December 2006 mama's

Discussie in 'De mama's' gestart door Otje, 1 dec 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. noura

noura VIP lid

27 apr 2006
    8.819
    0
    0
    lola mischien moet je de vertegenwoordiger maar eens laten voordoen hoe er dan behangen word, ben benieuwd of hij dat uberhaupt zelf kan.
    ben heel benieuwd naar de afloop.

2. noura

noura VIP lid

27 apr 2006
    8.819
    0
    0
    dat wokrestaurant ziet er erg goed uit, en de prijs is i.d.d. leuk

3. keizerin

keizerin Niet meer actief

Wij zijn net bij de tandarts geweest en ik heb 1 gaatje in een kies die moet ik 13 augustus laten vullen,had het niet verwacht want ik heb helemaal geen last.
    Bij Johan was alles goed.
    Daarna naar de AH geweest en daar heeft Wessel met een karretje gelopen en hij vond het helemaal geweldig!

@Lianne wat goed zeg dat ze weer heeft gelopen :D
    En wat super lief wat ze in de buggy zei pff daar smelt je hart dan echt van :D

@Otje ja dat heb ik dus ook niemand wil met mij mee maar als het goed is ga ik volgende week met Johan.
    Ik ga waarschijnlijk dinsdag want ik moet wel de dag erna vrij hebben want ik denk dat ik veel spierpijn ga krijgen :)

@Noura nee idd die winkel moet het wel oplossen.
    Wij hadden een goedkope stofzuiger van de blokker dus dan is het minder erg en wij woonde eerst kleiner en ik had geen kind dus dan stofzuig je ook minder.
    Nu hebben we wel een goeie stofzuiger en die heb ik nu ook echt nodig.

@Lola jeetje lekker irritant zeg ben benieuwd wat ze zeggen als ze langs zijn gekomen.

4. @Noura: Van zo'n stofzuiger zou ik ook de kriebels krijgen. Fijn dat je ermee terug kan gaan...

@Eve: Met een klein kind erbij is mijn ervaring inmiddels dat je hele dag zoet kunt zijn met dingen waar je eerder slechts een halve dag voor nodig had ;) . Dat zal voor een bezoek aan Artis niet anders zijn!
    En wat een beleefd knulletje heb je!

@Bianca: Oei... een beknelde zenuw of misschien zelfs wel een nekhernia, dat is niet mis! Nu zit Lynn lekker in haar velletje en begin jij... :( , ik hoop dat het snel beter gaat!

@Noralien: Hé... te gek! Je eindtoets gehaald en nog wel met zulke mooie cijfers... :thumup: :whistle: :thumup:

@Otje: Fijn dat je op de valreep nog bent geslaagd voor zo'n poncho! En dan ook nog voor de helft... :D

@Duckie: Hoewel de andere tandjes bij Jasmijn nooit problemen hebben gegeven, heeft het doorkomen van de hoektandjes ook bij haar gezorgd voor 'tandjespoep' en vuurrode billen. Afspoelen met de douchekop bleek ook een betere optie dan met doekjes vegen. Gelukkig kwamen ze allevier tegelijkertijd, dus is het leed inmiddels ook weer geleden (en de billetjes weer fijn roze... ;) )

Inderdaad! We hadden in die tijd ook wel opnieuw kunnen behangen... ;)

@Lianne: Ach, wat lief...! Het was inderdaad héél duidelijk wat ze wilde zeggen :D . Jasmijn is (nog) niet gul met complimentjes, maar wel met kusjes... :D

Ik heb zelf een mama-meeting voorgesteld, met een dreumes op pad lijkt me (voor mezelf) niet meer zo fijn tegen die tijd. Wokken lijkt me een leuk idee! En zoals Noura zegt... je kunt inderdaad ook rond 16.00 uur beginnen, dan zullen we toch heus wel rond 19.00 / 20.00 uur onze buik vol (en de keel schor ;) ) hebben nietwaar...?

