December 2006 mama's

Discussie in 'De mama's' gestart door Otje, 1 dec 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. noura

noura VIP lid

27 apr 2006
    8.819
    0
    0
    ben nu boos, hebben we via mp een rekenmachine gevonden die te koop werd aangeboden als 83plus versie, en die kost ruim 100 euro. voor 50 euro mochten we hem hebben, en mijn man haalt hem op na het werk. komen ze net thuis is het dus de voorgaande versie de 83 en niet de plus.
    zo kan ik ook verkopen, maar ze zijn nu terug, want deze versie is de helft waard. ben benieuwd hoe het afloopt, maar als ze oplichten wil heeft ze de verkeerde voor zich

2. Niet meer actief

ben erg benieuwd noura..... en dit is idd niet erg netjes....

3. keizerin

keizerin Niet meer actief

Hallo meiden,

Ze vonden het kado echt helemaal super zal zo even een foto plaatsen.
    Morgen gaat Wessel voor het eerst bij oma slapen wij hebben een uitje van werk dus is het handiger voor mijn ma dat hij bij haar komt slapen.
    Ik vind het heel spannend hoop dat het goed gaat.
    Ik heb speciaal voor Wessel een woezel en pip koffer gekocht kan hij hem meenemen naar oma :D
    Is die niet leuk? :D

@Eve jeetje wat erg zeg van dat tbc brr moet je toch niet aandenken dat je kind dat opeens krijgt.

@Slingding lieve foto's van jou met Chris.
    Dit lees je niet meer maar hele fijne vakantie!

@Otje goed zo Koen :whistle: en wat een leuk filmpje Koen vind het helemaal geweldig dat hij kan lopen zo te zien :D

@Bianca Lynn jij ook al zo goed bezig :whistle: en Gijs jij ook :whistle:
    Jeetje en dat ze zo heftig reageert op 1 snoepje pff erg hoor :(

@Saskia ja van mij had Johan ook gewoon naar Assen mogen gaan ik ben niet zo moeilijk en voor ons is het ook 2 uur rijden.
    Vind het wel heel sneu hij wilde zo graag maarja..volgende keer beter.
    Ja echt heerlijk om te zien dat hij het strand zo leuk vind :D

@Lianne ik vind d'r ponny nog wel meevallen vind het wel leuk :D

Ga nu even deze plaatsen want anders is het straks weer te lang en kan hij hem niet plaatsen.

4. eve

eve Fanatiek lid

26 apr 2006
    4.525
    0
    0
    Den Haag
    Voel me nogal onzeker en wil dat toch ff met jullie delen. Ik doe echt heel erg m'n best om alles goed te doen met Fynn. En het gaat naar mijn gevoel allemaal okay. We voelen elkaar steeds beter aan en Fynn zit goed in z'n vel. Hij gaat ook beter luisteren. Ja, tuurlijk is ie z'n grenzen aan het zoeken en kijkt me dan ondeugend aan om vervolgens weer iets te doen wat niet mag. Maar als ik duidelijk zeg dat iets niet mag en hem daarbij aankijk luistert hij wel. Het is gewoon heel gezellig met z'n tweetjes en ik heb eindelijk het gevoel dat we er wel gaan komen zo. Maar...vandaag kwam ik Fynn ophalen op het kdv. Hij was de hele dag bij de volgende groep geweest. Dat klonk in 1e instantie dus positief. Kom ik boven staat daar een klein zielig mannetje tussen allemaal schreeuwende 3/4 jarigen. Ik zag aan z'n koppie dattie er echt doorheen zat. Bleek dat hij pas om 14.30 :confused: was gaan slapen en ook maar net een uurtje. En ik kreeg ook nog even te horen dat hij heel slecht luistert. Ik zei dat ik het niet zo vreemd vond dat een kind van anderhalf nog niet heel goed luistert. Zeker niet als hij oververmoeid is en veel nieuwe indrukken moet opdoen. Nou, volgens de leidster zou hij op deze leeftijd toch echt wel moeten luisteren. Toen kon ik echt wel janken (heb dat thuis ook gedaan). Was echt of ik een stomp in m'n gezicht kreeg. Had echt het gevoel of ik het dus niet goed doe met Fynn en dat doet zeer. Ik zet me echt voor 100% in voor die kleine en dit raakt me gewoon enorm. Mss een wat overdreven reactie maar kan het ff niet helpen.

