam kijken en hij de glijbaan zag! Hij begon echt te glunderen en was vervolgens niet meer weg te slaan bij het huisje, maar het schommeldeel moest er nog aan....Nick kan dus van de zomer lekker aan het spelen, heerlijk. en chris...die wacht nog maar een jaartje.
    o ja...en de zandbak...daar wachten wij ook nog steeds op. Leveringsfoutje van de Karwei. Hopelijk wordt dat deze week nog rechtgezet.

Slingding: geniet ze in Vaals!

12. zo, doopfeest is gedaan. Het was echt gezellig. Ik zal morgen wat foto's plaatsen, maar ik heb ze daarstraks op de vaste computer geladen. En ik zit nu op de laptop.

Eerst zijn we naar de kerk geweest met zijn 22. Allemaal boven het altaar, dus het was echt intiem. Dan naar hier en broodjes met beleg en soep gegeten. Het was supermooi weer, dus Liene kon buiten spelen met Kaat en Fil. Gisteren had ze van mijn ouders nog een plastieke schuifaf en een plastieke picknicktafeltje gekregen, dus dat was leuk.

Nadien hielp iedereen met opruimen, dus nu zie je er al bijna niks meer van!

Noura, wat een rekeningen! Hier heb je een maximumfactuur. Dat is een maximumbedrag voor verplichte uitstappen en uitgaven (dus voor- en nachoolse opvang telt niet mee bijvoorbeeld, want dat is niet verplicht). En alles wat je nodig hebt (bijvoorbeeld het rekenmachine) moet in de school aanwezig zijn voor iedere leerling. Voor kleuters bedraagt het maximumfactuur 30 euro per jaar.

Karin, leuk he, als je je kindje zo blij ziet worden! Geniet ervan! En wat lief van je ouders om je even Nick uit handen te nemen zodat jullie konden uitslapen.

Otje, wens Koen een dikke proficiat van ons!

Otje en Eve, ik begrijp het dat het moeilijk is om hier te geraken. Ik woon nu eenmaal niet dichtbij, maar ik wil graag wel eens tot bij jullie komen, of ergens in het midden afspreken hoor. Iedereen die wil komen, is natuurlijk welkom!

Saartje

13. slingding

slingding VIP lid

9 apr 2006
    5.425
    1
    0
    verzorgende IG
    Middelburg
    nou meiden nu neem ikecht afscheid van jullie (voor 2 weken dan)
    ondertussen is arno ook verkouden geworden dus we gaan alle drie snotterend op vakantie en als klap op de vuurpijl ben ik ook nog een ongesteld geworden wat ik andrrs bijna nooit meer ben.
    (er zal ook niks eens in een keer spontaan goed gaan zeg maar.)
    tot na 21 juli.

iedereen die ook op vakantie gaat hel vel plezier,
    De gene die moeten werken, werkse!

Noura: sterkte met de laatste loodjes en mss is de kleine er al bij mijn terugkomst,
    maar ik wordt op de hoogte gehouden dus....

14. Duckie

Duckie Fanatiek lid

1 jun 2006
    1.410
    0
    0
    @Saar: Ik krijg rillingen als ik lees hoe Liene er aan toe was toen jullie halsoverkop naar het ziekenhuis moest. Wat zullen jullie bang geweest zijn zeg. Wel leuke foto's! Wat wordt Tisse groot!

@otje: Net als bianca vroeg ik me ook al af of er wat op je werk aan de hand was omdat ik je er niet meer over had gehoord. Balen dat het toch niet helemaal was wat je zocht. Nu eerst lekker van de zomer genieten! Ennehh....tegen ons kan je alles vertellen ;) .
    En......wat lees ik nog meer....goed zo Koen! Zie je, zo snel kan het gaan ineens! Leuk filmpje, hij heeft er lol in! Die loopt vast heel snel zelf rond!

@Lianne: Ik word ook helemaal verdrietig als ik Dimphy daar bij de kapper zie zitten, wat zielig :cry: . Ik vind haar pony niet zo kort hoor en het groeit vast snel weer aan ;)

@Vales: En hoe was het bij je nichtje gisteren? Viel het kraamkado in de smaak?