Meeting met de kindjes in oktober... goed idee! Waarschijnlijk is dan Kidz City in Utrecht ook weer open... :D

5. noura

noura VIP lid

27 apr 2006
    8.819
    0
    0
    wanneer word de mama meeting verwacht?
    lijkt me zo gezellig er heen te kunnen, ook omdat ik nu voorlopig niet op zaterdag hoef te werken. maar het ligt er wel aan hoe oud de kleine is ook i.v.m. de voedingen natuurlijk.

lola, mijn lontje is heel kort momenteel, dus die stofzuiger is zoo irritant, dat het me heel boos maakt. het is de schuld van mijn man dat ik er nog niet mee terug ben geweest, hij denkt hem steeds gemaakt te hebben, maar nu ben ik het gewoon zat.

ah balen vales van dat gaatje. maar gelukkig maar dat je het niet voelt, dan is het maar een kleintje en heb je er geen last van

nou het pakketje is nog steeds niet bezorgd

6. Hallo allemaal,

kan weer geen foto's plaatsen, want nu zit ik weer op de laptop... Volgende keer dan!

Overmorgen is het hier garageverkoop en ik doe mee. Was net de garage aan het opruimen, maar Tisse had geen zin om in zijn wippertje daar te staan. Nu ligt hij naast me in de zetel te kraaien. Straks dan maar verder doen als Ben thuis is.

Hoop dat ik veel verkoop, want ik ga maandag met Ben zijn zus winkelen :D!

Even bijlezen...
    Noura, daar zou ik nu ook kwaad in worden. :evil: Ben benieuwd of je het nog opgelost hebt gekregen...

Eve, ik gebruik 'schuifaf' zo vaak, dat ik er al niet meer bij stilstond dat het geen algemeen Nederlands is... Gelukkig is er google! ;)

Lola, wat vervelend van het behangpapier, maar vooral van al het werk dat je er in hebt gestoken. Hopelijk kan de winkel dit op een goede manier oplossen.

Debbie, wat je zegt van die brandstofkosten... Vorige week mijn auto'tje nog eens vol gegooid en ik moest 60 euro betalen! :confused:

Bianca, een (late) proficiat voor Michel! En een superdikke bravo voor Lynn! :whistle:

Gnessy, mooie foto's van een slapende Ruth! Echt lief met die knuffel op haar gezicht.

Eve, ik vind dat jij je wel eens heel boos mag maken op het kdv. Wat denken ze wel om zo je zelfvertrouwen onderuit te halen en dat zonder reden! Je doet dat geweldig met Fynn. Als ik altijd lees welke uitstapjes jullie doen... En je bent constant aan het denken wat je kan doen om zijn leventje nog leuker te maken. Je bent een supermama!

Duckie, neem je rust maar goed, maar natuurlijk mag je nu af en toe wel eens onredelijk doen! ;)

En ik pb je later, want ben nu te lui om mijn agenda erbij te nemen :oops:...

Noralien, mooie foto! Jammer dat je niet meer kan showen...

Otje en Eve, hoe doen jullie dat met die avater? Ik heb nu dus niks meer! :(

Saskia, een tweede verzorgingstas hebben we niet gekocht. Ik prop alles nu gewoon samen erin. Een tweede stoel wilden we kopen, maar we kregen er een bij de ziekenkas nu ik bevallen ben, maar anders hadden we het wel gedaan. Een tweede stoelverhoger hebben we niet gekocht, omdat we deze niet zo heel veel moeten gebruiken. Op de meeste plaatsen waar we komen, staan kinderstoelen.

Even dit al plaatsen, want de laptop doet een beetje gek.

7. Zo deel 2,

Duckie, wij hebben dus de duowagen geleend, maar heb hem nog niet inelkaar zitten. We gebruiken nu de draagdoek en de kinderwagen en sinds gisteren hebben we een kiddyboard, maar dat moeten we nog vastmaken,dus daar ken ik nog niks over zeggen.

Bianca, hé bah! Hopelijk was het gewoon een nachtje 'verkeerd liggen', en is het snel weer beter!

Noralien, een hele dikke proficiat! En dat zegt echt wel iets over jouw toekomst als fotograaf! Mag je trots op zijn!

Lianne, oh, wat lief! Ik kan me goed voorstellen dat je ontroerd was.

Ga even al de links bekijken die ik heb geopend.

Eve, super die schoenen. Ik vind spulletjes voor jongetjes toch ook super. Straks kan ik er me ook in laten gaan. Voorlopig heeft hij nog genoeg.

Wokken vind ik een superplan.