Sorry weer voor het lange verhaal :oops:

Hoop wel dat Fynn snel z'n draai weer gaat vinden op het kdv want ik laat hem nu echt met tegenzin daar achter :(

En dan maar meteen de vraag: Hoe goed luisteren jullie kids?

5. Niet meer actief

he balen eve.... Ik heb dat soort dingen dus nooit gehad met jor toen ie naar t kdv ging... Maar kan het me wel voorstellen....
    ik kan helaas geen tips geven ik kan alleen maar zeggen dat je een super mama bent, je flikt t toch maar in je eentje... En ik weet waar ik over praat... Ik weet hoe de situatie voelt.... En kids van 1,5 luisteren echt niet goed.... dat moeten ze nog leren.... Hoop dat je snel weer met t kdv overweg kan...

dikke knuff voor jou en fynn

6. eve

eve Fanatiek lid

26 apr 2006
    4.525
    0
    0
    Den Haag
    @Noura: Ik vind een kostuum ook echt zwaar overdreven hoor. En 750 euro is ook echt geen normale prijs. Maar ik wilde meer zeggen dat ik de reis toen als geweldig heb ervaren en zou willen dat Fynn dat tzt ook gaat doen.

@Lola: Daar zou ik ook woest van worden zeg! En ook mismoedig. Pffff, wat een klus om alles er weer af te halen en opnieuw te behangen :( Durven jullie het wel aan om weer hetzelfde behang te nemen? Vind het overigens wel erg mooi. Zou niet misstaan hier in huis :D En jaja, ik heb de avatar zelf gemaakt =D> Vond het wel handig om dat steeds aan jou te vragen maar vond dat ik dat ook zelf moest kunnen. Kwam toen www.mypictr.com tegen en daar kun je het in een handomdraai doen :D

@Debbie: Wij gaan volgende week naar Avifauna of Artis. Wordt nog even kiezen welke van de twee...Een banner kan ik niet maken. Maar op de site die ik hierboven heb vermeld kun je zelf een avatar maken. Je kunt daar kiezen uit een aantal standaardformaten. Je krijgt een lijstje te zien met YouTube etc. Als je kiest voor de site Gravatar krijg je precies de juiste afmeting voor deze site. En dan gewoon de foto zo verkleinen dat hij in het hokje past. Echt heel simpel.

@Gnessy: Prachtige foto van Ruth. En een erg leuk bedje. Ziet er schattig uit :D

@Lynn: Wow, dat is echt helemaal te gek! Ik ben trots op je dat je zo snel een inhaalslag aan het maken bent. Way to go, girl! En gefeliciteerd met papa.

@Vales: Spannend, Wessel voor het eerst uit logeren! Denk dat jullie het enger vinden dan Wessel ;) Leuke koffer!

7. lianne

lianne Bekend lid

19 nov 2005
    893
    0
    0
    groepsbegeleidster
    Eve, ik vind de verhalen die je hebt over het kdv erg vreemd.
    Lijkt me dat daar niet zo'n lekker sfeertje hangt..
    Belachelijk om te beweren dat een kind van 1,5 luistert., ja ze horen je wel, maar zijn de hele dag op zoek naar grenzen.
    Op deze leeftijd leren ze pas wat luisteren naar opdrachten betekend, en door de goede dingen te belonen leren ze dat het fijn is om lief te zijn.
    Is er geen ander kdv in de buurt waar je hem in kan schrijven?
    Heb je al de verantwoordelijke gesproken? ik zou bij haar zeker even laten weten hoe de leidsters over hem spreken naar jou toe.
    Ik vind het nogal onprofessioneel klinken.
    En prima dat je hier spuit hoor, daar zijn we voor toch?

Lynn grote meid! :whistle: :whistle:
    Nu Dimphy nog he?
    Ze loot al hele stukken aan 1 handje of 1 vinger, maar zodra je haar los laat gaat ze zitten.
    Ik heb nog wel even geduld!

8. lianne

lianne Bekend lid

19 nov 2005
    893
    0
    0
    groepsbegeleidster
    Gnessy wat heb je dat bedje super leuk opgepimpt!
    Schattige foto's, leuk voor de kids op de camping he?
    Wij zijn gisteren ook even bij vrienden langs geweest op de camping, Diphy vondt het ook helemaal geweldig, heb nu ook helemaal zin in onze eigen vakantie......

Mooie foto's van Fynn ook, hij fotografeerd altijd wel goed he?