@Eve: Herkenbaar, dat je ouders een foto van Fynn mee op vakantie hebben genomen. Mijn ouders gaan binnenkort ook met vakantie en mijn moeder wilde ook nog perse een recente foto van Demi mee hebben. Ik vind het ook wel schattig, die opa's en oma's die zo gek zijn op hun kleinkind.

@Cynthia: Wat leuk, al een foto van jou en Chris :D . Fijne vakantie! Hopelijk wordt het weer snel wat beter, want hier regent het nu hard. En hopelijk zijn jullie ook snel uitgesnotterd. Ik zie je voorlopig hier niet meer, want wij gaan 20 juli op vakantie.

@Bianca: Wat goed dat Lynn al los gaat staan en aan 1 handje loopt. Volgens mij gaat het ook niet lang meer duren voordat ze loopt! En Gijs draait al om lees ik, goed hoor!
    Fijn dat je zo goed kon praten bij de psycholoog. Met mijn misselijkheid gaat het wel beter, al gaat er nog geen dag voorbij zonder overgeven. Wij zijn inderdaad ook bouwvakgebonden. We hebben gisteren een camping geboekt, we gaan naar de veluwe. Hopelijk zit het weer tzt ook een beetje mee.
    Wat reageert Lynn heftig op 1 zo'n snoepje, wat sneu. Maar je moet het je zelf niet kwalijk nemen hoor, ik vind het juist hartstikke goed hoe snel jullie helemaal omgeschakeld zijn naar glutenvrij eten voor Lynn en hoe je je er in hebt verdiept. Maar een vergissing zit in zo'n klein hoekje, dat is onvermijdelijk dat dat een keer gebeurt. Gaat het met glutenvrij eten op het kdv ook goed?

@noura; Wat een belachelijk hoge uitgaven voor school. Ik vind vooral het reisje naar Rome eigenlijk een beetje belachelijk. Alsof dat voor iedereen te betalen is.

@Karin: Wat leuk dat Nick zo geniet van z'n speeltoestel. Demi was ook door het dolle heen toen ze haar speeltoestel voor het eerst zag staan en is er ook niet weg te slaan.

Voor wat betreft kraamvisites, ik zou het ook leuk vinden om alle pasgeboren baby's te gaan bewonderen, maar dat red ik nu ook niet. Misschien later in het jaar en anders zie ik de beebs vast een keer op een meeting.

Vraagje: Ik ben even helemaal kwijt of er nu al een datum voor een meeting vast ligt. Volgens mij had Lola een voorstel gedaan voor september ofzo?

15. lianne

lianne Bekend lid

19 nov 2005
    893
    0
    0
    groepsbegeleidster
    Cynthia, hele fijne vakantie geniet even van de tijd je hebt het nodig!

16. Niet meer actief

slingding fijne vakantie

bianca: naar dat lynn zo heftig reageerde...

saar: bah weer koorststuipen. bah... lijkt me echt heel eng...

vales wat lieve foto met je nichtje.....

noura: jemig das een hoop centen... toch onbegrijpelijk? krijg jij nog een groei echo fo niet?

lianne: erg zielige foto's van de kapper... en ook ik vind t niet zo kort...

karin: Wat leuk dat je er al zo snel weer bent... Gaat alles beetje naar wens? Hoe voel jij je nu? Fijn dat nick zo van zijn klimtoestel geniet...

duckie: Hoe voel jij je inmiddels?

koen: Ga zo door knul! goed gedaan

lynn: Ook knap van jouw. ga zo door....

otje: Jammer dat de ah baan niks voor jouw was.. Je vind vast wel wat anders. geniet van de zomervakantie met je kids....

hier vakantie al een week aan de gang....

Gijs: Goed zo knul, ga zo door...

inmiddels slaapt ruth in het peuterbedje. Ze krijgt nu wel d'r slaapzak aan en blijft zowaar in bed liggen.. Ik zal van de week nog een foto spammen... Wat wel opvalt is dat ze nu niet meer zichzelf in slaap huilt... Verder wil ze niet meer uit een tuitbeker drinken, alleen uit een gewone beker..

Donderdag moet ik met jor om 9 uur op de kinderafdeling zijn in t ziekenhuis. Dan word ons bloed afgenomen voor onderzoek en jordy moet urine inleveren... Hij moet nuchter komen, dus ga ik solidair met hem mee doen....

