Gistermiddag naar een vlindertuin geweest. Fynn vond het allemaal reuzeleuk en heeft zich echt vermaakt. Lekker achter de vlinders aan rennen en ipv op de stenen het stroompje oversteken gewoon door het stroompje heen lopen Er was ook een slang die hij mocht aaien. Toch wel spannend in de jungle
@Noura: Heb hier ook een tijd een speelgoed 'probleem' gehad. Fynn gooide ook met alles of vond er niks aan omdat hij er nog wat te klein voor was. Hij speelde liever met alles wat hij in huis tegenkwam. Heb toen maar ff niks nieuws gekocht omdat ik echt niet wist waar ik goed aan deed. En nu is hij ineens met z'n Lego aan het bouwen en puzzels aan het maken en houdt hele verhalen met z'n knuffels. Het is hier dus vanzelf goed gekomen. Ik ga wel binnenkort naar een Speelotheek. Dat kost 11,50 per jaar en dan kun je steeds ander speelgoed lenen.
We balen als een stekker! Toen we gisterochtend op Jasmijn kamertje kwamen, zagen we dat de zilverkleurige ondergrond van het behang op wel 10 plaatsen was aangetast. Net alsof iemand chloor op de muur had gespoten! Het gekke is dat het knalroze schuimen dessin helemaal niet is aangetast, alleen de ondergrond. Het moet er dus helemaal vanaf... Ik heb vanmorgen meteen de Gamma gebeld en de klacht neergelegd. Ik heb ook meteen gezegd dat ze er met het vergoeden van 3 rollen behang niet zijn: Het moet er eerst af (kost geld én tijd) en het moet opnieuw gedaan worden. Roy is heel handig, maar behangen is iets wat hij nog nooit gedaan heeft, dus moet mijn moeder het doen. Op zich geen probleem, maar wel ontzettend sneu. Gelukkig namen ze mijn klacht serieus en wordt vandaag meteen de leverancier ingeschakeld. Ik heb ook gezegd dat er haast achter zit. Ben dus benieuwd... Dit is het betreffende behang... @Melliemel: Jammer dat jullie niet zulk mooi weer hadden. Wij hadden gisteren ook een BBQ en bij ons viel het weer gelukkig erg mee... @Otje: Ik denk eerder dat Jasmijn een acute aanval heeft van peuterpuberteit... Jasmijn liep in het begin het liefste op haar leren slofjes... @Noura: Ik vind het ook niet normaal wat de school van jullie zoon organiseert. 't Is dat ik weet dat jullie niet in 't Gooi wonen, want dat zou je haast wel gaan denken. In pak naar de opera... hoe verzinnen ze het. Wat moet zo'n knul nou met zo'n pak, dat is puur weggegooid geld! En die schoolreisjes zijn ook niet meer normaal... @Duikster: Leuk, zo'n speeltoestel... daar zal Nick veel plezier van hebben dit jaar. Bij ons komt er ook eentje, maar ik denk dat dat een project wordt voor volgend jaar. Jasmijn heeft nu een losse glijbaan, een hobbelding en een losse schommel (aan twee haken in de tuindeuren), dus ze kan even vooruit... @Saar: Fijn dat de doop een succes was! @Duckie: Ik had inderdaad een voorstel voor een nieuwe mama-meeting gedaan voor eind augustus / begin september... @Gnessy: Leuk om te lezen dat het nieuwe bedje goed bij Ruth in de smaak is gevallen! @Eve: Lieve foto's van Fynn! Handig zo'n speel-o-theek... dan zit je achteraf ook niet met al dat speelgoed in je maag waar je kind niet meer naar omkijkt. Enne... heb je je nieuwe avatar zelf verkleind?
Lola jeetje wat balen zeg van het behang, ik hoop echt dat de gamma met een goede oplossing en/of vergoeding komt. Echt sneu voor je moeder zeg dat ze het weer helemaal opnieuw kan gaan doen, ik hoop echt op een snelle en goede oplossing voor jullie. Eve wat een lieve en leuke foto's zeg van Fynn, wij willen binnenkort een keertje naar avifauna. Ik hoop echt dat Thijmen dit leuk vind, want ook wij zijn er nog nooit geweest en ben dus erg benieuwd. En tsja wat is er nou mooier dan met het water spelen of er lekker doorheen banjeren Noura jeetje wat een geld zeg, en met een pak aan naar een opera. Sorry dat vind ik wel erg ver gaan hoor, en ik vind de uitjes moeten wel leuk blijven zeg. Ook graag in de portomenee van de ouders, maar zoals als jij al zeg op zo een manier zijn de spaarcentjes wel snel op zeg. Thijmen heeft trouwens ook een periode gehad hoor dat ie met ze speelgoed gooide en niks intressant vond, maar nu speelt hij vooral met autootjes. Een oude mobiel speelt ie graag mee, leest graag boekjes, puzzelt graag, speelt graag met ze lego, en ze spaarvarken met geluid is nog steeds erg geliefd. Maar ook little people en mega blocks vind hij erg leuk, en hij kan echt heel lang zoet zijn door een poppetje proberen in een autootje te stoppen en wat dus niet past haha. Otje echt heel leuk dat filmpje zeg, zoals meerdere al zeggen je ziet echt dat Koen er plezier in heeft. En je kan ook echt zien hoe trots Sara is, echt heel lief en leuk hoor. Lies welkom terug Gnessy echt super dat Ruth meteen al in het peuterbedje ligt, met Thijmen wordt het helaas niks. Het is echt een drama, maar denk ook dat het een fase is hoor. Want Thijmen wil nu