9. Duckie

Duckie Fanatiek lid

1 jun 2006
    1.410
    0
    0
    Ik zit ff niet zo lekker in m'n vel. Het zullen de hormonen wel zijn, maar ik heb vanavond bijna de hele tijd zitten janken en ben geloof ik ook een beetje onredelijk geweest tegen Jeroen :oops: . Heb dus net maar tegen 'm gezegd dat hij me maar even met rust moet laten en dat het wel weer zakt. Af en toe wordt de hele zwangerschap, die verbouwing boven, werken en de zorg voor Demi me een beetje veel. Maar goed, we hebben gisteren onze vakantie geboekt, dus over anderhalve week gaan we lekker twee weken weg.

Gaan we nog een meeting inplannen? Ik wil anders wel een voorstel doen voor een aantal data?

@Noura: Ik wil eigenlijk ook wat nieuw speelgoed aanschaffen, maar ik weet ook nog niet zo goed wat. Ik zit te denken aan een pop en een poppenwagentje ofzo.

@Debbie: Ik vind dure huizen kijken altijd een erg leuke bezigheid :D

@Gnessy: Wat is dat bedje mooi geworden en wat ligt ze er lief in te slapen zeg.

@Bianca: YESSSSSS, wat goed van Lynn! Goed hoor. Stoer dat ze ineens zo weg liep.Gefeliciteerd met je man! HEbben jullie gezellig en lekker gegeten?

@Vales: Gaat vast wel goed hoor bij opa en oma. Hij heeft in ieder geval een erg leuke rugzak. Plaats je de foto van het kraamcadeau nog , want ik word nu wel nieuwsgierig ;)

@Eve: Ik lees dat bij jouw de tranen ook al gevloeid hebben vandaag ;) . Je krijgt een knuffel van me, want je bent een hartstikke lieve, leuke moeder voor Fynn en je doet het gewoon kei goed (op z'n brabants ;) ). En je moet je niet van de wijs laten brengen door die dames op het kdv. Het is toch logisch dat Fynn z'n grenzen aan het verkennen is en daarnaast is het met zo'n nieuwe groep en allemaal inval- en vakantiekrachten ook nog eens wennen voor 'm. Ik vind dat ze wel veel van hem verwachten. Waarom ging hij zo laat slapen?

@Lianne: Wanneer gaan jullie op vakantie? Jullie hebben toch een kampeerauto, of heb ik dat mis?

10. keizerin

keizerin Niet meer actief

Deel 2,sorry voor het lange wachten er kwam een telefoontje tussen.

@Noura lekker rotti.
    Jeetje wat achterlijk duur tegenwoordig die uitstapjes :confused: en die rekenmachine tikt ook aardig aan.
    Hé wat vervelend zeg weer bloedverlies en harde buiken.
    Vind Saf blokken niet leuk?daar speelt Wessel nu heel veel mee,gewone houten blokken en megablocks.
    Gezellig dat Lianne op de koffie is geweest :D
    Wat een kutstreek zeg met die rekenmachine :x

@Otje ik ga waarschijnlijk ook naar de sportschool :) Johan gaat woensdag met een vriend en als hij het wat vind ga ik ook.

@Karin wat super zeg dat Nick helemaal blij werd van zijn speeltoestel :D

@Saar leuk dat je doopfeest zo gezellig was :D

@Duckie ja die viel zeker in de smaak :D
    Ik hoop dat jij je snel weer beter gaat voelen ((knuf))

@Eve wat een mooie foto's van Fynn zeg!
    Nou sorry hoor maar ik vind die leidsters op het kdv echt dom een kind van anderhalf gaat grenzen opzoeken en dat is heel normaal zelfs kinderen van 4 jaar tot puber aan toe gaan de grenzen opzoeken in mijn ogen is dat heel normaal!
    Daar zijn wij onder andere toch ook ouders voor om onze kinderen te laten weten waar de grenzen zijn en ze in goeie banen te lijden of moet een kind van anderhalf tegenwoordig ook al weten wat ze wel en niet mogen :(
    Ga aub niet aan jezelf twijfelen want je doet het super!

@Lola nou ja wat raar zeg van dat behang hopelijk krijgen jullie het vergoed.
    Ik moet wel zeggen dat ik het behang onwijs gaaf vind!

@Debbie leuk dat de kermis zo leuk was.

@Gnessy leuke foto's en dat bedje vind ik erg leuk.
    Kijk zo'n bedje vind ik wel kunnen want ze is nog steeds helemaal ingebouwd dus kan er niet uitvallen :D

Hierbij het kraamkado!