17. lies32

lies32 Bekend lid

26 jan 2007
    636
    0
    0
    Amsterdam
    Even een kort berichtje, ik ben nu al zo lang aan het bijlezen geweest en ik wil snel wat nuttigs gaan doen. We zijn vrijdagavond weer thuis gekomen. Thijs was erg blij al zijn speelgoed en boekjes weer te zien! we hebben een heel gezellig weekend gehad, met zijn drieen (dat was echt al weken geleden...). Thijs is nu naar het KDV en Pieter weer aan het werk. Ik ga nu zo veel mogelijk doen in huis, zodat ik morgen als Thijs thuis is, lekker kan genieten en er niet veel meer moet gebeuren.
    Ik denk dat ik later op de dag nog wel tijd heb om verder te reageren,

Lies

18. noura

noura VIP lid

27 apr 2006
    8.819
    0
    0
    we hebben via marktplaats een rekenmachine gevonden voor 50 euro, scheelt de helft. vind het nog wel een boel geld, maar voor wiskunde is het nodig, en aangezien het verplicht is moet het ook wel.

saar ik had al gehoord dat er in belgie andere regelingen waren. in nederland zou dat ook zo moeten zijn, maar ze willen wel de boeken gratis doen hier, maar dit jaar is het nog niet gelukt en krijgt iedere ouder een vergoeding van 308 euro.

welkom terug lies

gnessy geen groeiecho meer, de baby was niet verder gaan achterlopen.
    dus er zat wel een stijgende lijn in. ben er blij van want dat heen en weer geren is ook niets, en moest wel steeds oppas hebben. maar ik kan gelijk bellen wanneer ik het niet vertrouw en dan kan ik komen, dat geeft ook een gerust gevoel.

super dat ruth in het peuterbedje ligt, safouane zou er binnen 3 sec. zijn uitgeklommen.

saar ben benieuwd naar de fotos.

gister paar pijnlijke harde buiken gehad, en zag later wat bloedverlies.
    maar vanacht heb ik heerlijk geslapen. die kleine zal ik eens toespreken dat het moet blijven zitten en niet mama plagen

19. eve

eve Fanatiek lid

26 apr 2006
    4.525
    0
    0
    Den Haag
    @Noura: Idd niet leuk meer al die kosten voor school :rolleyes: Is ook 1 vd redenen waarom ik nu al een spaarrekening voor Fynn heb. Moet zeggen dat het reisje naar Rome wat ik destijds (100 jaar geleden ;) ) heb gemaakt met m'n klas echt diepe indruk heeft gemaakt. Had dat voor geen goud willen missen. Dus hoop dat ik dat Fynn tzt ook kan meegeven.

@Otje: Wat een heerlijk filmpje :D Koen heeft er echt plezier in. Vind het ook heel leuk om te zien wat een trotse zus Sara is! Fynn heeft op blote voeten/sokjes en slofjes (Inch Blue) leren lopen. Enne...de ultieme meeting zou dus tussen ons 2en zijn :)

@Karin: Had graag Nick z'n gezichtje willen zien toen hij het speeltoestel zag. Super dat hij er zo blij mee is. Ik ga een tuin steeds meer missen :(

@Saar: Ik ken veel Belgische woorden maar van schuifaf had ik nog nooit gehoord. Ff gegoogled en het blijkt een glijbaan te zijn :D

20. noura

noura VIP lid

27 apr 2006
    8.819
    0
    0
    collegas vanmij die op de zelfde school zitten, vonden het een minder geslaagd uitje. ook avondjurk en kostuum moesten ze aanschaffen voor de opera die ze erg saai vonden.
    maar ik moet eerlijk zeggen dat we vorig jaar ookeen bijdrage voor uitjes moesten betalen, en later moesten we er nog een keer voor betalen. het is haast niet te controleren, wat ik nogal slordig van de school vind.
    wij sparen ook wel voor de kinderen, maar als dit jaarlijks gaat gebeuren, dan denk ik dat bij het echte studeren wat ik hoop dat die gaat doen dat dan het spaargeld snel op is

saf is toe aan wat nieuw speelgoed en ik zoek iets waar die echt leuk mee kan spelen. veel dingen is die te groot voor en daar gaat die mee gooien, en andere dingen vind die weer niets aan omdat die het niet snapt
    hebben jullie advies wat echt leuk is om aan te schaffen?

Deel Deze Pagina