Saartje

8. keizerin

Was ik net in de brillenwinkel om mijn canvasdoek op te halen en helaas was hij er nog niet en die vrouw die er werkt heeft er ook 1 laten maken en die zou vandaag komen maar dus ook niet.
    Dus ze zei dat ze haar dochtertje er op had laten maken dus ik zei dat ik er al 3 heb hangen met mijn zoontje en dit word de 4de zegt ze heel hard ZOONTJE ze zegt hoe oud ben je dan ik zeg 23 zegt ze Nee ik dacht dat je 18 was :D dus dat vond ik natuurlijk heel leuk om te horen :D
    Toen vroeg ik hoe oud zij was omdat ze het er over had dat ze altijd zonder haar dochter jonger word geschat(is bij mij ook zo als ze weten dat ik een kind heb denken ze gelijk dat ik 25 ofzo ben en ik beledigd natuurlijk :) )dus ze zegt wat denk je..ik nou 25/26 is ze al 34 jaar maar ik had haar ook 25/26 gegeven met haar dochter erbij want ze lijkt echt geen 34.

@Noura heb je je pakketje al?

@Saar succes met de verkoop!

9. Niet meer actief

ff kort ego berichtje.... vanmorgen lange ochtend gehad in t ziekenhuis.. Maar bloedprikken is gelukt en zelfs met urine opvangen..... irritant die plaszakjes. grrrr..... Maar t was erg vermoeiend, jor was op een gegeven moment echt helemaal overstuur....
    Als t goed is hebben we met 4 wkn de uitslag....

ga nu nog wat huishoudgedoe doen...

10. Otje

Otje Fanatiek lid

10 apr 2006
    4.703
    0
    36
    Noura: Idd slim idee om dan halverwege of eind middag te wokken. Dan is iedereen nog een beetje op tijd thuis.
    Jeeeee, balen van die stofzuiger. Ja daar zou ik ook een kort lontje van krijgen hoor.

Bianca: Handig idd, dat restaurant langs de snelweg, en niet duur! Heb even gekeken op de site en het ziet er goed uit.
    Voor degenen die met de trein komen is er vast wel iemand (ik bijvoorbeeld ;) ) die deze personen wel wil oppikken van het station.

Lola: Jeetje die Gamma (en vertegenwoordiger) willen zich er snel vanaf maken zeg. Goed van je dat je op je strepen staat! :thumup:

Vales: Vertel maar hoe het is bevallen op de sportschool! (en hoe het gaat met de spierpijn woensdag ;) )
    Jammer dat de doek er nog niet was. Maar wel een leuk gesprek! Altijd leuk dat je jonger wordt geschat he? Ik werd ook eerst vaak jonger geschat maar scheelt vaak ook enorm of dat ik alleen ben of de kids bij me heb.

Saar: Succes met je garage-verkoop!
    Je mag me wel een mailtje sturen met een foto. Dan maak ik wel een avatar voor je. Moet dan wel vanavond nog ;) Anders mail hem maar aan Eve. Die wil het ook vast wel doen?

Gnessy: Pfff lijkt me erg vermoeiend, zo'n ochtend in het ziekenhuis. Kan me voorstellen dat Jordy het ook zat was.
    Waar is dit onderzoek eigenlijk voor? Je hebt het misschien wel getypt maar dan heb ik er per ongeluk over heen gelezen :oops:

Wij zijn vanochtend gaan zwemmen. Althans, Koen en Steef zwemmen en ik kijken. Was erg leuk en heb ook een paar mooie foto's kunnen maken. Maar jemig, wat is het daar heet als je met je kleren aan op zo'n bankje zit te kijken. Tja, normaal zit ik erbij in het water he? Zal kijken of ik zo nog een foto kan plaatsen... Ga nu Koen naar bed brengen die erg moe is.

Groetjes Otje

11. Otje

Otje Fanatiek lid

10 apr 2006
    4.703
    0
    36
  12. Otje

Otje Fanatiek lid

10 apr 2006
    4.703
    0
    36
  13. Otje

Otje Fanatiek lid

10 apr 2006
    4.703
    0
    36
  14. lies32

lies32 Bekend lid

26 jan 2007
    636
    0
    0
    Amsterdam
    Eve: ik zit net te denken over je bril: Thijs heeft (al bijna een jaar geleden) de bril van Pieter gesloopt. Ik heb toen de verzekering gebeld, en die vergoedden het niet als het om een eigen kind gaat. Als hij de bril van mijn moeder kapot zou maken, wordt het wel vergoed.