11. Duckie

Duckie Fanatiek lid

1 jun 2006
    1.410
    0
    0
    Wat een mooi kraamcadeau Vales! Daar zullen ze heel blij mee geweest zijn.

Ik doe even een voorstel voor een nieuwe meeting. Graag even per pb doorgeven of je wilt komen en op welke dagen je kan:

23 augustus
    30 augustus
    13 september

12. noralien

noralien Fanatiek lid

7 jun 2005
    2.734
    1
    0
    Wormerveer
    Ben weinig hier te vinden de laatste dagen. Ben druk aan't leren aan aan mijn eindopdracht aan't werken.
    Er is erg veel bijgeschreven. Ga niet overal op reageren, maar....

Koen =D> WAT GOED ZEG! :whistle: je eerste losse stapjes
    Lynn \:D/ YESSSS :whistle: ook al los aan't stappen

Noura, wat een gedoe daar op school. Vind dat ze de ouders wel op kosten jagen zo!

Eve, pfff wat moet je daar nu mee hé?!
    Ik vind het wel belangrijk dat je je kind met vertrouwen achter kunt laten. Als ik je verhaal zo lees, lijkt het erop dat ze daar (nog) niet alles op orde hebben. Een gekwalificeerd leidster moet toch weten dat een kind van 1,5 nog niet altijd even goed luistert!
    En een vreemde omgeving zorgt toch ook voor spanning. Miscshien een idee om een gesprek met leidinggevende aan te vragen?

Duckie, daar kun je wel eens last van hebben hé. En al helemaal als je je steeds neit lekker voelt. Jeroen begrijpt het vast wel, tóch?!
    Dikke knuff!

Lola, daar zou ik ook kwaad om worden. Ben benieuwd hoe ze het op willen gaan lossen (een behanger?!).
    Als ik in de buurt woonde kwam ik wel ff behangen. Maar behang afhalen heb ik echt een hekel aan!

Jikke slaapt sinds de vakantie echt slecht / onrustig.
    's Avonds wordt ze vaak al een paar keer wakker. Soms echt verdrietig. En met een beetje pech 's nachts ook regelmatig. Ze kan dan echt overstuur zijn.

De voorgestelde data voor een meeting...
    23 augustus kan ik niet, dan vieren wij onze verjaardagen. De andere dagen kan ik wel.

Ik kan jullie geen foto's van mijn eindopdracht laten zien omdat het allemaal andere kindjes betreft. Ik heb er wel één van mijn nichtje die ik hier wel mag laten zien....

Het onderwerp is kind & spel met als thema emotie

13. eve

eve Fanatiek lid

26 apr 2006
    4.525
    0
    0
    Den Haag
    @Lianne: Ik was altijd heel tevreden over het kdv. Zeker als ik wel es verhalen van andere mensen hoorde. Maar nu Fynn groter wordt vallen me gewoon dingen op die me niet zinnen. Is al een tijdje zo maar de laatste 2 voorvallen waren echt de druppel. Fynn stond ingeschreven bij een ander kdv maar daar kreeg ik laatst bericht van dat de wachtlijst nog steeds zo lang was dat het niet meer ging lukken. Ik kijk het deze zomer dus nog ff aan maar als ik geen beter gevoel krijg dan ga ik op zoek naar een gastouder. En ja, Fynn is een dankbaar foto object :D Thanks!

@Duckie: Had me maar gebeld dan hadden we samen kunnen janken ;) Hoop dat het jou iig wel heeft opgelucht. Kan me goed voorstellen dat het je allemaal teveel wordt. Goed dat jullie een vakantie hebben geboekt. Kan er niet iemand anders in die tussentijd de verbouwing afmaken :D ? En ja, ik vind dat ze ook echt teveel van Fynn verwachten. Word er steeds bozer om. Mss komt het omdat hij zoveel groter is dan z'n leeftijdsgenootjes. M'n vader was dat vroeger ook en toen dacht ook iedereen dat hij alles al beter kon en wist. Dat late slapen was puur van teveel indrukken. Maar aangezien hij om 6.00 wakker was moet hij echt oververmoeid zijn geweest. Eenmaal thuis heeft hij ook ontroostbaar gehuild en riep de hele tijd: Lapen, lapen (slapen dus ;) ).

@Vales: Wat een prachtig kraamkado! Daar zou ik ook blij mee zijn. Vind het jammer dat ik destijds niet zoiets voor Fynn heb laten maken. En ja, ik denk er dus net zo over wat betreft het kdv!