ook gewoon niet meer naar bed, en alles is nee. Hij zit echt in een nee en een niet naar bed willen fase volgens mij, maar zoals ik al vertelde op msn hebben we nu het peuterbedje en het ledikant in ze kamertje staan. En we proberen nu maar spelenderwijs over te gaan naar een peuterbedje, en nu ook slaapt hij dus nog in zijn ledikantje. Saar ben blij dat het doopfeest er gezellig en geslaagd was, ben ook erg benieuwd naar de foto's hoor. Karin wat geweldig dat Nick zo reageerde zeg, heb je geen foto kunnen maken van hoe die keek? En hopelijk wordt de zandbak snel geleverd, en kunnen de kids zoieso volgend jaar heerlijk spelen. Lianne ook in vind Dimphy der pony niet te kort hoor, vind het juist er leuk staan bij der. Ook ik zou het erg leuk vinden om op kraambezoeken te gaan hoor, alleen zit het helaas er ook voor mij gewoon niet in. Ik heb dan wel me rijbewijs, maar helaas kunnen wij een 2de auto echt niet bekostigen en Sebas heeft zijn auto echt heel hard nodig en daardoor heb ik alleen in het weekend de auto. En momenteel is het ook bijna niet te doen hoor, ik bedoel met die nog altijd stijgende bezineprijs. Het is toch niet normaal, gister was het hier bij de shell 1.70.9 Slingding heel erg veel plezier in vaals, en geniet er maar lekker van en rust ook maar lekker uit. En maak er ondanks jullie verkoudheid en jou ongesteldheid toch maar een hele fijne en vooral leuke vakantie van. Hier gaat verder alles zijn gangetje, Thijmen is nu even lekker aan het slapen en verder gaan we niet veel doen. Gister zijn we naar de kermis in Laren geweest, maar we reden ook door bussem en blaricum en laren zelf. Maar jeetje daar heb je echt huizen waar je U tegen zeg hoor, maar daar wonen ook bekende nederlanders en rijkere mensen he . Maar Thijmen vond de kermis erg leuk, hij is 2x in de draaimolen geweest. Hij vond het zo leuk, hij wou der gewoon echt niet uit en begon een partij te krijsen op die kermis joh. Maar daarna moet ie nog 3x touwtje trekken, en toen was ze verdriet gelukkig al weer over. Hij heeft toen een mooie rooie auto uitgezocht, en was hier erg blij mee. Daarna heeft ie nog lekker een wafel gegeten en toen gingen we weer lekker naar huis, gister had ie geen middagslaapje gedaan en hij lag dus lekker bijtijds in bed.
Owja zou iemand van jullie mij kunnen vertellen waar ik een leuke banner vandaan kan halen? En zou iemand voor jullie voor mij een avater willen maken please? alvast bedankt
zo dat was me gespam voorlopig weer even.... lola: balen zeg van je nieuwe behang..... hopelijk vinden jullie snel een oplossing.... en dubbel werk, wat zonde... lies: Welcome back.... debbie: miss een van de twee bedjes weg halen... hier geen nee fase te bekennen.. wel weer een mega gil fase. bij alles wat ze doet is t gillen...... vrolijk, boos noem maar op....
Ik kom eigenlijk alleen maar ff langs om te vertellen dat ook Lynn haar eerste échte stapjes heeft gezet . We gingen gisterochtend ff naar de speeltuin toe en ze liep mee aan 1 handje. Opeens liet ik haar los en wilde ze eigenlijk gaan zitten, maar ze herstelde zich en begon opeens te stappen ...ze heeft wel 10 stapjes gezet voor ze zich in het gras liet vallen. Ze is nu ook thuis druk aan 't oefenen. Ze staat steeds langer los, gaat ook zelf staan, vanuit kruippositie en is nu echt haar grenzen aan 't verkennen. Probeer vandaag nog ff langs te komen, maar kan niks beloven. Moet zo naar 't UWV toe. M'n werkgever wilt me nog niet beter melden, terwijl ik wel aan 't opbouwen ben met werken. Moet nu naar Breda toe. En vanavond gaan we wokken, want Michel wordt vandaag 29.
lynn ga zo door meis... je bent goed op weg! balen zeg t uwv..... hopelijk komen jullie er snel uit..... Gefeliciteerd met michel..... fijne dag toegewenst.
gnessy wat een prachtfoto onder de douche, mooie ogen heeft je meisje debbie het klinkt dat jullie je goed vermaakt hebben op de kermis lola dat is knap vervelend van het behang, en zeker het eraf en erop doen kost ook nog aardig wat tijd over het kostuum, mijn zoon zei dat ze dat ook aan doen voor de diploma uitreiking (over 3 jaar). mijn antwoord was, "als je niet in pak komt, krijg je dan geen diploma?" hij vind het zelf ook allemaal onzin, hun maken culturele uitstapjes en gaan naar musea, terwijl het vmbo lekker naar six flags gaan. dat wil zijn klas ook eve ik denk ook dat je gelijk hebt, het zal wel komen. en die speelotheek hadden we het geloof ik wel eens over gehad, maar dat is zeker een optie. lianne is hier straks op de koffie geweest, en over de oranjesfeer gnessy, ik liep nog in mijn slaapoutfit, een oranje shirt maar we hebben gezellig een bakkie gedaan, leuk om te zien hoe dimphy en safouane mekaar aankijken, safouane vond het niet leuk toen ze weggingen. en lianne, ik vergat het te zeggen maar de pony valt heel erg mee hoor