Lianne: wat schattig zeg! Thijs komt tegenwoordig tijdens het spelen wel af en toe even naar me toe voor een kusje, maar met lieve woordjes is hij nog niet zo scheutig.

Heeft het bij jullie vandaag ook ze veel geregend? Ik werd er echt niet goed van..... ik wilde zo graag naar buiten, maar het bleef maar regenen. Uiteindelijk, toen het even droog was, de fiets gepakt en naar een vriendin aan de andere kant van de stad gegaan. Het was heel gezellig, haar dochtertje is nu 5 maanden en al weer zo veranderd. Ze was aan het kraaien omdat ze het zo leuk vond dat Thijs er was, en van enthousiasme gaf ze Thijs zelfs en tongzoen. daarna naar Pieters' nieuwe werkplek, en toen het maar bleef regenen en hij nu naast Artis werkt, ben ik nog even een paar uur naar artis gegaan, om daar de binnendingen te doen. Dat was leuk en rustig. Al met al dus toch nog wel een leuke middag geworden.

Bedankt dat jullie me voor een miskoop hebben behoedt! Ik ga nu op zoek naar vleugeltjes. Ik val wel erg door de mand als "niet zwemmer" :oops:

15. eve

eve Fanatiek lid

26 apr 2006
    4.525
    0
    0
    Den Haag
    @Bianca: Goeie vondst dat wok-restaurant! En dat lunch wok-buffet klinkt goed. Daar ben ik wel voor :D Hoe gaat het met je nek?

Mss dat tapas eten ook een idee is voor een volgende keer.

@Lola: Het wordt nu wel een echte cliff-hanger hoor ;)

@Saar: Ik wil wel een avatar maken hoor. Ben daar ineens een ster in geworden :) Maar via www.mypictr.com is het echt heel makkelijk. En thanks voor je lieve woorden!

@Vales: Ik zei vorige keer toch al dat je er nog uitzag als 18 :) ;)

@Gnessy: Wat gaan ze precies onderzoeken?

@Otje: Lief dat je me wilt komen ophalen van het station! En wat leuk die zwemfoto's. Vind het verbaasde koppie op de 2e foto echt schattig :D

@Lies: Ja, daar was ik al bang voor... :( Haha, een tongzoen voor Thijs :) Was hij er blij mee? En wat heerlijk dat je zo ff naar Artis kunt. En als je je al een paar uur kunt vermaken met alleen de binnendingen dan moet het mij ook lukken om er een dagje van te maken ;)

Eten jullie kids ook zo slecht hun warme hap als ze uit het kdv komen? Fynn gaat er dan echt mee zitten spelen. Wel werkt hij met gemak 3 plakken ontbijtkoek en yoghurt naar binnen. Maar ja, om hem dat nou 3 dagen per week te geven.... :(

En...toen ik Fynn vanmiddag ophaalde van het kdv kreeg ik te horen dat hij zo leuk en lief had gespeeld... :rolleyes:

16. keizerin

@Gnessy ik weet ook niet waar het onderzoek om gaat :oops:
    En vermoeiend hoor zo'n dagje ziekenhuis.

@Otje ja ik zal je vertellen hoe ik het vond.
    Leuke foto's van het zwembad :D

@Lies ja hier ook zoveel geregend :(
    Een tongzoen :)

@Eve ja idd jij had het ook al eens gezegt,dank je wel :D

17. Niet meer actief

het betreft een chromosonenonderzoek en een aantal andere onderzoeken met hele moeilijke namen. in t kort komt t er op neer dat ie gewoon binnenste buiten word gekeerd tot op zijn dna toe......

18. Otje

Otje Fanatiek lid

10 apr 2006
    4.703
    0
    36
    Voordat ik het morgen door alle drukte vergeet...

Ik wens jullie allemaal een fijne week toe! Ik weet niet precies wie er nog op vakantie gaat maar in ieder geval veel plezier gewenst en voor de rest ook een leuke week gewenst natuurlijk. (niet TE veel posten he ;) :) )

Wij rijden morgen rond 11.30 richting Emmen maar morgenochtend nog een hoop te doen dus neem bij deze vast (tijdelijk) afscheid.
    Tot over een weekje!

Groetjes Otje

19. keizerin

Otje Fijne vakantie en heel veel plezier en geniet ervan

20. janette

janette VIP lid

26 feb 2007
    5.113
    0
    0
    Ben op zoek naar de droombaan