14. eve

eve Fanatiek lid

26 apr 2006
    4.525
    0
    0
    Den Haag
    @Noralien: Wat een geweldige foto! Ik vind em echt heel mooi! Als je om de hoek zou wonen kwamen Fynn en ik ff langs voor een shoot ;) En ja, heb ook gedacht een gesprek met de leidinggevende. Maar ben bang dat dat juist een negatieve invloed heeft op de manier waarop ze met Fynn omgaan.

15. Niet meer actief

noralien: Mocht je eens kids nodig hebben voor een fotoshoot, je mag die van mij ook lenen hoor.... En wat een super mooie foto zeg...

hier een meisje wat steeds vroeger wakker word... of door het nieuwe bedje komt of niet. ik weet het niet... vanmorgen was t 7 uur terwijl ze eerder tot een uur of half 9 a 9 uur sliep... Het gaat ongemerkt, maar is wel vervelend voor haar omdat ze dus rond dit tijdstip dus alweer heel erg moe is...

16. Otje

Otje Fanatiek lid

10 apr 2006
    4.703
    0
    36
    Goeiemorgen allemaal,

Wat een raar weer gisteren he? Hier was het nogal wisselend! Zo scheen de zon en was het heel erg warm. Maar het waaide hard en er kwamen veel regenbuien over... Koen was 's middags naar het kdv en ik heb lekker veel in huis kunnen doen. Sara was bij een vriendinnetje spelen.

Duikster: Heerlijk dat Nick even bij je ouders mocht slapen zodat jullie konden bijtanken. Wat leuk dat ie zo enthousiast was over zijn nieuwe speeltoestel.

Gnessy: Succes donderdag met Jordy.
    Het peuterbedje is erg leuk geworden in het roze! Heel schattig hoe ze daar zo lekker in ligt te slapen. Mooie foto's hoor.
    Misschien een optie om Ruth 2 x naar bed te doen als ze zo vroeg wakker is? Koen slaapt over het algemeen 1 x maar in gevallen dat hij 's ochtends erg vroeg wakker is dan gaat hij 2 x 'n uurtje.

Noura: Over speelgoed gesproken... Koen heeft best wel wat speelgoed van Little People. Sommige dingen hebben we nieuw gekocht maar er zit ook een hoop 2e hands bij. Wordt via marktplaats ook veel aangeboden. Koen vind het geweldig leuk en vermaakt er zich echt goed mee. Misschien iets voor Saf?
    Wat leuk dat Dimphy en Safouane zo gezellig hebben gespeeld!
    Jeetje wat balen, van die rekenmachine :x

Eve: Wat een mooie foto's van Fynn in die vlindertuin! Ik vind het echt een leuk ventje om te zien. Maar dat vind ik eigenlijk van alle kindjes hier! :D
    Leuk zeg zo'n speelotheek. Volgens mij zit dat hier niet...
    Och jeetje, ik heb echt te doen met Fynn (en met jou) hoe het gisteren is gegaan op het kdv :( Ik heb echt het idee dat ze Fynn vergelijken met iemand die al veel ouder is en die zich dus netjes moet gedragen en naar alles moet luisteren. Nou ja... dat doen dreumesen gewoon nog niet (altijd)... Ik vind het belachelijk dat ze dit verwachten van een jochie wat net 1 1/2 is en die nog aan zijn nieuwe plek daar moet wennen. Jemig... op zo'n manier krijg je straks wel een rotgevoel bij het wegbrengen.
    Over het luisteren: Koen luistert redelijk. Daar bedoel ik eigenlijk mee: de ene keer wel, de andere keer niet. Maar dat is ook normaal. Hoe dit gaat op het kdv weet ik eigenlijk niet maar ik hoor er verder niets over dus het zal wel goed zijn.

Lola: Jeetje wat ontzettend balen van die vlekken in je behang! :x Kost toch stiekem een hoop werk. Hoop voor je dat de Gamma een goede oplossing biedt.

Debbie: Leuk zeg, zo'n uitstapje naar de Kermis.
    Via deze site http://www.bump-and-beyond.com/tickers.php kan je leuke banners/tickers maken. Maar je moet maar eens "ticker" intypen in google. Krijg je een hele hoop resultaten. Of als je hier op het forum bij iemand een leuke banner ziet kan je daar op klikken en dan kom je vaak op de site waar ze die hebben gemaakt en zo kan je er zelf ook weer een maken.

Bianca: Gefeliciteerd met Michel! Hoe was het wokken? Waren de kids ook mee?
    Wat leuk dat Lynn ook zelf is gaan stappen! Ze gaat echt gelijk op met Koen he? Alleen Koen gaat nog niet uit zichzelf los staan. Hij trekt zich dan eerst op aan tafel/bank en gaat dan los staan. Ach ja... de rest komt wel...

Vales: Wat een waanzinnig leuke koffer van Woezel en Pip!
    Leuk dat je (misschien) ook naar de sportschool gaat. Ik begin over 2 weken... ben erg benieuwd hoe het gaat bevallen.
    Prachtig kraamcadeau zeg! Waren de papa & mama er blij mee?

Duckie: Wat vervelend dat je zo'n dipdag had :( Heb wel te doen met je en kan best begrijpen dat het veel is allemaal. Sterkte hoor. Nu aftellen tot aan je vakantie en dan lekker genieten hoor!

Noralien: Prachtig die foto die je hebt gemaakt van je nichtje. Jammer dat je zo ver weg woont ;)

Ik had nog even naar stad willen gaan vandaag maar het ziet hier al weer zo grijs en donker... Ik verwacht nog een flinke bui.
    Ik ben trouwens nog op zoek naar zo'n soort badcape voor Koen waar een gat zit bij het hoofd en bij de armen. Ik weet niet hoe je dat noemt maar ik heb er hier ook wel eens een kindje mee gezien (geloof Jasmijn die er een van Nijntje had?). Ik wil hem graag nog voor mijn vakantie (a.s. vrijdag). Iemand enig idee waar ze te koop zijn?

Groetjes Otje

17. Otje

Otje Fanatiek lid

10 apr 2006
    4.703
    0
    36
    Eve: Erg handig, die site! (zie avatar) ;)

18. lies32

lies32 Bekend lid

26 jan 2007
    636
    0
    0
    Amsterdam
    Eve: wat jammer dat het op dit moment niet goed loopt op het KDV, ik vond je eerdere verhalen altijd wel erg positief en het klonk oom altijd wel erg leuk. Zou het na de zomervakantie niet weer beter gaan als de vaste leidsters weer terug zijn? En zijn er helemaal geen grotere kinderen meer bij de babygroep, of zijn ze op vakantie? Bij Thijs op de groep zijn er nu 2 jongetjes van zijn leeftijd, verder vooral baby's. Ik zou het zelf ook jammer vinden als hij het enige grotere kind zou zijn. Toch klinkt de peutergroep ook nogal heftig, hoor. Ik zou hem toch probren nog een tijdje bij de baby's te houden.
    En over het luisteren, ik vind het moeilijk daar iets van te zeggen. Thijs is geen ondeugend kind, vind ik. Hij luistert meestal wel, maar als hij moe is, doet hij vaak expres dingen die niet mogen en kan me dan wel echt uitdagen.

Noura: erg veel geld voor zo'n reis, en dat pak vind ik ook overdreven. Maar zo'n reis naar Rome is wel echt iets wat je van je leven niet meer vergeet! Ik neem toch aan dat er tijdends zijn middelbare schooltijd maar 1 zo'n dure reis wordt gemaakt?

Noralien: mooie foto, hoor! Gaat het lukken met je opdracht?

Bianca: ik wilde al een tijdje zeggen dat ik vind dat Lynn er al veel beter uitziet dan een tijdje geleden!

Aan de (ex)- vakantiegangers: hebben jullie nog goede tips voor dingen die handig zijn om mee te nemen? Ik ben al een beetje aan het andenken wat ik allemaal in ga pakken volgende week.

Lies

19. Niet meer actief

otje bij de zeeman... heb je er eentje met piraten en anders wibra miscchien of hema? ik heb ze hier ook in huis en die komen bij zeeman weg....
    cars en koalabeertje....

lies: goeie tips... geen idee. zit hier ook al te denken...
    maar een idee van wat?:
    kleren voor warme n koud, genoeg luiers, zwemluiers, zwemkleding, speelgoed, buggy, campingbedje, beddengoed, billedoekjes,
    Gaan jullie met een tent of caravan of gaan jullie in een hotel?

20. Niet meer actief

euhh ik heb wel zo'n eerste hulp setje altijd mee, zitten pleister, jodium, prikweg e.d. in..... vind ik altijd wel handig.

Deel Deze Pagina